Aihe

Xeplion injektio

Pelokas-

Hei! Onko kellään kokemusta xeplion injektiosta ja siitä palautumisesta? Mulla on kova huoli siitä, että palaudunko "normaaliksi" injektion vaikutusajan jälkeen. En pysty nauramaan enkä iloitsemaan oikeen mistään ja olo on todella kummallinen... en aio enää ottaa uutta pistosta. Otin alunperin psykoosin estolääkkeeksi. Myös keskittyminen on aika vaikeaa eikä mikään tunnu miltään. Pelkään, että injektio on invalidisoinut minua jollain tavalla.

16

760

    Vastaukset

    • Älä hemmetissä myrkytä itseäsi noilla aineilla. Voit tuhoutua ihmisenä pysyvästi = kyky tuntea tunteita katoaa, itseilmaisukyky katoaa (nauru, itku, kasvonilmeet jne.), seksuaalisuus katoaa ja seksuaalitoiminnot vaurioituvat (miehillä pysyvä impotenssi), jää sekava/"irtonainen" olo, itsetietoisuus laskee, tulee pysyviä kognition ongelmia (dementia) ja niin edelleen.

      Neuroleptit kuin SSRI-aineetkin voivat aiheuttaa pysyvän aivovaurion.

      Jos haluaa pelastaa terveytensä tulee huolehtia, ettei ota enää yhtään lisää noita hermosto- ja solumyrkkyjä vaikka psykiatri tai lääkäri niin suosittaisi ja odottaa kunnes vaikutus lakkaa kädet ristissä ettei pysyviä vaurioita ole ehtinyt syntyä. Injektio on vielä kaikista typerin vaihtoehto, koska sitä ei voi keskeyttää. Aine voi aiehuttaa lisäksi sydämenrytmihäiriöitä eikä ole ennen kuulumatonta, että ihmisiä on kuollut sydänkohtaukseen ko. ainetta tai vastaavaa otettuaan omasta tahdostaa tai tultuaa psykiatrien myrkyttämäksi ("pakkolääkintä").

      • Kiitos vastauksesta, tosiaan toivon ettei pysyviä vaurioita ole ehtinyt syntyä...


    • Hei, mulle kanssa annettiin viime vuoden joulukuussa yhteensä kai 2-3 annosta Xeplionia. Se ensimmäinen piikki, sitten täyte ja kai vielä kerran yksi normaaliannos. Tuhosi myös minut ihan täysin, tunne-elämä oletonta, seksuaalisuus täysin kuollut, en kokenut hyvänolontunnetta mistään yms. Elämä meni tuon lääkkeen takia täysin sekaisin ja itsemurha oli jo vahvasti mielessä.

      Lääkkeestä tekee pahan sen pitkä puoliintumisaika. Taisi olla ~50 päivää? Eli vaikka olisit ottanut viimeisen annoksen yli puoli vuotta sitten, niin sitä on edelleen kehossasi ja se vaikuttaa vielä. Itselläni meni selkeästi noin 8-9kk ennen kuin tunsin olevani palautunut täysin.

      Sain siis noin 8-9kk jälkeen 'itseni takaisin', kun aiemmin luettelemani jutut alkoivat taas toimimaan. Elämä kyllä vaikeutui merkittävästi, mutta nyt on mukavaa kun voi taas nauttia pienistä asioista. Älä missään nimessä tee hätiköityjä päätöksiä ennen kuin vuosi lääkkeen ottamisesta on kulunut. Olosi tulee varmasti paranemaan ajan myötä. Bluelight + Invega Sustenna -hakusanoilla löydät googlesta hyvän ketjun, missä muut on joutuneet tuon lääkkeen rampauttamaksi. Eli kuvailemasi oireet on todella yleisiä, mutta ne tulevat kyllä katoamaan ajan myötä.

      Jos on vielä kysyttävää niin voin yrittää vastata, en hirveästi seuraa tätä sivustoa tosin.

    • itellä menny xeplion 100mg noin 5 vuotta. Oon ollu tyytyväinen.

    • Älkää ketään missään nimessä menkö lähellekkään kyseistä myrkkyä. Itselle annettiin pakosta 2 injektiota ja sen jälkeen alkoikin sellainen kiva kuukausien pituinen helvetti maanpäällä-kokemus. Itsemurha oli mielessä ensimmäiset kuukaudet joka hiton minuutti joka hiton päivä. Ja olot oli jotain mitä ihmisen ei kuuluisi edes kokea. Jos totta puhutaan niin ilman ihmistä olotiloja joita kys. lääke aiheuttaa, ei varmasti olisi olemassakaan, paitsi ehkä jostain myrkyllisen käärmeen puremasta voit saada jotain samanlaista vibaa.

      Xeplion sisältää paliperidonia joka on vain vanhemman psykoosilääkkeen, risperidonin metaboliatuote. Eli käytännössä samaa kuraa. Itsellä alotettiin lääkitys risperidonilla 4mg/pv ja hetken päästä lyötiin vielä paliperidonia injektiolla käsivarteen kahdesti. Ja söin sillon vielä samalla sitä risperidonia sen 4 mg päivässä. Olot oli vaan jotain sellasta mitä ei pysty edes itse enää kuvittelemaan, onneksi.

      Kys. "lääkkeestä" minulle tuli haittavaikutuksia kuten;
      - en pystynyt puhumaan
      - en pystynyt ajattelemaan
      - erittäin epätodellinen olo
      - paino alkoi nousta nopeammin kuin sen pitäisi edes olla mahdollista, +20kg alle kahdessa kuukaudessa
      - painajaisia joka yö
      - ajatuksia itsemurhasta jäätävän olon takia
      - testosteronin lasku olemattomiin, prolaktiinin nousu taivaisiin
      - tunteiden täysi katoaminen
      - libion täysi katoaminen, myös veitikka lopetti toimintansa moneksi kuukaudeksi
      - virtausongelmia. epätasaisuutta, vuotoja jne.
      - en pystynyt keskittymään mihinkään, en puheeseen, en mihinkään
      - pätkät kuulluista biiseistä jäi soimaan loopilla päähän välillä moneksi päiväksi, olen muusikko ja tämä myrkky tappoi kaiken mielenkiintoni musiikkia kohtaan
      - todella kipeitä päänsärkyjä oikean etuotsalohkon kohdalla, tuntui kuin aivot olisivat kärventyneet
      - sormenpäät ja kädet puutuivat todella useasti
      - leposyke nousi 60 > 95-100
      - erittäin raskasta unettomuutta, kevyttä unta, pienikin ääni tai valonvälähdys herätti minut samantien, en myöskään pystynyt jatkamaan unta kello 9 jälkeen
      - niin syvää masennusta ja ahdistusta kun on vain fysiologisesti mahdollista tuntea, mikään ei kiinnostanut, mistään ei saanut irti yhtään, makasin kuukausia sängyssä tekemättä mitään, näkemättä ketään jne
      - akatisiaa, jonka johdosta meinasin seota täysin kun en pystynyt sekuntiakaan olemaan paikoillani moneen kuukauteen

      Kuvitelkaa kaikki yllämainitut haittavaikutukset samaa aikaa itsellenne. Kyllä toi oli puhdasta kidutusta ja tuskaa monta kuukautta. Nyt vasta kahdeksan kuukauden jälkeen viimeisestä injektiosta alkaa olemaan taas suht normaali olo ja aivotoiminta palautunut ennalleen. Niinkuin joku jo kerkesi tuossa ylempänä sanomaan, bluelight.org-sivustolta löytyy muutama ns. thread, joista v3 on uusin. Sieltä löytyy tietoa sekä vertaistukea muilta kyseisen injektion saaneilta. Valitettavan moni tuntee olonsa vielä vuosienkin jälkeen viimeisen injektion saamisesta erilaiseksi kuin ennen injektioita. Jos olet joutunut kys. "lääkkeen" rampauttamaksi, suosittelen käymään sivustolla. Googleen vaan "coming off invega sustenna v3". Invega sustenna on siis jenkkiversio xeplionista, sama vaikuttava aine. Tuolta löytyy hyödyllistä tietoa mm. miten kyseisen myrkyn saa poistumaan elimistöstä nopeammin.

      • Pssst, sivu 85


      • Voisitko kertoa tämän suomeksi miten aineen saa poistumaannelimistöstä nopeammin?


    • Samanlaisia kokemuksia zeplionista. Olen nyt tunteeton möykky. Kieltäydyin ottamasta lääkettä enää. Kaikki hyväolontunteet on kadoksissa. Pakkoajatuksia ja kaikemoista muuta tuonut tullessaan. Yöllä sänkyyn pissaaminennjäänyt nyt pois sekä kuukautiset tulivat nyt normaalisti ja rinnoista loppui maidon tuleminen kun pistosta ei annettu. Kamala olotila olla tuntematta mitään tunteita :(

    • Ketjusta huomaa kuinka erilailla sama lääke voi vaikuttaa eri henkilöihin.

    • Auttaisikohan tuohonntilaan edes masennuslääkket vai aika?

    • Ei ihme että madentaa kun estää serotoniinin ja dopamiinin tuotannon.
      En ole palautunut normaaliksi ja aikaa on kulunut 2kk. Tunteeton tuhjä kuori

      • Psykoosiko olisi mielestäsi parempi olotila?


    • Mahdotonta sanoa kun en ole tiedemies joka olisi kehittänyt lääkkeet ja tietäisi kaikki ainesosat yms vaikutukset esim soluihin.

      Mua on raamatunlukeminen rauhottanu, oon miettiny et varmaan kaikella oli joku tarkotus.

    • En suosittele Xeplionia enkä myöskään Trivecta injektiota. Käytin Xeplionia 5 kuukautta, jonka jälkeen vaihdettiin Trivectaan, joka oli kolmen kuukauden välein ennen kuin sain vaihdettua raivostuttavien sivuoireiden takia Ketipinoriin, jonka olen tällä hetkellä lopettanut ja uudestaan en aloita.

      Ensin tuli levottomat jalat, johon määrättiin Akineton. Järkyttävä levottomuus, ei voinut nukkua, jonka seurauksena piti käydä jotain syömässä. Lihoin 10 kiloa, en jaksanut liikkua kuin ennen, henki ei kulkenut kunnolla, ahdisti, 4-5:n kuukauden jälkeen kuukautiset jäivät pois ja rinnoista alkoi tulla maitoa. Prolaktiinit pilvissä, arvo 2000, kun normaali n. 450! Pitkän ajan kuluttua tähän reagoitiin ja sain lähetteen sisätautilääkärille ja magneettikuvaukseen. Ei siellä mitään ollut ja sain lääkkeen prolaktiinin alentamiseen. Otin sitä n. 8 viikkoa, enempää en pystynyt, aiheutti pahoinvointia. Ei ole kiva mennä aamulla töihin ja yökkiä/oksennella siellä. Prolaktiini saatiin kyllä alenemaan ja kuukautiset olivat tulleet takaisin jo aiemmin. Jotenkin loukkaavaa lääkäriltä heti kysyä oletko raskaana. Ei helvetti, en halua lapsia, enkä todellakaan hankkiutuisi raskaaksi aikana jona syön psykoosinestolääkkeitä! Lisäksi seksihalut menivät täysin ja aiheutti myös ajatuksen tahmeutta, englanninkieliset sanat unohtuivat. En todellakaan suosittele!

    • Sain ton myrkyn kohta 2 vuotta sitten enkä ole vieläkään täysin palautunut normaaliksi mitä ennen olin, esiintyy mulla vieläkin impotenssia sekä englannin taito kadonnut en osaa hyvin lausua sitä kieltä jne mut pakotettiin ottaa se, sain yhen pistoksen 150 mg xeplionia siis ja ajatus katkeilee usein edelleen enkä muista mitä olin sanomassa, et sellasta ja mitä tuolla joku joltain kyseli että mielumminko sitten psykoosi? Voin sanoo et psykoosi on ton lääkkeen aiheuttamaan tilaan nähden utopistinen tila nimittäin kokemusta on molemmista olotiloista vieläpä peräkkäin

    • Kryptonix pysäyttää norsunkin.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Erätauko: Suomalainen nettikeskustelu julkisuuden henkilöistä - unohtuuko empatia?

      Erätaukokeskustelu tiistaina 1.12.2020 klo 14-16., tervetuloa! Julkisuuteen tavalla tai toisella päätyneistä henkilöistä keskusteleminen netissä tunt
      Viihde ja kulttuuri
      49
      1726