Maijan ohjeita työluvan saamiseksi.

DuunariMaija

Olen asunut täälä Pattiksella vuodesta 2010 Soi Leengenillä. Täälähän ei saa tehdä työtä ilman työlupaa ja olen työlupaa anonut onnekkaasti saaden sen nyt.

Minun työni on Pattayan mainostaminen ja vihdoin sain vuosien jälkeen työluvan toimittaen viranomaisille kaikki matkablogikirjoitukseni johon tarvitsin lavataksin, koska materiaali todella runsas.

Tänään sain sitten vihdoin työluvan, kun toimitin vielä alla olevan viranomaisille.
He tosin kysyivät kirjoituksen luettuaan, että mihin töihin lähden ja kerroin sen vain olevan humoristinen lausahdus, kun oikeasti menen piipahtamaan ensin ja sitten polskahtamaan, ennen liplatusta.

Sulla on lerppa ihan hyvä tahti tänään. 30 kirjoitusta ja päivä on vasta nuori. Eilen sulla tais mennä 200 rikki? Meneekö tänä vuonna 50000 rikki yhteensä ja sitten purjehtimaan?
Mä joudun menee töihin niin en ehdi nyt sua järkyttää totuuksilla enempää, mutta muista vastata lerppana aina kun SiamHdltä kysytään ja muista aina vastata SiamHDnä kun lerpalta kysytään. Näin saat sellaisen tunteen että sinulla on ystävä joka suojelee sinua.

2

260

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DuunariMaija

Tein tänään provikkasopimuksen takautuvasti, saan 5 centtiä per persläpikirjoitus.
      Olen sanonut että minusta tulee miljonääri taas.
      Siitäs saitte apinat.

• PunaisetPutket

Maijan kestotilauksen johdosta seuraavaa matkailupalstan lukijoille jos Teitä ylipäätään on:

Tervetuloa Thaimaan matkailun matkailupalstan syövereihin nauttimaan kaikesta siitä annista, mitä Pattaya ihmismielessä voikaan saada aikaan.

Parhaimpia otteita kannattaa lukea esimerkiksi hammaslääkäristä, Chiang Main ravitoloista, sekä luonnollisesti Harrikka moottoripyöristä kun moottoripyöräily on osa puheena olevan maan arkipäivää.

Kiitos kaikille, jotka nauttivat tämän matkailupalstan annista jopa päivittäin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      3
      2728
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1351
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1165
    4. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      19
      1037
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      126
      1030
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      1020
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      300
      915
    9. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      909
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72