Nainen kyrsiikö

Kyssäri

Nainen kyrsiikö sinua?

19

462

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 247.365

      Kyrsii ja pahasti.

      • Kyssäri

        Mikä kyrsii?
        Mitä asialle voi tehdä?


      • Eläminen

        kyrsii ja pahasti. Asialle on yksi ratkaisu, mutta kyrsiminen on vielä ihan kivaa.


    • Kyrsiiyleensä

      Kaikki. Lähinnä nyt se, että en ole täydessä kunnossa. Muutenkin olen aika negatiivinen.

      • Kyssäri

        Liiottelet. Mikset ole? Positiivisuutta kehiin! :)


      • Kyrsiiyleensä
        Kyssäri kirjoitti:

        Liiottelet. Mikset ole? Positiivisuutta kehiin! :)

        En ole ihan terveenä tällä hetkellä. Se kyrsii aika pahastikin, kun haluaisi antaa kaikkensa ja sitten terveys tulee vastaan. Positiivisuutta yritän opetella, se on vaan hyvin vaikeaa paljon negatiivisia asioita kokeneena.


      • Kyssäri
        Kyrsiiyleensä kirjoitti:

        En ole ihan terveenä tällä hetkellä. Se kyrsii aika pahastikin, kun haluaisi antaa kaikkensa ja sitten terveys tulee vastaan. Positiivisuutta yritän opetella, se on vaan hyvin vaikeaa paljon negatiivisia asioita kokeneena.

        Maailma ei ole hyvä.
        Älä anna sen masentaa, pitä sitä Akka enerkiaa kehiin! :)£


      • Kyrsiiyleensä
        Kyssäri kirjoitti:

        Maailma ei ole hyvä.
        Älä anna sen masentaa, pitä sitä Akka enerkiaa kehiin! :)£

        Akka energiaa löytyy ja jääräpäisyyttä myös, että kyllä kestän. Sitä mennään vaikka tulen läpi omalla jääräpäisyysellä. Minua on hyvin vaikeaa satuttaa ja vielä vaikeampaa muuttaa ajatteluani. Kaikki lähtee itsestä niinhän se menee ja olen pyrkimässä parempaan suuntaan.


    • Kyrsimellää

      No ee mua oo ny kukkaa jyrsinny.

    • Muumaamansikkavoiolla

      Minäpä kerron teille palstalaisille salaisuuden: elämää on muuallakin kuin täällä! Eikä ole mitään kyrsimistä siellä " muualla"!

    • Ei kyrsi.
      Otin lonkeron.

    • Miss_you_honey

      Ei nyt just..
      En jaksa tänään murehtia , kun oli ihan kiva päivä ja aurinkokin paistoi..

    • tulinnäinvainkäväisin

      Ei. Miksipä kyrsis? Komee ilta ja raikas lenkkeilykeli, siellä haihtuu satunnaiset kyrsikkäät päästä ja ajatuksista. Suosittelen. :)

    • senpitääloppua

      Se kyllä kun on yhä liikaa ns. auttajia. Olis niin ihanaa kun ei näkis enää ketään sellaista.

    • menneetmahdollisuudet

      Mua kyrsii, ja aika paljon. Asialle en voi tehdä mitään. Kumpa ajatukseni muuttuisivat paremmiksi. Olen väärinä aikoina väärissä paikoissa, tai toisin ilmaistuna, kyrsii kyllä.

    • Tui.väsyksissä

      Joo, ainoo mitä voin tehdä on:
      Katson tv HUUTOKAUPPAKEISARI ohjelman

    • mitenssua

      Ei. Söin kyrsää aamiaiseksi ja se riittää.

    • Elluhalloyb

      EMua ei tänää kyrsi mikään...
      Kämpä siivottu...kylppäri pesty...👁👁
      Pian sauna päälle....Nautin🐣

    • Eiedennytkään

      ***********(#$#$######$$!!!!!@))) ₩₩₩₩₩)) ₩))

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1671
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1268
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      66
      1169
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      193
      930
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      888
    6. 69
      778
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      770
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      37
      715
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      664
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      640
    Aihe