On sulla nainen sellaset huulet rakkaudenhuulet,

fantasioidasaa

että en ihmettele, että miehet himoitsee ja fantasioi että imet niiden mikkiä!

11

687

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meenNyt

Et oo ainut, jolta kuulen tuon, mutta ymmärrät kai, kuinka iäkäs jo olen. Asemani myös velvoittaa huuleni muuhun toimintaan. Perinnölistä vain huuletkin..

• Elluhalloyb

Hymy huulet parin löytävät...👅
      Hymy huulet suukon saavat...
      Pusu huulet on...💋

• Minulla on ihanat

• apepaease

Ei sulla huonot tissitkään oo..

• Elluhalloyb

EEMullakin kauniit tissit...
        Vaik itse sanonkin...👅💋👁👁

• apepaease kirjoitti:

Ei sulla huonot tissitkään oo..

Kiitos.😉

• eikämikäänkaraokefani

Mikin imentä on intohimoni.

• Faddypliisdaddy

Musta oot oikeen tyypin kaa. Tossa on kyl toi puolet ja puolet että saa aikuisen mallia toisessa paikassa jolloin toi nuorena äitiytyminen ei haittaa :) ongelmat alkaa vasta murrosiässä niin odotan siihen asti että ymmärrät. Eli vielä kolme vuotta ennenku näkyy mitn oireita :) pahin vaihe alkaa viiden vuoden päästä :) ei mitään auktoriteettia, nyt saatanan pentu kuulitko tulee olemaan käytetyin lause. Tavarat lentää, karkailua, haukkuu jopa väkivaltaa. Kyse ei ole siitä ettei ne sais asioita sovittua mut se lapsi on kyl rumakin..

• Niinhän ne sanoo, joten kai se paikkansa pitää ;).

• Jatyydyttämässätarpeet

Periaatteessa mun rooli onkin se mitä mietit et kuha vaan en ajattelis asioita niku ne on. Mut tein tollasta jo 16- 10v sitten ja lisäks kun seuraan tätä yhtä tapausta ni en voi sille mitn että olen iältä mikä olen. Kokemukset ei vanhenna mieltä ja kaipaan seikkailuja joihin sulla ei olis osaa eikä arpaa, oisit vaa silloin tällöin viihdyttämässä

• Goldenstar

Mullakin on kotona kultainen kiiltävä mikki jonka päällä nykyään ratsastan ajatellen sen olevan sinun... ;) siitä lähtee vaan liikaa ääntä öisin, heh.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      46
      3179
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      36
      2681
    3. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      53
      2624
    4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      112
      2421
    5. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      51
      2183
    6. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      351
      1961
    7. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      150
      1586
    8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      76
      1465
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1288
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      29
      1218
    Aihe