Olen 15v poika ja ostin itselleni tekopillun jonka pitäisi tulla 1 viikon päästä. Kyselenkin nyt että minkälaista liukuvoidetta sen kanssa kannattaa käyttää ja mistä semmoista saa? Toinen kysymys on että missä voisin paneskella sitä? On nimittäin aika vaikeaa kun vanhemmat ovat lähes koko ajan kotona. Kolmas kysymys on mistä saisin kondomeita halvalla? Jos tiedät mistä saa kondomeja tai hyvää liukuvoidetta niin kerro. Paikkoja tekopillun panemiseen voi ehdotella ja julkisetkin paikat käyvät.
Uusi tekopillu
15
2169
Vastaukset
- marttapuutteess
Liukkariksi käy vaikka ruokaöljy.Olisko kannattanut miettiä paneskelua ennen tilaamista..kaisulla oma huone kuitenkin? Miten iso nakki sulla?
Tänne voisit tulla paneen tekopilluas ihan rauhass..ja saisit oikeaakin ;).- Kiimainenpoika15
15cm muna on. Missäpäin asut?
- marttapuutteess
Ihan kiva nakki sulla..miten paksu? Miten on alkanu sujuun se tekopillun paneminen vai joko se on tullu?
Kai sä nyt muuten oot vetäny käteen?
Se kanssa mahtavan kiimaista katseltavaa kun mies runkkaa nakkiaan...Varsinais-suomessahan minä auto on ja oma kämppä..Millasesta naisesta sä pidät? - marttapuutteess
Moi,Moi..Make...
marttapuutteess kirjoitti:
Ihan kiva nakki sulla..miten paksu? Miten on alkanu sujuun se tekopillun paneminen vai joko se on tullu?
Kai sä nyt muuten oot vetäny käteen?
Se kanssa mahtavan kiimaista katseltavaa kun mies runkkaa nakkiaan...Varsinais-suomessahan minä auto on ja oma kämppä..Millasesta naisesta sä pidät?Moi martta. Tääl olis sulle 17/4.5 nakki ja varsinais suomessa mäkin
- marttapuutteess
Laittakaa Make ja Hannes jotain yhteystietoo...
- kiimanenpoitsu
marttapuutteess kirjoitti:
Laittakaa Make ja Hannes jotain yhteystietoo...
Kiinnostaisko Martta sua tällänen 16-vuotias lukioo käyvä hyvännäköinen kundi? Mitat on 182cm ja 62kg. Nakkiki yli 15cm ja aika paksu :P
Ota ihmeessä yhteyttä gucciartem(a)gmail.com marttapuutteess kirjoitti:
Laittakaa Make ja Hannes jotain yhteystietoo...
tässä martalle: [email protected]
- Kokenut...b
Vesiliukoinen Protex liukkari Prismasta. Huokeaa ja toimii. Tekopillun materiaali hajoaa jos sen kanssa käyttää öljy- ja rasvapohjaisia liukkareita. Kondomit ei yleensä näiden kanssa toimi ollenkaan. Käsivoide liukkarina voi pilata lelun jos se on jotakin "realflesh" tyyppistä materiaalia.
Joidenkin tekopillujen materiaali hajoaa myös siitä, että ne pestään saippualla. Ainakin Fleshlightissa on kielto käyttää saippuaa ja omasta kokemuksesta tiedän tuon kiellon perustelluksi. Lelun sisäpina vaurioituu aika nopeasti saippuapesuista.
Jos on saippualla pesukielto niin pesu vedellä huuhtelemalla ja käyttäen lopuksi neoamisept - puhdistusainetta. Sitä saa apteekista noin 6 euroa puoli litraa. Anna haihtua pois lelusta.
Älä tee sitä virhettä että jätät mällit leluun yli yön tai pidemmäksi aikaa. Jos ei ole pesumahdollisuutta lelulle niin sinä päivänä et sitä käytä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752196- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1341434- 1451123
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673