Työttömät Stefu ja Martina

Hohhhhh

Stefu sai iskävainaansa LKV puljun konkkaan. Ei koulutustaustaa. Ei töitä. Viimeisin väkivaltafiasko vei Martinan loputkin työt. No kai isin perintörahoja yhä on niin voi jatkaa laiskottelua. Nää kaks ei tee muuta kuin harrastavat kuntoilua tai juovat viiniä tai kaljaa.

58

3454

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Y.S.L

      Samaa mieltä!!

    • Harpie

      Martina lomailee sillä aikaa kun Eskon vuoro on hoitaa Vikkeä . Tokaluokkalaisen paikka ei ole viikonloppuna mitkään festarit. Siellä Vikke on isänsä kanssa kuulokkeet korvilla. Harmittaa tytön puolesta. Tuskin muita tuon ikäisiä festareilla riepotellaan???

    • Oliskosnäin

      Haistan Kateuden.

      • rahattomat

        Melkoinen lemu.


      • BUAHHAAMAUHAAAAAA

        Haistat kateuden? että joku olisi kateellinen 2 vuotiaalle? Mikä saatanan urpo olet DDDDD


      • Vessanpönttö

        Hyvä. Menepäs haistelemaan sitä oikein kunnolla. Kuten mummosi ja äitisi alushousuja. Taas. Voi myös haistella omiasikin. Kateus haisee, joo, samalle😀


    • kristiinaliisa

      Voi haistaa vaikka mitä, mutta pointsit aloittelijalle. Mara ja Stefu loisivat Sn perintörahoilla kuukausikaupalla perintötilalla vaan kuntoillen, videoiden, juhlien ja Mara muka töitä raataen. Steffu on rehellisesti vaan lomalla (mistä?), ja näyttää nauttivan joutopoikana olemisesta.
      Toki jokainen on lomansa ansainnut, mutta tuollainen jatkuva reissaaminen ja löhöily ja työn tekemisen keksiminen Maran kohdalla huvittaa. Onko hänellä sellaiseen varaa? No on, Steffu aneli hänet takaisin, joten ei huolen häivää.
      Joo ei, en oo kateellinen (tai en ainakaan tunnusta :)).

    • Qjifj

      Stefu myy kyllä mm. kelloja sekä asuntoja, mutta Martinasta ei tietoa että mitä hän tekee.

      • riidankylväjän.laukku

        Ai mitäkö vanha kurppa tekee? Haastaa riitaa ja rähinöi.
        Siinä se on kunnostautunut.

        Mitään oikeita töitä sillä ei ole koskaan ollutkaan.


    • hohhoijaaaabbcc

      Kantarelli metsään tai mustikkaan. Mietin tuossa, että käykö hienot julkkikset marjassa tai sienessä. Peseekö pyykkiä tai keittääkö puuroa lapsilleen. Päivitysten perusteella voisi kuvitella, että keikistelevät tiukoissa jumppa vermeissä ja täydessä meikissä suurimman osan ajastaan. Iltaisin juodaan viiniä ja syödään hanhenmaksapalleroita ja kepsutellaan korkkaisessa uusin laukku kainalossa. Onko tuo oikeaa aitoa elämää.

      • Mulle.ei.mut

        Joillekin on.


    • Säälittävät

      Stefu ei tee töitä. Iskän kiinteistöfirman sai konkkaan vuodessa. Kellot eivät mene kaupaksi. Martinasta huomaa kesäkuinen kännissä riehuminen ja parin ihmisen pahoinpitely vei kaikki työt. Täysin toimeton. Makaavat ja juovat kaikki päivät. No juu yksi kuntoilu toki per päivä mutta siinä se on. Miten noin nuoret ihmiset jaksavat vain olla ja juopotella. Hullu pari. Kumpikin pettää minkä kerkiää mutta Stefun perintörahat tuovat Martinan ihan joka kerta takaisin. Kaksi laiskaa vetelehtijää.

      • Normiviinit

        En usko Martinan paljon räkäkännejä vetävän.


      • vain.yksi.lasi
        Normiviinit kirjoitti:

        En usko Martinan paljon räkäkännejä vetävän.

        Martina on rattijuoppo eli ei hallitse juomistaan.


      • TekijäItsekin
        Normiviinit kirjoitti:

        En usko Martinan paljon räkäkännejä vetävän.

        Mä taas uskon, että viinaa uppoaa ihan liikaakin. Kaikki nämä wannabet tekee niin. Wannabet erottaa tekijöistä vain yksi asia: tekijät tekee, wannabet vain haluaa tehdä.


      • uo-velkainen.rapajuoppo

        Vetävät viinaa kaksin käsin ja jotain muutakin siellä pössytellään. Eihän kukaan muuten voi olla noin sekaisin. Vanha uo-velkainen rattijuoppo ei tule koskaan muuttumaan, eikä parantamaan tapojaan.
        Syöksykierre on jo hyvässä vauhdissa. Lisätään vauhtia ...


      • omatkuviosi

        Kaikenlaista sitä sinunkin päässäsi liikkuu.


      • Eitoivoijatkua
        uo-velkainen.rapajuoppo kirjoitti:

        Vetävät viinaa kaksin käsin ja jotain muutakin siellä pössytellään. Eihän kukaan muuten voi olla noin sekaisin. Vanha uo-velkainen rattijuoppo ei tule koskaan muuttumaan, eikä parantamaan tapojaan.
        Syöksykierre on jo hyvässä vauhdissa. Lisätään vauhtia ...

        Niin mäkin vähän uskon ,ihan harhojahan toi muija jauhaa jatkuvasti,happy,happy ,joy joy,keskittyis nyt johokin järkevään kuten edes opiskeluun vois olla kiva uusi kokemus


    • kdkkflfkdj

      No money, no honey. Maran mietelause. Ja niinpä saa nyt lomailla ja tehdä mitä ikinä huvittaa. Ei paina työ- eikä rahahuolet. Tuo kuntoiluhullutus ns. päätyönä on jotenkin jo ihan koomista ja pikku.Stefuli nyt niin innoissaan pomppii, juoksee, pyöräilee, hikoilee, nostelee ja hyppii kuin aropupu pellon reunalla.

      • hyppisinminäkin

        Mikäs sen mukavampaa.


      • tavaramarkkinat

        "No money, no honey. Maran mietelause. "

        No mutta sehän on "maksetun rakkauden" mainoslause,


    • Osingoilla.ja.voitoilla

      Maru sijoittaa Stefuun (kaikki odotukset) ja Stefu sijoittaa (asunto)markkinoille. Kyllä ne ihan hyvin pärjäilevät, ainakin jonkin aikaa.

    • Nfkfkfnkk

      Martina tienaa vuodessa enemmän kuin yksikään teistä mielenterveyspotilaista ja työttömistä. Vai kuinka monella teistä on yli 50 000 euron vuositulot? Voitte yrittää valehdella paskaa mitä ehditte, mutta verotietoja ette voi muuksi muuttaa. Kateelliset.

      • Hyvintoimeentulen

        En ole ollenkaan kateellinen ulosottokierteessä olevalle persaukiselle


      • Potilasoletitse

        Yhtenä vuonna yltänyt noihin ansioihin,tuskin sen jälkeen ,syksyllä nähdään viimeiset verotiedot,ennustan että ovat huomattavasti alhaisemmat--tärkeämpää olis miettiä mistä se tulonsa saa ja onko töillä tulevaisuutta ,asiansa sössinyt tyrkky tuskin on kovin haluttu liikekumppani kenellekään ,asenne palkkatyöhön on olematon,koulutusta ei ole milekkään alalle,ulosotossa jatkuvasti --tätäkö pitäis kadehtia?


      • ulosottohenkilö

        hehheee ollaan me töissä. oikeasa työpaikassa, josta saa oikeaa palkkaa, sekä kesä ja talvilomat lomarahoineen. meillä menee hyvin, ostettu ja maksettu talot, autot ja huvilat omilla rahoilla. eikä koskaan ole oltu ulosotossa. verot menee joka tilistä.


      • Autch

        Rikkaat ja kouluttautuneet eivät edes viitsi sanoa mielipidettään Marasta. Heille ilmaa vain tämä eukko, jos edes tietävät sen olemassaolosta. Ja sehän kirpaisee...


      • muistaviis
        Potilasoletitse kirjoitti:

        Yhtenä vuonna yltänyt noihin ansioihin,tuskin sen jälkeen ,syksyllä nähdään viimeiset verotiedot,ennustan että ovat huomattavasti alhaisemmat--tärkeämpää olis miettiä mistä se tulonsa saa ja onko töillä tulevaisuutta ,asiansa sössinyt tyrkky tuskin on kovin haluttu liikekumppani kenellekään ,asenne palkkatyöhön on olematon,koulutusta ei ole milekkään alalle,ulosotossa jatkuvasti --tätäkö pitäis kadehtia?

        Sinun olisi ensisijaisen tärkeää miettiä sitä omaa toimeentuloasi.


      • vainpersaukiset
        Autch kirjoitti:

        Rikkaat ja kouluttautuneet eivät edes viitsi sanoa mielipidettään Marasta. Heille ilmaa vain tämä eukko, jos edes tietävät sen olemassaolosta. Ja sehän kirpaisee...

        Rikkaiden ei tarvitsekaan olla kateellisina juorupalstalla haukkumassa muita.


      • Potilasoletitse
        muistaviis kirjoitti:

        Sinun olisi ensisijaisen tärkeää miettiä sitä omaa toimeentuloasi.

        No mustako täällä nyt puhutaankin? ,kiitos kaikki hyvin työrintamalla! Oletin että puhe oli tästä turhakkeesta joka jokapaikassa toitottaa paremmuuttaan ja ylivoimaisuuttaan ,jolle ei ole mitään näkyvää perustetta tai katetta --totuus aina kirpaisee yksinkertaisia kannustajia


      • siksipakkohalventaa
        Potilasoletitse kirjoitti:

        No mustako täällä nyt puhutaankin? ,kiitos kaikki hyvin työrintamalla! Oletin että puhe oli tästä turhakkeesta joka jokapaikassa toitottaa paremmuuttaan ja ylivoimaisuuttaan ,jolle ei ole mitään näkyvää perustetta tai katetta --totuus aina kirpaisee yksinkertaisia kannustajia

        Oho, tuntuuko sinusta, että hän on parempi ja ylivoimaisempi sinua?


      • Potilasoletitse
        siksipakkohalventaa kirjoitti:

        Oho, tuntuuko sinusta, että hän on parempi ja ylivoimaisempi sinua?

        No oho kommentti tarkoitti ettei itsekehuun ole syytä eikä aihetta joten en tunne olevani uhattu tän typerän lorton takia ,aina ihmetyttää nää jostain ryömivät puolustajat jotka räkyttää ,kun tosta ääliöstä joku sanoo totuuden


      • Isonauru

        Hahahhahaa! Omat tuloni ovat melkein 50 000 euroa vuodessa. Aviopuolisoni melkein 100 000. Eikä ole mitään ulosotossa eikä konkursseja. Eikä olla työttömiä kuten nuo kaksi luuseria.


    • rubenia

      Ehkä Riksun tyttö on saanut 50 000 vuodessa yhtenä vuotena,mutta
      miten jatkossa? Siinä rahassa on varmaan ollut tv-töitä yms. Nyt taitaa
      olla hiljaisempaa....

    • Chuvji

      Onko kellään käsitystä miten paljon Gladiaattoreista maksetaan? Siis esim Martinalle. Se on aika iso juttu mutta kuvaukset kesti kuitenkin vaan muutaman viikon, eli ei sillä varmaan koko vuotta elä.

    • Harpie

      Koska Martina keksii uuden valmennuksen? Oman keho viedään metsään ja kerätään vatut ja mustikat? Olin vatussa ja ajattelin että tuskin kerää mitään vaan kaikki ostetaan! Toisin kun Vappu laittaa ja säilöö vaikka mitä ja opettaa lapsiaan käymään metsässä

    • pelkkääpaskaa

      Noi kaksi ovat niin luusereita kuin olla ja voi. Järkeä vailla. Psykopaattiämmä ja mammanpoika säätävät.

    • tyhmäjokamaksaa

      Martina on tekstiiliurheilija sponsoreiden turvin. Ostakaa ja ennenkaikkea kehukaa ja klikatkaa Martinan Instan urheiluvermeitä, casallia ja rönischiä ja aina kilahtaa euroja Martinan kirstuun. Samoin lukekaa Martinan idealistaa, joka on täynnä sponsori-
      ja tuotemerkkisijoittelua, näin Martina voi edelleenkin tehdä "workia" koneellaan. Martinan kuvausten yhteydessä treeni peukuttajille ja pissiksille, jotka mahdollistavat ja maksavat tämän Martinan työn ja se on siinä. Eipä paljoa työt rasita.

      • mamamcita

        mä oon lopettanut blogin lukemisen ja seuraamisen instassa.


    • Ei.työ.ole.tärkeintä

      Pitäiskös niitten töiden rasittaa? Miksi? Minäkään en tee kuin 20h/viikko, koska haluan myös puuhailla kaikenlaista vapaa-ajalla enkä väsyttää itseäni työnteolla. Ja hyvin olen pärjännyt taloudellisesti.

      • Lomalomaloma

        Jaa, mun mielestä pitää. Tää on vain mun mielipide, mutta se on vaan niin siistii tehdä paljon töitä. Pysyy liipasinherkkänä, virtaviivaisena ja ajantasalla. Vaikuttaa koneeseen ihan solutasolla😀 ja miten hyvältä loma tuntuukaan, kun töitä on ollut paljon. On mulla siltikin ihan normaali perhe ja kunnostakin ehtii pitää huolta. En mä töilläni leveile nyt, mutta haluan kertoa, ettei me kaikki duunarit murruta sinne työtaakan alle. Ihmiset kestää erilailla eriasioita.


      • Ed.kirjoittaja

        Minä olenkin jo yli 6-kymppinen, 15-vuotiaana työelämän aloittanut. Eiköhän ole jo hyvä aika antaa nuoremmille enemmän työaikaa.


      • kaltaisiasoarvostetaan
        Lomalomaloma kirjoitti:

        Jaa, mun mielestä pitää. Tää on vain mun mielipide, mutta se on vaan niin siistii tehdä paljon töitä. Pysyy liipasinherkkänä, virtaviivaisena ja ajantasalla. Vaikuttaa koneeseen ihan solutasolla😀 ja miten hyvältä loma tuntuukaan, kun töitä on ollut paljon. On mulla siltikin ihan normaali perhe ja kunnostakin ehtii pitää huolta. En mä töilläni leveile nyt, mutta haluan kertoa, ettei me kaikki duunarit murruta sinne työtaakan alle. Ihmiset kestää erilailla eriasioita.

        Hyvä sinä, kun et alennu muita haukkumaan, ja olet tyytyväinen olotilaasi.


    • Ihatööööt

      Sillä sohvilla on ihan eri suunnitelmat mitä tappelija mara luuli. Veti turpiin ilman syytä. Sohvilla ei edes haikaile kotimaisten lösöukkojen perään, mutta mara niin kateellinen sohville, että oli pakko riehua. Naurettava nainen.

      Sit vielä: miksi nää sohvat jne ottaa itsestään näitä keikistely videoita. Ovat niin surkuhupaisen naurettavia. Luulis hävettävän.

    • Viinaaviinaaviinaa

      Alkoholijuomat maistuu maralle ja puoulle paremmin kuin liikunta.
      Maran instassa kuva, jossa matami näyttää ihan krapulaiselta.

    • Mamammam

      Joo, kuvassa fillariin nojaileva madam. Naama on ihan veltto, ei oo kaunis ei.

    • Nammakuinalkoholistin

      Martinan 100 kertaa pistetty naama näyttää koko ajan pahemmalta. On juuri sellaisen alkoholin suurkäyttäjän näköinen. Siinä menee äkkiä suurkulutuksen raja rikki kun vetää sen ääliömäisen aivottoman pettävän maminpojan kanssa esim. puoli pulloa puokkiin tai yhden pullon yksin per päivä.

    • sossunpummi

      Heh...Minä olen työtön "sossun pummi". Saan Kelalta työttömyyskorvausta, asumistukea ja toimeentulotukea. Töissä olen aikoinaan ollut vuosikymmeniä, mutta sitten velkaannuin pahasti. Aluksi yritin lyhentää velkoja palkasta, mutta ei siitä tullut mitään, korot liian kovat. Nyt ulosotossa niin pahat velat, että enää ei kannata mennä töihin. Jos menen töihin, en selviä taloudellisesti. On pakko olla työttömänä. Minua huvittaa tällä palstalla se, että täällä haukutaan jotain Martinaa työttömäksi. Martina ei ole mikään työtön, eikä hän vingu missään sossun luukulla. Martina on aina elättänyt itse itsensä, tai sitten mies on elättänyt. Martina ei ole tullut siis maksamaan tälle yhteiskunnalle mitään, toisin kuin minä, ja monet muut kaltaiseni. Ja uskokaa pois, meitä ulosottovelkaisia työttömiä on paljon! Ihan turhaan siis haukutte mitään Martinaa! On oikeitakin luusereita, niinkuin minä ja kaltaiseni, mutta te vaan jaksatte täällä päivästä toiseen haukkua turhaan jotain Martinaa! Monellakohan tällä palstalla notkuvalla henkilöllä on itsellä velkaa? Ja monikohan on itse työtön?

      • Justjoopajoo

        Älä Anne noin alkeelista trollia yritä,tyttäres on ihan edesvastuuton kupppari,rahat pois tyhmiltä on sen motto ,todellista työtä se ei ole eläessään tehnyt ja on muutenkin todella vastenmielinen luuseri


      • maramaksakootvelat
        Justjoopajoo kirjoitti:

        Älä Anne noin alkeelista trollia yritä,tyttäres on ihan edesvastuuton kupppari,rahat pois tyhmiltä on sen motto ,todellista työtä se ei ole eläessään tehnyt ja on muutenkin todella vastenmielinen luuseri

        Anne on todella nolo. Säälittävää.


      • suuresti.naurattaa
        Justjoopajoo kirjoitti:

        Älä Anne noin alkeelista trollia yritä,tyttäres on ihan edesvastuuton kupppari,rahat pois tyhmiltä on sen motto ,todellista työtä se ei ole eläessään tehnyt ja on muutenkin todella vastenmielinen luuseri

        Kas kun sait pidettyä turpasi kiinni näinkin pitkään tässä ketjussa.


      • sossunpummi
        Justjoopajoo kirjoitti:

        Älä Anne noin alkeelista trollia yritä,tyttäres on ihan edesvastuuton kupppari,rahat pois tyhmiltä on sen motto ,todellista työtä se ei ole eläessään tehnyt ja on muutenkin todella vastenmielinen luuseri

        En minä ole mikään Anne. En edes tiennyt kuka on tämä mainitsemasi Anne, ennenkuin kirjoitit tuohon, että tyttäres. Eli siis Annen täytyy olla Martinan äiti. En ole koskaan ajatellut, minkä niminen äiti on Martinalla. En ole minkäänlaista sukua Martinalle, enkä myöskään hänen tuttujaan. Kumma kyllä, minua on täällä Suomi24 palstalla perättömästi epäilty myös Johanna Tukiaisen, Jasmin Mäntylän, sekä Ari Koivusen mutsiksi/lähisukulaiseksi/ tuttavaksi. En ole myöskään mitään sukua kenellekään heistä, enkä heidän tuttujaan. Kornein perätön epäily on se, että eräs suosittu hevibändi, jota kehuin, olisi muka maksanut minulle, että kehuihin heitä täällä. Ja sehän on tietenkin ihan hevon kukkua.


      • jääsanattomaksi
        sossunpummi kirjoitti:

        En minä ole mikään Anne. En edes tiennyt kuka on tämä mainitsemasi Anne, ennenkuin kirjoitit tuohon, että tyttäres. Eli siis Annen täytyy olla Martinan äiti. En ole koskaan ajatellut, minkä niminen äiti on Martinalla. En ole minkäänlaista sukua Martinalle, enkä myöskään hänen tuttujaan. Kumma kyllä, minua on täällä Suomi24 palstalla perättömästi epäilty myös Johanna Tukiaisen, Jasmin Mäntylän, sekä Ari Koivusen mutsiksi/lähisukulaiseksi/ tuttavaksi. En ole myöskään mitään sukua kenellekään heistä, enkä heidän tuttujaan. Kornein perätön epäily on se, että eräs suosittu hevibändi, jota kehuin, olisi muka maksanut minulle, että kehuihin heitä täällä. Ja sehän on tietenkin ihan hevon kukkua.

        Sehän on nikin "justjoopajoon" viimeinen veto keskustella muka jonkun haukkumansa, tai hänen sukulaisensa kanssa, kun sille pistää jauhot suuhun.


    • kaksiluuseriayhdessä

      Joutilas pellepariskunta. Kummallakaan ei töitä.

    • voivoi34

      Miksi vanhalla miehellä eli Eskolla on aina lippis päässä? Peittääkö / häpeääkö kaljuuntumista?

    • errrrrrr

      Onko todellakin pulju konkassa? Todiste?
      Uudenkin voi perustaa ja vielä putsata vanhan yrityksen rahoista. Silti yksityisomaisuutta voi olla paljon vaikka yritys on nurin.

    • rymdiiu

      Kohta vauvauutisia.

    • säälit

      Työttömyys EI OLE mitään kivaa, joten turhaan heitä kadehdit. Etkö oo ite koskaan työttömänä ollut vai millä pohjalla vikiset? Eiköhän tuo ole jokaisen oma asia mitä sitä kotonaan harrastaa, onpa se sitten vaikka sitä kaksin käsin pullosta kiinni pitäen ohjelmaa. Hanki oma elämä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4042
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2348
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1327
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe