K - marketin ovet lopullisesti kiinni elokuun lopulla 2017. Remonttiin ei ryhdytä. Valtimolla ei tulevaisuudessa ole sellaista ostovoimaa , että investointi kannattaisi.
Valtimolla K -market lopettaa tointansa
19
830
Vastaukset
- Exasiakas
Ass kauppa kiittää ja kumartaa.. hienosti piiloteltua konkkaa.. kyllähän jukollalle kelpaa jos ei oikein yrittäjän pesti maistunutkaan naapurissa. Hienoa puhua ,,,"sisäilma ongelmista",, no voihan ongelmat olla ihmisissäkin sisällä..
- fheo
Mistä tämä tieto oikein on? Ei voi pitää paikkaansa, Valtimon paras kauppa.
- MarketKiinniValtimolla
K - MAFRKET VALTIMON LOPPUUNMYYNTI ALKAA TI 29.8
- Ihokarva
Millonkahan alkaa pitserian loppuunmyynti valtimolla,toiminta näyttää aika rauhalliselta
- SuuruudenHulluutta
Huonokuntoisuuden takia elintarvikekaupaksi soveltumaton K- Kaupasta nuorten kahvio
- semmonentappaus
Nurmeksessakin on kuulema tehty sisäpiirin pyörityksessä ovelia liike-ym tilasiirtoja homeongelmiin viitaten,mutta samaan tilaan tullut uusi käyttäjä ei ole huomannut mitään ongelmia.
- kaksimonopolia
S-Market Jukola Valtimolla on ruvennut käyttämään monopoliasemaansa elintarvikemyynnissä nostamalla hintoja. Osa on ilmaissut mielipiteensä siirtymällä ostamaan Nurmeksesta,tai Sotkamosta. Polttoaineen hinnathan on jo kauan olleet kalliimpia,kuin lähikunnissa.
- EiKauanKauppaPelleille
Monopoliasemalle käy kalpaten myynnin vähentyessä. Kannattaa ostaa muualta polttoaineet ja elintarvikkeet.
- Lidlinmies
Jos valtimolle saatais Lidli, niin nurmeslaisetkin kävis. Mitä tuo nyt on reilu vartti suuntaansa. Kunta vois voidella Lidlin paikkakunnalle.
- JotainRealismiaHei
Ei kuule mahda Lidliä Valtimon kokoiset hiipuvat pikkukylät kiinnostaa. Vaatii tietyn väestöpohjan ja väestörakenteen ennen kuin kannattaa lähteä uutta kauppaa pystyttämään ja Valtimolla ei sitä ole vaikka laskettaisiin senkin varaan että muutama nurmekselainen siellä käy. Nurmeksenkin väkimäärä ja ikäprofiili on vähän siinä ja siinä kannattaisiko Lidlin kauppaa laittaa pystyyn mutta Valtimolla ei ole mitään toivoakaan. Saa kyllä kunta käyttää kaikki kykynsä ja rahansa voiteluun että Lidlin saavat Valtimosta kiinnostumaan.
- Hyväidia
Suoraan vaan yhteys Lidlin pääjohtaja Frank Lidliin ja selittää paikkakunnan tilanteen, niin vois ihan imagosyistä kaupan perustaa. Hyvä paikka Lidlille ois juurikin tuo entisen Topakan tontti.
- Sallimunnauraa
Jonkun kytyisen Valtimon tuoma imagohyöty on niin olematon että onnea vaan yritykseen. Kyllä siellä ajatellaan ensin sitä riittääkö asiakasvirrat kannattavaan kauppaan, ja Valtimolla ei näin ole.
- VelkainenValtimo
Autioituvassa Valtimon tuppukylässä turhaan haaveilette Lidlin myymälästä.
- P.r
ON OSTO VOIMAA VAAN HALUSTA ON KIINI PITÄÄ K-MARKETI
- Yrityskatoja
Valtimo autioituu palvelujen lopetettua.
- Anonyymi
Kauppahuone on hajotettu. Poikkesin tänään Valtimolla pitkästä aikaa kahteen vuoteen, katselin ympärilleni ja ihmettelin, mihin ent. K-kauppa on hävinnyt. Sitä ei ole enää. SE ON HAJOTETTU. Rakennus oli pitkään myytävänä, mutta kun se ei onnistunut, tehtiin Keskossa päätös, jonka tuloksen näkee katsellessa tyhjää tonttia S-marketin naapurissa. Poissa on ent. K-kauppa! Ei jäänyt siitä kiveä kiven päälle.
- Anonyymi
Ei valtimolla ole enää mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei valtimolla ole enää mitään.
Valtimo on velaton!
- Anonyymi
Tyhjästä on paha nyhjästä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2431776Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys131182Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi1981132Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1851085Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v60873TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p18864- 51806
- 58775
Mä tuun aina rakastamaan sua J
Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai61753Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva125747