hahaa, hohoo, hihii.
jumala on vitsi
9
130
Vastaukset
- Hiihahoo
Ei ole mitää jumalaa, joka olisi erillään kaikesta olevaisesta. Siispä olet itsekin vitsi.
- hevonenhirnuu
Olet valehtelija, minä en todellakaan ole vitsi ja sen tulette huomaamaan.
- kyä.niin.naurattaa
No niin on, mutta helvetin huono. Enemmän minua naurattaa Jeesus. Tässä esimerkki:
Miksi Jeesus käveli veden päällä?
No koska hän ei osannut uida HAAARK HAAARK HAAAAAAAAA!!!
Ja sitten tämä:
Jeesus lorvaili 12 joutomiehen kanssa normaalisti kylillä, kun heidän eteensä ilmestyi karhu. Silloin Jeesus virkaamaan: "Totisesti, totisesti minä sanon teille. Älkää peljätkö. Se on täytetty!!!" HAAARK HAAAAARK HAAAAAHAHAAAAA!!!Jeesus oli opetuslasten kanssa Genesaretinjärvellä, kun nousi myrsky. Opetuslapset peljästyivät. Jeesus sanoi: Älkää peljätkö sillä autuaita ovat puupäät, hei eivät huku.
- deathofatheism
Ateismi on toivottomuuden ja merkityksettömyyden ylistyslaulu...varsin synkkä tosin.
Ateismi tekee ihmisestä pelkän ilmiön , jolla ei ole pysyvää arvoa. Kaikki on siis perimmältään turhaa...miksi monet valitsevat tällaisen ajattelutavan - käsittämätöntä.- sinäoletkuollut
No ei ole sulla mitään merkitystä, alistuslaulu.
Kukaan ei tuollaista luuseria jaksa ikuisesti katsella.
Voit olla varma. - 12___13
Uskovaisen nimimerkkivalinta on sielun peili.
deatho-fat-heism
- kannattaakokeilllla
Jumala on vakavampaa ku elämä tai kuolema. Sen takia Jumalasta voi saada paremmat naurut kuin mihin ateistin ymmärrys riittää. Jotkut vaan ei osaa vastaanottaa iloa elämäänsä.
- Kiitosvieläkerran
Miten ihanaa saada muistutus että Jumala on. En tahdo Pyhää Henkeä pilkata vaikka nuo vitsit tavallaan ovat hauskoja noin yhteydestään irrotettuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs491324- 1601125
- 611017
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli197844- 8822
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27776- 11769
Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51761- 346748
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti79698