Tykkääkö miehet jos...?

Hyvää-hoitoa-vaimolta

Vaimo/tyttöystävä suihinottaessaan antaa teille dildoo tai tekopenistä peppuun, saatteko kuinka voimakkaan orgasmin saatteko myös käsihoidon aikana vaimolta/tyttöystävältä samanlaista hoitoa.

12

1244

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valitettavasti tuollaisesta saa nauttia aivan liian harvoin :(

    • Vibraa

      En saa dildoa ( enkä haluakaan), mutta vibraa kiveksille tai jalkoväliin saan. Se kyllä kruunaa suihinoton, mutta useimmiten nopeuttaa laukeamista dramaattisesti. Minä ainakaan en pysty pitkittämään laukeamista yhtään, kun vibraa käytetään lisänä. Useimmiten minut on vielä sidottu kädet ja jalat levälleen, joten ei voi edes estellä mitenkään.

    • mies50vv

      Vaimo tekee tuota silloin tällöin. Joko omasta aloitteesta tai pyynnöstäni. Liukkaria avuksi ja se tunne kun dildo työntyy peppuun on tajunnan räjäyttävä. Orgasmi tulee jo muutamien työntöjen jälkeen tosi kovana.

    • Mistä löytyisi tuollainen nainen?

    • Mun mies haluaa vain peppuaukon sormeilua ulkoapäin. Mulle kyllä antaa kunnolla kyytiä myös peppuun ja tietää, että siitä seuraa aivan räjähtävä orgasmi. Mulla anustappi on käytössä. Dildoa tai tekomunaa en ole peppuun halunnut, ne tuntuvat niin kovilta. Voi olla sekin syynä, ettei mies halua myöskään omaansa.

      Nyt olisi joulupukille toiveena sellainen dildo, jossa myös pepulle oma tappi. Meillä parhaat lahjat jaetaan ihan kahden kesken.

    • tj74vm

      suuhun ottaessani olen ns sormettanut muutamaa miestä peräaukkoon.ovat purkautuneet nopeammin ja rajummin..heh...kyl siinä pillu alkaa valumaan...heh..

      • Itse miehenä pitäisin tuollaisesta todella paljon. Mutta ihmiset ovat erilaisia, varmaankin jotkut miehet eivät tuollaisesta pidä ja varmaan löytyy myös naisia jotka eivät halua kajota miehen peppuun..


      • tj74vm
        strap_on_naista kirjoitti:

        Itse miehenä pitäisin tuollaisesta todella paljon. Mutta ihmiset ovat erilaisia, varmaankin jotkut miehet eivät tuollaisesta pidä ja varmaan löytyy myös naisia jotka eivät halua kajota miehen peppuun..

        toiset miehet heti pyytäneet lopettamaan kun olen sormella hivellyt pyllyreikää...muutama siitä nauttinut tosi paljon.....on myös tullut nuolaistua sieltä...heh...


      • Niimpä.. ..olemme kaikki erilaisia ja pidämme eri asioista. Minun nimimerkkini kertoo varmaan paljon mistä pidän mutta sitten taas naista on kiva kiusata.. ..joka paikasta. :o)


      • tj74vm
        strap_on_naista kirjoitti:

        Niimpä.. ..olemme kaikki erilaisia ja pidämme eri asioista. Minun nimimerkkini kertoo varmaan paljon mistä pidän mutta sitten taas naista on kiva kiusata.. ..joka paikasta. :o)

        olishan se kiihottavaa panna sinua vyödildolla...heh..joka asennosta ja samalla runkata kaluasi...itse pidän peppu seksistä paljon..


      • Pidän siitä että seksissä voimme olla tasapuolisia. Jos nainen antaa minulle peppua niin kyllähän minunkin pitää antaa naiselle peppua, eikös? :o) Mutta minulle se ei ole "rangaistus" vaan nautinto.. Mutta tässäkin tulee taas se eteen ettei kaikki naiset pidä tälläisestä miehen nautinnosta..


    • Fuckanaario

      Kyllä juu saan. Mulla on ihan omia peppulelujakin ja kyllä prostatan hieronta tekee suikkarista tai käsihoidosta niin räjäyttävän kokemuksen että kovempi orgasmi olisi jo tuskallinenkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1731
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe