Kotkan Karhulassa ?

eilisiä

Siellä tapahtui eilen jotain. Mitä tiedätte asiasta?

31

6643

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koulunpenkille

Ilmeisesti poliisi alkoi valvomaan tehostetusti liikennettä koulujen lähettyvillä, joten pitäkää nuorenne ajan tasalla.

• ÄitiOtsolasta

KYLLÄ! Liikennevalvonnan lisäksi pitäisi valvoa kolutiellä liikkuvia namusetiä!

• paikkakunnilta.päivää

Nuorista puheenollen kaikki valtakunnalliset päivälehdet kirjoittavat nuoresta pojasta, joka löytyi eilen aamulla menehtyneenä sillan alta Kotkan Karhulassa ja ihmiset surevat tätä paljon.

• xdldd

Juu kyl poliisit o kyttäilly siel koulujen pihoje luon. Eilen illast mentii kaveriporukan kaa mopojen kans koulun pihalle ja kaikille rapsahti rikesakko

• poliisitluokkiin
        ÄitiOtsolasta kirjoitti:

KYLLÄ! Liikennevalvonnan lisäksi pitäisi valvoa kolutiellä liikkuvia namusetiä!

Namutätejä paljon liikkeellä, naisopettajissa varsinkin, puumat voi käydä kimppuun missä tahansa.

• otammeosaa

Osanottomme Kyminlinnantien sillan alta löytyneen nuorukaisen omaisille särkyneet sydämemme ovat mukana surussa kanssanne.

• Ei_näitä_enää

Todella ikävää että, poika ratkaisi häneen kohdistuneen kiusaamisen näin. Ei sitä ymmärrä kiusaajat mitä se jättää jatkuva kiusaaminen. Kauheinta mitä vanhemmille voi elämässä tapahtua. Toivottavasti nämä kiusaajat viettävät lukemattomia unettomia öitä. Pitäisi viedä torille ruoskittavaksi! Mutta rauha omaisille ja surulle. Kunnioittakaa omaisia ja vainajaa, älkääkä aloittako suoli24 paskaa.

• SitäSaaMitäTilaa-

Kiusaajat saatava vastuuseen ja nimet esiin.

• Suurnisti

Ei sitä kiusattu iha muita ongelmia vilillä oli

• Mielenkiinnostavaan

Kiusaajien nimiä voisi laittaa tähän näkyviin.

• koskettavaa

Ihmiset ovat kunniottaneet pojan muistoa tuomalla paikalle paljon hautakynttilöitä ja kukkia, myös irtokivistä kasattu risti näkyi siellä.

• Penskat

Ei muutaku oman käden oikeus käyttöö niille penskoille. Kuvottavia kakaroita.

• hmmmmmmmmmmmmm

luokkalaiset tietävät kiusaajat...

• Murheellisuutta

Mediat kyllä painottivat tänään kaikissa uutisissa, että Kaakkois-Suomen poliisin mukaan tapaukseen ei epäillä liittyvän rikosta, mutta silti silti näin järkyttävä tragedia herättää paljon avoimia kysymyksiä mitä siellä sillalla tapahtui.

• Sairas-se-on

Narsisti näkee asiasta märkiä unia.

• 72ebeb
        Sairas-se-on kirjoitti:

Narsisti näkee asiasta märkiä unia.

Pidätkö psykoosisi erossa tästä jooko. Tarkista sänkysi alusta onko se siellä?

• Oikeinluettu

Ei liitykkään tekohetkeen väkivaltaa tai muutakaan.

• EräsKarhulasta
        72ebeb kirjoitti:

Pidätkö psykoosisi erossa tästä jooko. Tarkista sänkysi alusta onko se siellä?

Jokasortti on pilkkaamassa jokaista keskusteluaihetta, jopa näinkin sirullista asiaa sotkemassa psykoosinsa takia, siihe kauppaan en enää mene koskaan. Niin paljon se pässinpää vänkääjä on täällä vainonnut monia henkilöitä.

• Kotkan_Poika

Mitä ihmettä 16-vuotiaalle sattui silloin varhain aamulla? Ohikulkija oli havainnut vainajan puoli yhdeksän aikaan sillan alla eli oliko poika tippunut sillalta?

• Näkyeiunohduvarmasti

Ei ollut tippunut. Paljon kauheampaa. Mutta ei siitä sen enempää. Rauha omaisille.

• Arvauksia

Hirttäytyi? Veti ranteensa auki?

• Murheensakullakin
        Arvauksia kirjoitti:

Hirttäytyi? Veti ranteensa auki?

Mietippä sitä sitten joutessasi. Et tarvitse sitä tietoa mihinkään elämässäsi.

• altasillan

Sen sillan alla on aika jyrkässä kulmassa kivenmurikoita vierivieressä, jotta kuka tahansa siellä käyskentelijä voi kompastua ja lyödä päänsä, että menee henki. Sieltä voi myös lirua helposti veteen, joten käskekää koululaisia pysymään poissa sieltä.

• Elämäonjulmaajoskus

Ainahan voi sattua melkein missä vaan ja mitä vaan jos oikein maalailee..Se mitä vainajalle tapahtui on ihan muuta, ilman ulkoisi väkivallan tai muun merkkejä. Voimia lähiomaisille.

• Muistokirjoituksia

Poika oli pidetty ja hänellä oli paljon ystäviä se näkyi paikalla lukuisiin kiviin maalatuista muistokirjoituksista. Moni seisoi sillan vieressä hiljaa tuijottaen tyhjään ikuisuuteen harmi, kun koulujen alku sai niin monet surun kasvot.

• Idiootit

Olettaen, että poika oli pidetty ja oli paljon ystäviä, mikä ajaa vielä lapsen itsemurhaan? Muistopaikalle kirjoittaneet ovat tekopyhiä kersoja, kiusasivat toisen hengiltä.

• EKIOOON

mina muistan koulu kiusaamisen hyvin 7o vuoden takaa oli pieni kaveri jotta ope puolusti ruokka lahjojen takia OLIN ITSE KYLAN KOHIMASSTA MOKISTA TAPAUKSIA OLI VUOSIEN AIKANA PALJON oli kuulan tyoto minun vuoroni olin koulun paras tyontaja kaveri tuliselan takaa ja tonasi lensin mahaleni ope sanoi yli astuttu ETTA SILEE

• kuolemaaeiole

Pitäkää toisistanne huolta.Älkää jättäkö ketään yksin.
      Voimia tämän nuoren perheelle surun keskellä .

• 75reiska

Sen faijjaki oli hakannu sitä kotona
      Ja sill oli päihdeongelmii

• Hhhjklöö

Hirttäytyi sillan alle

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2106
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      99
      1527
    3. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1263
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      77
      1232
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      112
      1197
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      1024
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      997
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      58
      976
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      912
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      794
    Aihe