Koska kourallinen veturinkuljettajia toimii kuin Wälläri muinoin.
Ay-mafiat kuriin
Hallituksen tulisi nopeuttaa VR-yksityistämistä
4
235
Vastaukset
- jewouhoih
Valtion rautatiet ovat kansan verorahoilla maksamia rakenteita. On täysin törkeää, että joku Berneri saisi vaikkapa kolme miljoonaa sveitsiläiselle tililleen "junailupalkkiona", kun kavaltaa kansallisomaisuuttamme jonkun ulkomaalaisen haltuun pilkkahinnalla.
(Berneri saa vuosittain jopa lastensairaalasta vuokratuloja kolmisen miljoonaa " lastensairaalan enkelinä" toimimisesta, Vallila sisustusliikkeelleen.) Maksajat Brita Maria Renlundin säätiö, ja Svenska Kulturfonden, jotka saivat yhteiskunnan rahoilla 140 miljoonan rakennuksen ILMAISEKSI Helsingin ja uudenmaan sairaanhoitopiirin maksamana.
Kokoomuksen nykylinja on kähmiä rahoja vain muutaman harvan sisäpiiriläisen taskuihin, ja kansan kustannuksella.
Kokoomus on vaarallinen ja paska puolue nykyään. Vaihtoehtoja tulee aivan varmasti. Rikollinen kansan varallisuuden ryövääminen tulee saamaan STOPIN. Se on ainakin varma asia se.
Energiayhtiöt tulee myös kansallistaa takaisin. Nykymeno ei voi jatkua. Jos jatkuu, alkaa "päitä putoilla".- tältä-se-tuntuu
Rautatiet on valjastettu ensijassa kuljettamaan junassa vain omia työntekijöitä ja me muut tunnumme olevan vain riesana.
- ay-mafia-alas
"Valtion rautatiet ovat kansan verorahoilla maksamia rakenteita. On täysin törkeää, että joku veturimiehet ovat rosvoavat koko VR:rän varallisuuden itselleen,"
- oma.etu.ok
Silloin se on taottava kun rauta on kuuma eli rahat taskuun kaikki mikä irtoaa ja kun laiva alkaa upota niin pelastuslautta mereen ja kyytin, näin minä tekisin jos vr:n rahoissa näppini kiinni olisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913155
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662882- 2032260
- 741906
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91741- 1081595
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191186- 811140
- 951099