MissLolita

vuosianäinollut

Voitko mulle myös katsoa miksi miehestä ei kuuluu mitän. Saa aina odottaa viikkoja ennenkuin viestin vastaa. Tiedän hänellä paljon kaikkea mutta ikävöin niin paljon. Jatkuuko tämä näin. Tuleeko jotain muuta olisin valmiis.

4

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MissLolita

      Sinä olet niin valmis rakkauteen ja sinussa olisi niin paljon rakastettavaa, että on suorastaan synti, että olet tuon potentiaalin työntänyt syrjään liitossa joka ei koskaan tule täyttymään niin kuin haluaisit. Sinusta hohtaa valo, ja tuon valon kuuluisi valaista sielusi toinen puoli, se mies joka oikeasti on arvoisesi.

      Sinulla on kaksi mahdollisuutta. Joko jäät tähän suhteeseen joka on saanut sinut epäilemään monia asioita, ja hän jota pelkäät jatkaa häiriköintiä ja aaltojen tekemistä. Kaipaat vaikeaan ongelmaan helppoa ratkaisua ja sitä ei ole.

      Mikäli päätät lähteä tulevaisuutesi paranee ja siellä odottaa uusi parempi suhde, ei heti mutta jonkin ajan kuluessa. Lisäksi niin sanotusti löydät onnen ja tasapainon itsestäsi. Tämän kaiken saavuttaminen vaatii vain uskoa itseesi ja luottamusta hypätä tyhjin käsin tuntemattomaan. Luottamusta siihen, että ne sinun omat enkelinsiipesi vieläkin kantavat.

      Ja kantavathan ne. <3

      • vuosianäinollut

        Voi kiitos kaunista sanoista. Kyllä niin paljon toivon kauniin rakkaussuhteen vielä mun elämään. Kunnon miehen joka välittää ja rakastaa. En vaan uskoo että mulle enään semmonen löydy. Missä hänet voisin löytää kun olen niin paljon kotona?


    • MissLolita

      Et ole häntä vielä tavannut vaan tapaat jonkin uuden asian kautta. Hän tulee ihan toisista ympyröistä mutta teillä on kuitenkin yhteisiä intressejä.

      Luota itseesi. Rakkauden aika on tulossa <3

      • vuosianäinollut

        Oi kiitos taas nyt innostuin eikä uni tulee. Voitko vähän kertoa millainen mies hän on ja mistä ympyröistä hän tulee?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5135
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3227
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1375
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1296
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1277
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    Aihe