että en ihmettele, että miehet himoitsee ja fantasioi että imet niiden mikkiä!
On sulla nainen sellaset huulet rakkaudenhuulet,
11
688
Vastaukset
- meenNyt
Et oo ainut, jolta kuulen tuon, mutta ymmärrät kai, kuinka iäkäs jo olen. Asemani myös velvoittaa huuleni muuhun toimintaan. Perinnölistä vain huuletkin..
- Elluhalloyb
Hymy huulet parin löytävät...👅
Hymy huulet suukon saavat...
Pusu huulet on...💋 Minulla on ihanat
- apepaease
Ei sulla huonot tissitkään oo..
- Elluhalloyb
EEMullakin kauniit tissit...
Vaik itse sanonkin...👅💋👁👁
- eikämikäänkaraokefani
Mikin imentä on intohimoni.
- Faddypliisdaddy
Musta oot oikeen tyypin kaa. Tossa on kyl toi puolet ja puolet että saa aikuisen mallia toisessa paikassa jolloin toi nuorena äitiytyminen ei haittaa :) ongelmat alkaa vasta murrosiässä niin odotan siihen asti että ymmärrät. Eli vielä kolme vuotta ennenku näkyy mitn oireita :) pahin vaihe alkaa viiden vuoden päästä :) ei mitään auktoriteettia, nyt saatanan pentu kuulitko tulee olemaan käytetyin lause. Tavarat lentää, karkailua, haukkuu jopa väkivaltaa. Kyse ei ole siitä ettei ne sais asioita sovittua mut se lapsi on kyl rumakin..
Niinhän ne sanoo, joten kai se paikkansa pitää ;).
- Jatyydyttämässätarpeet
Periaatteessa mun rooli onkin se mitä mietit et kuha vaan en ajattelis asioita niku ne on. Mut tein tollasta jo 16- 10v sitten ja lisäks kun seuraan tätä yhtä tapausta ni en voi sille mitn että olen iältä mikä olen. Kokemukset ei vanhenna mieltä ja kaipaan seikkailuja joihin sulla ei olis osaa eikä arpaa, oisit vaa silloin tällöin viihdyttämässä
- Goldenstar
Mullakin on kotona kultainen kiiltävä mikki jonka päällä nykyään ratsastan ajatellen sen olevan sinun... ;) siitä lähtee vaan liikaa ääntä öisin, heh.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815