Kun tuntuu, että jokaisessa seuraa hakevassa viestissä halutaan kokeilla toista sukupuolta vakisuhteen ohella... Itse olen monogaaminen, ja tunnen olevani varsin yksin kaikkien näiden avoimessa suhteessa elävien (tai salarakasta hakevien) keskellä :( Onko jossain bi-palstaa, jossa olisi "kokonaan sinkkuja" bi-sinkkuja?
Onko palstalla monogaamisia bi-sinkkuja?
6
208
Vastaukset
On meitä täällä
- Onhanmeitätäällä
Minä olen "kokonaan sinkku bi nainen!" :) Ja suhteessa vaadin 100% uskollisuutta, sen jälkeen kun on sovittu että ei enää tapailla muita (eli kun suhde vakiintuu deittivaiheen jälkeen). Tämä on ehdoton vaatimus minun puolelta ja olen itse myös aina 100% uskollinen ja vain yksi kumppani kerrallaan kelpaa. :)
Mutta toisaalta mä olen myös sillä tavalla "nirso" seksikumppanien suhteen, että tunteita on oltava, muuten en ala. En lähde kenenkään matkaan ja jos kiinnostus herää, se on ollut tähän asti aina ensin romanttista. Mitä olen muita seurannut, niin joillekin syrjähypyt on helppoja, jos ei vaadi isoja tunteita hyppelyyn. Suuret tunteet ei mulla ainakaan ihan yhden illan jutuissa synny. :)
Mun mielipide on, että jos kiinnostuu siinä määrin muista, että on valmis olemaan uskoton, on suhteessa jokin vialla ja aika setviä onko järkeä jatkaa. Se setviminen tapahtuu ennen kuin on ketään ylimääräisiä pyörimässä sotkemassa.
Että kyllä meitä on monoja, ja uskon että monia. :)- yksinäinen_binainen
Kiva tietää etten ole yksin :)
Mulla ihan sama juttu! Että en todellakaan ole heti valmis petipuuhiin, ilman minkäänlaista sidettä toiseen - ja varsinkaan jos jommalla kummalla on vakkarisuhde olemassa. Myös minulla kiinnostus on ensin romanttista ja vähitellen syttyvää, varsinkin naisten suhteen.
Miehiin kiinnostuminen voi olla jo kättelyssä fyysisempää, mutta en ole miehenkään kanssa valmis alkamaan mitään ilman tunnesidettä.
Hämmentävää miten monelle se tuntuu olevan päin vastoin, että ilman tunnetta mennään. On välillä tuntunut että ehkä olen vain vielä niin kokematon ja arvoiltani vanhanaikainen :D Hyvä pointti, että ehkä siinä vakkarissa on jotain vikaa, jos ulkopuolisilla suhteilla pitää täydentää. Kyllä vakkariakin pystyy parantamaan, kunhan sille varaa aikaa ja mielikuvitusta ;)
- kkyukt
Mä luokittelen itseni bisseksi koska tunnen seksuaalista kiinnostusta miehiin. Olen kuitenkin myös täysin monogaaminen enkä voi kuvitellakaan muuta. Joku varmaan sanoisi että olen kaappihomo runkkari.
- Onhanmeitätäällä
Jos itse koet että olet bi, niin olet. :)
On se jännä miten bi miehet monesti halutaan tunkea (muiden taholta) kaappihomo -luokkaan, mut naiset taas ei. Bi-miehet tuntuu olevan joku käsittämätön mahdottomuus monille.
Naiset taas luokitellaan käytännössä aina bi:ksi, jos kiinnostaa myös naiset (ei ikinä kaappilesboksi!), ja myös usein silloin, vaikka olisi tosiasiassa kaapissa elänyt/elävä lesbo ja sen kertoo jollekulle.
Ainakaan lesbot ei hevillä unohda bi-leimaa, jos tietävät sun olleen aiemmin miehen kanssa suhteessa. Ehkä on sit joku kirjoittamat sääntö että x määrä vuosia vain naissuhteita ja voi siirtyä lesbo-kategoriaan?
Naisten kesken bi:t koetaan usein niin epäluotettavina, että on melkein kuin:
bi = kaikki mitä olet/kerrot on epäilyttävää, ja olet epäilty kunnes toisin todistetaan. Bi pelko on todellista. Ja surullista. :( - Monobi
Onhanmeitätäällä kirjoitti:
Jos itse koet että olet bi, niin olet. :)
On se jännä miten bi miehet monesti halutaan tunkea (muiden taholta) kaappihomo -luokkaan, mut naiset taas ei. Bi-miehet tuntuu olevan joku käsittämätön mahdottomuus monille.
Naiset taas luokitellaan käytännössä aina bi:ksi, jos kiinnostaa myös naiset (ei ikinä kaappilesboksi!), ja myös usein silloin, vaikka olisi tosiasiassa kaapissa elänyt/elävä lesbo ja sen kertoo jollekulle.
Ainakaan lesbot ei hevillä unohda bi-leimaa, jos tietävät sun olleen aiemmin miehen kanssa suhteessa. Ehkä on sit joku kirjoittamat sääntö että x määrä vuosia vain naissuhteita ja voi siirtyä lesbo-kategoriaan?
Naisten kesken bi:t koetaan usein niin epäluotettavina, että on melkein kuin:
bi = kaikki mitä olet/kerrot on epäilyttävää, ja olet epäilty kunnes toisin todistetaan. Bi pelko on todellista. Ja surullista. :(Kirjoitit ikäviä asioita viestisi lopussa, mutta ne on tosiasioita. Mä oon monogaaminen sinkkubissenainen, enkä ikinä aio ruveta lesboksi, vaikka löytäisinkin rakkaan naisen loppuikäni kumppaniksi. Tarkoitan tuolla sitä, että bi-fobiasta ja muista asioista huolimatta mä hyväksyn bisseyteni just sellaisena kuin se on ja siksi olen tavallaan siitä ylpeä. En kylläkään ylpeile asialla, joka on mun henkilökohtainen juttu, vaan olen ylpeä kun oon tehnyt itteni kanssa työtä näiden asioiden kanssa. Toinen juttu on, että luulis nyt hitto kaikkien käsittävän, ettei lesboksi ruveta. Vastustan siis tuota kieltämättä yleistä ajattelua, että bisse muuttuisi lesboksi, elää suhteissa vain naisten kanssa riittävän pitkään.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418