Tykkääkö miehet jos...?

Hyvää-hoitoa-vaimolta

Vaimo/tyttöystävä suihinottaessaan antaa teille dildoo tai tekopenistä peppuun, saatteko kuinka voimakkaan orgasmin saatteko myös käsihoidon aikana vaimolta/tyttöystävältä samanlaista hoitoa.

12

1446

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valitettavasti tuollaisesta saa nauttia aivan liian harvoin :(

• Vibraa

En saa dildoa ( enkä haluakaan), mutta vibraa kiveksille tai jalkoväliin saan. Se kyllä kruunaa suihinoton, mutta useimmiten nopeuttaa laukeamista dramaattisesti. Minä ainakaan en pysty pitkittämään laukeamista yhtään, kun vibraa käytetään lisänä. Useimmiten minut on vielä sidottu kädet ja jalat levälleen, joten ei voi edes estellä mitenkään.

• mies50vv

Vaimo tekee tuota silloin tällöin. Joko omasta aloitteesta tai pyynnöstäni. Liukkaria avuksi ja se tunne kun dildo työntyy peppuun on tajunnan räjäyttävä. Orgasmi tulee jo muutamien työntöjen jälkeen tosi kovana.

• Mistä löytyisi tuollainen nainen?

• Mun mies haluaa vain peppuaukon sormeilua ulkoapäin. Mulle kyllä antaa kunnolla kyytiä myös peppuun ja tietää, että siitä seuraa aivan räjähtävä orgasmi. Mulla anustappi on käytössä. Dildoa tai tekomunaa en ole peppuun halunnut, ne tuntuvat niin kovilta. Voi olla sekin syynä, ettei mies halua myöskään omaansa.

Nyt olisi joulupukille toiveena sellainen dildo, jossa myös pepulle oma tappi. Meillä parhaat lahjat jaetaan ihan kahden kesken.

• tj74vm

suuhun ottaessani olen ns sormettanut muutamaa miestä peräaukkoon.ovat purkautuneet nopeammin ja rajummin..heh...kyl siinä pillu alkaa valumaan...heh..

• strap_on_naista

Itse miehenä pitäisin tuollaisesta todella paljon. Mutta ihmiset ovat erilaisia, varmaankin jotkut miehet eivät tuollaisesta pidä ja varmaan löytyy myös naisia jotka eivät halua kajota miehen peppuun..

• tj74vm
        strap_on_naista kirjoitti:

Itse miehenä pitäisin tuollaisesta todella paljon. Mutta ihmiset ovat erilaisia, varmaankin jotkut miehet eivät tuollaisesta pidä ja varmaan löytyy myös naisia jotka eivät halua kajota miehen peppuun..

toiset miehet heti pyytäneet lopettamaan kun olen sormella hivellyt pyllyreikää...muutama siitä nauttinut tosi paljon.....on myös tullut nuolaistua sieltä...heh...

• Niimpä.. ..olemme kaikki erilaisia ja pidämme eri asioista. Minun nimimerkkini kertoo varmaan paljon mistä pidän mutta sitten taas naista on kiva kiusata.. ..joka paikasta. :o)

• tj74vm
        strap_on_naista kirjoitti:

Niimpä.. ..olemme kaikki erilaisia ja pidämme eri asioista. Minun nimimerkkini kertoo varmaan paljon mistä pidän mutta sitten taas naista on kiva kiusata.. ..joka paikasta. :o)

olishan se kiihottavaa panna sinua vyödildolla...heh..joka asennosta ja samalla runkata kaluasi...itse pidän peppu seksistä paljon..

• Pidän siitä että seksissä voimme olla tasapuolisia. Jos nainen antaa minulle peppua niin kyllähän minunkin pitää antaa naiselle peppua, eikös? :o) Mutta minulle se ei ole "rangaistus" vaan nautinto.. Mutta tässäkin tulee taas se eteen ettei kaikki naiset pidä tälläisestä miehen nautinnosta..

• Fuckanaario

Kyllä juu saan. Mulla on ihan omia peppulelujakin ja kyllä prostatan hieronta tekee suikkarista tai käsihoidosta niin räjäyttävän kokemuksen että kovempi orgasmi olisi jo tuskallinenkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      72
      4928
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      289
      4635
    3. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      293
      3494
    4. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      39
      3438
    5. Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä

Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma
      Maailman menoa
      119
      3336
    6. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      127
      1928
    7. 105
      1650
    8. Leo Meller on kuollut

Mtä sääntöjen vastaista Mellerin kuolemassa?
      Helluntailaisuus
      172
      1311
    9. Toimari laittoi afrikkalaiset työharjoittelijat laulamaan Banaaninlastaajan laulua!

Käski vielä heidän sanoa aina aamulla tehtävien jaossa "tama ei olla valkoisen miehen homma."
      Maailman menoa
      40
      1225
    10. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      97
      1185
    Aihe