Tarkoituksenani oli rakentaa kesälomalla terassi ja tehdä puutarhatöitä ja tilasin tätä varten Netraudasta koneita ja työkaluja. Asioin myyjän kanssa puhelimitse ja maksoin ennakkolaskun ja lähetin tositteen maksustani, koska puhelinmyyjän mukaan näin tilaus saataisiin nopeasti eli viikossa minulle. Eivät tulleet tavarat, osa tilauksesta tuli 15 päivää, seuraava osa tästä viikon päästä. Nyt 5 viikkoa myöhemmin, kesälomieni jo loputtua, odottelen edelleen yhtä jo maksamaani arvokasta tuotetta edelleen saapuvaksi. Terassi jäi tekemättä nyt lomallani. Asiakaspalvelusta ei vastaa kukaan. Tai oikeammin, puhelimeen vastataan ja päivitellään ongelmaa, mutta tietoa esim toimitusajasta en saa. En voi suositella. Muualla internetissä kertoo samaa tarinaa lafkan masentavan huonosta toiminnasta.
Älkää vaan tilatko mitään jos on tiukka aikataulu. Tuotetta ooteltu 1kk ja laskukin on tullu mutta tuotetta ei näy.5-10päivää luvattiin toimitus ajaksi.en suosittele.tuote on kuulemma tulossa mutta voi olla et saavat sen takas
Netrauta.fi ongelmia on ja PALJON
17
2889
Vastaukset
- entinenasiaias
Paska pulju....
- oooöoöi
Kieräkaukaa
- edelleenpystysssä
netrauta.fi kokemuksia kun kirjoittaa googleen. Lista on loputon. Sekin virma vaan silti on pystyssä.
- Eienäänetraudasta
Itse kirjoitin Netrautaan arvostelun sepeliä tilanneena:
"Toimitulsen ajankohtaa ei kerrottu etukäteen ja 5-10 päivän toimitusajasta viimeisenä iltana tuli soitto ja saatiin murske klo.20:30. Seuraavalla kerralla tilaan firmasta joka kertoo etukäteen, koska tilaus tuodaan."
Voin kertoa, että oli nätisti ilmaistu verrattuna vitutukseen, kun kesälomalla kuumeisesti mursketta odotettiin taloyhtiön pihaan, mihin sitä ei voinut jättää lojumaan, vaan piti kottikärryillä kärrätä omaan pihaan.
Netraudan vastaus:
"Valitettavasti kirjoittamasi arvio ei ollut suositustemme mukainen eikä arvosteluasi voitu siksi julkaista."
>:(- Teeihmeessä
Rikosilmoitusta vaan menemään!
- Ercca
Hehe, kunnon e-ville meininkiä tuollakin.
- karpikooooo
ullatyyys!
- eikiitosei
Netrauta.fi ei kiitos.....
- Netrauta-fi
Mikä vittu tätä yritystä vaivaa?
- toimitus-kestää
moi, tilasin netraudasta työkaluja ja tarvikkeita. Toimitus piti tapahtua 1-3 arkipäivän kuluessa. Nyt mennyt 18 päivää eikä vieläkään ole saapunut. Tilaus on maksettu ostohetkellä.
- netrauta.fi
Ei mitään uutta netraudalta. Ongelmia tuossa puljussa tuntuu riittävän.
- retnauta
Itselläni ei ole ollut ongelmia netraudan kanssa, yleensä ongelmat ilmeisesti heillä ovat tavarantoimittajien kanssa. Alhaiset hinnat he tarjoavat ja lähtökohtaisesti en odotakkaan että jos tilaan maanantaina jotain että se on minulla tiistaina kädessä. Kaikki tilaukset tullut 5-10pv sisällä.
- OmaLehmä
Eikö firman omat ihmiset parempiin puolustuksiin pysty? :O
- Lorppalirppa
Saa provikkaa kun käyvät vähän sössöttämässä täällä jotain.
- Hahahah99
Hahahahah:D
- Ajatontuonti
Tilasin tuotteen, jolla on kotiinkuljetus. Jostain numerosta tuli viesti, että minulle on yritetty soittaa tuontiajasta ja että minun pitää soittaa ja sopia uusi ajankohta.
Mitään puhelua ei ollut kyllä tullut.
No, soitin ja sovin, että tuonti on tänään tiistaina, kun satun olemaan vapaapäivällä. Selvä. Kuljettaja soittaa sitten. No, yritin saada tarkempaa aikataulua. Juu. Ei ole mahdollista. Kello 9-17 välillä.
Aika turhauttavaa kytätä kotona koko päivä odottamassa. Armonaikaa on enää vajaa tunti. Ans kattoo, tuodaanko tänään yhtään mitään. - Pöh
Tilasin myös, muuten tyytyväinen mutta voi pyhä yksinkertaisuus sitä kuljetusliikettä.. Ei mitään ennakkoilmoitusta mikä päivä olisivat tulossa tai mihin aikaan. Yhtäkkiä oli yritetty soittaa, puoli tuntia ennen kuin pääsin asioilta kotiin mutta en ollut huomannut puhelua koska olin liikenteessä. Siinä tilaamani tuotteet yllättäen tönötti pihassa, kun kaarroin paikan päälle. Ilmeisesti kun ei yhteen puheluun heti vastata, tavarat voi vaan jättää. Hanskat tippuu eikä oo heidän ongelma..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi614230Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1521794Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141503Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !351248Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1671046- 56904
- 76895
Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54811Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.162809- 39781