Heippa, osaisko joku sanoa, että mistä helpoiten löytyisi mies kolmenkimppaan kahdelle naiselle? Ollaan harkittu tyttöystävän kanssa kokeilevamme miestä mukaan leikkeihimme, mutta olemme epätietoisia paikasta joka olisi paras mahdollinen tälläiseen. Ollaan yritetty mm. etsiä maksullisia miehiä, mutta emme ole jostain syystä löytäneet yhtään. Ollaan kummatkin 20-vuotiaita terveitä tyttöjä joilla ei ole mitään kokemusta kyrvästä (pois laskien dildot), mutta halu kokeilla sitä aitoaa ja oikeaa on palava. Mistä löytyy parhaat gigolot? Jotka ei tosin saisi maksaa maltaita, sillä olemme köyhiä opiskelijoita. Vai onko saittia mistä löytyy hyvät ilmaiset rehelliset miehet vain seksiin?
Lesboille maksullinen mies?
10
771
Vastaukset
- Raksamies27
Mistäpäin ootte? Laittakaa sähköpostinne tänne niin katotaan! ;) oon 27v mies uudeltamaalta
täällä olisi tytyille kaveria tarjolla pohjanmaalla löytyy nimerkkiä vastaavalla näiden sivujen s.postilla suoraa yhteyttä
- Kokielunhaluinen
Melkoinen provo. Lesbot eivät miestä sänkyynsä ota. Bi-henkiset saattavat ottaa mutta silloinkin harvoin ovat yhdessä.
Ei hetero-mieskään harrasta seksiä homomiehen kanssa vain siksi että on "kokeilunhaluinen". - Kukamuumuka45
Pohjois-Pohjanmaalta löytyis mies joka lähtis mukaan..
Täältä löytyisi vanhempi ukko hommiin. Lähetä viestiä.
Joko olete löytäneet etsimänne? Minuun saa yhteyden sähköpostilla sivuston kautta.
- selvä_feikki
Ei kai kukaan nainen oikeasti maksa miehestä... Ainahan niitä halukkaita löytyy ilmaiseksikin vaikka mistä
uudeltamaalta löytyy enkä välttämättä velota mitään ;)
- naisteniloksi
riippuu ihan mistäpäin ootte?
- UskoElias
SEksitreffit.fi sivulla on valikoimaa
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411359
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa301980- 43865
- 33641
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html145633- 38597
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528538Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44511- 107508