Olen asunut täälä Pattiksella vuodesta 2010 Soi Leengenillä. Täälähän ei saa tehdä työtä ilman työlupaa ja olen työlupaa anonut onnekkaasti saaden sen nyt.
Minun työni on Pattayan mainostaminen ja vihdoin sain vuosien jälkeen työluvan toimittaen viranomaisille kaikki matkablogikirjoitukseni johon tarvitsin lavataksin, koska materiaali todella runsas.
Tänään sain sitten vihdoin työluvan, kun toimitin vielä alla olevan viranomaisille.
He tosin kysyivät kirjoituksen luettuaan, että mihin töihin lähden ja kerroin sen vain olevan humoristinen lausahdus, kun oikeasti menen piipahtamaan ensin ja sitten polskahtamaan, ennen liplatusta.
Sulla on lerppa ihan hyvä tahti tänään. 30 kirjoitusta ja päivä on vasta nuori. Eilen sulla tais mennä 200 rikki? Meneekö tänä vuonna 50000 rikki yhteensä ja sitten purjehtimaan?
Mä joudun menee töihin niin en ehdi nyt sua järkyttää totuuksilla enempää, mutta muista vastata lerppana aina kun SiamHdltä kysytään ja muista aina vastata SiamHDnä kun lerpalta kysytään. Näin saat sellaisen tunteen että sinulla on ystävä joka suojelee sinua.
Maijan ohjeita työluvan saamiseksi.
2
260
Vastaukset
- DuunariMaija
Tein tänään provikkasopimuksen takautuvasti, saan 5 centtiä per persläpikirjoitus.
Olen sanonut että minusta tulee miljonääri taas.
Siitäs saitte apinat. - PunaisetPutket
Maijan kestotilauksen johdosta seuraavaa matkailupalstan lukijoille jos Teitä ylipäätään on:
Tervetuloa Thaimaan matkailun matkailupalstan syövereihin nauttimaan kaikesta siitä annista, mitä Pattaya ihmismielessä voikaan saada aikaan.
Parhaimpia otteita kannattaa lukea esimerkiksi hammaslääkäristä, Chiang Main ravitoloista, sekä luonnollisesti Harrikka moottoripyöristä kun moottoripyöräily on osa puheena olevan maan arkipäivää.
Kiitos kaikille, jotka nauttivat tämän matkailupalstan annista jopa päivittäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32728Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä191037- 1261030
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071020Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk300915- 42909
- 72875