Nainen kyrsiikö sinua?
Nainen kyrsiikö
19
436
Vastaukset
- 247.365
Kyrsii ja pahasti.
- Kyssäri
Mikä kyrsii?
Mitä asialle voi tehdä? - Eläminen
kyrsii ja pahasti. Asialle on yksi ratkaisu, mutta kyrsiminen on vielä ihan kivaa.
- Kyrsiiyleensä
Kaikki. Lähinnä nyt se, että en ole täydessä kunnossa. Muutenkin olen aika negatiivinen.
- Kyssäri
Liiottelet. Mikset ole? Positiivisuutta kehiin! :)
- Kyrsiiyleensä
Kyssäri kirjoitti:
Liiottelet. Mikset ole? Positiivisuutta kehiin! :)
En ole ihan terveenä tällä hetkellä. Se kyrsii aika pahastikin, kun haluaisi antaa kaikkensa ja sitten terveys tulee vastaan. Positiivisuutta yritän opetella, se on vaan hyvin vaikeaa paljon negatiivisia asioita kokeneena.
- Kyssäri
Kyrsiiyleensä kirjoitti:
En ole ihan terveenä tällä hetkellä. Se kyrsii aika pahastikin, kun haluaisi antaa kaikkensa ja sitten terveys tulee vastaan. Positiivisuutta yritän opetella, se on vaan hyvin vaikeaa paljon negatiivisia asioita kokeneena.
Maailma ei ole hyvä.
Älä anna sen masentaa, pitä sitä Akka enerkiaa kehiin! :)£ - Kyrsiiyleensä
Kyssäri kirjoitti:
Maailma ei ole hyvä.
Älä anna sen masentaa, pitä sitä Akka enerkiaa kehiin! :)£Akka energiaa löytyy ja jääräpäisyyttä myös, että kyllä kestän. Sitä mennään vaikka tulen läpi omalla jääräpäisyysellä. Minua on hyvin vaikeaa satuttaa ja vielä vaikeampaa muuttaa ajatteluani. Kaikki lähtee itsestä niinhän se menee ja olen pyrkimässä parempaan suuntaan.
- Kyrsimellää
No ee mua oo ny kukkaa jyrsinny.
- Muumaamansikkavoiolla
Minäpä kerron teille palstalaisille salaisuuden: elämää on muuallakin kuin täällä! Eikä ole mitään kyrsimistä siellä " muualla"!
Ei kyrsi.
Otin lonkeron.- Miss_you_honey
Ei nyt just..
En jaksa tänään murehtia , kun oli ihan kiva päivä ja aurinkokin paistoi.. - tulinnäinvainkäväisin
Ei. Miksipä kyrsis? Komee ilta ja raikas lenkkeilykeli, siellä haihtuu satunnaiset kyrsikkäät päästä ja ajatuksista. Suosittelen. :)
- senpitääloppua
Se kyllä kun on yhä liikaa ns. auttajia. Olis niin ihanaa kun ei näkis enää ketään sellaista.
- menneetmahdollisuudet
Mua kyrsii, ja aika paljon. Asialle en voi tehdä mitään. Kumpa ajatukseni muuttuisivat paremmiksi. Olen väärinä aikoina väärissä paikoissa, tai toisin ilmaistuna, kyrsii kyllä.
- Tui.väsyksissä
Joo, ainoo mitä voin tehdä on:
Katson tv HUUTOKAUPPAKEISARI ohjelman - mitenssua
Ei. Söin kyrsää aamiaiseksi ja se riittää.
- Elluhalloyb
EMua ei tänää kyrsi mikään...
Kämpä siivottu...kylppäri pesty...👁👁
Pian sauna päälle....Nautin🐣 - Eiedennytkään
***********(#$#$######$$!!!!!@))) ₩₩₩₩₩)) ₩))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 934730
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?854069Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1633977Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1162658Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1362613- 442177
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282077Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261860- 881729
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91727