Älä aja ohi, kärsämäeltä löydät yösian! Kärsii pysähtyä. Saranapuolelta sisään ja harmonikka soimaan!
Mää oon niin onnellinen tästä Kärsämäestä, Reaganista ja Attendosta! Oi että!
Kärsämäen matkailu
14
528
Vastaukset
- oletnro2
"löydät yösian! Kärsii pysähtyä. Saranapuolelta sisään ja harmooni soimaan"
- yrtti200
Kärsämäellä keskustellaan kärsäkkäistä kun siella ei oo muuta puheenaihetta
- PekoniphttpsFI
Pistetään kansalaiskeräys pystyyn ja ostetaan tälle sikafanittajalle ikioma karju? Siitähän kaveri on haaveillut viimeiset kuukaudet.
- ahtunghwarningrukiwhersi
Rukoilijasika hullaantuu naaraasta, joka voi syödä sen parittelun aikana ... tapauksessa ennustetaan elinkautisia tuomioita
- Suomenruotsalainen1
Nöf nöf! Ensi yönä saattaa navetanovi narahtaa... Ja emakko onnesta parahtaa. Ukrainalainen rakoharppu soi!
- turist
siitä "saranapuolelta siis..
- Röh.Röh.Auiiiij
Onko sikamies vienyt karjulle uudet pahnat ? Siellä sitten kelpaa taas...
- otajarrua
eihänvieläolepuitukaan..
- Järkee-päähän
K yl nää sikajutut riittää. Aivan sairasta kirjoitella tyhjänpäiväistä soopaa. Oli aihe mikä tahansa,on siat mukana.
- Karjun.alla
Se on sikamaista !!
- huhhuhsentään
yösika?
mahtavaa!
heti alkoi housuissa kova pullottamaan ja kinkkua tekis tosiaankin mieli! - SIKAMIESSARJAKUVALEHTI
TULE KÄRSÄMÄELLE!
NÄE SIKAMIES!
SUPERSANKARIEN SANKARI!
POSSUVIITTA YLLÄNSÄ SAA NAISET NAURAMAAN KIPEIKSI!
LIAANI HEILUU, SIKAMIES HYPPÄÄ, SIKAMIES HUUTO!
SANKARIEN SANKARI!Sama terrorisoi Pyhäjärven sivustoa.On kuulemma mustasukkainen siasta kun itsekin haluaisi mutta ku sika ei halua!!!
- raidrtaidrallallaa
Tuolla kaverilla on jatkuvasti putte possun nimipäivät. Jämähtänyt haaveisinsa: oi jospa sais kerrankin karjua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442490Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2001181Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 66868
- 91867
- 53851
- 46839
- 56803