"Pane mua!" (part1)

Seksihuora-emma

Oon 20 v, amiksesta kampaajaksi valmistunut tyttö. Mun eka "oikee" työpaikka on yks kampaamo (en nimeltä aio sanoa). Työskentelen normi kampaajana mutta suunnittelen myös eri "lookkeja" eli hiustyylejä. Mulla on siis oma toimistopöytä jne. Sit on myös yks mies, (varmaan kanssa jotain 20-22 v), joka on tosi siisti. Siistillä en tarkoita pelkästään ulkonäköä, vaan myös luonnetta! Sekin on hiusstylisti, jonkin muun jutun kanssa myös työskentelee. _________________________________________ Kun tämä tapahtui, mulla oli mustat stringit (missä pitääkin) ja aika seksikkäät, mustat, 'vähän liian pienet" alushousut mun perseen ympärillä. Mulla oli normi farkut ja vaaleansininen T-paita sekä valkoiset nilkkasukat. (Oon aika hoikka, en kyllä kehu mutta aika hyvä!) Tulin kymmeneltä aamulla töihin, joku oli varannut kampaamoajan. Raymond Lews (eli se poika josta puhuin) oli mun vieressä, silläkin (kampaamo)aika. Kaikki oli ok, tuli ruokatauko 11.30. Kai tai sinnepäin? Istuttiin Rayn kanssa samassa pöydässä mutta samassa pöydässä istu Teemu, Olive, Deth, Sara ja Talita. Menin vessaan ja Ray sano "joo Mä meen kans" ja tuli. Meil on yhteiswc, aika ärsyttävää mutta ei nyt enää! Ray työnsi mut vähän niinku vessaan sisälle, ja Mä menin. Ray -- ehkä --- kurkki mua you know. Tultiin takas ja loppupäivä kampaamoolla jees! Raylla oli aikoja, Mä työskentelin Saran, Dethin ja yhen Jennin kanssa lettien parissa jne
Se alko! Ray pyysi niiden kesämökille Kauniaiseen johonkin syrjälaidalle ja tietty suostuin. Olin aikuinen. Ajettiin etupenkillä kohti kauniaista, ehkä kiihottuneena? (Ray ajoi). Oli siis kesäkuun loppupuoli ja meillä oli osa kesälomasta (1 vk) nyt. Loput joskus.
_________________________________________
Oli 27 c, kuun saavuimme perille. Mökillä ei ollut muita ja Ray kertoi että sen iskä omisti mökin mutta se kuoli Rayn ollessa just 16 v, ja äiti oli luvannut Raylle mökin kun se täyttäisi 20. Kävi ilmi, että Ray oli vain 2 päivää vanhempi mua!Luulis että n. 1,5 vuotta eikä vaan 2 pv. Oli kuuma, ja rojahdimme kostealle nurmikolle mökin eteen. Juttelimme. Se ei ollut aluksi helppoa, mutta kertoimme vähän kaiken laista ja kyllä se ainakin toivoakseni lähti. Se alkutunne.








Toivottavasti pidit, tarina on keksitty (joiltain osin totta). Jos saan yli 5 positiivisestä kommenttia teen 2-osan. Siitä tulee rajumpi ja "seksikkäämpi".

Emma R. (seksihuora-emma)

5

10842

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä pidin tarinasta. Hyvä se on. Jos et viitsi kirjoittaa jatkoa tänne niin laita yksityisviestinä mulla.

    • Markkulax

      Kiihotuin

    • Sjsj

      Oli todella hyvä

    • tuo

      kiihotuin minäkin

    • Veromodeemi

      No mää suutuin. Oli niin paska juttu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1807
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1667
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1303
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1131
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      789
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      775
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      757
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      725
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      702
    Aihe