Lapsille annettu pikkuoravien nimet!

on_aikoihin_eletty

Oli vähällä mennä aamukahvi tänään väärään kurkkuun.

Seurakuntien tietoja lueskellessani huomasin, että joku oli antanut lapsilleen nimeksi Tiku ja Taku. Kaksoset ilmeisesti.

Eikö mikään instanssi ole tullut neuvomaan, mikä on sopivaa ja mikä ei? Mortti ja Vertti? Tupu Hupu ja Lupu?

15

403

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PeeJiiPee

      Ihan kivat nimet

    • varmasti.kuuluu.sinulle

      Sinun täytyy nyt vaan koittaa tulla toimeen asian kanssa. Yritä edes.

      • on_aikoihin_eletty

        Minä pärjään kyllä, mutta entä nuo lapset kun kasvavat vanhemmiksi? Voi sitä kiusaamisen määrää päiväkodissa ja koulussa. Mä olen pikku Tiku, mä olen pikku Taku, on työnämme ja huvinamme terhojen vain haku. . . .


      • varmasti.kuuluu.sinulle
        on_aikoihin_eletty kirjoitti:

        Minä pärjään kyllä, mutta entä nuo lapset kun kasvavat vanhemmiksi? Voi sitä kiusaamisen määrää päiväkodissa ja koulussa. Mä olen pikku Tiku, mä olen pikku Taku, on työnämme ja huvinamme terhojen vain haku. . . .

        Olen varma, että nuo lapset tulevat pärjäämään elämässään paremmin kuin sinä.


      • länkytälänkytä
        varmasti.kuuluu.sinulle kirjoitti:

        Olen varma, että nuo lapset tulevat pärjäämään elämässään paremmin kuin sinä.

        Sinä ilmeisesti et ole pärjännyt, ja siksi käyt täällä jyrsimässä toisille.


      • siitä-sai
        länkytälänkytä kirjoitti:

        Sinä ilmeisesti et ole pärjännyt, ja siksi käyt täällä jyrsimässä toisille.

        Niinpä! Vaan mieti miten säälittävää se olisi, jos tuo ruikuttaisi vaikka jonkun tuntemattoman lapsen nimestä...


    • vasenlaitapakki

      Petteri Orpo, Jorma Ollila, Juha Sipilä, Bengt Holmnström ,Matti Apunen, ilkka Kanerva, Veli-Matti Mattila , Kari Häkämies, Björn Walhroos,,,jne siinä huomattavasti haitallisempia ja vittumaisempia nimiä jotka oikeasti vievät enemmän kuin tuovat kenellekään.

      • äksön

        "Ruudun täydeltä Pulkkisen Jortsua, miksi sen faija ei käyttänyt kortsua?"


    • RatkaisuOngelmaan

      Olisi ilmeisesti parempi että viranomaiset määräisivät lapselle annettavan nimen. Samana vuonna syntyville sama alkukirjain, kuten lehmillä...

      • Itsemääräämisoikeus

        Vielä parempi olisi, jos naapurit saisivat päättää, että mikä tulee lapselle nimeksi.


    • Itse-omansa-muuttanut

      Ihan kivat nimet, mutta varmasti joutuvat niistä elämässään myös kärsimään.
      Aina nimen voi muuttaa, jos ei hermo kestä naljailua.

      • suomen-tulevaisuus

        Tiku ja Taku menettelee mutta mieti Saddam, Muhamed, Ahmed, Amir !


      • OlleSarkasti

        Alkaa olla Muhamed kohta kärkipäässä syntyneiden "suomalaisten " nimissä


      • juu.asia.on.just.noin
        OlleSarkasti kirjoitti:

        Alkaa olla Muhamed kohta kärkipäässä syntyneiden "suomalaisten " nimissä

        Vuodesta 2000 alkaen tuo on annettu nimeksi yhteensä 629:lle lapselle, joista tällä vuosikymmenellä 268:lle. Vuosikymmenen suosituin nimi pojille on Juhani, joka on annettu 13213:lle lapselle nimeksi. Eli joo, alkaa tuo olla jo siellä kärkipäässä.


    • PölhöAaroni

      Tämä on vanha vitsi, mutta joillekin se saattaa olla uusi, joten kerron sen: Mitä Taku teki Tikulle? Kaivoi tikulla persettä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1927
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1729
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1594
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1326
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1252
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1216
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1192
    9. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1186
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe