Xeplion injektio

Pelokas-

Hei! Onko kellään kokemusta xeplion injektiosta ja siitä palautumisesta? Mulla on kova huoli siitä, että palaudunko "normaaliksi" injektion vaikutusajan jälkeen. En pysty nauramaan enkä iloitsemaan oikeen mistään ja olo on todella kummallinen... en aio enää ottaa uutta pistosta. Otin alunperin psykoosin estolääkkeeksi. Myös keskittyminen on aika vaikeaa eikä mikään tunnu miltään. Pelkään, että injektio on invalidisoinut minua jollain tavalla.

50

10247

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Efteri

Älä hemmetissä myrkytä itseäsi noilla aineilla. Voit tuhoutua ihmisenä pysyvästi = kyky tuntea tunteita katoaa, itseilmaisukyky katoaa (nauru, itku, kasvonilmeet jne.), seksuaalisuus katoaa ja seksuaalitoiminnot vaurioituvat (miehillä pysyvä impotenssi), jää sekava/"irtonainen" olo, itsetietoisuus laskee, tulee pysyviä kognition ongelmia (dementia) ja niin edelleen.

Neuroleptit kuin SSRI-aineetkin voivat aiheuttaa pysyvän aivovaurion.

Jos haluaa pelastaa terveytensä tulee huolehtia, ettei ota enää yhtään lisää noita hermosto- ja solumyrkkyjä vaikka psykiatri tai lääkäri niin suosittaisi ja odottaa kunnes vaikutus lakkaa kädet ristissä ettei pysyviä vaurioita ole ehtinyt syntyä. Injektio on vielä kaikista typerin vaihtoehto, koska sitä ei voi keskeyttää. Aine voi aiehuttaa lisäksi sydämenrytmihäiriöitä eikä ole ennen kuulumatonta, että ihmisiä on kuollut sydänkohtaukseen ko. ainetta tai vastaavaa otettuaan omasta tahdostaa tai tultuaa psykiatrien myrkyttämäksi ("pakkolääkintä").

• Pelokas-

Kiitos vastauksesta, tosiaan toivon ettei pysyviä vaurioita ole ehtinyt syntyä...

• ano106049

Hei, mulle kanssa annettiin viime vuoden joulukuussa yhteensä kai 2-3 annosta Xeplionia. Se ensimmäinen piikki, sitten täyte ja kai vielä kerran yksi normaaliannos. Tuhosi myös minut ihan täysin, tunne-elämä oletonta, seksuaalisuus täysin kuollut, en kokenut hyvänolontunnetta mistään yms. Elämä meni tuon lääkkeen takia täysin sekaisin ja itsemurha oli jo vahvasti mielessä.

Lääkkeestä tekee pahan sen pitkä puoliintumisaika. Taisi olla ~50 päivää? Eli vaikka olisit ottanut viimeisen annoksen yli puoli vuotta sitten, niin sitä on edelleen kehossasi ja se vaikuttaa vielä. Itselläni meni selkeästi noin 8-9kk ennen kuin tunsin olevani palautunut täysin.

Sain siis noin 8-9kk jälkeen 'itseni takaisin', kun aiemmin luettelemani jutut alkoivat taas toimimaan. Elämä kyllä vaikeutui merkittävästi, mutta nyt on mukavaa kun voi taas nauttia pienistä asioista. Älä missään nimessä tee hätiköityjä päätöksiä ennen kuin vuosi lääkkeen ottamisesta on kulunut. Olosi tulee varmasti paranemaan ajan myötä. Bluelight Invega Sustenna -hakusanoilla löydät googlesta hyvän ketjun, missä muut on joutuneet tuon lääkkeen rampauttamaksi. Eli kuvailemasi oireet on todella yleisiä, mutta ne tulevat kyllä katoamaan ajan myötä.

Jos on vielä kysyttävää niin voin yrittää vastata, en hirveästi seuraa tätä sivustoa tosin.

• Anonyymi

itellä menny xeplion 100mg noin 5 vuotta. Oon ollu tyytyväinen.

• Anonyymi

Taitaa olla vähän verrattavissa vaaralliseen Leponexiin. Hyvin tyhjentäviä lyhyitä vastauksia kyllä tulee kun ei tunne MITÄÄN. Itsellä kyllä pumppu meinasi pettää ja tajusin lopettaa, ja ahdisti ihan saatanasti. Ei taida enää olla markkinoilla tämä myrkky? Taisin olla koekaniini psykiatrisella silloin vuonna 2018. Nyt asiat paremmin ja palattu canhaan lääkitykseen...

• Anonyymi

Älkää ketään missään nimessä menkö lähellekkään kyseistä myrkkyä. Itselle annettiin pakosta 2 injektiota ja sen jälkeen alkoikin sellainen kiva kuukausien pituinen helvetti maanpäällä-kokemus. Itsemurha oli mielessä ensimmäiset kuukaudet joka hiton minuutti joka hiton päivä. Ja olot oli jotain mitä ihmisen ei kuuluisi edes kokea. Jos totta puhutaan niin ilman ihmistä olotiloja joita kys. lääke aiheuttaa, ei varmasti olisi olemassakaan, paitsi ehkä jostain myrkyllisen käärmeen puremasta voit saada jotain samanlaista vibaa.

Xeplion sisältää paliperidonia joka on vain vanhemman psykoosilääkkeen, risperidonin metaboliatuote. Eli käytännössä samaa kuraa. Itsellä alotettiin lääkitys risperidonilla 4mg/pv ja hetken päästä lyötiin vielä paliperidonia injektiolla käsivarteen kahdesti. Ja söin sillon vielä samalla sitä risperidonia sen 4 mg päivässä. Olot oli vaan jotain sellasta mitä ei pysty edes itse enää kuvittelemaan, onneksi.

Kys. "lääkkeestä" minulle tuli haittavaikutuksia kuten;
      - en pystynyt puhumaan
      - en pystynyt ajattelemaan
      - erittäin epätodellinen olo
      - paino alkoi nousta nopeammin kuin sen pitäisi edes olla mahdollista, 20kg alle kahdessa kuukaudessa
      - painajaisia joka yö
      - ajatuksia itsemurhasta jäätävän olon takia
      - testosteronin lasku olemattomiin, prolaktiinin nousu taivaisiin
      - tunteiden täysi katoaminen
      - libion täysi katoaminen, myös veitikka lopetti toimintansa moneksi kuukaudeksi
      - virtausongelmia. epätasaisuutta, vuotoja jne.
      - en pystynyt keskittymään mihinkään, en puheeseen, en mihinkään
      - pätkät kuulluista biiseistä jäi soimaan loopilla päähän välillä moneksi päiväksi, olen muusikko ja tämä myrkky tappoi kaiken mielenkiintoni musiikkia kohtaan
      - todella kipeitä päänsärkyjä oikean etuotsalohkon kohdalla, tuntui kuin aivot olisivat kärventyneet
      - sormenpäät ja kädet puutuivat todella useasti
      - leposyke nousi 60 > 95-100
      - erittäin raskasta unettomuutta, kevyttä unta, pienikin ääni tai valonvälähdys herätti minut samantien, en myöskään pystynyt jatkamaan unta kello 9 jälkeen
      - niin syvää masennusta ja ahdistusta kun on vain fysiologisesti mahdollista tuntea, mikään ei kiinnostanut, mistään ei saanut irti yhtään, makasin kuukausia sängyssä tekemättä mitään, näkemättä ketään jne
      - akatisiaa, jonka johdosta meinasin seota täysin kun en pystynyt sekuntiakaan olemaan paikoillani moneen kuukauteen

Kuvitelkaa kaikki yllämainitut haittavaikutukset samaa aikaa itsellenne. Kyllä toi oli puhdasta kidutusta ja tuskaa monta kuukautta. Nyt vasta kahdeksan kuukauden jälkeen viimeisestä injektiosta alkaa olemaan taas suht normaali olo ja aivotoiminta palautunut ennalleen. Niinkuin joku jo kerkesi tuossa ylempänä sanomaan, bluelight.org-sivustolta löytyy muutama ns. thread, joista v3 on uusin. Sieltä löytyy tietoa sekä vertaistukea muilta kyseisen injektion saaneilta. Valitettavan moni tuntee olonsa vielä vuosienkin jälkeen viimeisen injektion saamisesta erilaiseksi kuin ennen injektioita. Jos olet joutunut kys. "lääkkeen" rampauttamaksi, suosittelen käymään sivustolla. Googleen vaan "coming off invega sustenna v3". Invega sustenna on siis jenkkiversio xeplionista, sama vaikuttava aine. Tuolta löytyy hyödyllistä tietoa mm. miten kyseisen myrkyn saa poistumaan elimistöstä nopeammin.

• Anonyymi

Pssst, sivu 85

• Anonyymi

Voisitko kertoa tämän suomeksi miten aineen saa poistumaannelimistöstä nopeammin?

• Anonyymi

Minulla oli Xeplion injektio 8 kk. Lopetin sen 5 kk sitten. Sitä on vieläkin elimistössä niin paljon, että en pysty juuri yhtään liikkumaan. Mutta tuosta sängyssä makaamisesta sanon, että minulle tapahtui sama jo silloin, kun "hoito" aloitettiin Risperidonilla v. 2009. Olen maannut suurimman osan sängyssä siitä asti. En ole pystynyt liikkumaan minnekään. En ole myöskään pystynyt olemaan sen takia missään tekemisissä ihmisten kanssa lääkkeen takia. On kyllä käsittämätöntä, että kukaan psykiatri ei kokeile, miltä nämä lääkkeet tuntuvat, ja mitä vahinkoa ne saavat ihmisen elimistössä aikaan. Toivottavasti tulevat sukupolvet tutkivat niiden todellisen luonteen. Tulevat kyllä olemaan järkyttyneitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla oli Xeplion injektio 8 kk. Lopetin sen 5 kk sitten. Sitä on vieläkin elimistössä niin paljon, että en pysty juuri yhtään liikkumaan. Mutta tuosta sängyssä makaamisesta sanon, että minulle tapahtui sama jo silloin, kun "hoito" aloitettiin Risperidonilla v. 2009. Olen maannut suurimman osan sängyssä siitä asti. En ole pystynyt liikkumaan minnekään. En ole myöskään pystynyt olemaan sen takia missään tekemisissä ihmisten kanssa lääkkeen takia. On kyllä käsittämätöntä, että kukaan psykiatri ei kokeile, miltä nämä lääkkeet tuntuvat, ja mitä vahinkoa ne saavat ihmisen elimistössä aikaan. Toivottavasti tulevat sukupolvet tutkivat niiden todellisen luonteen. Tulevat kyllä olemaan järkyttyneitä.

Neuvostoliiton gulageissa käytettiin kidutuskeinona vangeille suuria määriä psyykenlääkkeitä akatisian aikaansaamiseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"On kyllä käsittämätöntä, että kukaan psykiatri ei kokeile, miltä nämä lääkkeet tuntuvat, ja mitä vahinkoa ne saavat ihmisen elimistössä aikaan."

Psykiatrit eivät kokeile "lääkkeitään" koska tietävät niiden myrkyllisyyden.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"On kyllä käsittämätöntä, että kukaan psykiatri ei kokeile, miltä nämä lääkkeet tuntuvat, ja mitä vahinkoa ne saavat ihmisen elimistössä aikaan."

Hävytöntä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hävytöntä.

Sitä juuri. "Lääkkeiden" vaarallisuus ja haitallisuus kyllä tiedetään, mutta ne halutaan potilailta pimittää. Psykiatriin luottaminen on silkkaa tyhmyyttä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisitko kertoa tämän suomeksi miten aineen saa poistumaannelimistöstä nopeammin?

Niin miten saa poistumaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäisi saada korvaukset nyt työkyvyn menettämisestä. Ansion menettämisesta zeplionin takia. Terv. Työkyvytön nyt
        Ei sitä kukaan korvaa. Psykiatreja vastaan turha alkaa käräjöimään.
        Ps. Viinakaan ei auta tähän paskaan oloon normaslisti en paljon juo.

• Anonyymi

Samanlaisia kokemuksia zeplionista. Olen nyt tunteeton möykky. Kieltäydyin ottamasta lääkettä enää. Kaikki hyväolontunteet on kadoksissa. Pakkoajatuksia ja kaikemoista muuta tuonut tullessaan. Yöllä sänkyyn pissaaminennjäänyt nyt pois sekä kuukautiset tulivat nyt normaalisti ja rinnoista loppui maidon tuleminen kun pistosta ei annettu. Kamala olotila olla tuntematta mitään tunteita :(

• Anonyymi

Ketjusta huomaa kuinka erilailla sama lääke voi vaikuttaa eri henkilöihin.

• Anonyymi

Auttaisikohan tuohonntilaan edes masennuslääkket vai aika?

• Anonyymi

Ei ihme että madentaa kun estää serotoniinin ja dopamiinin tuotannon.
      En ole palautunut normaaliksi ja aikaa on kulunut 2kk. Tunteeton tuhjä kuori

• Anonyymi

Psykoosiko olisi mielestäsi parempi olotila?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Psykoosiko olisi mielestäsi parempi olotila?

Totta hemmetissä kestän psykoosinkin ennemmin kuin tuon kaiken, mitä injektio saa aikaan. On omakohtaista kokemusta, ja sanon, että olen mieluummin kuollut kuin neurolepteissä. Tämä on sivullisen huomautus.

• Anonyymi

Mahdotonta sanoa kun en ole tiedemies joka olisi kehittänyt lääkkeet ja tietäisi kaikki ainesosat yms vaikutukset esim soluihin.

Mua on raamatunlukeminen rauhottanu, oon miettiny et varmaan kaikella oli joku tarkotus.

• Anonyymi

En suosittele Xeplionia enkä myöskään Trivecta injektiota. Käytin Xeplionia 5 kuukautta, jonka jälkeen vaihdettiin Trivectaan, joka oli kolmen kuukauden välein ennen kuin sain vaihdettua raivostuttavien sivuoireiden takia Ketipinoriin, jonka olen tällä hetkellä lopettanut ja uudestaan en aloita.

Ensin tuli levottomat jalat, johon määrättiin Akineton. Järkyttävä levottomuus, ei voinut nukkua, jonka seurauksena piti käydä jotain syömässä. Lihoin 10 kiloa, en jaksanut liikkua kuin ennen, henki ei kulkenut kunnolla, ahdisti, 4-5:n kuukauden jälkeen kuukautiset jäivät pois ja rinnoista alkoi tulla maitoa. Prolaktiinit pilvissä, arvo 2000, kun normaali n. 450! Pitkän ajan kuluttua tähän reagoitiin ja sain lähetteen sisätautilääkärille ja magneettikuvaukseen. Ei siellä mitään ollut ja sain lääkkeen prolaktiinin alentamiseen. Otin sitä n. 8 viikkoa, enempää en pystynyt, aiheutti pahoinvointia. Ei ole kiva mennä aamulla töihin ja yökkiä/oksennella siellä. Prolaktiini saatiin kyllä alenemaan ja kuukautiset olivat tulleet takaisin jo aiemmin. Jotenkin loukkaavaa lääkäriltä heti kysyä oletko raskaana. Ei helvetti, en halua lapsia, enkä todellakaan hankkiutuisi raskaaksi aikana jona syön psykoosinestolääkkeitä! Lisäksi seksihalut menivät täysin ja aiheutti myös ajatuksen tahmeutta, englanninkieliset sanat unohtuivat. En todellakaan suosittele!

• Anonyymi

Miten te pystytte edes käymään töissä?Minä en herää -zeplion

• Anonyymi

Sain ton myrkyn kohta 2 vuotta sitten enkä ole vieläkään täysin palautunut normaaliksi mitä ennen olin, esiintyy mulla vieläkin impotenssia sekä englannin taito kadonnut en osaa hyvin lausua sitä kieltä jne mut pakotettiin ottaa se, sain yhen pistoksen 150 mg xeplionia siis ja ajatus katkeilee usein edelleen enkä muista mitä olin sanomassa, et sellasta ja mitä tuolla joku joltain kyseli että mielumminko sitten psykoosi? Voin sanoo et psykoosi on ton lääkkeen aiheuttamaan tilaan nähden utopistinen tila nimittäin kokemusta on molemmista olotiloista vieläpä peräkkäin

• Anonyymi

Kryptonix pysäyttää norsunkin.

• Anonyymi

Mulla alotettiin xeplion injektiot, kolme pistosta oon nyt saanut, en huomaa mitään haittavaikutuksia vielä, paitsi että nyt viimisen pistoksen jäljiltä pistoskohta on punanen ja koholla ja tuntuu vähän kovalta. Taisi olla kokematon hoitsu pistämässä, sattukin enemmän kun aikaisemmilla kerroilla. Sanoi että siinä lääkkeessä on usein ilmakuplia ja ettei kaikkia ees saa pois. Ei ihan mitä haluaisin kuulla kun oon saamassa injektioo. Mutta eikös tuo xeplion ole samaa ainetta kun risperidon lääke? Risperidonista kai pitäis olla vähäisimmät haittavaikutukset. Ite en voi lopettaa lääkitystä koska psykoosi uusiutuu kun aina kun koitan lopettaa lääkitystä ja kolme psykoosia riitti mulle. Ei koskaan enää.

• Anonyymi

Voitteko lyhyesti kertoa, mikä oli psykoosinne pääaihe?
      Minulla on rakkaussuhteet.

• Anonyymi

No joyain samantapaista oli minullakin. Ja eikun loppuelämän lääkitys vaan päälle asiantuntijoilta. Kokeilisivat itse.

• Anonyymi

Pitää olla täysi kaheli, että suostuu käyttämään jotain injektioita. Suun kautta otettavatkin on todella haitallisia. Paljon mieluummin pari psykoosia, jotka lähtee nukkumalla, vaikka diapamin voimalla. Itse laittaisin vaikka käsiraudalla itseni kiinni patteriin ennemmin kuin menisin "hoitoon".
      Mulla on diagnoosina paranoidinen skitsofrenia. En käytä mitään lääkkeitä ja olen täysin työkykyinen ja fyysisesti ja psyykkisesti hyvässä kunnossa. Lääkkeet väsyttää, lihottaa ja tuhoaa aivot ja hermoston. Mulla on ollut varmaan 10 psykoosia ja kaikki on menneet ohi nukkumalla. Suljetulla olen ollut n. 10 kertaa.
      Nyt olen ollut 5 vuotta töissä enkä kertaakaan tänä aikana ole käynyt missään hoidossa paitsi hammaslääkärissä yksityisellä.

• Anonyymi

Mullakin oli kerran parin viikon psykoosi, joka meni ohi ihan itsestään ilman sairaalaa tai lääkkeitä.

• Anonyymi

Tänään on aika tehostettuun avohoitoon. Ensimmäinen käynti. Minulla on vahva aavistus, että lääkäri määrää xeplionin minulle. En kyllä haluaisi injektiota kun sitä ei saa pois kun sen kerran pistää. Tosin se aiheutti mulle reaktion käsivarteen ja sillä sen käytön lopetin. Jos siitä huolimatta pakottaa xeplionin ottamaan niin ei ole kyllä kovin kummoinen lääkäri. Kerron iltapäivällä sitten miten kävi
      tr

• Anonyymi

Ei muuten lääkäri pakottanut injektioon. Sori nyt vasta muistin kertoa. Sitä vastoin aloitettiin risprdal 4 mg. Kyllä se injektiota ehdotteli mutta en suostunut

• Anonyymi

Mulla aloitettiin Xeplion sairaalassa. Olin tosi pahassa psykoosissa eikä ne saaneet mua selviämään kuin lisäämällä erinäisiä lääkkeitä. Kun pääsin avohoitoon, Xeplionin määrää vähennettiin ja jossain vaiheessa pyysin että siirrytään Trevictaan kun sitä tarvitsee laittaa vain 3kk välein. Injektio on mulle hyvä vaihtoehto kun psykoosissa heitän kaikki suun kautta otettavat lääkkeet mäkeen ja sen jälkeen mua ei pysäytä kuin sairaala.

On ollut sivuoireita mutta en tiedä onko ne injektiosta vai Deprakinesta koska molemmat aloittettiin samaan aikaan. Painoa tuli vuodessa 15kg ja vapina on häiritsevää. Menkatkin jäi pois mutta toisaalta olen lähellä vaihdevuosia joten se voi johtua siitäkin. Vaikka sivuoireita on, yritän jatkaa näillä lääkkeillä jotta ei tulisi enää uusia psykooseja. Ne on aivoille aika raskaita.

• Anonyymi

" Painoa tuli vuodessa 15kg ja vapina on häiritsevää."

Tuosta vapinasta kannattaisi keskustella hoitotahon kanssa.

• Anonyymi

Se on yhtä helvettiä sen jälkeen kuin sua injektoidaan suhun mulle pakotettiin sitä ilman syytä vaikka olin jo parantunut koska venäläislääkäri halus bonarii omaan taskuun sen 3000e niin laittoi tahalleen että sairastan skitsofreniaa mikä otettiin myöhemmin pois.. pistää häpeemään millä tasolla suomen mt palvelut on ja kyseinen itseään muita ylläpitävä lääkäri on syyllistynyt moneen hoitovirheeseen ja kiusaa ahdistelee potilaitaan ja ylilääkäri sano että hänestä pidetään. Ehkä hoitajat mutta olen jutellut monien potilaitten kanssa ketä tämä lääkäri on onnistunut kiduttamaan. Pliis älä missään nimessä ota xeplion injektiota siitä seuraa 3kk helvetti valve unia hajanainen olo hirveä usva masennus et pysty pysymään paikoillaan päivisin ku tuntuu että jalkoja on pakko liikkua. Hirvee myrkky mikä on tuottanu john and johnson jotka ei osaa hommansa laitto myös covid rokotteita liikkeelle mikä on johtanut moneen kuolemaan verentulppien takia ja myös kyseinen yhtiö on kounuttanu turhaan ihmisiä opiaatteihin. Täysrikollisii kyseisen lääkkeen valmistajat.

• Anonyymi

Kuka venäläinen lääkäri?

• Anonyymi

Oon saanut 100mg ja 150mg annokset yli kuukausi sitten eikä uusia injektioita tule. Mulle on laitettu vaan noi kaks annosta. Sitä ennen söin tabletilla noin pari kuukautta. Oon nyt ilman lääkitystä. Olo paranee koko ajan. Tunteet alkaa palaan ja yleinen toimintakyky mikä motivoi taas terveelliseen ja aktiiviseen elämäntyyliin. Ihan hirveä lääke. Onneksi pääsin eroon. Kuukautiset tulee vielä epäsäännöllisinä ja runsaina, toivotaan, että tilanne normalisoituu, kun lääkeaine hupenee kehosta. Anemian aiheutti myös. Ei voi, kun tuntee onneen ettei pakkolääkitä injektiolle niin masentuneissa ja ahdistuneissa olotiloissa on tullut oltua. Neuroleptit sairastuttaa ihmisen ja estää traumanpurun.

• Anonyymi

Mulla on xeplion 75 mg injektio kerran kk eikä ole aiheuttanut mitään haittavaikutuksia . Risperidon lihotti mutta kun aloitettiin xeplion niin paino on alkanut tippumaan. Hyvä lääke ja toimii minulla

• Anonyymi

Minulla on palmeux 75 mg käytössä. On xeplionin rinnakkaisvalmuste. Injektio ollut nyt elokuusta 22 lähtien eikä ole lääkitty olo eikä mitään haittavaikutuksia

• Anonyymi

Miten oot kestänyt sen?

• Anonyymi

Minulle anettiin 3-4 kertaa xeplion ja oon ollut maassa vieläkin on vaikka viimeisestä on 4 kk, olen lukenut täältä että se lähtee 7-9kk mutta olis kiva edes, jos olis vähän energia mitä minulta, ei löydy en nauti mistään ja en pysty ajattele mitään työpaikoilla ollut vaan silleen, seinänä ja tuijotellut ihmisiä oleen hämillään.

• Anonyymi

Löysin tämän ketjun aikoinaan sen jälkeen, kun minulle oli pakkoinjisoitu Xeplionia ja menin netistä tarkistamaan, mitä ko. lääkkeestä kirjoitetaan... Helvetti oli edessä minullakin. Aivan todella kauhea useiden kuukausien syvä masennus, lohduton olo. Ajattelin itseni lopettamista, mutta on vaikeaa löytää siihen helppoa tapaa.

Lopulta injektion vaikutus loppui. Sain takaisin ainakin osan kyvystä nauttia elämästä. Sain takaisin kyvyn tuntea levollisuutta repivän tunteen sijaan. Seurustelin. Menin töihin.

Jossain vaiheessa minulle tuli tilanne, jossa jouduin taas niiden hirviöiden kynsiin. Kaikki edistysaskeleeni mitätöitiin, laitettiin toinen pakkoinjektiovalmiste. Siitä masennuksesta en ole vielä toipunut. Pelkään jääväni tällaiseksi. Kuten joku jossain kirjoitti, näin kamalaa oloa ei olisi olemassa, ellei ihminen olisi sitä lääkevalmisteilla tehnyt.

Tulin tänne rohkaisemaan teitä muitakin kertomaan kokemuksenne. Tämän ihmisten kiduttamisen pitää loppua. Tutustukaa Mad in -verkostoon, joka pyrkii inhimilliseen mielenterveyshoitoon. Pakkolääkitys, jonka jälkeen potilas voi pahemmin kuin ennen lääkitystä, ei ole hoitoa vaan kidutusta. On täysin yksiselitteinen asia, että kyseessä on kidutus.

• Anonyymi

Tutustuin kerran Mad in verkostoon, ja se vaikutti lähinnä perus suomalaiselta puolueelta, joka kainosti kyllä yrittää tuoda esiin jotain kritiikkiä, mutta jonka jäsenet ovat siellä todellisuudessa vain sen vihapuheen takia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tutustuin kerran Mad in verkostoon, ja se vaikutti lähinnä perus suomalaiselta puolueelta, joka kainosti kyllä yrittää tuoda esiin jotain kritiikkiä, mutta jonka jäsenet ovat siellä todellisuudessa vain sen vihapuheen takia.

Paljon on asiallisesti kirjoitettua sisältöä Mad in -sivuilla. Joskus on kyllä hyvin vaikeaa välttää vihapuhetta, koska kyseessä on vakavat ihmisoikeusrikkomukset. Jos potilas vaikka itse sanoo, mitkä lääkkeet itsellä tehoaa, siitä ei välitetä yhtään. Sen sijaan laitetaan väkisin lääkettä, jonka vaikutukset potilaalle on paljon tuskallisempia kuin harhaiset ajatukset, joita potilas itse ei edes koe mitenkään häiritsevinä.

• Anonyymi

Mistä tietoa pakkolääkitys YLE Outi Ahola mikä hänen lääkitys entä. Rock radio läskit???Typerykset ei mitään sanottavaa Mulla Mulla NULLLA Peik B.Paskaämmät Radiotalot ei mitään sanottavaa. NULLA.Suomimentall ill

• Anonyymi

juuri näin.

• Anonyymi

Mulla just alotettiin Xeplion ensin 3vko Risperidon 4mg että saatiin psykoosi poikki. Huomenna olis tehosteannoksen vuoro ja ainoa karmaiseva asia siinä on se itse injektioneula. Mulla on siis paha piikkikammo välttelen lääkäreitä enimmäkseen sen vuoksi. Vielä en keksi lääkkeestä pahaa sanottavaa, ellei sellaiseksi lasketa kuukautisten viivästymistä. Mä olen muutenkin tunteeton kusipää, varmaan tuun saamaan tältä reissulta lisädiagnoosina epäsosiaalisen persoonallisuushäiriönkin. Tää on toinen psykoosi joka mulla on ollut ja muutettuani toiselle paikkakunnalle pärjättyäni ensin vuoden ilman lääkkeitä ehdin hillua yli 8kk psykoosissa ympäriinsä. Lopulta virkavalta oli mua ovelampi ja nappas kadulta kyytiin. Parempi näin kuin sen harhaisen minä vs. muut mielen kanssa se kävi jo raskaaksi kun hetkittäin tuntui että oma peilikuvakin on itseä vastaan. Ja tämä Xeplion tuntuisi myös rauhoittavan äkkipikaista käyttäytymistäni riittävästi. Viis tunteista kun niitä ei koskaan ole ollut ellei sitten on/off tyylillä ja täysillä tai ei mitään.

• Anonyymi

Kannattaa siirtyä Xeplionista Trevictaan niin ei tarvitse juosta piikillä kuin 3kk:n välein. Samaa ainetta se on. Olen nyt käyttänyt Trevictaa 4 vuotta. Kertaakaan mania ja psykoosi ei ole uusinut tänä aikana joten mulle tää on toimiva lääke.

Muakin vaivaa tunneköyhyys eli ei pysty tuntemaan iloa, surua eikä muitakaan tunteita. Masislääkkeitä ei kuitenkaaan voi aloittaa ettei iske mania. Siedän tätä koska muutkaan lääkkeet ei ole auttaneet enkä halua rasittaa aivojani enää uudella psykoosilla.

Puheen tuottaminen on vaikeaa, tosin en tiedä johtuuko se Trevictasta vai onko psykoosien aiheuttamaa kognitiivistä heikkenemistä. Olen työkyvyttömyyseläkkeellä joten se ei sinänsä haittaa kuin sosiaalisissa tilanteissa. Kaiken kaikkiaan Trevictasta on mulle enemmän hyötyä kuin haittaa joten tällä jatkan.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      142
      1850
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      280
      977
    3. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      838
    4. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      78
      797
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      729
    6. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      10
      692
    7. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      671
    8. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      48
      656
    9. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      43
      630
    10. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      55
      626
    Aihe