Lesboille maksullinen mies?

Tytyset

Heippa, osaisko joku sanoa, että mistä helpoiten löytyisi mies kolmenkimppaan kahdelle naiselle? Ollaan harkittu tyttöystävän kanssa kokeilevamme miestä mukaan leikkeihimme, mutta olemme epätietoisia paikasta joka olisi paras mahdollinen tälläiseen. Ollaan yritetty mm. etsiä maksullisia miehiä, mutta emme ole jostain syystä löytäneet yhtään. Ollaan kummatkin 20-vuotiaita terveitä tyttöjä joilla ei ole mitään kokemusta kyrvästä (pois laskien dildot), mutta halu kokeilla sitä aitoaa ja oikeaa on palava. Mistä löytyy parhaat gigolot? Jotka ei tosin saisi maksaa maltaita, sillä olemme köyhiä opiskelijoita. Vai onko saittia mistä löytyy hyvät ilmaiset rehelliset miehet vain seksiin?

10

635

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raksamies27

      Mistäpäin ootte? Laittakaa sähköpostinne tänne niin katotaan! ;) oon 27v mies uudeltamaalta

    • täällä olisi tytyille kaveria tarjolla pohjanmaalla löytyy nimerkkiä vastaavalla näiden sivujen s.postilla suoraa yhteyttä

    • Kokielunhaluinen

      Melkoinen provo. Lesbot eivät miestä sänkyynsä ota. Bi-henkiset saattavat ottaa mutta silloinkin harvoin ovat yhdessä.

      Ei hetero-mieskään harrasta seksiä homomiehen kanssa vain siksi että on "kokeilunhaluinen".

    • Kukamuumuka45

      Pohjois-Pohjanmaalta löytyis mies joka lähtis mukaan..

    • Täältä löytyisi vanhempi ukko hommiin. Lähetä viestiä.

    • Joko olete löytäneet etsimänne? Minuun saa yhteyden sähköpostilla sivuston kautta.

    • selvä_feikki

      Ei kai kukaan nainen oikeasti maksa miehestä... Ainahan niitä halukkaita löytyy ilmaiseksikin vaikka mistä

    • uudeltamaalta löytyy enkä välttämättä velota mitään ;)

    • naisteniloksi

      riippuu ihan mistäpäin ootte?

    • UskoElias

      SEksitreffit.fi sivulla on valikoimaa

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2072
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      167
      1599
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1547
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1348
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1290
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      286
      1158
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      133
      1044
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1022
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1003
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      872
    Aihe