Kuulin tänään maailman ihanimman asian. Vihreäliitto on jo Suomen toiseksi suosituin puolue. Takuulla menee Kokoomuksesta ohi. Ydinvoima ajetaan alas ja käyttöön otetaan paljon taloudellisemmat ja puhtaammat tuuli- ja aurinkoenergia. Touko Aallosta tulee Suomen pääministeri ja presidentiksi valitaan ensi vuoden vaaleissa Pekka Haavisto! Uskokaa vain, mutta Niinistö istuvana presidenttinä kokee Haavistolla kunnon tappion. Hyvä vihreät!! Eurajoen Kepulla paskat housuissa, että kuinkas tässä näin kävikään.
Vihreät De Gröna
5
249
Vastaukset
- vihreäää
Vihreät ainoa puolue joka oikeasti välittää heikompiosaisista ja puhtaasta luonnosta.
- kokoomuss
Suomi konkurssissa, jos vihreät voittaa. kaikki kallistuu ku tulee haittaveroja roppakaupalla. TUuli ja aurinkoenergia tappiollista täällä, koska aurinko ei paista ja ei tuule. Ei mitään järkeä et veronmaksajat maksavat nämä miljardien energiatuet vihreille.
- degrönadet
Vihreät ovat tavallisen ihmisen asialla ja kaikenmaailman ahneet teollisuuspohatat laitetaan kuriin mätkäisemällä kunnon haittavero heidän saastuttaville tehtaille. Hyvä Vihreät!!
- BackToSixties1
Mitä myydään ja missä töissä käydään kum tehtaat, telakat ym laitetaan kiinni? Tervetuloa 60-luvulle!
- Piyghhb
Jos tuo vihreiden kannatus realisoituu vaaleissa,se kertoo, että idealistisia hölmöjä ja höynäytettäviä riittää Suomessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808336
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264528- 504098
- 543482
- 513116
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262556- 312159
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382013- 292006