Mites naiset on jos on oikein märkä niin onko silloin kalun koolla väliä? iteppä tässä huomasin kun tulevalla seurustelukumppanilla on normi kokoinen kalu niin ei se tunnu pillussa yhtään kun pilluni on aivan märkä...
märkä ja kalun koko
4
377
Vastaukset
- verneri.y
Se johtuu kumppanisi kullista, ei se ole edes normi kokoa, luulet vain, se on pieni ja vittusi on tarkoitettu isolle miehen kyrvälle.
Unohda se aasi. - ainamärkä
Kunhan on kova, niin normikokoinen toimii oikein hyvin. Löysähkö tai tosi pieni lipsuu helposti pois. Liian pitkä ei ole hyvä märällekään, kun sattuu kipeästi kohdunnapukkaan osuessaan. Paksulla saa aina hyvän tuntuman litimärkäkin, kun ottaa pakosta joka seinämään kiinni.
Itselläni 18cm kohtuu paksu...toimii kostealla ja märälläkin kelillä vallan mainiosti.isot pinnalla kulkevat suonet myös taitavat auttaa asiaan ihan kivasti
- Melko-varma
Olet mitannut väärin. Todellisuudessa sinulla on 15cm pitkä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984