Olen kokoamassa kissojen nimipäiväkalenteria Kissamaailma -sivustolleni. Sitä varten tarvitaan paljon kissojen nimiä. Oman kissasi/omien kissojesi nimen/nimet voit ilmoittaa minulle sähköpostitse osoitteeseen [email protected]
Kissojen nimet haussa
32
3888
Vastaukset
- kulkukissa
eilen päätin "adoptoida"nurkissa pyörineen kuja
katin-ristimme hänet Takku-Paavoksi! - pyhä birma
Mun kahden kissan nimet on Rosalei ja Rosemary.Iskän vanhan lapsuuden kissan nimi oli Penni.Sit on naapureitten kissoil ollu nimii Minni,Mini ja Jesper.Ja yhen tutun kissojen nimet oli Amalia ja Anastasia.
- Janne
Nasu, Kasimir "Kasi"
- patricia
Miisu,Mauku,Milla,Nauku,Pörrö,Pumpuli,Miina,Misse,Kutri,Kisu,Misu,Mauku,Nöpö,söpö.....tollasia normaaleja kissojen nimiä löytyy mont kappaletta.
- it.
riippuu onko kysees poika vai tyttö
voin sanoo nimii kyl mut kummast? tytölle nimii
vai pojalle ( täs pari kummallekin )
alpo,mika,kimi,nikke,elvis,indy,ipi,nöpö,telma,
kille
nyt ei muut kivaa nimee mieles ===)) - Silvialidor
Lucifer, Phantom, Osmo, Piina, Paniikki, Ruska, Felix, Nappe, Huli, Vili, Pirpa/Pirpana, Tuhto, Ykä, Nelli, Lilli, Juuso, Lara, Devil, Kirri, Sinuhe, Ronja, Hyrrä, Kahjo, Monni, Höpö, Mouru, Kettu. Muita en näin nopeasti saa mieleen :)
- kissan ystävä
Hihi! Repesin täysin kun luin kissojesi nimiä! Kahjo! Mikä todella kuvaava nimi. Älä vaan sano että kyseessä oli hyvin rauhallinen, lempeä kiltti vätyskissa.
Yksi minun kissoistani on kutsumanimeltään Pikku-Pösilö. :)
- kalenteri
Osta se nimipäiväkalenteri jostain kissayhdistyksestä, saatat saada päivätkin oikein...
- Tabby
Tarkoitus on nyt tehdä omalle sivustolleni _oma_ nimipäiväkalenteri. Toki itseltäni löytyy niin Latzin kissojen nimpparikalenteri kuin Ajaston kissojen nimpparikalenterikin. Nyt siis on tarkoitus koota osoitteeseen http://www.kissamaailma.net _Kissamaailman_oma_kissojen_nimpparikalenteri, josta ehkäpä joskus tulee myös versio myyntiin.
Että näin =)
- löytyy latzin sivuilta
- Tabby
...mutta se on Latzin nimpparikalenteri ja nyt siis olen kokoamassa Kissamaailman nimpparikalenteria ;) Tekijänoikeuslaki kieltää kopioimasta omiin nimiini Latzin nimpparikalenteria, ja Latzin kalenterista löytyy sellaisia nimiä joita ei varmasti ole yhdelläkään kissalla.
Ideana ei nyt siis ole päästä helpolla ja kopioida suoraan Latzin sivuilta tai Ajaston kalenterista kissojen nimipäiviä ;) - päättää
Tabby kirjoitti:
...mutta se on Latzin nimpparikalenteri ja nyt siis olen kokoamassa Kissamaailman nimpparikalenteria ;) Tekijänoikeuslaki kieltää kopioimasta omiin nimiini Latzin nimpparikalenteria, ja Latzin kalenterista löytyy sellaisia nimiä joita ei varmasti ole yhdelläkään kissalla.
Ideana ei nyt siis ole päästä helpolla ja kopioida suoraan Latzin sivuilta tai Ajaston kalenterista kissojen nimipäiviä ;)päivämäärät? Eihän WSOY sun muut kustantajat tee joka vuosi omaa ihmisten nimipäiväkalenteria, niin, että jokaisella on omat päivämääränsä eri nimille, vaan kaikilla on samat nimet samoilla päivillä.
- Tabby
päättää kirjoitti:
päivämäärät? Eihän WSOY sun muut kustantajat tee joka vuosi omaa ihmisten nimipäiväkalenteria, niin, että jokaisella on omat päivämääränsä eri nimille, vaan kaikilla on samat nimet samoilla päivillä.
Pitääkö kaikki ottaa niin vakavasti aina? Ajaston ja Latzin kalentereissa on aivan eri nimet esim. 28.4. ;) Ajaston kalenterissa silloin on Laku, Latzin kalenterista en edes muista. Latzin kalenterissa Laku viettää nimppareita 5.6. Pekua ei Ajaston kalenterista löydy, mutta Latzin kalenterista löytyy.
Näköjään löytyy ilonpilaajia ja pippurin peräreikään vetäviä ihan joka asiaan... Hyvää päivänjatkoa vastarannan kiiskelle, minua tuo sinun mielipiteesi ei liikauta suuntaan eikä toiseen. - Hehehhehe
Tabby kirjoitti:
Pitääkö kaikki ottaa niin vakavasti aina? Ajaston ja Latzin kalentereissa on aivan eri nimet esim. 28.4. ;) Ajaston kalenterissa silloin on Laku, Latzin kalenterista en edes muista. Latzin kalenterissa Laku viettää nimppareita 5.6. Pekua ei Ajaston kalenterista löydy, mutta Latzin kalenterista löytyy.
Näköjään löytyy ilonpilaajia ja pippurin peräreikään vetäviä ihan joka asiaan... Hyvää päivänjatkoa vastarannan kiiskelle, minua tuo sinun mielipiteesi ei liikauta suuntaan eikä toiseen.Pippuri peräreiässä :DDD Kyllä olet sitten hauska :DDD
- Antero..
Tabby kirjoitti:
Näköjään löytyy ilonpilaajia ja pippurin peräreikään vetäviä ihan joka asiaan... Hyvää päivänjatkoa vastarannan kiiskelle, minua tuo sinun mielipiteesi ei liikauta suuntaan eikä toiseen.Aika olisi kissojenkin saada virallinen kalenteri, jossa on nimipäivät sovituilla paikoillaan. Nythän tilanne on kuin samanlainen kun noissa ihmisten kalentereissa, että ovat nimipäivät missä sattuuvat. Suomalaiset, ordoroksit uusi ja vanha kalenteri, ruotsalaiset ja niin edelleen. Aivan eri päivinä viettävät nimppareitaan. Pitäisi siinä joku järjestys sentään olla.
Omista ja naapurin kissojen nimistä tulevat mieleen nämä: Manu, tessa kirre piu ellu ripa molli sissi simo antsu... - dooris
Meillä on 2-vuotias leikattu maatiaistyttökissa ,Dooris. Se näyttääkin aivan Doorikselta! :)
Lempinimiä myös Dorka ja Tooris
- Sharaah
Meiltä ovat löytyneet:
Tikku
Pulla
Tilkkutäkki
Piki
Iida
Emmi
Jasmin
Riesa
Hirmu
Justus
Peto - bpa-
On se kyllä kumma, kun sähköpostilla pyydetään nimiä lähettämään, mutta tänne niitä tulee pitkät rivit :) Itse lähetin pienimuotoisen listani sähköpostiisi.
Hyvä vaan että joku tekee kalenterin, johon kerää oikeiden kissojen nimiä. Latzin kalenterista kun ei ole yhdenkään oman kissani nimeä vielä löytynyt.. Kiitokset jo etukäteen Tabbylle! :) - Terve
Piksu, ihana nimi. Ja tuo nimi on juuri meidän kissallamme. :)
- Hanna
Roope, Rölli, Tiuhti, Viuhti ja Nöpöstiina
- jenny
Oman kissan nimi Nasse, siskon: Mini, Mallu, Mörkö, Rambo, Muumi, Muru
- miuku
Suvun kissoja: Velmu, Rölli, Nuppu, Söpö, Jesse ja Jumpe
- kissat
Tytöt:
Kaisa, Misse, Mirri, Mussu, Minttu, Milla, Tilkku, Mörri, Kissa, Kisu, Lyyli, Kinuski
Pojat:
Killi, Misu, Kisumisu, Mirre, Ruben, Juuso, Mölli - lisää
Aku, Leevi, Börje, Papu, Herodes, Liekki ja Söpö.
Kiva idea sulla, joten älä välitä noista pilkun viilaajista. Kyllä tähän maahan kalentereita sopii!!
Tsemppiä ja intoa kalenterin kasaukseen!! - omistaja
meidän kissamme ovat Tiuku ja Tähkä
- Omppu
Tässä meidän ja tuttujemme kissan nimiä..
Jerry, Oliver, Julia, Romeo, Kasper, Figaro, Nipsu, Jörö ja himatuikku.. - cle0patra
Meidän kissa on Typy. Porukoitten kissat on Kossu ja Cola. Muita tuntemiani kissoja on Turo, Tiikeri, Kisu ja Musti.
- Molla
Eli Molla, Mussu, Nelli, Jonttu, Vilma ja Wilma, Nappula, Pöpö, Täplä, Tahra, Tuhka, Tikru, Muru, Leo, Fêdor
- Pheebs
..entinen kissa oli nimeltään Furba eli siis italiaa ja tarkoittaa ovelaa ja viekasta. Nykyinen kissa on Figaro.
- Pheebs
Pheebs kirjoitti:
..entinen kissa oli nimeltään Furba eli siis italiaa ja tarkoittaa ovelaa ja viekasta. Nykyinen kissa on Figaro.
kun olin pieni, meillä oli kissa jonka nimi oli Kaustinen
Milka.
- Anonyymi
Meidän kissojen nimet ovat Uni ja Diandra.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2006148Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442857- 442317
- 932079
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382021Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311427- 771402
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3031387Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131326Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61256