Planeetta Internet Oy

huonofirma

Yhdistyksemme oli Foral Oy:n asiakkaana, palvelu oli loistavaa ja henkilökohtaista. Foral siirtyi Planeetalle, ja koko asiakaspalvelu näyttää olevan kiinni, vastausta ei anneta, ei edes kuittausta, että palvelupyyntö on otettu vastaan.

10

2096

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paskapuljuuu

paska pulju!

• Anonyymi

Laskutus heiltä kyllä toimii, palvelu ei!

• kauheennäköset

Planeetta internet oy.n sivut on aatamin ajoilta. Varmaan vuodelta 1998

• kauheeulkoasu

Vuodelta miekka ja kirves

• hyvähienohuva

hieno yritys ola tama planeta interneti oy

• Anonyymi

Kotisivumme eivät ole toimineet puoleen vuoteen, mutta laskua vaan pukkaa.
      Nyt sopimus on irtisanottu, mutta pitää maksaa 30.11 -saakka. Mistähän maksamme,
      jos palvelu ei toimi! Ihme toimintaa.
      Jos me esim. lupaamme viedä asiakkaamme Turkuun ja takaisin, mutta jostain syystä epäonnistumme, mutta emme nyt kuitenkaan voi laskuttaa, jotakin pitää hyvittää!

• Anonyymi

Huijarifirma, laskuttaa tyhjästä.

• Anonyymi

Aivan puoskari firma. Eivät saa palvelua toimimaan ja laskua työnnetään perintä firman kautta. Älkää vaan ottako heiltä mitään.

• Anonyymi

Suosittelen karttamaan. Suomessa ei ole nimenkirjoitusoikeudellista henkilöä,prokuristi on ruotsalainen tavoittamattomissa oleva henkilö.
      Yritys ei avaa organisaatiotaan, ja jos aspalta pyytää yhteydenottoa esimiestasolle, ei onnistu.
      Linkedinistä selviää Googlen avustuksella että vaihtuvuus pienissä johtajissa ollut yllättävän vilkasta. Aina kun löytää jonkun esim maajohtajan nimen, niin onkin jo muualla töissä.
      Yritys kasvanut paljon yritysostoilla, ja arvateenkin kaupan mukana tulleet henkilöt jo irtisanoutuneet. Vaikuttaa pakka olevan varsin sekaisin. Ennakoiden mahdollista ikävää tulevaisuutta, suosittelen kääntymään avoimemmin tiimivaan yritykseen.

• Anonyymi

Yli 20vuotta vanha palvelu ja vakaa miljoonien liikevaihto. Varmaan jossain on onnistuttu. Ei välttämättä firman vika, jos heidän tarkoitus on tarjota edullista hostingpalvelua matalalla organisaatiolla eikä IT-tukea.

Se on myös hauskaa, että ihmisillä on aina tarve mölytä esimiehille, mutta ongelmaansa ei voida kertoa sille kuka asiaa hoitaa.

Itse olin aikanaan vuosia asiakaspalvelussa ja aika-ajoin keskustelu meni siihen, ”saanko sun esimiehen numeron?” Ja koska tiesin, että ainoa mitä se esimies tekee, niin pahoittelee ja laittaa soittopyynnön minulle, niin joutui sanomaan, että hoidetaan se asia ensin ja sitten saa soitella ihan kelle vaan. Useinmiten siihen suostuttiin ja asia ratkaistiin, mutta kaikille se asian hoitaminen ei ollutkaan itse tarkoitus vaan mölinä ja mielensäpahoitus ja tuon yleensä itse aiheutetun mielipahan kertominen jollekin jolle se ei kuulu/ketä se ei edes kiinnosta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      63
      2172
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      6
      1826
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      238
      1334
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      970
    5. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      88
      960
    6. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      196
      944
    7. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      21
      905
    8. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      39
      750
    9. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      19
      746
    10. Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun

mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?
      Sinkut
      93
      719
    Aihe