Painiminen alasti

Haluaisiko joku muu painia alasti? Vaikka ryhmässä ilman ikä- ja sukupuolisarjoja. Vaikka siten että hävinnyt poistuu ja voittaja saa uuden vastustajan.

15

3727

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Tuon tapaista kyllä.

• WhiteDog kirjoitti:

Tuon tapaista kyllä.

Moi kiinnostaisiko?

• timo.meikalainen kirjoitti:

Moi kiinnostaisiko?

Kyllä

• m23_

Naisen kanssa painiminen kiinnostais alasti tai vaatteetkin päällä. Miesten kans paini ei nappaa.

• mies_37v

Vaimon kanssa on tullut kokeiltua useaankin otteeseen. Joskus alusvaatteisillaan ja joskus ilman. Vaimoni on minua n.15kg isompi ja ainakin meidän kesken paino on voimaa enkä ole vaimoani kertaakaan voittanut, mutta kivaa on ollut!

• haluaisinmyös

Olet onnekas..

• Mun tyttö painii aina vieraiden kanssa.

• WhiteDog kirjoitti:

Mun tyttö painii aina vieraiden kanssa.

Meni juhannuksena taas vääntämiseksi. Mökillä on painimatto. Se on tyttöystävän vaarin peruja. Tuntuu että ainakin pari kaveria pääsi sen reisien väliin ja yksi tuli selätetyksi. Serkkutytön kanssa ottelu päätyi kyllä ratkaisemattomaan.

• Moi, ehdottomasti. Vaimoni olisi varmaan kiva vastus, 155cm, 54kg, d75-rinnat, Brunette, noin 39 vuotias, Jennifer love hewitt look a like, hirmu kiltti ja mukava.

• ukkeli33

Aikuisena ei oo tullu painittua mutta nuorempana oon kyllä tyttöjenki kans paininu ja usein hävisin. Aikuisena menis kai toisin.

• Anonyymi

Missä asut

• Anonyymi

Kotona. Entä sä?

• Anonyymi

Siinä vois kalut ruveta seisoo ni mitäs sitten tehtäis? M57

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      196
      4973
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      118
      4083
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3589
    4. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      57
      3545
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3430
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      37
      2957
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2579
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2326
    9. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      31
      2084
    10. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      21
      1949
    Aihe