Onko tällä mahd.pentueella mahdollisuuksia selvitä

huoli17

Meille sattui vahinko, kovista yrityksistä huolimatta.. Eli chow chow kokoinen uros pääsi astumaan meidän corgi nartun, eikä heitä enää irti saanut toisistaan :/ Jos narttu nyt tuli tiineeksi, onko mitään mahdollisuuksia että pennut kasvaisi normaalisti ja syntyisivät terveinä, ja emo ja pennut voisi hyvin?Vai onko keskeytys ainoa vaihtoehto? Entä onko ultra turvallinen ja näkeekö siitä kuinka varmasti pentujen määrän ja koon? Eman terveys toki tärkeintä nyt. :/

Asiallisiavastauksia toivon, tämä oli täys vahinko mitä ei olisi saanut päästä tapahtumaan..

4

174

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huoli17

      Lisäyksenä että uros ei kovin korkea, mutta sellainen roteva.

    • porinapää

      Kannattaa soittaa eläinlääkärille ja kysyä sieltä neuvoa,tällä palstalla tuskin saat yhtä päteviä vastauksia..

      • toto13

        mua väsyttää nämä eläinlääkäri vastaukset. Mikä se kaikkivoipainen el on, joka tietää aina kaiken? Oletko koskaan käynyt eläinlääkärillä? Jos et osaa etukäteen sanoa mikä koirallasi voisi olla, ne kyllä tutkivat ja hutkivat ja rahastavat, mutta apua et valitettavasti aina saa. Uskoisin tuohonkin aloittajan kyssäriin, joku kokonut koiran kasvattaja pystyy vastaamaan paljon paremmin kuin el. Ihmisiä nekin (el) vain on. Eivätkä todellakaan tiedä kaikkea. Ilman etukäteistietoa sinne ei kannata mennä.


    • Kasvatin-aikoinaan

      Luonto hoitaa eli pentujen koko määräytyy emon mukaan. Näin on aina ollut ja tulee olemaan.
      Esim mäyräkoirat ja terrierit ovat tehneet pentuja ajokoirille.

      Eli kyllä onnistuu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3149
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2791
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2608
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2578
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2446
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2295
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1733
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1687
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1535
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1406
    Aihe