Miksi ateistit ovat aina kohdelleet epäreilusti Jumalan todistajia tällä palstalla?
Ateistille aiheellinen kysymys?
26
251
Vastaukset
- mikä.on.epäreilua
Siksi että sitä joka uskoo johonkin mielikuvitusolentoon ja siitä kirjoitettuihin satuihin, on helppo arvostella. Varsinkin raamattu on niin sekainen kirja että siinä on kaksi eri jumalaa. Juutalaisten ankara, pitkävihainen , kostonhimoinen ja kateellinen ja uudessa testamentissa taas toinen armollinen ja anteeksi antava olento.
- Onkoälyssävikaa
Raamatussa puhutaan vain yhdestä Jumalasta, näin etenee alkulediltä viimeisen kirjaan.
- oletälytön
Onkoälyssävikaa kirjoitti:
Raamatussa puhutaan vain yhdestä Jumalasta, näin etenee alkulediltä viimeisen kirjaan.
Raamatussa puhutaan useista jumalista. Etkö ole edes lukenut Raamattua?
Ei vaan useista jumalista, josita juutalaisten jumala on vain yksi.
Mutta tämä yksi muuttuu luonteeltaan täysin päinvastaiseksi VT:n ja UT:n välillä. Itse asiassa UT:n jumala muistuttaa enemmän VT:n saatanaa. Hmm...Onkoälyssävikaa kirjoitti:
Raamatussa on 72 jumalaa. Kaikkein korkein jumala Elyon ja hänen puoliso Ashera sekä heidän 70 poikaa. Jahve on yksi pojista. Nämä jumalat muodostavat Elohimin, jumalten neuvoston. Lisäksi Raamatussa on useissa kohdin maininta jumalten pojista Bene elohim.
8 [i] Kun Korkein [Elyon] jakoi kansoille maat,
kun hän levitti ihmiset yli maan piirin,
hän määräsi kansojen asuinsijat
ja kullekin oman jumalan.*
9Herran [Yahweh] osuus on hänen kansansa Israel,
ja Jaakob hänen perintömaansa. (5. Moos 32:8-9)
- kehitä.älyäsi
Jos joku rupeaa esittämään julkisesti varmana tietona toisille satujuttuja, hänen on syytä varautua saamaan kritiikkiä osakseen. Onkoälyssävikaa? Kyllä sinulla siinä jotain vikaa on.
- Onkoälyssävikaa
Onko älyssä vikaa, jos vaikka toteaa, että Raamattu todistaa itse itsensä.
Älyssä on silloin vikaa jos väittää tätä tosiasiaa vastaan. Onkoälyssävikaa kirjoitti:
Älyssä on silloin vikaa jos väittää tätä tosiasiaa vastaan.Raamattu on siis oikeassa, koska Raamattu sanoo olevansa oikeassa. Niinkö?
Jos se riittää, että itse todistaa itsestään, niin jokainen poliitikkokin on oikeassa ajamastaan asiasta riippumatta.- kehitä.älyäsi
Älyssä on silloin vikaa jos väittää tätä tosiasiaa vastaan.Ja Aku Ankka todistaa itse itsensä. Satujuttujen tosissaan ottaminen on älykääpiöiden hommaa.
Raamattu on yhä edelleen ihmisten sepittämää potaskaa. Onkoälyssävikaa kirjoitti:
Älyssä on silloin vikaa jos väittää tätä tosiasiaa vastaan."Onko älyssä vikaa, jos vaikka toteaa, että Raamattu todistaa itse itsensä.
Älyssä on silloin vikaa jos väittää tätä tosiasiaa vastaan."
Tuosta on typeryyttä vaikea pistää enää pahemmaksi. Kehäpäätelmä jossa ei ole edes ensimmäistä todisteluaskelta väitteen ja lopputuleman välissä.
Toisaalta tällähän voisi tienata. Kirjoitin juuri velkakirjan jonka mukaan "Onkoälyssävikaa" on minulle velkaa 1000 euroa. Asia varma koska tuo velkakirja todistaa itse itsensä. Niin että alahan hyvä "Onkoälyssävikaa" kaivamaan kuvetta että saat maksettua velkasi minulle.
- Epäjumalienkieltäjä
Mitä ihmeen "Jumalan todistajia"?
Kukaan ei ole esittänyt edes loogista perustelua sille, että joku jumala todennäköisesti olisi olemassa saati että kukaan olisi "todistanut" yhtään mitään.
Uskovaiset todistelevat itselleen ja toisilleen, että heidän uskonsa ei ole täysin järjetön. Oikeampi olisi puhua "Jumalan todistelijoista" jos termi "uskovainen" ei kelpaa.Jumalasta valehtelija lienee osuvampi kuvaus.
Jos ei positiivisen väitteensä taakse löydä faktaa, on silloin valehtelija.- Onkoälyssävikaa
Ilman Jumalaa sinua ei olisi olemassa.
Eikö se ole riittävä todiste Jumalan olemassaolosta tuhansien muiden todisteiden joukosta. - Onkoälyssävikaa
he-ma kirjoitti:
Jumalasta valehtelija lienee osuvampi kuvaus.
Jos ei positiivisen väitteensä taakse löydä faktaa, on silloin valehtelija.Sinun valheesi on niitä mitä sinulle on syötetty pienestä pitäen, ne ovat niitä joita vain haluat kuunnella.
Totuus muuttuu sinun korvien välissä valheeksi.
Raamatussa on faktaa yli tuhat sivua!!!! Onkoälyssävikaa kirjoitti:
Eikö se ole riittävä todiste Jumalan olemassaolosta tuhansien muiden todisteiden joukosta."Eikö se ole riittävä todiste Jumalan olemassaolosta tuhansien muiden todisteiden joukosta. "
Ei. Evoluutio selittää olemassaoloni aivan hyvin ilman jumalaakin.Onkoälyssävikaa kirjoitti:
Sinun valheesi on niitä mitä sinulle on syötetty pienestä pitäen, ne ovat niitä joita vain haluat kuunnella.
Totuus muuttuu sinun korvien välissä valheeksi.
Raamatussa on faktaa yli tuhat sivua!!!!Ilmeisesti kuulut niihin, jotka esittävät uskovansa raamattuun ja siinä kuvattuun satujumalaan?
Miksi et kuitenkaan toimi tuossa satukirjassa annettujen ohjeiden mukaan?
Sinunhan kuuluisi tappaa homot ja noidat sekä kääntää minulle toinenkin poskeli litsaria varten. Kirveleekö?- Onkoälyssävikaa
agnoskepo kirjoitti:
"Eikö se ole riittävä todiste Jumalan olemassaolosta tuhansien muiden todisteiden joukosta. "
Ei. Evoluutio selittää olemassaoloni aivan hyvin ilman jumalaakin.Jumalani on XIxik miksi ateistit eivät usko XIxikiin Siunauskin? Eteenkin Luterlaiset jässiöt
- Epäjumalienkieltäjä
Eikö se ole riittävä todiste Jumalan olemassaolosta tuhansien muiden todisteiden joukosta.<<Ilman Jumalaa sinua ei olisi olemassa.>>
Yritä hahmottaa paremmin mielikuvittelemiesi asioiden ja todellisuuden välinen ero.
- vm41
Koska uskovaiset ovat tyhmyyksissään kurvanneet väärälle palstalle, kuin jotkut moottoritien vastaantulevien kaistalle.
Sitä paitsi emme kohtele teitä epäreilusti, vaan kuten isä lapsiaan, kouluttaessaan heitä oikealle tielle.
Tiedätte varmaan sanonnan, > Joka kuritta kasvaa, se kunniatta kuolee<. - Onkoälyssävikaa
Miksi Jumalan tai useamman todistajat eivät pidä puoliaan tällä, Uskonnot ja uskomukset, palstalla. Eteenkin Jeesukseen uskovat ovat pelkureita ja hien nuuskijoita
- sejap
Täällä ollaan pidetty Jeesuksen puolia vaikka kuinka paljon ja tulette näkemään todellisuuden niistä asioista, joita olen kirjoitellut näille palstoille.Kuinka Suomelle tulee käymään jollemme tee parannusta ja käänny Jeesuksen Kristuksen puoleen.
- asdfgsdfghsd
sejap kirjoitti:
Täällä ollaan pidetty Jeesuksen puolia vaikka kuinka paljon ja tulette näkemään todellisuuden niistä asioista, joita olen kirjoitellut näille palstoille.Kuinka Suomelle tulee käymään jollemme tee parannusta ja käänny Jeesuksen Kristuksen puoleen.
Ghana on liki sataprosenttisesti kristitty valtio ja samalla yksi maailman köyhimmistä. Miten heidän parannuksen tekonsa näkyy?
- sejap
asdfgsdfghsd kirjoitti:
Ghana on liki sataprosenttisesti kristitty valtio ja samalla yksi maailman köyhimmistä. Miten heidän parannuksen tekonsa näkyy?
Vaan nyt kirjoiteltiin Suomesta.Ghanan asioista en ole perillä,millaista elämää onko rauhallista vai millaista en tiedä.Eipä ole paljon lehtienkään sivuilla näkynyt Ghanaa.Köyhyys ei välttämättä ole huono asia, ollaanhan Suomessakin oltu köyhiä sotien jälkeen oli lähimmäisen rakkautta enemmän kuin nykyään.Rikkaalla on kuitenkin vaikea päästä taivasten valtakuntaan ja rikkaat tulee köyhtymään,ovat onnensa saaneet.Suomen olot ovat kuitenkin huonontuneet ja rutkasti eu:n jälkeen naispappeuden,avioerojen ja kirkosta eroamisten jälkeen ja mitä on vielä edessä päin.
"Miksi ateistit ovat aina kohdelleet epäreilusti Jumalan todistajia tällä palstalla?"
Kylläpä spesiaalilumihiutaleella on vaikeaa. On kiusattu peräti koko palstahistorian ajan.
Miksi Jahven seuraajat ovat kiusanneet ateisteja jo yli 3000 vuotta mm. tappamalla heitä tuhatmäärin? Miksi kristityt ovat jatkaneet tuota perinnettä mm. noitavainoilla? Miksi kristillisyyden lahkot jatkavat tuota perinnettä vieläkin, esimerkkinä vaikkapa vanhoillislestadiolaisten hoitokokoukset ja yleisesti useissa lahkoissa yhteisön ulkopuolelle siirtyvien (uskon kieltämisen synti) eristäminen niin, että perhesiteet ja tärkeät sosiaaliset suhteet katkeavat ja tämä aiheuttaa henkistä pahoinvointia ja jopa itsemurhia.
Aloitus on röyhkeä, häpeällisen kaksinaismoralistisen tyhjänvinkujan ulinaa. Häpeä!!!- Jumallapsi
Häpeä sinä syntinen ja lakkaa kiusaamasta Herran armollisia palvelijoita, jotka Totuudessa vaeltavat. Raamattu todistaa itse itsensä, evoluutio ei ole totta, maa on 6000 vuotta vanha ja LITTEÄ!!! Jos tämä ei vakuuta Raamatun TIETEELLISESTÄ totuudesta, on älyssä vikaa!!!
- Käännä.vain.poskeasi
Turhaa valittamista. Turvaa raamattuun.
Matt 5:39 Mutta minä sanon teille: älkää tehkö pahalle vastarintaa. Jos joku lyö sinua oikealle poskelle, käännä hänelle vasenkin. 40 Jos joku yrittää oikeutta käymällä viedä sinulta paidan, anna hänelle viittasikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2221925Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101748Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541206Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801035Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.17988TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15940- 46845
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89834- 70792
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42774