Tykkääkö miehet jos...?

Hyvää-hoitoa-vaimolta

Vaimo/tyttöystävä suihinottaessaan antaa teille dildoo tai tekopenistä peppuun, saatteko kuinka voimakkaan orgasmin saatteko myös käsihoidon aikana vaimolta/tyttöystävältä samanlaista hoitoa.

12

1474

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valitettavasti tuollaisesta saa nauttia aivan liian harvoin :(

• Vibraa

En saa dildoa ( enkä haluakaan), mutta vibraa kiveksille tai jalkoväliin saan. Se kyllä kruunaa suihinoton, mutta useimmiten nopeuttaa laukeamista dramaattisesti. Minä ainakaan en pysty pitkittämään laukeamista yhtään, kun vibraa käytetään lisänä. Useimmiten minut on vielä sidottu kädet ja jalat levälleen, joten ei voi edes estellä mitenkään.

• mies50vv

Vaimo tekee tuota silloin tällöin. Joko omasta aloitteesta tai pyynnöstäni. Liukkaria avuksi ja se tunne kun dildo työntyy peppuun on tajunnan räjäyttävä. Orgasmi tulee jo muutamien työntöjen jälkeen tosi kovana.

• Mistä löytyisi tuollainen nainen?

• Mun mies haluaa vain peppuaukon sormeilua ulkoapäin. Mulle kyllä antaa kunnolla kyytiä myös peppuun ja tietää, että siitä seuraa aivan räjähtävä orgasmi. Mulla anustappi on käytössä. Dildoa tai tekomunaa en ole peppuun halunnut, ne tuntuvat niin kovilta. Voi olla sekin syynä, ettei mies halua myöskään omaansa.

Nyt olisi joulupukille toiveena sellainen dildo, jossa myös pepulle oma tappi. Meillä parhaat lahjat jaetaan ihan kahden kesken.

• tj74vm

suuhun ottaessani olen ns sormettanut muutamaa miestä peräaukkoon.ovat purkautuneet nopeammin ja rajummin..heh...kyl siinä pillu alkaa valumaan...heh..

• strap_on_naista

Itse miehenä pitäisin tuollaisesta todella paljon. Mutta ihmiset ovat erilaisia, varmaankin jotkut miehet eivät tuollaisesta pidä ja varmaan löytyy myös naisia jotka eivät halua kajota miehen peppuun..

• tj74vm
        strap_on_naista kirjoitti:

Itse miehenä pitäisin tuollaisesta todella paljon. Mutta ihmiset ovat erilaisia, varmaankin jotkut miehet eivät tuollaisesta pidä ja varmaan löytyy myös naisia jotka eivät halua kajota miehen peppuun..

toiset miehet heti pyytäneet lopettamaan kun olen sormella hivellyt pyllyreikää...muutama siitä nauttinut tosi paljon.....on myös tullut nuolaistua sieltä...heh...

• Niimpä.. ..olemme kaikki erilaisia ja pidämme eri asioista. Minun nimimerkkini kertoo varmaan paljon mistä pidän mutta sitten taas naista on kiva kiusata.. ..joka paikasta. :o)

• tj74vm
        strap_on_naista kirjoitti:

Niimpä.. ..olemme kaikki erilaisia ja pidämme eri asioista. Minun nimimerkkini kertoo varmaan paljon mistä pidän mutta sitten taas naista on kiva kiusata.. ..joka paikasta. :o)

olishan se kiihottavaa panna sinua vyödildolla...heh..joka asennosta ja samalla runkata kaluasi...itse pidän peppu seksistä paljon..

• Pidän siitä että seksissä voimme olla tasapuolisia. Jos nainen antaa minulle peppua niin kyllähän minunkin pitää antaa naiselle peppua, eikös? :o) Mutta minulle se ei ole "rangaistus" vaan nautinto.. Mutta tässäkin tulee taas se eteen ettei kaikki naiset pidä tälläisestä miehen nautinnosta..

• Fuckanaario

Kyllä juu saan. Mulla on ihan omia peppulelujakin ja kyllä prostatan hieronta tekee suikkarista tai käsihoidosta niin räjäyttävän kokemuksen että kovempi orgasmi olisi jo tuskallinenkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      233
      5384
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      35
      3191
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      133
      2427
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      210
      1993
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      63
      1530
    6. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      77
      917
    7. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      53
      784
    8. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      8
      771
    9. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      122
      757
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      9
      706
    Aihe