hahaa, hohoo, hihii.
jumala on vitsi
9
122
Vastaukset
- Hiihahoo
Ei ole mitää jumalaa, joka olisi erillään kaikesta olevaisesta. Siispä olet itsekin vitsi.
- hevonenhirnuu
Olet valehtelija, minä en todellakaan ole vitsi ja sen tulette huomaamaan.
- kyä.niin.naurattaa
No niin on, mutta helvetin huono. Enemmän minua naurattaa Jeesus. Tässä esimerkki:
Miksi Jeesus käveli veden päällä?
No koska hän ei osannut uida HAAARK HAAARK HAAAAAAAAA!!!
Ja sitten tämä:
Jeesus lorvaili 12 joutomiehen kanssa normaalisti kylillä, kun heidän eteensä ilmestyi karhu. Silloin Jeesus virkaamaan: "Totisesti, totisesti minä sanon teille. Älkää peljätkö. Se on täytetty!!!" HAAARK HAAAAARK HAAAAAHAHAAAAA!!!Jeesus oli opetuslasten kanssa Genesaretinjärvellä, kun nousi myrsky. Opetuslapset peljästyivät. Jeesus sanoi: Älkää peljätkö sillä autuaita ovat puupäät, hei eivät huku.
- deathofatheism
Ateismi on toivottomuuden ja merkityksettömyyden ylistyslaulu...varsin synkkä tosin.
Ateismi tekee ihmisestä pelkän ilmiön , jolla ei ole pysyvää arvoa. Kaikki on siis perimmältään turhaa...miksi monet valitsevat tällaisen ajattelutavan - käsittämätöntä.- sinäoletkuollut
No ei ole sulla mitään merkitystä, alistuslaulu.
Kukaan ei tuollaista luuseria jaksa ikuisesti katsella.
Voit olla varma. - 12___13
Uskovaisen nimimerkkivalinta on sielun peili.
deatho-fat-heism
- kannattaakokeilllla
Jumala on vakavampaa ku elämä tai kuolema. Sen takia Jumalasta voi saada paremmat naurut kuin mihin ateistin ymmärrys riittää. Jotkut vaan ei osaa vastaanottaa iloa elämäänsä.
- Kiitosvieläkerran
Miten ihanaa saada muistutus että Jumala on. En tahdo Pyhää Henkeä pilkata vaikka nuo vitsit tavallaan ovat hauskoja noin yhteydestään irrotettuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1176081Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631513929Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503305Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4742764Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2721783Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321443- 871406
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1611300- 771278