Elikkäs millä sais lisättyä vauhtia mopoautoon Aixam city evo 2017, kun on vain variaattorissa yksi prikka (pois) ja kaasuvaijerin sitä mutteria löysätty et pääsee se vaijeri pidemmäl gps näyttää 60kmh.
Vastaukset 11
- Randomjäbäjoo
Lisäämällä syöttöä?
- Jeppju
Jep! Itekki tarvisin tietoja eikö Täällä ketää osaa auttaa?
- Poikavaaa
Onko kubota z482 kone?
- Juukelismeimaa
On siinä
- turboton
Onnettomia vehkeitä!
- viilipurkkilentoon
tilaa sille hinausauto,menee ainakin sen 85 km/h !
- Sivustaseuraillut
Muovit alkaa rapiseen pois kun nopeus ylittää 60kmh, Isukit laukkaa mersunkans huollossa rutisemas takuu korjauksia kun pojan mopo natisee.
- Mautohu
Otitko sinetin pois ku löysäsit sitä ruuvia?
- 201753
pitäisi itekki saadatietoo, ruuvia saa löysättyä pihdeillä ja voimalla ilman et sinetti lähtöö (mutta aika hankala saada löysättyy ilman et se hajoaa
- Mautohu
201753 kirjoitti:
pitäisi itekki saadatietoo, ruuvia saa löysättyä pihdeillä ja voimalla ilman et sinetti lähtöö (mutta aika hankala saada löysättyy ilman et se hajoaa
Ootko syöttöä lisänny ja miten?
- Anonyymi
Mautohu kirjoitti:
Ootko syöttöä lisänny ja miten?
missä se syöttöruuvi sijaitsee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48930Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15798Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl497769- 46697
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30586- 35563
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE170528Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520- 44470