Näkökulma tämäkin

Olen 45v fiksu, komea ja varattu mies. Johtuen erilaisista seksihaluista "kotona", minulla on usean vuoden aikana ollut ihan tavallisia naisia (opiskelija, sairaanhoitaja) yksi kerrallaan ystävättärenä ja olen maksanut. En siitä että saan pillua vaan siitä etten kuule pillusta saantikertojen välissä.

Kivaa voi olla ja on ollutkin, mutta suhteen luonne pysyy molemmille selvänä. Suosittelen järjestelyä, naiset varsinkin antaa vedättää itseään tyhjänpäiväisillä lupauksilla yheisestä tulevaisuudesta. Hintalappu vaan tiskiin meille varatuille.

6

466

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen44v

      Tuollainen suhde kuulostaa suuri sellaiselta, mitä tarvitsisin. Seksi maistuu ja ylimääräiselle käyttörahalle olisi tarvetta, enkä halua miehestä ylimääräistä riesaa elämääni. Elän seksittömässä parisuhteessa, joten vaitiolo puolin ja toisin olisi taattu.

      Miehen toivoisin olevan seksissä normaaleista asioista innostuva ja itsestään huolta pitävä, koska itsekin olen vastaava.

    • Hei 44v nainen. Laitatko spostia tähän suomen postiin. Oon sun ikänen siisti ja kiva varattu mies.

    • uteliasnainen_

      Minkä verran olet maksanut hoidollesi? Maksatko joka kerta vai mikä on systeemi?

    • HerraA50

      Utelias nainen kyseli hinnoista. Sanoisin näin että rahalla paikataan tasoeroa. Nuori hyvännäköinen voi huoletta pyytää 250€ tunti randomeilta eli sillä hintaa kaikki oksetuksetkin kelpaa asiakkaiksi (lähes kaikki:) Sitten kun on ekan kerran tavattu niin yleensä tyttö antaa jonku ns. vakkarihinnan miehelle.
      Itse olen 50 ja mun vakkari 20. Ekasta tapaamisesta maksoin 250€ kahdesta tunnista joka oli aika vähän . Toisaalta nähtiin ensin puolen tunnin autoajelun verran jolloin en koskenut häneen ja maksoin siitä 50€.
      Nyt ollaan tavattu melkein 30 kertaa ja maksan 100€ ilman aikarajaa. Paljaalla tuohutaan kun ollaan oltu jo niin monta kertaa yhdessä. Tietenkin jos hän alkaa seurustelemaan niin sitten otetaan kumi väliin.
      Mutta siis tasoeroa paikataan rahalla. Jos mulla olis 55v salarakas niin en maksais mitään, nelikymppiselle maksaisin puolet siitä mitä parikymppiselle ja kuuskymppiseltä ottaisin itse 50€ tunti :)

      • Justnoi

        Täytyy kyllä sanoa ,että sun oma taso on nolla.Seksi mikään ikäkysymys ole ,idiootti.
        Tietysti kun oot saamaton ja osaamaton tollo ni parempi noin.


    • HerraA50

      Juuri niin, ei seksi ole ikäkysymys, se on rahakysymys. Tai oikeastaan toimeentulokysymys. Havaintoni mukaan naiset hakeutuvat varakkaiden miesten seuraan vaikka miehet ei suoranaisesti maksaisi itse aktista. Ja tutkimuksen mukaan parempi tuloisilla miehillä on parisuhteessaan enenmän seksiä kuin muilla (työ) miehillä.
      Ja mitä tulee idiotismiin niin lukijat on varmasti sen verran fiksuja että pystyvät itse päättelemään ketkä kirjoittajista on idiootteja ja ketkä ei, mutta jos saat tyydytyksen nimimerkin suojassa toisia solvata niin siitä vaan. Solvaaminen kun vaan tappaa hyvät keskustelut...

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2520
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      883
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe