Vaimon kanssa parkkipaikalla

Älllööö

Olimme vaimon kanssa panemassa Kauhajoen tien niin sanotun tokerotien Puutavara lastuu parkkipaikalla pitäjänrajalla paikalle tuli mies halusi katsella kun pantiin oli pornoo panna siinä jätettiin vaimon pikkuhoisut spermattavaksi jos joku haluaa runkata niihin

16

1597

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hjjjio

      Hienoa kävin runkkaamassa vainosi pikkareihin

    • nuoriparinuori

      monesti siinä muijan kans pysähdytty ja naitu takaa autoa vasten.kerran jätettiin muijan pöksyt sinne mutta nopeasti oli hävinny.

    • Haluaisin katsella eli jos joku haluaa näyttäytyä niin ottakaa yhteyttä. pks lähialueet.

      • thha

        käyn päivittäin kotiin mennessä runkulla saa katsella jos haluaa , antaa lisänautintoa jos joku katselee myös voin jutellakin siinä kalu pystys oli siellä kahdet pikkuhousut puun oksalla


      • nuoriparinuori
        thha kirjoitti:

        käyn päivittäin kotiin mennessä runkulla saa katsella jos haluaa , antaa lisänautintoa jos joku katselee myös voin jutellakin siinä kalu pystys oli siellä kahdet pikkuhousut puun oksalla

        muistaakseni mustat pöksyt jätettiin sinne muijan kans.täytyypi taas poiketa sielä panolla jos vaikka muija näkis vieraan kullin


      • nuoriparinuori
        thha kirjoitti:

        käyn päivittäin kotiin mennessä runkulla saa katsella jos haluaa , antaa lisänautintoa jos joku katselee myös voin jutellakin siinä kalu pystys oli siellä kahdet pikkuhousut puun oksalla

        koska viimeks oot pysätynyt sielä runkulla


      • thha

        joka päivä käyn siellä runkulla


      • Älllöööö

        Kyllä vaimon pikkuhousut katosi äkkiä piti jättää toiset tilalle miehet saa runkata niihin vaimo pistää ne sitten jalkaan


      • cockbig
        Älllöööö kirjoitti:

        Kyllä vaimon pikkuhousut katosi äkkiä piti jättää toiset tilalle miehet saa runkata niihin vaimo pistää ne sitten jalkaan

        ei ollut pikkuhousuja mutta lastin lennätin,tuli tosi paljon.


    • Juuuuuss

      Kävin runkulla ei ollut muita hyvää teki olispa joku ollut katselemassa

      • nuoriparinuori

        juuuuuuss veditkö lastit kumiin vai ruiskitko maahan.vois tänään poiketa siinä muijan kans.


      • Juuuuuss

        Vedn Kumiin jätin puun oksalle


      • Juuuuuss

        Levähdyspaikkalla oli punaiset tissiliivit runkkasin niihin hyvää teki


    • nuoriparinuori

      muija tahtois nähdä vieraan ison kullin..

      • parim30n30

        koska ootte? t parim30n30 myäs as niki sama.laittakaa sielä viestiä


      • nuoriparinuori
        parim30n30 kirjoitti:

        koska ootte? t parim30n30 myäs as niki sama.laittakaa sielä viestiä

        tänään ohiajettaesa pysähdyttiin siinä.pika pano autoa vasten.testattiin taannoin eraään uimapakan pukukkoppi muijan kaa


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      102
      1072
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      973
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe