Läheltä meni

porokylä

Olen huomannut, jotta täällä Nurmeksessa on surkeita, välinpitämättömiä, itsekkäitä, ajotaidottomia henkilöauton kuljettajia, mikäli heitä voi sanoa kuljettajiksi. TÄNÄÄN oli porokylässä oikein kahden henkilöauton ajotaidon pohjanoteeraus, annoin rolaattori mummolle tietä, jotta hän pääsisi suojatien yli (Saastamoisen kohdassa). Vastaan tuleva liikenne antoi mummolle myös tietä. Kaksi Suomen surkeinta kusipää kuljettajaa ohitti minut oikealta puolen, jossa oli tyhjät pysäköinti ruudut, hyvä ettei mummo jäänyt auton alle. Toivottavasti tuo oli viimeinen temppu siltä punaiselta Volkswagen pora kuljettajalta,toinen "ohittaja" onneksi huomasi virheensa ajoissa ja pysähtyi. Nyt kaikille autoilijoille erityistä tarkkaivaisuutta, kun koulut ovat alkaneet, lapsia paljon tien päällä.

6

361

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sehän olisi kortti hyllyllä jos partio olisi sattunut näillä resursseilla paikalle.

    • nastaja

      Totta se on että..lähes jokapäivä on tulla autot kylkeen..tänään 4 kertaa..talvikelissä en pystyisi väistämään..jarruttamaan..samoin kun suojatiellä pysähdymme..niin on tilanteita..et toinen auto pyyhkäsee ohi..tänäänkin..ainoassa liikenneympyrässä olen monesti joutunut väistämään..vaikka olen jo ollut ympyrässä....nyt vielä kun liikenne on vilkkaampaa porokylässä..entistä enempi varovaisuutta..

    • Vilkkuvalot

      Näin on. Vilkkuja ei näytetä ajoissa, aina ei ollenkaan. Nyt kun liikennevalot ei ole toiminnassa, saa myös varoa Kuhmon suunnalta tulijoita, nehän tulee päälle röyhkeästi, jos ei ole tarkkana. Pari kertaa on joillakin Kuhmon suunnasta tuleville autoilijoilla käynyt niin älälle etten ole väistänyt heitä, että minut on pitänyt ohittaa terkkarille kääntyvällä kaistalla, kun olen ajanut mielestäni etuajo-oikeutetusti Pappilansuoraa/Porokylänkatua Porokylälle päin. Ohittaminen sinällään ei minua haittaa, mutta onhan se vähän vaarallista sille ohittajalle itselleen puikkelehtia.

      • RaakastiEteen

        Kärkikolmion takaa tulija väistää muuta liikennettä.


    • rrrkule

      Ilmeisesti samat liikennettä häiriköivät tyypit kuvailevat ihmisten pihoja jollain ***:n suihkulennokilla. Taas piti laittaa ikkunat kiinni ja radio auki noiden meluidioottien takia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      172
      7089
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4152
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2095
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2019
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1859
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1676
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      1624
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1593
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1588
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1418
    Aihe