Kaipaisin asialtaista,mutt mielenkiintoisen naisen seuraa, jolle sex maistuu ja haluat usein ....
Olethan hoikka/normaali,oma asunto,eronnut tai muuten vapaa.Jos juttuun tullaan,niin voidaan suunnitella muutakin rakentavaa.
...Olen halukas tapaamaan Sinut..
Etelä-Pohjanmaa, Kauhajoki/Kristiinankaupunki
37
2790
Vastaukset
- Anonyymi
Tää olis ihana kiimainen nainen jolle seksi maistuu kauhajoki
- Anonyymi
Kerro lisää miten yhteyttä jne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro lisää miten yhteyttä jne
Ei mitenkään kulahtanut kusikeppi
- Anonyymi
aarta kirjoitti:
Laitahan viestii numeroon niin saat maistaa seksii
Tonnin tilität mulle etukäteen niin Ehkä saattaisin jopa mahdollisesti suostuakin
Anonyymi kirjoitti:
Tonnin tilität mulle etukäteen niin Ehkä saattaisin jopa mahdollisesti suostuakin
Tonnilla saa paljon parempaa, ei kiitos
- Anonyymi
aarta kirjoitti:
Tonnilla saa paljon parempaa, ei kiitos
Mua parempaa et saa koskaan. Etkä kyllä ketään toistakaan aimakaan tuota halvemmalla
Anonyymi kirjoitti:
Mua parempaa et saa koskaan. Etkä kyllä ketään toistakaan aimakaan tuota halvemmalla
Olen saanut 60e koko yön, olet tosi kallis voitaisiin tehdä niin, että tule sinä minun luo saat kympilä kyrpää, molemmat saa nauttia halvalla.
- Anonyymi
aarta kirjoitti:
Olen saanut 60e koko yön, olet tosi kallis voitaisiin tehdä niin, että tule sinä minun luo saat kympilä kyrpää, molemmat saa nauttia halvalla.
Ai keltä oot saanu?
- Anonyymi
aarta kirjoitti:
On Etelä-Pohjanmaalla muitakin naisia kuin sinä
Ai on vai miten ajattelit senkin todistaa
- Anonyymi
aarta kirjoitti:
Voi sinua
Voivoi kuinka säälittävä oletkin kun et pystykään mihinkään
Anonyymi kirjoitti:
Voivoi kuinka säälittävä oletkin kun et pystykään mihinkään
Sinä se olet säälittävä, luulet olevasi parempi kuin muut
- Anonyymi
aarta kirjoitti:
Sinä se olet säälittävä, luulet olevasi parempi kuin muut
Mä mitään luule vaan tiedän todistettavasti olevani parempi kuin muut jopa kaikkein paras sinä vaan olet säälittävin
Anonyymi kirjoitti:
Mä mitään luule vaan tiedän todistettavasti olevani parempi kuin muut jopa kaikkein paras sinä vaan olet säälittävin
Ha ha haa Hyvää Yötä Runkkaa Hyvin
- Anonyymi
aarta kirjoitti:
Laitahan viestii numeroon niin saat maistaa seksii
Hei jos oot kurikasta ja kuinka vanha ja ootko terve niin voitas ehkä sopia jotain
- Anonyymi
Moi
Moi sinulle oletko halukas harrastamaan seksiä?? olen itse kurikasta jos kiinnostaa niin ota yhteyttä
- Anonyymi
aarta kirjoitti:
Moi sinulle oletko halukas harrastamaan seksiä?? olen itse kurikasta jos kiinnostaa niin ota yhteyttä
Käviskö seksi tänään päivällä
Anonyymi kirjoitti:
Käviskö seksi tänään päivällä
Hei olen halukas harrastamaan seksiä kanssasi, mistäpäin sinut voi tavata??
- Anonyymi
aarta kirjoitti:
Hei olen halukas harrastamaan seksiä kanssasi, mistäpäin sinut voi tavata??
Onko sulla varaa edes?
- Anonyymi
aarta kirjoitti:
Työnnä poron sarvet perseesees uuvatti
- Anonyymi
aarta kirjoitti:
Miten niin varaa?? paljonko maksaisi
No mihin sulla varaa on?
- Anonyymi
aarta kirjoitti:
Jos seksistä pitää maksaa? kerro hintasi
Tietenkin pitää maksaa. Sinun varsinkin!
- Anonyymi
aarta kirjoitti:
Hei Nainen kurikasta laita viestiä 0403227157
Paljonko maksat siitä että edes soittaisinkaan sulle
Anonyymi kirjoitti:
Paljonko maksat siitä että edes soittaisinkaan sulle
Paljon ja vähän päälle Mari
- Anonyymi
aarta kirjoitti:
Moi olen itsekin kurikasta miten vanha olet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka vanha olet ja oletko terve ite oon kurikasta kanssa niin ehkä vois jotain sopia
- Anonyymi
aarta kirjoitti:
Hei Nainen kurikasta laita viestiä 0403227157
Hei oletko kuinka vanha ja oletko terve ite oon kurikasta niin ehkä voidaan jotain sopia
- Anonyymi
aarta kirjoitti:
Mä oon kurikasta ja ootko terve ja minkä ikäinen niin voitas ehkä jotain sopia
Anonyymi kirjoitti:
Hei olen 60v terve suomalainen mies tykkää nuolla
- Anonyymi
Olisiko ketään nuorekasta 21 v tai 18 v naista tervettä ilman suku puoli tauteja olevaakiinnostunut harrastamaan seksiä kurikassa nuoren 18 v opiskelija pojan kanssa
- Anonyymi
Hei kaikki Halukas Naiset! Missä Kauhajoella ja ymperistö löytyy halukas naiset? Itse olen nuorekas 62 v mies rannikosta ja vierailee Kauhajoella sillon täällöin. En käytän tupakka olut ja viinaa. Peukalo ei ole keskikädessä. 👍
Ketjusta on poistettu 43 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563091Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472881Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242689Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3521772- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193951- 44809
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101802Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26800