Vittu se on sitte siinä

Paineenalla

Kun kohtaa sen oikean, on valmis menemään pidemmälle, kuin uskoikaan. On valmis ottamaan suuriakin riskejä.

11

1052

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rakkausonsydämenasia

      Niin varmaan - mutta ei se riitä, että vain sinä tunnet näin.
      Rakkaus on kahden ihmisen välinen sopimus. Enkä näe siinä niin hirveitä riskejä, jos osapuolet tuntevat toisensa ja toinen tuntuu siltä oikealta ihmiseltä.

    • sivusta

      Kerroppa mitä ne riskit on ?Minusta elämässä pitää ottaa ¤riskejä¤ jotta elämässä menee eteenpäin jos pelkää jää junnnaamaan paikoilleen.

      • hutikuti_sattuu

        mutta sen toisen tunteet olisi kiva aistia ensin...


    • Mäuskallan

      Otatko riskin että joku luulee tunnistavansa anonyymin kirjoituksen...

    • Iaool

      Onkohan tuo ihan totta yleisesti? En ainaskaan itse ole moista koskaan kokenut.
      En kai sitten vielä ole kohdannut sitä aivan oikeaa. 😊

      • erilaisiaollaankaikki

        Ihmiset on riskinottajina muutenkin erilaisia, ei voi noin yleistää.


      • Toiedellinen

        Tiedän sen kyllä, itse olenkin riskinottajana täysin etana. Pisti vaan mietityttämään että uskaltaisinkohan itse repäistä joskus kun tulee taas koettua jotakin suurta. 🙇


    • Tässähänsitä

      Suurta riskiä, anonyymi viesti anonyymille palstalle.

    • kylläuskaltaa

      Ihminen katuu eniten kuolinvuoteellaan tekemättä jättämisiään, ei tekemiään asioita.

    • päivänselväaloitus

      Niin kyllähän sen ymmärtää, että jos kyseessä on ihan heteromies niin vittuhan se on sitten siinä, se kiinnostuksen kohde.

    • Kivasuudellatunteella

      Suudellessa tietää toisen tarpeet miten etenee onko kiinnostusta himoa olemmassa ollenkaa
      tunteet vie mennessään mmmm

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4995
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe