HD lapset huolestuttaa

Syrjäytyneet

Olen rukoillut näiden ihmisten puolesta. Mutta kun katson heitä nyt, en tiedä, mihin uskoa. Olen niin väsynyt. Vaikka pesisin kuinka itseäni, en saa tätä papin kaapua yltäni. He tulevat luokseni, tarvitsevat apua. Mutta mitä minulla on enää mitä antaa. On niin paha olla, ja kuitenkin pitäisi jaksaa.

27

341

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HondaKurkonAkseli

      Anna kakkosta. Teillä on yhteiset intressit. Jatka kuitenkin lerssisi hinkkaamista juuriharjalla ja Domestoksella, pahin haju ehkä häviää siitä.
      HarleyLeikkoTytteli haluaa erikoiskäsittelyn hinttipapilta. Kuivana. Leikkopimppaan. Aamen.

      • HarleyTyttö

        Thaimaassa leikkaus oli halpa. Veitsi vähän tylsä, mutta huumepäissään ei tunne paljoakaan.


      • ThaikkuNauraa
        HarleyTyttö kirjoitti:

        Thaimaassa leikkaus oli halpa. Veitsi vähän tylsä, mutta huumepäissään ei tunne paljoakaan.

        Ymmärrän kyllä ongelman, eihän siellä suomessa koskaan kesä edes kunnolla alkanut ja koska Kurko tarvitsee hellepäivän ajellakseen, niitä ei liene olleen.
        Mukava että Kurko tahtoo olla Harley tyttönen nyt kun on itsekin ymmärtänyt, että KTM SA jutut ei iskeny "fattamotoristeihin".


      • Jutustelija1
        ThaikkuNauraa kirjoitti:

        Ymmärrän kyllä ongelman, eihän siellä suomessa koskaan kesä edes kunnolla alkanut ja koska Kurko tarvitsee hellepäivän ajellakseen, niitä ei liene olleen.
        Mukava että Kurko tahtoo olla Harley tyttönen nyt kun on itsekin ymmärtänyt, että KTM SA jutut ei iskeny "fattamotoristeihin".

        Aloittajalle jaksamista, välillä on vaikeaa mutta kyllä se siitä.

        Mietin tässä että millä pyörällä Kurko ajaa ensikaudella? Meneekö SA vaihtoon taas kesän korvilla? -18 SA vai jokin muu?

        Mutta ajoi millä ajoi, niin onnekkaita ovat he joilla kuitenkin on vaikka sitten tuliterä SA, kilokyykky tai H-D. Kurjaa se oliis ilman pyörää olla vaikka kuinka sataisi ja olisi kylmä.


      • theClown

        Huvittavia nämä 50 HDmiehet bootseissaan.
        Noloa porukkaa, itse myin hd ´n pois pari vuotta sitten tämän klovnikulttuurin vuoksi.


      • Klovnille
        theClown kirjoitti:

        Huvittavia nämä 50 HDmiehet bootseissaan.
        Noloa porukkaa, itse myin hd ´n pois pari vuotta sitten tämän klovnikulttuurin vuoksi.

        No mikä sai ostamaan?


    • HondaKurkonAkseli

      Kiitos mielenkiinnostanne. Tiedoksenne, täytän ensi vuonna 53 v, joten joku matalampi pyörä olisi parempi kuin SA. Loistava peli muuten, mutta tarkkana oltava parkkipaikoilla ja pienissä nopeuksissa, ja joskus kiipeän jalkatapin kautta sen päälle. Saatan tietysti yli viisikymppisenä kääkkänä palata nuoruuteeni ja ostaa Harrikan. Kilokyykyt hyviä ajettavia, mutta ajoasento tuntuu itselleni oudolta ja ohjaamo melko ahtaalta SAn jälkeen.
      Ei kai tuollainen vesijäähdytteinen Saksan Harrikka kovin huono peli olisi? Luultavasti ikiliikkuja (teknisesti mietittynä), voimaa riittää, ja lyhyet takajalkanikin yltävät tatamiin sen päältä.
      Vai mitä sanoo HD-tuntijat?

      • HdTuntija

        Mitä sanoo HD-tuntijat ?

        Minä HD- ja ihmistuntijana sanon pyynnöstäsi, että koska Sinun käytöksesi 52 vuotiaana on tuota luokkaa kuin olet täällä palstalla osoittanut olevan, on meille kaikille pyörämerkistä riippumatta yx hevon hailee minkä merkkisen moottoripyörän satulaan Sinä kiipeät takajalkatapin kautta ja millä paikkakunnalla Sinä sillä ajat.

        Kiitos Sinulle kaikesta annista mitä olet antanut.


      • HondaKurkonAkseli

        Jatkakaa vammakot pyörälehtien lukemista, vemputatte pilinkuville netissä, ja uneksitte prätkäjengin liiveistä. Kun kasvatte aikuisiksi, niin huomaatte olleenne vitun tyhmiä (minkä kerron teille jo nyt). Armeijaan ette kelpaa, eläkkeelle ette pääse, taidatte olla väliinputoajia. Tai sitten, no enpäs sanokaan, mode iskee.
        Ihan keskenänne vekkulisti poikaparissa siinä, on se herkkää.
        RedBullin mäkiautokisa on tulossa, kandeisko hakee vammakkopalkintoa? Rullatuolilla 300km/h ilman kypärää, renkaat soikeina, aanus lepattaen.
        Siinäpä teille elämäntehtävä. Jakiksen vammakkojengi vastaan muu maailma. Saas nähdä, miten käy.

        Ns. HDtuntija vetänee itsensä vessasta alas.


      • HdTuntija
        HondaKurkonAkseli kirjoitti:

        Jatkakaa vammakot pyörälehtien lukemista, vemputatte pilinkuville netissä, ja uneksitte prätkäjengin liiveistä. Kun kasvatte aikuisiksi, niin huomaatte olleenne vitun tyhmiä (minkä kerron teille jo nyt). Armeijaan ette kelpaa, eläkkeelle ette pääse, taidatte olla väliinputoajia. Tai sitten, no enpäs sanokaan, mode iskee.
        Ihan keskenänne vekkulisti poikaparissa siinä, on se herkkää.
        RedBullin mäkiautokisa on tulossa, kandeisko hakee vammakkopalkintoa? Rullatuolilla 300km/h ilman kypärää, renkaat soikeina, aanus lepattaen.
        Siinäpä teille elämäntehtävä. Jakiksen vammakkojengi vastaan muu maailma. Saas nähdä, miten käy.

        Ns. HDtuntija vetänee itsensä vessasta alas.

        Eipä tuossa paljon ihmistuntemusta tarvita kun voi todeta Kurko 52v aikuistumisvaiheen olevan kutakuinkin 11v tarkkislaisen tasolla.

        Asuinpaikaksi arvelen Jakomäkeä tai sen lähiseutua tuon Jakiksen kuuluvan Kurkon MOOTTORIPYÖRÄ aiheisiin jokaiseen oksennukseen ja aivopieruun.


      • Jutustelija1

        Kiitos näkemyksistäsi ajeluitasi koskien kurko. Ymmärrän tuon ikää tulee ja matalampi pyörä houkuttaa, ja nuoruuteen palaaminen ja H-D:n hankinta yli -päätään varttuneemmalla iällä on se mitä monet tekevät.

        Laitan tuohon alle linkin aika päheään merkin edustajaan jota kannattaisi ehkä harkita jos kyseiseen merkkiin päätyy.


      • Jutustelija1
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Kiitos näkemyksistäsi ajeluitasi koskien kurko. Ymmärrän tuon ikää tulee ja matalampi pyörä houkuttaa, ja nuoruuteen palaaminen ja H-D:n hankinta yli -päätään varttuneemmalla iällä on se mitä monet tekevät.

        Laitan tuohon alle linkin aika päheään merkin edustajaan jota kannattaisi ehkä harkita jos kyseiseen merkkiin päätyy.

        Tässä se linkki: http://www.harley-davidson.com/en_ZZ/Motorcycles/cvo-pro-street-breakout.html


      • Jutustelija1
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Tässä se linkki: http://www.harley-davidson.com/en_ZZ/Motorcycles/cvo-pro-street-breakout.html

        Tuosta linkin pyörästä olisikin mukavaa lukea Kurkon ja miksei muidenkin näkemyksiä, olisiko omaan makuun sopiva vai ei, ja miksi?


    • HondaKurkonAkseli

      Jutustelija, hienoltahan tuo näyttää. Varmastikin hyvä peli.
      Ongelmaksi tuleekin vain tekniikan tietämykseni. Järki sanoo, että pitkäiskuisesta V-2moottorista on vaikea vetää isoja tehoja ulos kovilla kierroksilla kestävyyden kärsimättä, pitkässä juoksussa.
      SA ja Ducati ovat lyhytiskuisia, joten niistä voi ottaa ulos kaikki kovilla kierroksilla, alavääntö tietokoneen kautta.
      Pitkäiskuinen HD on yli 5000RPM niin kovilla mäntänopeuksilla ja sivuttaisleikkausvoimilla, että se ei kestä niitä kovin kauan. Myös öljyiltä vaaditaan paljon niissä mäntänopeuksissa ja lämpötiloissa. Väännöllä varmasti kulkee, tosin sekin on muissa nykypyörissä jo parempi.
      Jos haluaa voimaa ja kulkua, niin ehkä kuitenkin joku japonialainen tai italialainen. Siis jos haluaa ajaa pidempään samalla pyörällä naru kireällä.

      Tässä Larun etäpesäkkeen mielipide.

      • Thai32astetta

        Olen samaa mieltä kerrankin Kurkon kanssa.

        Lyhytiskuisuus ja kova mäntänopeushan on ominaisia Kurkolle aiheuttaen laaturotunaisen hirnuntaa.

        Jatka pitkää juoksuasi KTM:n kanssa, tulihan siihen ennätykselliset kilometrit viime kaudella ja nähtäväksi jää rikkoutuuko ennätys tänä vuonna, kun siellä Suomessa helteet alkaa mahdollistaen Super Seikkailun ulkoiluttamisen.
        Niin ja onhan se Euroopan rundikin vielä edessä jos ei tihuuta vettä.


      • HondaKurkonAkseli

        Thai -32astetta (Jakiksen vammakkolan pakastin), kun olet noin kaikkitietävä, niin onko parempi työntää vai vetää?


      • KymppiKerhoKurkolle
        HondaKurkonAkseli kirjoitti:

        Thai -32astetta (Jakiksen vammakkolan pakastin), kun olet noin kaikkitietävä, niin onko parempi työntää vai vetää?

        Heips ja toki vastaan thutong buffalo.

        Juttu on katsos silleen, että sinun kaltaiset vetää lapaseen.
        Tosin myös voit kokeilla työntöjä mikäli joku lumppu löytyy sieltä ostarin kulmilta.
        Muista, älä ota liian pitkää taakii kun ei oo vehkees varaa, siis lyhytiskuisuus ja nopeus tuottaa sinulle tuloksen, vaikka kaatosi ei tunnekaan mitään.
        Tuota nopeutta sinun kannattaa myös hieman hillitä, että ei äitilles taas tulis kalsaripyykkii ja pääset ainakin pukille asti.


      • Jutustelija1

        Juu eihän nuo H-D:t mitään sporttipelejä ole, se on selvää. Mutta hyvät näkemykset.


    • HarleyTyttö

      Ovatko kaikki papit hinttejä?

      • HondaKurkonAkseli

        Todennäköisesti papit ovat, ja bonuksena vielä pedofiileja.
        Tämä Thaipelle eri nimimerkeillänsä on kuitenkin vain vammakko, ja hän yhdistää heti työntämisen tai vetämisen hanskaanlyömiseen ainoaan seksiin mitä ymmärtää tai saa. Tai sitten rullatuolinsa liikkuvuuteen.

        Vaikka tämä HarleyPoikuliTytteliThaipelle mikä tahansa rullatuoliapina ei olekaan koskaan ollut naisen kanssa ns. silleen (edellisessä elämässään), niin yleisen elämänkokemuksen perusteella on parempi työntää. Silloin saa vetää vielä kerran.
        Pidä mielessäs, kun olet nyt "nainen". Buaahhaahhaa.


      • SiamHarrikka

        Unohtui........

        REVI SIITÄ 🐒🐵🐒🐵🐒🐵🐒🐵🐒


      • NeitsytHinttiKääpiöKurko

        Anonyymit palstahomottelijat haaveilevat moottoripyöristä.


      • HarleyLeikkoTytteli

        Mulla on vm.94 Kymko Jakiksen vajassa. En uskalla sillä ajaa, ei käynnisty, ja oon muutenkin hoopo.


      • NeitsytHinttiKääpiöKurko
        HarleyLeikkoTytteli kirjoitti:

        Mulla on vm.94 Kymko Jakiksen vajassa. En uskalla sillä ajaa, ei käynnisty, ja oon muutenkin hoopo.

        Onko Alffan vieressä 🐵🐒


      • HondaKurkonAkseli

        Kuka on Alffa?


      • VastaaMeille
        NeitsytHinttiKääpiöKurko kirjoitti:

        Onko Alffan vieressä 🐵🐒

        Miksi miehen läskiperät kiihottaa impoa?


      • HondaKurkonAkseli

        Mietipä sitä tykönäsi.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2693
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1452
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1208
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe