On sulla nainen sellaset huulet rakkaudenhuulet,

fantasioidasaa

että en ihmettele, että miehet himoitsee ja fantasioi että imet niiden mikkiä!

11

688

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meenNyt

Et oo ainut, jolta kuulen tuon, mutta ymmärrät kai, kuinka iäkäs jo olen. Asemani myös velvoittaa huuleni muuhun toimintaan. Perinnölistä vain huuletkin..

• Elluhalloyb

Hymy huulet parin löytävät...👅
      Hymy huulet suukon saavat...
      Pusu huulet on...💋

• Minulla on ihanat

• apepaease

Ei sulla huonot tissitkään oo..

• Elluhalloyb

EEMullakin kauniit tissit...
        Vaik itse sanonkin...👅💋👁👁

• apepaease kirjoitti:

Ei sulla huonot tissitkään oo..

Kiitos.😉

• eikämikäänkaraokefani

Mikin imentä on intohimoni.

• Faddypliisdaddy

Musta oot oikeen tyypin kaa. Tossa on kyl toi puolet ja puolet että saa aikuisen mallia toisessa paikassa jolloin toi nuorena äitiytyminen ei haittaa :) ongelmat alkaa vasta murrosiässä niin odotan siihen asti että ymmärrät. Eli vielä kolme vuotta ennenku näkyy mitn oireita :) pahin vaihe alkaa viiden vuoden päästä :) ei mitään auktoriteettia, nyt saatanan pentu kuulitko tulee olemaan käytetyin lause. Tavarat lentää, karkailua, haukkuu jopa väkivaltaa. Kyse ei ole siitä ettei ne sais asioita sovittua mut se lapsi on kyl rumakin..

• Niinhän ne sanoo, joten kai se paikkansa pitää ;).

• Jatyydyttämässätarpeet

Periaatteessa mun rooli onkin se mitä mietit et kuha vaan en ajattelis asioita niku ne on. Mut tein tollasta jo 16- 10v sitten ja lisäks kun seuraan tätä yhtä tapausta ni en voi sille mitn että olen iältä mikä olen. Kokemukset ei vanhenna mieltä ja kaipaan seikkailuja joihin sulla ei olis osaa eikä arpaa, oisit vaa silloin tällöin viihdyttämässä

• Goldenstar

Mullakin on kotona kultainen kiiltävä mikki jonka päällä nykyään ratsastan ajatellen sen olevan sinun... ;) siitä lähtee vaan liikaa ääntä öisin, heh.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      50
      4154
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1959
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1346
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1232
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1024
    6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      192
      992
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      229
      976
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      947
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      820
    10. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      122
      815
    Aihe