Maijan ohjeita työluvan saamiseksi.

DuunariMaija

Olen asunut täälä Pattiksella vuodesta 2010 Soi Leengenillä. Täälähän ei saa tehdä työtä ilman työlupaa ja olen työlupaa anonut onnekkaasti saaden sen nyt.

Minun työni on Pattayan mainostaminen ja vihdoin sain vuosien jälkeen työluvan toimittaen viranomaisille kaikki matkablogikirjoitukseni johon tarvitsin lavataksin, koska materiaali todella runsas.

Tänään sain sitten vihdoin työluvan, kun toimitin vielä alla olevan viranomaisille.
He tosin kysyivät kirjoituksen luettuaan, että mihin töihin lähden ja kerroin sen vain olevan humoristinen lausahdus, kun oikeasti menen piipahtamaan ensin ja sitten polskahtamaan, ennen liplatusta.

Sulla on lerppa ihan hyvä tahti tänään. 30 kirjoitusta ja päivä on vasta nuori. Eilen sulla tais mennä 200 rikki? Meneekö tänä vuonna 50000 rikki yhteensä ja sitten purjehtimaan?
Mä joudun menee töihin niin en ehdi nyt sua järkyttää totuuksilla enempää, mutta muista vastata lerppana aina kun SiamHdltä kysytään ja muista aina vastata SiamHDnä kun lerpalta kysytään. Näin saat sellaisen tunteen että sinulla on ystävä joka suojelee sinua.

2

333

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DuunariMaija

Tein tänään provikkasopimuksen takautuvasti, saan 5 centtiä per persläpikirjoitus.
      Olen sanonut että minusta tulee miljonääri taas.
      Siitäs saitte apinat.

• PunaisetPutket

Maijan kestotilauksen johdosta seuraavaa matkailupalstan lukijoille jos Teitä ylipäätään on:

Tervetuloa Thaimaan matkailun matkailupalstan syövereihin nauttimaan kaikesta siitä annista, mitä Pattaya ihmismielessä voikaan saada aikaan.

Parhaimpia otteita kannattaa lukea esimerkiksi hammaslääkäristä, Chiang Main ravitoloista, sekä luonnollisesti Harrikka moottoripyöristä kun moottoripyöräily on osa puheena olevan maan arkipäivää.

Kiitos kaikille, jotka nauttivat tämän matkailupalstan annista jopa päivittäin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      35
      2186
    2. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1293
    3. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      56
      1278
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      35
      1205
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1161
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      874
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      122
      759
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      711
    9. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      55
      565
    10. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      21
      562
    Aihe