Asiansa osaavaa syyttäjää kaivataan

SiskoTerttuHelena

Joku kirjoitti Lapinlahden ihmissuhdeongelmista, eli mistä henkirikos ja henkirikoksenyritys 24.8.2013 olisi muka johtunut!

Ihmissuhdeongelmat ei niin!!!!, vaan se oli yhden ihmisen oma ongelma...elä omaa elämääsi ja anna toisten ihmisten olla rauhassa!? ......se on yksilö ihmisen pahuutta ja itsekkyyttä!

Mistä se sitten johtuu, ettei ihminen osaa elää omaa elämäänsä, se kuluu psykiatrien ja psykologien tehtäviin, eikä se ole poliisiasia!

Näin kuitenkin se "joku", joka mitä ilmeisemmin on rikosnimikkeen muutoksen takana totesi tällä palstalla:" ...oikeus asettuu aina heikoimman puolelle."

Mies tulee toisen tontille aseen kanssa illalla . Koputtaa talon nurkkaan. Saa aseettoman miehen ulos.
Aseeton kysyy," mitä sinä täällä kuljeskelet aseen kanssa toisen tontilla?"
Mies ampuu kaksi laukausta..ensin sydämeen ja 2-3 sek toinen laukaus kylkeen!
Lääkäri toteaa toisen laukauksen olleen varmistuslaukaus!
Oikeusko muka heikoimman puolella,pyh?!

Tähän liittyy lisäksi henkirikoksen ala-arvoinen, huolimaton tosiasioita välttelevä poliisitutkinta!
Erityisen HYVÄNÄ asiana mainitsen vanhemman konstaapeli Ville Mykkäsen aloittaman henkirikostutkinnan.

Hän raportoi Savon Sanomille, että oli tehty vakava henkirikos ja vakavan henkirikoksen yritys eli murha ja murhayritys!

Savon Sanomat ihmetteli myöhemmin, ettei mitään selitystä ole annettu, henkirikoksen muuttamisesta murhasta tapoksi!
Näin yleensä näin toimitaan, mutta ei tässä nimenomaisessa tapauksessa. Tämä henkirikos on erityisessä poliisinsuojeluksessa, jostain syystä!

Mitään selitystä ei myöskään leskelle ole koskaan annettu! Ilmoitus annettiin puhelimitse ja luuri korvaan! Miksi asianajaja, joka totesi käräjäsalissa, "että sinä vain päätit sen tehdä", ei profiloitunut sen enemmän? Hän oli vaisu!

Jos olisin ottanut asianajajan täältä etelästä, olen varma, että serkkuni istuisi nyt tuomiota murhasta ja murhanyrityksestä!

Ville "hyllytettiin" tutkimuksista ja tilalle tuli mies, joka omien sanojensa mukaan tutki vain hänelle annettua uutta rikosnimikettä!

Näin "kätevästi" selvä murha ja murhayritys muutettiin tapoksi ja taponyritykseksi, täysin tosiasioiden vastaisesti! Vaimon osuus tapahtumiin on tutkimatta, vaikka hän oli tontillamme laukausten aikan lähellä miestään!

Ville Mykkäsen tutkimus(sai miehen omista sanoistaan "pussiin" hauska kertomus), että henkirikoksentekijä valehtelee/teeskentelee muistamatonta liitettiin vain tutkimuksen liitteeksi ja sinne se hautautui muun totuuden kanssa!
Se, että rikosnimike muutettiin tosiasioiden vastaisesti on raskauttavaa!
Kuka antoi uuden rikosnimikkeen(tappo ja taponyritys)? Kuka uskalsi sen tehdä uhmaten kaikkia tosiasiallisia tapahtumia !? Jäin kaipaamaan syyttäjää jolla on "otetta"!

Syyttäjä jolla olisi uskallusta, ja tahtotila tutkia rikoskokonaisuus ja saada selville , kuka muutti rikosnimikeen(tosiasioiden vastaisesti) ja hääräsi rikostutkinnan taustalla on haussa!

Näin oikeusministeri Johannes Koskinen (2003-2007) mainitsee Itä-Suomen oikeusalaitoksen päätöksistä!

Liitän oheen hänen lausuntonsa, sekä sen jälkeen tutkivaksi siirretyn poliisin mietteitä tutkimuksestaan! Tämän laatuisen tutkimuksen tuloksena voi olla mitä vaan, kuten nyt on tapahtunut.

#Kaleva uutisoi!
Olisi mielenkiintoista verrata muiden hovioikeuksien päätöksiä Itä-Suomen hovioikeuden päätöksiin. Selvyyttä toisi myös käräjäoikeuksien ratkaisujen vertaaminen. Onko niin, että Itä-Suomen hovioikeuden alueen käräjäoikeuksien tuomiot eroavat muiden käräjäoikeuden tuomioista?#

14.1.2016 14:40

mitä siellä on jäänyt tutkimatta ja kenenkä puolelta?

Ei kait siinnä tarviikkaan tutkia kaikkia asioita ristiin, riittää kunhan vain ja ainoastaan tutkii tapahtuneen asian kannalta sen ja vain sen tosi oleellisen, puolelta jolla on nimikkeen mukainen juttu tapahtunut

Eräässä toisessa kirjoituksessa Lapinlahti palstalla poliisi kertoo, että "me vain pläjäytimme asian kokoon!!"

NÄIN ALKEELLISTA TUTKIMUSTA EI VOI HYVÄKSYÄ KUKAAN ITSEÄÄN KUNNIOITTAVA IHMINEN!
Apua, Pihla Keto-Huoniset!

19

265

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuusiharjultatuulee

      Noloa on poliisitutkinta ja syyttäjän toiminta....yhteen hiileen puhalsivat .....

      • SiskoTerttuHelena

        Kuka se sanoikan, että kyllä kansa tietää? Mutta kyllä Jumala tietää mitä ihmisessä on....Onko yhteyttä sinun kanssasi turmion tuomioistuimella, jossa Väkivaltaa tehdään lain varjolla, ahdistetaan vanhurskaan sielu ja tuomitaan syylliseksi viaton veri?
        Mutta Herra on minun linnani, Jumalan on minun suojakallioni.
        Hän kostaa heille heidän ilkityönsä ja hukuttaa heidät heidän pahuutensa tähden. Herra, meidän Jumalamme , hukuttaa heidät.


    • vai.onko.lakikin

      Asettuuko oikeus aina heikomman puolelle?

      • Korvienvälissähumisee

        Pimeitten voimien salaliitto?


      • SiskoTerttuHelena
        Korvienvälissähumisee kirjoitti:

        Pimeitten voimien salaliitto?

        Sinähän höpöjä uskot, että pimeitten voimien salaliitto, pyh! Ihmiset täällä päätöksiä suuntaan jos toiseen tekevät!


      • Kuusiharjultatuulee
        Korvienvälissähumisee kirjoitti:

        Pimeitten voimien salaliitto?

        Nimimerkkisi sopii sinulle erinomaisesti?


      • tölvänheruttelut

        vainojenaika on taas alkanut


      • SiskoTerttuHelena
        tölvänheruttelut kirjoitti:

        vainojenaika on taas alkanut

        KUka vainoaa j aketä? Vaino on perusteetonta ja perustuu oman eduntavoitteluun! Onko se, että haluaa oikeuden toteutuvan, vainoa rikollista kohtaan? Älä höpöjä puhu...minä olen pitänyt Tölvää yhtenä järjenkeskuksista! En ole koskaan siellä käynyt...mitä siellä on...muutama iso maalaistalo....minun silmä lepäisi sellaisessa maisemassa! Puutarhan kyllä tekisin ja sinne 20 omenapuuta! Tölvä on mielenkiintoine nimi, mistä nimi juontanee juurensa!


      • rouvaTappinen
        SiskoTerttuHelena kirjoitti:

        KUka vainoaa j aketä? Vaino on perusteetonta ja perustuu oman eduntavoitteluun! Onko se, että haluaa oikeuden toteutuvan, vainoa rikollista kohtaan? Älä höpöjä puhu...minä olen pitänyt Tölvää yhtenä järjenkeskuksista! En ole koskaan siellä käynyt...mitä siellä on...muutama iso maalaistalo....minun silmä lepäisi sellaisessa maisemassa! Puutarhan kyllä tekisin ja sinne 20 omenapuuta! Tölvä on mielenkiintoine nimi, mistä nimi juontanee juurensa!

        Minäkin epäilen että Tölvänheruttelija on herutellut liikaa, mikä lie tuo Tölvä onkaan. Ulkopaikkakuntalaiselle ei aukea tämä heruttelu.
        Vainojenajan alkaminen lienee oivallus joka on syntynyt ylityöllistetyissä aivoissa. Oletko katsonut telkasta liikaa öisiä opetusleffoja joissa tappamista opetetaan nuorisolle tuntikausia joka yö, tasapuolisesti seksuaaliopetuksen tarpeetkin huomioiden.


    • 9-ämmiä-remmeissään
    • SiskoTerttuHelena

      Syyttäjää joka ottaisi tämän henkirikoksen, joka tehtiin 24.8.2013 uudelleen tutkintaan etsitään. Pihla Keto-Huoviset ottakaa koppi! Poliisitutkinta oli niin ala-arvoinen tekele, että sitä voi täydellä syyllä sanoa ihmisoikeuksia ja ihmisyyden vastaiseksi? Tämän laatuisen tutkinnan avulla saatiin selvä murha ja murhan yritys muutettua tapon ja tapon yrityksen tutkimiseksi!

      Vanhempi konstaapeli Ville Mykkänen aloitti henkirikostutkinnan murhana ja murhanyrityksenä. Hän sai selvitettyä, että mies teeskentelee muistamatonta. Ville "hyllytettiin" ja Jari Rytkönen pantiin töihin. Hän sanoo alkaneensa tutkia vain hänelle annettua uutta rikosnimikettä!

      Mitkä ovat ne tosiasiat ja faktatiedot joiden perusteella henkirikostutkinta muutettiin tapon ja tapon yrityksen tutkimiseksi? Mitään selitystä ei asiasta ole koskaan annettu. Miksi Ville Mykkänen "hyllytettiin" tutkimuksista? Eikö Ville Mykkänen suostunut tutkimaan vain hänelle annettua uutta rikosnimikettä ja siksi hän sai mennä?

      Tuomiot perustuvat tehtyyn tutkimukseen, eikö? Kuka oli se joku, joka antoi uuden rikosnimikkeen Jari Rytköselle? Saiko Jari Rytkönen nimityksen tutkinnan aikana, vai mistä syystä hän käyttää molempia nimikkeitä, kuten vanhempi rikoskonstaapeli ja rikosylikonstaapeli ?

      Ala-arvoisten tutkimusten kautta syntyy ala-arvoisia tuomioita! Oikeusministeri Johannes Koskinen hämmästelee Itä-Suomen oikeuspäätöksiä! (2003-2007)

      #Kaleva uutisoi!
      Olisi mielenkiintoista verrata muiden hovioikeuksien päätöksiä Itä-Suomen hovioikeuden päätöksiin. Selvyyttä toisi myös käräjäoikeuksien ratkaisujen vertaaminen. Onko niin, että Itä-Suomen hovioikeuden alueen käräjäoikeuksien tuomiot eroavat muiden käräjäoikeuden tuomioista?#

      Miksi syyttäjä Tiina Karppinen ei kiinnostunut henkirikoksesta virkansa puolesta senkään vertaa, että olisi vaatinut henkirikosentekijän valvontakamerat tutkittavaksi, tai vähintäänkin ihmetellyt miksi niitä ei oltu tutkittu ja sen tuloksena vaatinut uutta käsittelyä!?

      Miksi syyttäjä Tiina Karppinen ei ihmetellyt tappajan esittämää kulkureittiä huvilalle? Tappajan kulkureitti ei ollut se minkä hän väitti. Miksi leskeä ei uskottu, kun hän sanoi, että mies koputti huvilan nurkkaan ja nimenomaan oman talonsa ja raja-aidan puoleiseen nurkkaan? Mies tuli aivan selvästi aseen kanssa aidan yli.
      Vähäisellä tsekkauksella asia olisi valjennut jopa syyttäjällekin! Kulkureitti olisi jo yksistään todistanut teon olevan murha ja murhan yritys. Miksi syyttäjä Tiina Karppinen ei uskonut leskeä, kun hän kertoi kuulleensa vaimon äänen takanaan pakoon juostessaan. Vaimo puhui miehelleen joten hänen on täytynyt olla lähellä miestään koko ampumisen ajan? Miksi uskottiin aina vaan tappajaa, jonka piti olla pää täynnä "mustaa aukkoa"? Syyttäjä Tiina Karppisen asenne ei ollut syyttäjän asenne!

      Tässä tutkija "parkuu" mahdottoman tehtävän edessä!
      Miksi Ville Mykkänen siirrettiin syrjään ja tilalle otettiin tämän tekeleen tekijä?

      14.1.2016 14:40

      mitä siellä on jäänyt tutkimatta ja kenenkä puolelta?

      Ei kait siinnä tarviikkaan tutkia kaikkia asioita ristiin, riittää kunhan vain ja ainoastaan tutkii tapahtuneen asian kannalta sen ja vain sen tosi oleellisen, puolelta jolla on nimikkeen mukainen juttu tapahtunut

      Eräässä toisessa kirjoituksessa Lapinlahti palstalla poliisi kertoo, että "me vain pläjäytimme asian kokoon!!"

      Tässä Ville Mykkäsen asiallinen ja napakka raportti Savon Sanomille! Tätä tutkimusta ei Jari Rytkönen käyttänyt hyväkseen...MIKSI EI? Raportti on liitetty tutkimuksen osaksi ja unohdettu sinne muun totuuden kanssa!

      Asta Tenhunen

      26.8.2013 21:04 (26.8.2013 21:04)

      Poliisi epäilee Lapinlahdella lauantaina mökkinaapurinsa surmannut miestä murhasta. Nimike on kova, sillä lapinlahtelaisen 65-vuotiaan miehen epäillään surmanneen uhrinsa vakaasti harkiten, ei hetken mielijohteesta.

      Poliisi aikoo esittää pidätettyä miestä vangittavaksi. Häntä epäillään myös murhan yrityksestä.

      Poliisin mukaan alueella epäilty mies oli jo aiemmin päivällä riidellyt naapuripariskunnan kanssa. Hän oli palannut välillä kotiinsa omakotitaloon.

      Aikaa ehti kulua, kun mies palasi mökkitontin puolelle haulikon kanssa. Hän ampui eteläsuomalaista 58-vuotiasta miestä vartaloon kuolettavasti.

      Mies ampui vielä erikseen kohti uhrin puolisoa, 64-vuotiasta naisserkkuaan. Etäisyys oli sen verran pitkä, että nainen sai haulipatruunasta jälkiä ihoonsa, mutta ei loukkaantunut vakavasti.

      Aiheesta lisää tiistain Savon Sanomissa.

      Savon Sanomat ihmetteli, ettei mitään selitystä murhan ja murhanyrityksen muuttamisesta tapon ja taponyritykseksi (kuten tavallista on) annettu lehdistölle!!!!!!!

      Itä-Suomen poliisi on siirtynyt Pohjois-Koren aikaan!

    • kolibri5

      Valtakunnansyyttäjä Matti Nissiseen liittyvä rikostutkinta on parhaillaan syyteharkinnassa.

      Mitä tämä on?

      • 96iyo07hhöfpf

        se on sitä, että poliisiin niin kuin ei kehenkään virkanappimieheen ole luottamista.
        omaetu menee aina edelle ja oma napa on lähinnä !
        ja kostamaan kun virkamies mm. poliisit pääsevät niin varmasti tapahtuu ihan arvelematta rehellisyys on ollut vanhanaikaista ja typeryyttä jo pitkin ajankulua


    • AnselmiPutkonen

      Lukekaapa tuo kaleva asia. Se ei ole uutinen vaan mielipidekirjoitus. Tuo ylläoleva lainaus on mielipidekirjoittajan omaa tekstiä, ei johannes koskisen. Mielipidekirjoituksessa oli kyllä lainaus johannes koskiselta, mutta se päättyi kirjoituksessa ennen tuota ylläolevaa osuutta. Jos tästä on epäselvyyttä, linkitän sen tähän alle.

      Nyt tässä on irrotettu tekstipätkä yhteydestään ja sekoitettu mielipidekirjoittajan ja ministerin ajtukset, ja kaiken huipuksi muuttunut mielipidekirjoitus uutiseksi. Jotain rajaa.

      • Ei.enää.johanneskoskista

      • SiskoTerttuHelena
        Ei.enää.johanneskoskista kirjoitti:

        Tästä voitte lukea. Kirjoituksen viimeinen kappale. Nyt loppuu tämä johanneskoskinen höpötys tällä palstalla! Johannes Koskinen ei liity lapinlahteen mitenkään.

        http://www.kaleva.fi/mielipide/kolumnit/ita-suomen-hovioikeuden-paatoksissa-on-jotain-outoa/352179/

        Johannes Koskinen HÄMMÄSTELEE Itä-Suomen oikeulaitos päätösten erilaisuutta kontra muu Suomi! Lapinlahti kuuluu Itä-Suomeen.
        ##Kaleva uutisoi!

        Olisi mielenkiintoista verrata muiden hovioikeuksien päätöksiä Itä-Suomen hovioikeuden päätöksiin. Selvyyttä toisi myös käräjäoikeuksien ratkaisujen vertaaminen. Onko niin, että Itä-Suomen hovioikeuden alueen käräjäoikeuksien tuomiot eroavat muiden käräjäoikeuden tuomioista?#

        Tässä hyvä esimerkki. Serkkuni sai tuomion pahoinpitelystä. Hän sai sakkoja 280 ja maksoi vain minun matkakulut! Asianajajani ihmetteli miksi hän ei joutunut maksamaan minulle mitään?

        Serkkuni syytti miestäni minua salakatselusta! Nyt on käynyt ilmi, ettei haasteesta olisi saanut nostaa syytettä koska näyttö oli löysä. Kärjäoikeus hylkäsi syytteen koska tekijä(mieheni) oli kuollut. Syyttäjä Tiina Karppinen veti asian hoviin ja syytti MINUA mieheni asentamista riistakameroista. Riistakamerakuvat eivät olleet samoja hovissa kuin käräjäoikeudessa. Hoviin oli ilmaantunut uusia kuvia. Karppinen huomasi, että erään kameran linssi ei ollut edes sama kuin mieheni kameroiden linssit!Se oli ISO ja VAKAVA virhe! Minulle sakkoja 1000 eur ja hovioikeudenkulut päälla! Siis täysin käsittämätöntä ja väärin. Itä-Suomen oikeuslaitos kiittää kaikkia farssiin osallistuneita!

        Jos syyttäjä Tiina Karppinen edellyttää, että minun tulee tietää mitä tontillani tapahtuu viitaten riistakameroihin.....niin miksi ei syyttäjä edellytä myöskin henkirikoksen tehneen vaimoa tietämään mitä tontilla tapahtuu 24.8.2013! ? Miksi vaimon osallisuutta henkirikokseen ei tutkittu!? Vaimo oil ampumisen aikaan miehensä lähellä, koska kuulin hänen utelevan mieheltään mitä täällä touhuilet?
        Hän uskalsi puhua sen jälkeen kun kuuli kolmannen laukauksen ja luuli minunkin kuolleen! Näi Itä-Suomi tutkii henkirikokset!

        14.1.2016 14:40

        mitä siellä on jäänyt tutkimatta ja kenenkä puolelta?

        Ei kait siinnä tarviikkaan tutkia kaikkia asioita ristiin, riittää kunhan vain ja ainoastaan tutkii tapahtuneen asian kannalta sen ja vain sen tosi oleellisen, puolelta jolla on nimikkeen mukainen juttu tapahtunut

        Eräässä toisessa kirjoituksessa Lapinlahti palstalla poliisi kertoo, että "me vain pläjäytimme asian kokoon!!"

        NÄIN ALKEELLISTA TUTKIMUSTA EI VOI HYVÄKSYÄ KUKAAN ITSEÄÄN KUNNIOITTAVA IHMINEN!

        Minunko pitäisi taas lähteä maksamaan asianajajalle ja tavata taas teidät jotka olette kimpassa tätä asiaa pohdiskelleet ja junailleet? Nyt on teidän aika korjata tilanne oikeaksi!

        Tutkimus alkoi murhan ja murhayrityksen tutkimisena joka diskattiin perustelematta !MIKSI NÄIN?
        Onko Iisalmessa meneillään oma poliisi kokeilu`?


      • SiskoTerttuHelena

        Ei lainaus ole minun kirjoittamani vaan oikeusminisiteri Johannes Koskisen lausunto jonka kopioin Kaleva sivuilta!
        Ei minun tietämykseni riittäisi arvioimaan Itä-Suomen oikeuslaitoksen ja muun Suomen oikeuslaitosten päätösten tasoa toisiinsa!

        Oulun poliisin toimintaa kyllä osaa verrata Iisalmen poliisin toimintaan. Oulu teki periksiantamattoman esitutkinnan. Kahdeksan viikon aikana murhaajatarta kuulusteltiin kunnes hän tunnusti tehneensä murhan!

        Oulun poliisi ei uskonut tarinaa mustista aukoista jne. Iisalmi uskoi, kun halusi päästää murhaajan tappotuomiolla! Jos olisin saannut huastatella serkkunai ½-tuntia TIEDÄN että olisin sanaut hänet sanoistaan kiinni. Valehtelijat jäävät aina kiinni, jos halutaan että ne jäävät kiinni!


      • yyuyuyuyuyuyp

        Juuri niin lause löytyy Kalevan kirjoituksesta...eikä se ole palstalaisen omaa mielipide vaan Johannes Koskisen ajatus!


    • missäPihla.Keto-Huovinen

      Kuinka syyttäjä Tiina Karppinen uskalsi viedä riistakamerajutun hovioikeuteen....läyttö oli löysä!!? Sanoin hänelle hovioikeudessa, että on äärettömän helppoa mennä kameran taakse ja nytkäyttää kuvakulmaa ja ottaa itsestään kuvia, kuten serkkuni teki. Jos henkirikos olisi yhtään "tyttöstä" kiinnostanut siinä mielessä ,että totuus kaivetaan ulos kääntämällä joka kivi, niin hän olisi päässyt ymmärrykseen siitä, että serkkuni valmisteli tulevaa henkirikosta tekemällä itselleen"puskuria" eli saadakseen syyttää meitä/minua ! Näin tämä asia olisi pitänyt ymmärtää nähdä.

      Tässä valmisteluoperaatiossa oli mukana poliisivahtimestariksi itseään tituleeraava Timo Halonen. Timo Halonen soitti minulle henkirikosoikeudenkäyntiä edeltävän päivän iltana. Timo sanoi, että teille olisi pari haastetta huomiseen oikeudenkäyntiin.
      Olin epätietoinen mitä se merkitsee. Silloin Timo Halönen sanoi, että haasteet olisi kyllä pitänyt toimittaa teille aikaisemmin, mutta meillä ei ole ollut siihen aikaa! Ko. haasteet oli serkkuni pannut vireille 27.7.2013 ....24.8.2013 hän jo ampui mieheni!
      Aikaa siis oli ruunsaasti henkirikosistunto oli 6.11.2013!

      Poliisivahtimestari Halonen valehteli !HÄPEÄ!
      Tämä roskaporukka halusi minun vain järkyttyvän, mieheni henkirikosoikeudenkäynnissä vielä lisää!
      Serkkuni joka on paha, yritti esittää, että kun ampui minua paetessani selkään ja juoksi perässäni vielä sen jälkeen 30m se olisikin törkeä pahoinpitely!

      Lisää Halosesta! Kun epäröin edelleen, mistä oikein on kysymys...sanoo poliisivahtimestari Timo Halonen, että suostukaa nyt vaan, se on teille edullista!!!! Onko tämä poliisi vielä virassa ......mikä oikeus poliisivahtimestarilla on suositella minulle yhtään mitään? Ei vahtimestarilla ole edes oikeutta tietää mitä kuoressa oli! Halonen liittoutui tappajan kanssa ja siksi ei ole sopiva poliisin ammattiin!! Hän teki virkavirheen! Hänen käytös oli törkeää ja ajattelematonta! ....tai kyllä Iisalmeen poliisivoimiin niiden kolmen lisäksi hän sopii erittäin hyvin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8346
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe