Asiat lähestyvät.

Uusimökkikö

Onkohan suomenlaissa jokin puute koska varsinkin laittomilta uhkauksilta ja kotirauhanhäirinnöiltä suojautuakseen ei saanut lojaalia tavallisuudetsapoikkeamatonta kohtelua.

135

1065

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • semökkiläinen

      Mitä tarkoitit "onkohan suomalaisissa jokin puute" oletko maahanmuuttaja vai miten tämä on ymmärrettävissä?

    • 12345654321

      On.

      • semökkiläinen

        Varmaankin olet, koska teet kielioppivireen...vastasit "on" kun olisi pitänyt vastata "olen"! Minä auttaisin sinua mielelläni...olen suomalainen mutta ehdottoman oikeudenmukainen!
        Joudun tekemisiin erään afganilaisen kanssa asuntovuokra-asioissa.
        Hänestä on pelkkää hyvää sanottavaa....hoitaa asiansa ensiluokkaisesti, ja sen mitä lupaa hän pitää!
        Harmittaa, että sinua on kohdeltu väärin! Emme me kaikki ole väärämielisiä, vaikka monet ovat!


      • kostautuuko
        semökkiläinen kirjoitti:

        Varmaankin olet, koska teet kielioppivireen...vastasit "on" kun olisi pitänyt vastata "olen"! Minä auttaisin sinua mielelläni...olen suomalainen mutta ehdottoman oikeudenmukainen!
        Joudun tekemisiin erään afganilaisen kanssa asuntovuokra-asioissa.
        Hänestä on pelkkää hyvää sanottavaa....hoitaa asiansa ensiluokkaisesti, ja sen mitä lupaa hän pitää!
        Harmittaa, että sinua on kohdeltu väärin! Emme me kaikki ole väärämielisiä, vaikka monet ovat!

        Mielenkiintoinen kielioppivire!


      • semökkiläinen
        kostautuuko kirjoitti:

        Mielenkiintoinen kielioppivire!

        Se vain osoittaa, että kirjoittaja on maahanmuuttaja ja hän ei ole saanut asiallista kohtelua poliisilta! Uutisissaa vilahti Turun puukotuksen osalta pieni mutta voi olla merkityksellinenkin seikka. Paimion vastaanottokeskukseen oli poliisi tehnyt tutkinnan ja sen(kö) jälkeen alkoi tapahtumaan.
        Nyt olisi aika ymmärtää mitä tulee tapahtumaan, jos emme ole maahanmuuttajia kohtaan reiluja! Itse en enää luota poliisiin. Iisalmen poliisin henkirikostutkimus oli ala-arvoinen tekele. Kuinka sen on tutkinnanjohtaja voinut hyväksyä...entä sitten syyttäjä?Mikä motivoi tähän?


      • soutaahuopaakin

        ooppa mummo vinkumati ,kun et näje metsää puilta


      • SiskoTerttuHelena
        soutaahuopaakin kirjoitti:

        ooppa mummo vinkumati ,kun et näje metsää puilta

        Taas kerran yksi mitään sanomaton kannanotto vanhukselta....yritähän selvittää omat ajatuksesi ennen kuin otat asioihin kantaa!
        Lähtökohta on se, että olet tappanut ihmisen, jota tuskin tunsit! Olet valehdellut painineesi Reijon kanssa ihan maassa pyöriskellen!? Reijo ei ole ikinä painiunut kanssasi! Olet valehdellut ja panetellut meitä vuosikaudet! Mitä sekin piti sisällään, kun huutelitte sinä ja vaimosi rajan tuntumassa, kun juuri olimme vuoden tauon jälkeen tulleet huvilalle...olimme 1. kertaa saamassa vettä omasta putkesta...huusitte näin "Me olemme kertoneet kaiken teistä kylällä ja seurakunnassannekin tietävät millaisia te olette!" Mitä sinä väität, meidän teille tehneen? Saimme toki vettä uudesta putkesta hetken alkukankeuden jälkeen...tiedät ihan hyvin mistä puhun! Tule ulos risukostasi!

        Sitten yritit minutkin tappaa.
        Juoksit perässäni vielä 30m, kun olit jo minua ampunut ...ja sekö olisi tapon yritys!? Oliko sinusta syyttäjä Tiina Karppisen päättelykyvyssä toivomisen varaa?

        Tässä on sinulle kehittämääsi risumetsää, missä harhailet niin kauan kunnes totuus tulee suustasi ulos tai sitten jäät sinne lopullisesti!
        Eli vanhus ole vinkumatta ja ymmärrä jo, että olet saanut tuomion pahoinpitelystä v. 2007 sekä tuomion taposta ja taponyrityksestä v. 2013! Asianajajani sanoi käräjillä, että "sinä vain päätit sen tehdä", mutta hän oli liian vaisu, miksihän?! ja niin sanon minäkin...sinä päätit sen tehdä jo heinäkuussa 2013. Sanoit minulle ja siskolleni, kun hän pyysi teitä keskustelemaan asioista kahvikupin ääressä ...sanoit "nyt se on myöhäistä"....vaimosi kulki perässäsi eikä sanonut mitään!
        Hän oli paljon puheliaampi 24.8.kun ammuit mieheni, kolmanne laukauksen jälkeen kuulin hänen sanovan sinulle:"Mitäs se H....i-täällä touhuilee?"...kyllä sinä tämän muistat...tule nyt jo ulos risukostasi ja puhu totta!

        Mitä mieltä olet Ville Mykkäsen selville saamasta totuudesta, eli että sinä valehtelit ja teeskentelit ja jatkat edelleenkin teeskentelyäsi, ettet muka muistanut mitään henkirikospäivän tapahtumista........onko päässäsi yhäkin musta aukko, kun kirjoittelet joutavia?
        Joku sellitoverisi ilmeiseti kirjoitti ja sanoi sinua fagotiksi, joka ei mitään uskalla.....vankilasa saattaa olla jopa rehellisimpiä ihmisiä, kuin eräät Iisalmen poliisilaitoksessa! Totuus pelottaa sinua!
        Reijo teki sinulle kerran vastakysymyksen, kun olit haukkunut lastenlastani, että "mikä sinä itse ajattelet olevasi?" Sinä painoit pääsi alas huokasit syvään ja sanoit " en tiedä"! Tämän keskustelevan ja hyvä miehen sinä tulit ja tapoit.
        Tätäkö tarkoitat, että et tiedä mikä olet? kun kun kirjoitat, että en näe metsää puilta?
        Sinun on otettava vastaan totuus itsestäsi...muutoin jäät metsään ja jatkat puitteni tuhoamista, kuten teit 25.7. rajantarkistuspäivänä! Katkoit portinpielessä olevan tuomeni alaoksat.....sekin olis poliisiasia, mutta kun iisalmen poliis sanoo oelvans aheikoimman puolelal tiedä ei sinne kananta ilmoituksia tehdä puurosvoista!


      • marjaliisakaarina
        soutaahuopaakin kirjoitti:

        ooppa mummo vinkumati ,kun et näje metsää puilta

        Miltä puilta LESKI ei näe metsää,UKKI?


      • SiksoTerttuHelena
        marjaliisakaarina kirjoitti:

        Miltä puilta LESKI ei näe metsää,UKKI?

        Minä käsitän sen niin, että serkkupoika uskoo vakaasti, että hän on syvimmältään syytön kaikkeen. Me olemme pilanneet hänen elämänsä, kun rakenismme huvilan, nyt ei ole sitä takametsää jossa kuljeskella kuvitellen, että se pieni savupirtti olisikin meidän!Menit ajatuksensi tosi metsään ja nyt olet Sonkajärvellä tuomittuna henkirikoksesta!
        Miksi serkkupoika katsoi alas ja huokasi syvään sanoen en tiedä, kuka minä olen? Se oli hyvin aitoa ja rehellistä pohdiskelua silloin, kun mieheni vielä eli!

        Salme Blomster osaa asiansa!

        Kirjailija ja terapeutti Salme Blomster rohkaisee identiteetin löytämiseen Kristuksessa, ja käsittelee terapeuttisesti kasvua ihmisenä. Kämmenellä (Sarja) »


      • 12345654321
        semökkiläinen kirjoitti:

        Se vain osoittaa, että kirjoittaja on maahanmuuttaja ja hän ei ole saanut asiallista kohtelua poliisilta! Uutisissaa vilahti Turun puukotuksen osalta pieni mutta voi olla merkityksellinenkin seikka. Paimion vastaanottokeskukseen oli poliisi tehnyt tutkinnan ja sen(kö) jälkeen alkoi tapahtumaan.
        Nyt olisi aika ymmärtää mitä tulee tapahtumaan, jos emme ole maahanmuuttajia kohtaan reiluja! Itse en enää luota poliisiin. Iisalmen poliisin henkirikostutkimus oli ala-arvoinen tekele. Kuinka sen on tutkinnanjohtaja voinut hyväksyä...entä sitten syyttäjä?Mikä motivoi tähän?

        Eikö se marokkolainen asustellut Pansiossa, ei Paimiossa?


      • SiskoTerttuHelena

        Pansio niin se oli.


      • 56oiva56
        semökkiläinen kirjoitti:

        Se vain osoittaa, että kirjoittaja on maahanmuuttaja ja hän ei ole saanut asiallista kohtelua poliisilta! Uutisissaa vilahti Turun puukotuksen osalta pieni mutta voi olla merkityksellinenkin seikka. Paimion vastaanottokeskukseen oli poliisi tehnyt tutkinnan ja sen(kö) jälkeen alkoi tapahtumaan.
        Nyt olisi aika ymmärtää mitä tulee tapahtumaan, jos emme ole maahanmuuttajia kohtaan reiluja! Itse en enää luota poliisiin. Iisalmen poliisin henkirikostutkimus oli ala-arvoinen tekele. Kuinka sen on tutkinnanjohtaja voinut hyväksyä...entä sitten syyttäjä?Mikä motivoi tähän?

        ihanaa että jaksat pitää puoliasi


      • marjaliisakaarina
        56oiva56 kirjoitti:

        ihanaa että jaksat pitää puoliasi

        Jaksettava on,kun on tullutkäsittämättömän täydellisesti väärin kohdelluksi kaikilta tahoilta,Lapinlahden kunnan,Iisalmen poliisin Iisalmen käräjäoikeuden ja Itä-Suomen hovioikeuden tahoilta sekä naapureiden taholta peräti 25 vuotta ja risat! Heidän on annettu riehua ja kostaa niemenpuolikkaan menetys mökkiläisille! Samanlaisen lahjan saivat itsekin! Ja sitten ,kun rouva itse jää kiinni mökkiläisten klpipinolla, tappaa (minun mielestäni MURHAA) täysin syyttömän mökkiläismiehen (mutta syyttää KAIKESTA LESKEÄ) ja yrittää oikein perään juosten "tappaa" vaimonkin alkaa veistää tarinaa "kivien pyörittelystä, aidan (KANAVERKKOA VIELÄ SILLOIN!)rikkomisesta ja "salakatselusta"!
        HÄVETKÄÄ !!!!
        MÖKKILÄISET OVAT (oli) TÄYSIN SYYTTÖMIÄ!!!!!


      • SiskoTerttuHelena
        marjaliisakaarina kirjoitti:

        Jaksettava on,kun on tullutkäsittämättömän täydellisesti väärin kohdelluksi kaikilta tahoilta,Lapinlahden kunnan,Iisalmen poliisin Iisalmen käräjäoikeuden ja Itä-Suomen hovioikeuden tahoilta sekä naapureiden taholta peräti 25 vuotta ja risat! Heidän on annettu riehua ja kostaa niemenpuolikkaan menetys mökkiläisille! Samanlaisen lahjan saivat itsekin! Ja sitten ,kun rouva itse jää kiinni mökkiläisten klpipinolla, tappaa (minun mielestäni MURHAA) täysin syyttömän mökkiläismiehen (mutta syyttää KAIKESTA LESKEÄ) ja yrittää oikein perään juosten "tappaa" vaimonkin alkaa veistää tarinaa "kivien pyörittelystä, aidan (KANAVERKKOA VIELÄ SILLOIN!)rikkomisesta ja "salakatselusta"!
        HÄVETKÄÄ !!!!
        MÖKKILÄISET OVAT (oli) TÄYSIN SYYTTÖMIÄ!!!!!

        Tähän löytyy vain yksi vastaus...valehtelu ja pahanpuhumine.....kukaan ei tuntenut
        meitä siellä, olimmehan siellä vain kesälomalla.

        Minun edellytettiin 1995 tekevän oma liittymäni niemeen, ja etten saisi enää ajaa siitä entisestä S-niemen liittymästä...no tein oma liittymän ja tietä 30m. Mutta nyt tämä vankilakundi härski, kun on, oli tehnyt oman tiensä kulkemaan minun maani kautta samoihin aikoihin....ettäs kehtaakin...hän olisi ihan yhtä hyvin voinut kääntää tiensä tontilleen 2-3 metriä ennen minun tienpätkää, mutta hänpä teki vain tiensä 2-3 m minun maani kautta.
        Tälle miehelle on sanottava viran puolesta terveeseen korvaan, että nyt tämän pelleily saa loppua! Pankaa se istumaan loppuiäkseen ja heittäkää avain järveen! Se ei kertakaikkiaan osaa elää rauhassa. Nytkin oli katkottu isot, suuret portinpielessä olevan tuomen alaoksat poikki, oli näet päässyt lomalle vankilasta 25.7.2017!


      • terveeseenkorvaan
        SiskoTerttuHelena kirjoitti:

        Tähän löytyy vain yksi vastaus...valehtelu ja pahanpuhumine.....kukaan ei tuntenut
        meitä siellä, olimmehan siellä vain kesälomalla.

        Minun edellytettiin 1995 tekevän oma liittymäni niemeen, ja etten saisi enää ajaa siitä entisestä S-niemen liittymästä...no tein oma liittymän ja tietä 30m. Mutta nyt tämä vankilakundi härski, kun on, oli tehnyt oman tiensä kulkemaan minun maani kautta samoihin aikoihin....ettäs kehtaakin...hän olisi ihan yhtä hyvin voinut kääntää tiensä tontilleen 2-3 metriä ennen minun tienpätkää, mutta hänpä teki vain tiensä 2-3 m minun maani kautta.
        Tälle miehelle on sanottava viran puolesta terveeseen korvaan, että nyt tämän pelleily saa loppua! Pankaa se istumaan loppuiäkseen ja heittäkää avain järveen! Se ei kertakaikkiaan osaa elää rauhassa. Nytkin oli katkottu isot, suuret portinpielessä olevan tuomen alaoksat poikki, oli näet päässyt lomalle vankilasta 25.7.2017!

        Kuinka syyttäjä Tiina Karppinen uskalsi viedä riistakamerajutun hovioikeuteen....läyttö oli löysä!!? Sanoin hänelle hovioikeudessa, että on äärettömän helppoa mennä kameran taakse ja nytkäyttää kuvakulmaa ja ottaa itsestään kuvia, kuten serkkuni teki. Jos henkirikos olisi yhtään "tyttöstä" kiinnostanut siinä mielessä ,että totuus kaivetaan ulos kääntämällä joka kivi, niin hän olisi päässyt ymmärrykseen siitä, että serkkuni valmisteli tulevaa henkirikosta tekemällä itselleen"puskuria" eli saadakseen syyttää meitä/minua ! Näin tämä asia olisi pitänyt ymmärtää nähdä.

        Tässä valmisteluoperaatiossa oli mukana poliisivahtimestariksi itseään tituleeraava Timo Halonen. Timo Halonen soitti minulle henkirikosoikeudenkäyntiä edeltävän päivän iltana. Timo sanoi, että teille olisi pari haastetta huomiseen oikeudenkäyntiin.
        Olin epätietoinen mitä se merkitsee. Silloin Timo Halönen sanoi, että haasteet olisi kyllä pitänyt toimittaa teille aikaisemmin, mutta meillä ei ole ollut siihen aikaa! Ko. haasteet oli serkkuni pannut vireille 27.7.2013 ....24.8.2013 hän jo ampui mieheni!
        Aikaa siis oli ruunsaasti henkirikosistunto oli 6.11.2013!

        Poliisivahtimestari Halonen valehteli !HÄPEÄ!
        Tämä roskaporukka halusi minun vain järkyttyvän, mieheni henkirikosoikeudenkäynnissä vielä lisää!
        Serkkuni joka on paha, yritti esittää, että kun ampui minua paetessani selkään ja juoksi perässäni vielä sen jälkeen 30m se olisikin törkeä pahoinpitely!

        Lisää Halosesta! Kun epäröin edelleen, mistä oikein on kysymys...sanoo poliisivahtimestari Timo Halonen, että suostukaa nyt vaan, se on teille edullista!!!! Onko tämä poliisi vielä virassa ......mikä oikeus poliisivahtimestarilla on suositella minulle yhtään mitään? Ei vahtimestarilla ole edes oikeutta tietää mitä kuoressa oli! Halonen liittoutui tappajan kanssa ja siksi ei ole sopiva poliisin ammattiin!! Hän teki virkavirheen! Hänen käytös oli törkeää ja ajattelematonta! ....tai kyllä Iisalmeen poliisivoimiin niiden kolmen lisäksi hän sopii erittäin hyvin!


      • SiskoTerttuHelena
        soutaahuopaakin kirjoitti:

        ooppa mummo vinkumati ,kun et näje metsää puilta

        Sinä näit puun metsältä ja kävit katkomassa tuomestani 2-3 metriset alaoksat....kahjo teko taaskin!


      • pillipiipari.vislaa
        soutaahuopaakin kirjoitti:

        ooppa mummo vinkumati ,kun et näje metsää puilta

        Ja sinäkö näet metsää puilta. Siksi kai soudat ja huopaat vuorotellen.


    • Kuusiharjultatuulee

      Paska lentää kun syö mustikoita. Pöntössä takaseinä ruskeana!

      • Rajat

        ovat jo löytyneet, yritä sinäkin vähemmän, mieti enemmän.


      • SiksoTerttuHelena
        Rajat kirjoitti:

        ovat jo löytyneet, yritä sinäkin vähemmän, mieti enemmän.

        Rajapyykit pitäisi koordinoida joka kerta, kun mittauksia tehdään alkuperäisten koordinaattien mukaan!
        Serkkuni on tehnyt v. 2011 rajansuuntaisen ja rajalla olevan aidan. Aita on raja-aita hovioikeus sen totesi v. 2015. Eli minä olin oikeassa siinäkin asiassa, kunta serkkuni kanssa väärässä!
        Aitansa jatkeeksi hän on tehnyt portin. Aita ja portti ovat keskenään suorassa linjassa.

        Jos portti nyt laitettaisiin löydetyn pyykin suuntaisesti, ei portti enää olisikaan suorassa linjassa aidan kanssa.

        Eli jokainen voi päätellä, jos päässä on muutakin, kuin mustikoiden syönnin jälkeistä tuotetta, että mitä pyykille on aikojen kuluessa tapahtunut!
        Sinua edeltävä kirjoittaja kirjoittaa mustikka-aiheesta ja lisäksi toisen nimimerkillä.

        Rajanmäärityksessä pitäisi pyykit aina tarkistaa alkuperäisten koordinaattien mukaan. Se on pieni vaiva. Asiaa vastustaa tietenkin se jolla on vilppi mielessään!
        Toisaalta maaoikeus voisi myöskin tehdä pistokokeita ihan "mielenkiinnon" vuoksi ja tarkistaa kuinka vanhat sijaintimerkinnät funkkaavat tämän hetkisten tietojen kanssa!


      • marjaliisakaarina
        SiksoTerttuHelena kirjoitti:

        Rajapyykit pitäisi koordinoida joka kerta, kun mittauksia tehdään alkuperäisten koordinaattien mukaan!
        Serkkuni on tehnyt v. 2011 rajansuuntaisen ja rajalla olevan aidan. Aita on raja-aita hovioikeus sen totesi v. 2015. Eli minä olin oikeassa siinäkin asiassa, kunta serkkuni kanssa väärässä!
        Aitansa jatkeeksi hän on tehnyt portin. Aita ja portti ovat keskenään suorassa linjassa.

        Jos portti nyt laitettaisiin löydetyn pyykin suuntaisesti, ei portti enää olisikaan suorassa linjassa aidan kanssa.

        Eli jokainen voi päätellä, jos päässä on muutakin, kuin mustikoiden syönnin jälkeistä tuotetta, että mitä pyykille on aikojen kuluessa tapahtunut!
        Sinua edeltävä kirjoittaja kirjoittaa mustikka-aiheesta ja lisäksi toisen nimimerkillä.

        Rajanmäärityksessä pitäisi pyykit aina tarkistaa alkuperäisten koordinaattien mukaan. Se on pieni vaiva. Asiaa vastustaa tietenkin se jolla on vilppi mielessään!
        Toisaalta maaoikeus voisi myöskin tehdä pistokokeita ihan "mielenkiinnon" vuoksi ja tarkistaa kuinka vanhat sijaintimerkinnät funkkaavat tämän hetkisten tietojen kanssa!

        On todellakin pajon sellaista,joka PITÄISI tehdä,vihdoinkin!


      • marjaliisakaarina

        Kun puhutaan huusiasioista tuulee Sukevalta!


      • SiskoTerttuHelena
        marjaliisakaarina kirjoitti:

        Kun puhutaan huusiasioista tuulee Sukevalta!

        Näin on! Tämä porukka on touhuillut huussiin ja sen tuotokseen liittyviä asioita yhtämittaa, ... ...vesiklosetti oli eräänä kesänä korotettuna pöydälle ihan rajan tuntumaan, niin että se varmasti näkyi koko pihapiiriimme....Reijo lähetti sähköpostilla kuvan kuntaan ...kunta oli lomalla eikä koskaan ottanut yhteyttä meihin asian tiimoilta........seuraavaksi ilmestyi vastoin kunnan päätöstä huussi ruokailupaikan viereen....kun sen joutui viemään pois, heitteli ihmispa skalietettä siihen pajun juurelle, joka on nyt melko torso....asiasta soitettiin Makkoselle, mutta hän vai nuhteli minua, että "voi voi rouva kun olette menneet tuhoamaan todistusmateriaalia ...rikoksen todistusmateriaalia ei saa koskaa hävittää"....sama Makkonen puuttuu henkirikostutkintaan ja käskyttää uudeksi tutkijaksi nimitettyä Rytköstä tuomaan tietokone hänelle....Rytkönen ihmettelee miksi se sen haluaa, mutta vietävä on kun Makkonen haluaa....Rytkönen oli tutkija ja Pallonen on tutkinnajohtaja eikä kumpikaan ihmettele miksi Makkonen puuttuu henkirikostutkintaan....saatuaan tietokoneen hallintaansa hän tuhosi riistakamerakuvat mieheni tietokoneelta.... Makkonen tiesi. että riistakamerakuviin jäi naapurin vaimo aikiusen tyttärensä kanssa 5.10.2011 .....pyysin tutkimusta kesällä 2012 ja uusin pyyntöni 2013....mutta silloin jo paukkuikin ...mieheni tuli saunomaan ja laittamaan huvilaa talvikuntoon pe 23.8 ja la 24.8 hänet ammuttiin verandalle...minun piti viedä muistitikku Makkoselle Iisalmeen käteen ma 26.8....ihan selvää pässinlihaa muille kuin pässeille!
        Tässä Rytkösen diplomityö!

        14.1.2016 14:40

        mitä siellä on jäänyt tutkimatta ja kenenkä puolelta?

        Ei kait siinnä tarviikkaan tutkia kaikkia asioita ristiin, riittää kunhan vain ja ainoastaan tutkii tapahtuneen asian kannalta sen ja vain sen tosi oleellisen, puolelta jolla on nimikkeen mukainen juttu tapahtunut

        Eräässä toisessa kirjoituksessa Lapinlahti palstalla poliisi kertoo, että "me vain pläjäytimme asian kokoon!!"

        NÄIN ALKEELLISTA TUTKIMUSTA EI VOI HYVÄKSYÄ KUKAAN ITSEÄÄN KUNNIOITTAVA IHMINEN!

        Minunko pitäisi taas lähteä maksamaan asianajajalle ja tavata taas teidät jotka olette kimpassa tätä asiaa pohdiskelleet ja junailleet? Nyt on teidän aika korjata tilanne! HÄVETKÄÄ!


      • Kurt.Wallander

        19.8. Kuusiharjultatuulee teki avauksen jonka kaksisuuntausuusaspekti minulle ainakaan ei aivan heti avautunut.


      • kehitys.kehittyy
        Kurt.Wallander kirjoitti:

        19.8. Kuusiharjultatuulee teki avauksen jonka kaksisuuntausuusaspekti minulle ainakaan ei aivan heti avautunut.

        Aika tyypillinen kaksisuuntaisuusavaus kuitenkin.


    • Kuusiharjultatuulee

      Taidan lähteä kuselle.

      • 12345654321

        Onnittelen. Se virtaa siis alaspäin, ei keräänny nuppiin.


      • SiskoTerttuHelena
        12345654321 kirjoitti:

        Onnittelen. Se virtaa siis alaspäin, ei keräänny nuppiin.

        Serkkuni väitti minun hiekkatieni, jonka rakensin v. 1995 aiheuttavan vesiongelman hänen tontilleen. Tonttien välille piti kaivaa oja! Ehdottomasti kokonaan minun puolelleni! Sekin on erikoista, yleensä oja kaivetaan niin, että tonttien välinen raja kulkee ojan pohjalla! Kunnan silloinen rek.tarkastaja on mainittava , koska hän vastusti ojan kaivamista järkisyiden perusteella! Vesi ei yleensä nouse vastamäkeen, hän perusteli väitettään! Naapurin väitti, että häne koivunsa rajanpinnassa on tukehtumasa tulvavesiin! Tämä on aivan absurdia! Joudun itse kantamaan omalle puolelleni ojan reunalle istuttamille puille ja pensaille vettä, muutoin ne kuivuvat!
        Ojassa ei ole ollut koskaan vettä ei fingerporillistakaan! Leveä oja kuivattaa lisää aluetta ja naapurinkin muutama havupuu näyttää kuivuvan pystyyn! Mikä virtaillee serkkuni päässä ei ainakaan järki!? Hän tekee ihan mitä vaan saadakseen minulle hankaluuksia ja menoja!
        Hänen pitäisi pyytää jäädä vankilaan kunnes järki virtailee!


      • marjaliisakaarina

        Nimim."kuusiharjultatuulee 18.72017 ja sama nimim.19.7.2017. Et ole se OIKEA Kuusiharjultatuulee. Se oikea Kuusiharjultatuulee ei kirjoittele inhottavuuksia!
        Sinä voisit olla hän, joka oli NIIN TAVATTOMAN KIINNOSTUNUT mökkiläisten huusissa käynneistä,että oikein piti TERVEYSTARKASTAJA KUTSUA ,montakin kertaa. Kannoit kylläkin omaa huusijätettäsi omalle puolellesi RAJA-AITAA ihan mökkiläisten aiotun ruokailupaikan vastapäätä!
        Kirjoittelusi,jos sitä nyt sellaiseksi voi kutsua, vastaa henkistä tilaasi!
        Pääsikin on jäänyt sille asteelle, millä se oli tappaessasi, tyhjyyttä ja MUSTIA AUKKOJA!
        Tarvitset apua!! Hakeudu sellaiseen!


      • marjaliisakaarina
        12345654321 kirjoitti:

        Onnittelen. Se virtaa siis alaspäin, ei keräänny nuppiin.

        Muutamilla se voi kerääntyä nupinkin täytteeksi,kun on niin paljon mustia aukkoja,ettei muista yhtikäs mitään! Kumma kyllä "muisti" sen, ettei L...na sellaista sanonut,nimittäin sellaista ,jonka leski KUULI,ja se kuului näin:"Mitäs se H....kki-poika täällä puuhailee?"
        Ihmettelen vain,kuinka paljon mustaa on oikeusoppineitten päissä!?


      • rouvaTappinen
        marjaliisakaarina kirjoitti:

        Muutamilla se voi kerääntyä nupinkin täytteeksi,kun on niin paljon mustia aukkoja,ettei muista yhtikäs mitään! Kumma kyllä "muisti" sen, ettei L...na sellaista sanonut,nimittäin sellaista ,jonka leski KUULI,ja se kuului näin:"Mitäs se H....kki-poika täällä puuhailee?"
        Ihmettelen vain,kuinka paljon mustaa on oikeusoppineitten päissä!?

        Tämä on kyllä tosi tärkeä kysymys. Lähestymmekö asiaa vai pakenemmeko vieläkin? Ja luultavasti pakeneminen on koko ajan tapahtunut miespuolisten oikeudenpalvelijoiden toimesta. Rehellisyys kysyy rohkeutta jota henkirikoksen tekijällä ei ole ollenkaan. Luultavasti miespuoliset oikeudenpalvelijat eivät uskalla luottaa siihen että henkirikoksen naispuoliset todistajat, sisarukset, ovat koko ajan puhuneet totta ja syyllisen vaimo on valehdellut, suojellakseen omaa aviomiestään. Tämä on täysin mutu-tuntumaa tällä hetkellä tähän asiaan, tämän kesän aikana netistä kerättyjen kommenttien perusteella. Omassa pääkopassa tapahtuneen prosessoinnin tulosta.
        Niin, olen kyllä huomioinut sen että maijaliisakaarina ei ollut paikalla henkirikoksen tapahtuessa.


      • SiskoTerttuHelena
        rouvaTappinen kirjoitti:

        Tämä on kyllä tosi tärkeä kysymys. Lähestymmekö asiaa vai pakenemmeko vieläkin? Ja luultavasti pakeneminen on koko ajan tapahtunut miespuolisten oikeudenpalvelijoiden toimesta. Rehellisyys kysyy rohkeutta jota henkirikoksen tekijällä ei ole ollenkaan. Luultavasti miespuoliset oikeudenpalvelijat eivät uskalla luottaa siihen että henkirikoksen naispuoliset todistajat, sisarukset, ovat koko ajan puhuneet totta ja syyllisen vaimo on valehdellut, suojellakseen omaa aviomiestään. Tämä on täysin mutu-tuntumaa tällä hetkellä tähän asiaan, tämän kesän aikana netistä kerättyjen kommenttien perusteella. Omassa pääkopassa tapahtuneen prosessoinnin tulosta.
        Niin, olen kyllä huomioinut sen että maijaliisakaarina ei ollut paikalla henkirikoksen tapahtuessa.

        Hienoa joku miettii asioita! Minä olen kertonut kaiken aikaa samalla tavalla, että serkkuni vaimo oli takanani puhumassa miehelleen äänellä joka ei sopinut siihen hirvittävään tilanteeseen! "Mitäs se H....i-poika täällä touhuille?", hän kyseli ja hänen on täytynyt nähdä mieheni ruumis verandalla jo siinä vaiheessa!
        Oli hämmästynyt, kun kuulin vaimon äänen pakoon pötkiessäni, melkeinpä hidastin juoksuani, kun ajattelin miten ihmeessä tuolta kuuluu L.....nan ääni! Onhan hänen täytynyt kuulla ne kaksi aiakisempaa laukausta jotka ammuttiin 2-3 sek välein mieheeni? Tämä kolmas laukaus oli minulle tarkoitettu. Kun vaimo kuuli sen kolmannen laukauksen uskaltautui hän puhumaan, kun luuli minun kuolleen! Tätä ei voi jättää tutkimatta! Mikä syy minulla olisi valehdella tuollaista...olin hämmästynyt kuulemastani, mutta en uskaltanut kääntyä katsomaan!


      • rouvaTappinen
        SiskoTerttuHelena kirjoitti:

        Hienoa joku miettii asioita! Minä olen kertonut kaiken aikaa samalla tavalla, että serkkuni vaimo oli takanani puhumassa miehelleen äänellä joka ei sopinut siihen hirvittävään tilanteeseen! "Mitäs se H....i-poika täällä touhuille?", hän kyseli ja hänen on täytynyt nähdä mieheni ruumis verandalla jo siinä vaiheessa!
        Oli hämmästynyt, kun kuulin vaimon äänen pakoon pötkiessäni, melkeinpä hidastin juoksuani, kun ajattelin miten ihmeessä tuolta kuuluu L.....nan ääni! Onhan hänen täytynyt kuulla ne kaksi aiakisempaa laukausta jotka ammuttiin 2-3 sek välein mieheeni? Tämä kolmas laukaus oli minulle tarkoitettu. Kun vaimo kuuli sen kolmannen laukauksen uskaltautui hän puhumaan, kun luuli minun kuolleen! Tätä ei voi jättää tutkimatta! Mikä syy minulla olisi valehdella tuollaista...olin hämmästynyt kuulemastani, mutta en uskaltanut kääntyä katsomaan!

        Tässä kohtaa varmaan tutkijapoliisi Rytkönen mietti että antaa olla, pläjäytetään nyt jotakin kasaan että jutusta pääsee irti.


      • lainkoura

        Jutussa ei oikeasti ole mitään epäselvää. Tekijä selvisi ja sai tuomion, joka kestää vertailun vastaaviin ja on jopa kovemmasta päästä. Sukuviha vaan ei olisi laantunut vaikka tuomio olisi ollut mikä. Se, että Savossa muka on Suomen huonoimmat virkamiehet, poliisit, oikeuslaitos jne. johtuu vain siitä, että lesken mökki sattuu olemaan siellä.


      • rouvaTappinen
        lainkoura kirjoitti:

        Jutussa ei oikeasti ole mitään epäselvää. Tekijä selvisi ja sai tuomion, joka kestää vertailun vastaaviin ja on jopa kovemmasta päästä. Sukuviha vaan ei olisi laantunut vaikka tuomio olisi ollut mikä. Se, että Savossa muka on Suomen huonoimmat virkamiehet, poliisit, oikeuslaitos jne. johtuu vain siitä, että lesken mökki sattuu olemaan siellä.

        Ehkä ongelma onkin lain pitkä koura. Henkirkos on mitä on mutta kun tuli hovioikeuden päätökset riistakamerajutusta jotka alkoivat taloudellisesti kaatumaan lesken niskaan niin kohtuus ja oikeudenmukaisuus koettiin vinoutuneen.


      • SiskoTerttuHelena
        lainkoura kirjoitti:

        Jutussa ei oikeasti ole mitään epäselvää. Tekijä selvisi ja sai tuomion, joka kestää vertailun vastaaviin ja on jopa kovemmasta päästä. Sukuviha vaan ei olisi laantunut vaikka tuomio olisi ollut mikä. Se, että Savossa muka on Suomen huonoimmat virkamiehet, poliisit, oikeuslaitos jne. johtuu vain siitä, että lesken mökki sattuu olemaan siellä.

        Jutussa ei muuta olekaan, kuin epäselvyyksiä! Tosiasialliset tapahtumat on jätetty huomioimatta, eskoseni! Miksi vanhemman konstaapeli Ville Mykkäsen tutkimus murhasta ja murhanyrityksestä "hyllytettiin"? Mikä on asianajajan vastuu?
        Vastaa ensin siihen!

        Ja seuraavaksi, miksi Rytkönen ei käyttänyt hyväkseen Villen saamaa tietoa siitä, että serkkuni teeskentelee muistamatonta? Vastaa sitten tähänkin!

        Miksi Oulun poliisi ei uskonut murhaajattaren väittämään mustista aukoista?
        Esitutkintaa kesti kahdeksan viikkoa lopulta nainen tunnusti tehneensä murhan?

        Iisalmessa uskotaan höpöjuttuja edelleen.... ja ihan tarkoitushakuisesti!

        Vielä mainitakseni jo monennenko kerran, että serkkuni saatiin kiinni teeskentelystä jo heti ensi kuulustelussa!!!Hän valehteli ettei muista mitään!

        Tuomio perustuu tehtyyn tutkimukseen ja se oli ala-arvoinen täysin puutteellinen tekele!

        Et varmasti itse hyväksyisi omalle kohdallesi vastaavaa "tutkimusta" ! Tuon laatuisesta tutkimuksesta ja tutkinnanjohtamisesta pitää joutua vastuuseen!

        Miksi Rytkönen antoi mieheni tietokoneen Makkoselle? "Kun Makkonen sitä vaatii", sanoi Rytkönen?
        Rytkönen oli siirretty tutkijaksi ja hän hyväksyi uuden rikosnimikkeen.

        Hän alkoi tutkimaan vain uutta rikosnimikettä joka oli hänelle annettu...KUKA antoi ja MILLÄ perusteella SE JOKU muutti rikosnimikkeen murhasta tapoksi ja murhanyrityksestä taponyritykseksi!?
        Pallonen oli tutkinnanjohtaja eikä rikosylikomisaarilla ollut mitään oikeutta tulla vaatimaan tietokonetta hallintaansa!!

        Makkonen vaati tietokonetta hallintaansa, koska siinä olivat kuvat, jotka rikosylikomisaari Juha Makkonen tuhosi 24.8.2013-6.11.2013!
        Miksi hän ne tuhosi ja millä oikeudella, hän tuhoaa yksityiseltä tietokoneelta kuvatallenteita, joissa ei ole mitän muuta vierasta kuin nykyisen tappajan vaimo aikuisen tyttärensä kanssa nakkelemassa klapeja sinivalkoiseen koriin! Kuvat olivat itse asiassa henkirikoksen syy! Häpeä siitä, että jäisi kiinni varkaudesta johti mielettömyyteen! Olisivat tulleet kertomaan, että otettiin kun olivat niin lähellä ja paljonko olemme velkaa?

        Mikäli Villen tutkimuksen pohjalta olisi tutkimusta jatkettu, serkkuni istuisi nyt tuomiota murhasta ja murhan yrityksestä!

        Olisi pitänyt tutkia myös serkkuni erittäin kattava valvontakamerajärjestelmän kuvat....näin ei tehty!

        Olisi pitänyt tutkia tekijän käyttämä kulkureitti! Minä näin mistä suunnasta hän tuli! Hän koputti oman talonsa puoleiseen huvilan nurkkaan......minä nousin katsomaan ja näin kun serkkuni kulki takaoven ohitse...hänellä oli ase. Hän tuli raja-aidan yli...jos hän olisi tullut kuten väittää huvilan tietä pitkin, niin miksi hän olisi kulkenut pihamaan ylitse, käynyt koputtamassa talonsa puoliseen nurkkaan ja sitten taas palannut pihamaan yli takaisin ja jatkanut kulkuaan paikkaan josta ampui? Rytkönnr jätti tämänkin tutkimatta!

        Myös vaimon osuus on tutkittava, koska hän todistettavasti oli miehensä lähellä ammuttaessa! Kuulustelupöytäkirja sen todistaa.
        Kun juoksi pakoon, kuulin laukauksen jälkeen joka oli ammuttu minua kohti vaimon sanovan:"Mitäs se H...i-poika täällä touhuilee?" Ääni ei ollut paniikissa, ei shokissa vaan tyyni, täysin tilanteeseen sopimaton. Minä vastasin juostessani, että ampui Reijon ja nyt minua! Tämän jälkeen oli täysin hiljaista. Ammuttuaan minua serkkuni oli juossu vielä 30 m perässäni tarkoituksenaan tappaa minutkin...hän kertoo, että juoksin niin lujaa, että hän ei enää nähnyt minua ja hän joutui luopumaan takaa-ajostaan.(onneksi tie kaartui ja puut estivät näkyvyyden)

        Mikä sukuviha, kuka sinulle on sellaista kertonut? Miten se ilmeni? Olimme huvilalla kuukauden vuodessa, miten se ilmeni silloin?
        Mitä me teimme sanokaa jo lopultakin, helppoa ja edesvastuutonta on levitellä tarinaa sukuvihasta, jota ei ole ollut!

        #Se, että Savossa muka on Suomen huonoimmat virkamiehet, poliisit, oikeuslaitos jne. johtuu vain siitä, että lesken mökki sattuu olemaan siellä.#

        Ylläolevat esittämäni tosiasialliset tapaukset henkirikospäivänä osoittavat, sinun kursoorila eristämäni kirjoituksen, pelkäsi viisasteluksi tai mitä pahempaa edesvastuuttomaksi väitteeksi, koska et pysty esittämään mitään konkreettista sukuvihasta!
        Kuka sinulle kertoo sukuvihasta, anna nimi!

        Oikeusministeri Johannes Koskinen (2003-2007) jo antoi lausuntonsa!

        #Kaleva uutisoi!
        Olisi mielenkiintoista verrata muiden hovioikeuksien päätöksiä Itä-Suomen hovioikeuden päätöksiin. Selvyyttä toisi myös käräjäoikeuksien ratkaisujen vertaaminen. Onko niin, että Itä-Suomen hovioikeuden alueen käräjäoikeuksien tuomiot eroavat muiden käräjäoikeuden tuomioista?#


      • SiskoTerttuHelena
        rouvaTappinen kirjoitti:

        Ehkä ongelma onkin lain pitkä koura. Henkirkos on mitä on mutta kun tuli hovioikeuden päätökset riistakamerajutusta jotka alkoivat taloudellisesti kaatumaan lesken niskaan niin kohtuus ja oikeudenmukaisuus koettiin vinoutuneen.

        Miten voidaan käyttää riistakamerakuvia todisteena. Kamerat olivat huvilan polun varressa, eivätkä varmasti kuvanneet naapuria.
        Sanoin Karppiselle, että eivät nuo kuvat todista mitään, se on kääntänyt ne itseään kuvaamaan! Karppinen käänsi vain sivua, ja vain vähän vilkaisten minuun päin!

        Serkullani oli "markkinarako" varmasti suunnitteli jo silloin murhaa. Valmisteli kaikenlaista pötyä tulevaisuuden varalle, kuten se kivienpyörittely syyte!
        Molemmissa syytteissä ei ole mitään näyttöä, että minä tai mieheni olisimme ne tehneet! Näyttö on löysä!

        Sisareni pyysi heitä molempia tulemaan kahville(heinäkuu 2013) ja keskustelemaan asioista,,,serkkupoika sanoi, "nyt se on liian myöhäistä", jäin sitä kovastikin miettimään !

        Peräkanaa siinä pariskunta kulki raja-aidan vierestä. Serkkuni oli sinä päivänä lorauttanut ihmis pas kalietettä ihan rajan viereen ruokailupaikkamme välittömään läheisyyteen!
        Haju oli kammottava. Joku lapsi serkkuni puolella huusi "tiällä haesoo paska!"
        Reijo oli siinä ihan rukailupaikan tuntumassa ja omana tapansa hörähti, että "no kuulkaapas tuota!"

        Olin koko päivän käskenyt, että se on vietävä pois! Varmasti se, joka souteli järvellä lähellä niemeä kuuli, kun kehotin serkkuani ihan nimeltä viemään haiseva kasa pois!

        Haju oli kammottava, puutarhassa ei voinut olla. Hain viisi pesuvadillista rantahiekkaa kasan päälle. Hiekka on edelleenkin sen pa skapajun juurella jonne lietettä lorauttivat heinäkuussa 2013!

        Useasti he kävivät päivän mittaan sitä katsomassa ja serkkuni puheli siinä kävellessään vaimolleen, että kuka on tuonut vierasta materiaalia meidän tontille..täytyy laittaa tutkittavaksi.
        Sanoin, että ota näyte tarpeeksi syvältä niin saadaan totuus esille. Kun toistuvasti vain kehoitin heitä viemään kasa pois, lopulta L...na sanoi istuen laiturilla, että "vie ite"! poliisin tullessa paikalle Le...na sanoi, ettei hän ole koskaan sellaista sanonut,"että vie ite", KUINKA SINÄ HELENA VOIT SELLAISYTA VALEHDELLA, ihme kun ei jatkanut, että uskovainen ihminen vielä, kun olet!
        Kunta oli tietenkin kiinni, oli lomakausi. Soitin Makkoselle ja kerroin tapahtuneen. Hän torui minua sanoen, että "voi voi rouva niin ei saa koskaan tehdä, että tuhoaa todistusmateriaalia tehdystä rikoksesta!"

        Sanoin, että sieltä se löytyy hiekan alta , mutta eipä Makkonen tullut paikalle.

        Iltapäivällä tuli pari poliisia jotka näkivät, että hiekkaa on paikkaan tuotu. He sanoivat, että eivät rupea sitä paljain käsin tonkimaan ja poistuivat paikalta. Silloin rajalla oli jo se huussi, jota ei olisi saanut rakennustarkastajan päätöksen mukaisesti siihen rakentaa! Poliisit totesivat vain, että ei täällä huusissa ole mittään jäteastiakaan ja sekö oli ratkaisu siihen, että he eivät tutkineet asiaa ja lähtivät pois!?

        Mieheni ne asensi riistakamerat pyynnöstäni, koska tienvarren istutukset ja puun latvukset vuosi toisensa jälkeen katkottiin.

        Sitäpaitsi kuvista näkee,että serkkuni kuvasi itseään....työntää päänsä riipimiensä oksien välistä ja syyttää minua salakatselusta!

        Hovioikeuteen oli tuotu kuvia joita ei käräjäoikeudessa edes ollut! Juuri tämä pääntyöntämiskuva puskan läpi, ei ollut käräjäoikeudessa! Samoin se kuva jossa serkkuni istuu ruohonleikkurin päällä, se ei ollut käräjäoikeudessa!
        Syyttäjä Tiina Karppinen sanoi, että minun tulee tietää mitä tontilla tapahtuu! Sanoin, että niin tiesinkin, että Reijo laittoi kamerat pyynnöstäni ja kertoi miten ne on laitettava. Sanoin, että kunhan laitat pääasia, että saan kuviin sen , joka katkoo istutukset vuodesta toiseen!
        Nyt 25.7.2017 oli rajapyykkien tarkistus. Sukevalainen oli saanut lomaa. Heti saman päivän iltana oli portinpielessä olevan ison tuomen alaoksat katkottu...oksat olivat isoja ja vahvoja...ilman sahaa ne eivät katkea. Tasainen leikkauspinta on näkyvissä!

        MIKSI syyttäjä Tiina Karppinen ei samalla tavoin syyttänyt serkkuni vaimoa, että hänen on tiedettävä mitä tontilla tapahtuu? Hän oli todistettavasti ampumisen aikana tontilla, jopa aivan miehensä lähellä, koska kuulin hänen kyselevän mieheltään"Mitäs se H....i-poika täällä touhuilee?"
        Tämä käy ilmi kuulustelupöytäkirjasta!
        Suojeleeko serkkuni vaimoaan vai vaimo miestään...vai yhteistuuminko sen tekivät! Huolellinen tutkimus sen paljastaa, kun se vain tehtäisiin!
        Mielestäni serkkuni on majonetti! Kun vuonna 2007 hän kävi kimppuuni, se tapahtui syystä, että hän kävi kysymässä pihasta vaimoltaan, että tunteeko hän erään henkilö, koska serkkuni ei itse tuntenut ?
        Kun hän tuli sieltä hän oli kuin vihainen puuskuttava härkä ...ja tulta ja tuppuraa kiroili ja oli uhkaava.
        Sanoin, että ei se mitään, jos ette tunne, ja poistuin. Menin toiselle puolelle tonttia kiskomaan roskaheinä ojasta joka on tonttien välissä. Silloin yht äkkiä sain iskun selkääni! kun sanoin miksi minua löit? Hän sanoi vain onko sinulla todistajia? Oli minulla mustelma jonka lääkäri totesi!
        Minua on turha syyttää riitelystä, minä en ole riitelijä!


      • annanimi
        SiskoTerttuHelena kirjoitti:

        Jutussa ei muuta olekaan, kuin epäselvyyksiä! Tosiasialliset tapahtumat on jätetty huomioimatta, eskoseni! Miksi vanhemman konstaapeli Ville Mykkäsen tutkimus murhasta ja murhanyrityksestä "hyllytettiin"? Mikä on asianajajan vastuu?
        Vastaa ensin siihen!

        Ja seuraavaksi, miksi Rytkönen ei käyttänyt hyväkseen Villen saamaa tietoa siitä, että serkkuni teeskentelee muistamatonta? Vastaa sitten tähänkin!

        Miksi Oulun poliisi ei uskonut murhaajattaren väittämään mustista aukoista?
        Esitutkintaa kesti kahdeksan viikkoa lopulta nainen tunnusti tehneensä murhan?

        Iisalmessa uskotaan höpöjuttuja edelleen.... ja ihan tarkoitushakuisesti!

        Vielä mainitakseni jo monennenko kerran, että serkkuni saatiin kiinni teeskentelystä jo heti ensi kuulustelussa!!!Hän valehteli ettei muista mitään!

        Tuomio perustuu tehtyyn tutkimukseen ja se oli ala-arvoinen täysin puutteellinen tekele!

        Et varmasti itse hyväksyisi omalle kohdallesi vastaavaa "tutkimusta" ! Tuon laatuisesta tutkimuksesta ja tutkinnanjohtamisesta pitää joutua vastuuseen!

        Miksi Rytkönen antoi mieheni tietokoneen Makkoselle? "Kun Makkonen sitä vaatii", sanoi Rytkönen?
        Rytkönen oli siirretty tutkijaksi ja hän hyväksyi uuden rikosnimikkeen.

        Hän alkoi tutkimaan vain uutta rikosnimikettä joka oli hänelle annettu...KUKA antoi ja MILLÄ perusteella SE JOKU muutti rikosnimikkeen murhasta tapoksi ja murhanyrityksestä taponyritykseksi!?
        Pallonen oli tutkinnanjohtaja eikä rikosylikomisaarilla ollut mitään oikeutta tulla vaatimaan tietokonetta hallintaansa!!

        Makkonen vaati tietokonetta hallintaansa, koska siinä olivat kuvat, jotka rikosylikomisaari Juha Makkonen tuhosi 24.8.2013-6.11.2013!
        Miksi hän ne tuhosi ja millä oikeudella, hän tuhoaa yksityiseltä tietokoneelta kuvatallenteita, joissa ei ole mitän muuta vierasta kuin nykyisen tappajan vaimo aikuisen tyttärensä kanssa nakkelemassa klapeja sinivalkoiseen koriin! Kuvat olivat itse asiassa henkirikoksen syy! Häpeä siitä, että jäisi kiinni varkaudesta johti mielettömyyteen! Olisivat tulleet kertomaan, että otettiin kun olivat niin lähellä ja paljonko olemme velkaa?

        Mikäli Villen tutkimuksen pohjalta olisi tutkimusta jatkettu, serkkuni istuisi nyt tuomiota murhasta ja murhan yrityksestä!

        Olisi pitänyt tutkia myös serkkuni erittäin kattava valvontakamerajärjestelmän kuvat....näin ei tehty!

        Olisi pitänyt tutkia tekijän käyttämä kulkureitti! Minä näin mistä suunnasta hän tuli! Hän koputti oman talonsa puoleiseen huvilan nurkkaan......minä nousin katsomaan ja näin kun serkkuni kulki takaoven ohitse...hänellä oli ase. Hän tuli raja-aidan yli...jos hän olisi tullut kuten väittää huvilan tietä pitkin, niin miksi hän olisi kulkenut pihamaan ylitse, käynyt koputtamassa talonsa puoliseen nurkkaan ja sitten taas palannut pihamaan yli takaisin ja jatkanut kulkuaan paikkaan josta ampui? Rytkönnr jätti tämänkin tutkimatta!

        Myös vaimon osuus on tutkittava, koska hän todistettavasti oli miehensä lähellä ammuttaessa! Kuulustelupöytäkirja sen todistaa.
        Kun juoksi pakoon, kuulin laukauksen jälkeen joka oli ammuttu minua kohti vaimon sanovan:"Mitäs se H...i-poika täällä touhuilee?" Ääni ei ollut paniikissa, ei shokissa vaan tyyni, täysin tilanteeseen sopimaton. Minä vastasin juostessani, että ampui Reijon ja nyt minua! Tämän jälkeen oli täysin hiljaista. Ammuttuaan minua serkkuni oli juossu vielä 30 m perässäni tarkoituksenaan tappaa minutkin...hän kertoo, että juoksin niin lujaa, että hän ei enää nähnyt minua ja hän joutui luopumaan takaa-ajostaan.(onneksi tie kaartui ja puut estivät näkyvyyden)

        Mikä sukuviha, kuka sinulle on sellaista kertonut? Miten se ilmeni? Olimme huvilalla kuukauden vuodessa, miten se ilmeni silloin?
        Mitä me teimme sanokaa jo lopultakin, helppoa ja edesvastuutonta on levitellä tarinaa sukuvihasta, jota ei ole ollut!

        #Se, että Savossa muka on Suomen huonoimmat virkamiehet, poliisit, oikeuslaitos jne. johtuu vain siitä, että lesken mökki sattuu olemaan siellä.#

        Ylläolevat esittämäni tosiasialliset tapaukset henkirikospäivänä osoittavat, sinun kursoorila eristämäni kirjoituksen, pelkäsi viisasteluksi tai mitä pahempaa edesvastuuttomaksi väitteeksi, koska et pysty esittämään mitään konkreettista sukuvihasta!
        Kuka sinulle kertoo sukuvihasta, anna nimi!

        Oikeusministeri Johannes Koskinen (2003-2007) jo antoi lausuntonsa!

        #Kaleva uutisoi!
        Olisi mielenkiintoista verrata muiden hovioikeuksien päätöksiä Itä-Suomen hovioikeuden päätöksiin. Selvyyttä toisi myös käräjäoikeuksien ratkaisujen vertaaminen. Onko niin, että Itä-Suomen hovioikeuden alueen käräjäoikeuksien tuomiot eroavat muiden käräjäoikeuden tuomioista?#

        "Kuka sinulle kertoo sukuvihasta, anna nimi!"
        En tiedä oikeaa nimeä, mutta nimimerkki on joku siskoterttuhelena.
        Hän on haukkunut sukulaisnaapureitaan täällä vuosikausia, kopioimalla tuhansia kertoja samaa litaniaa, tarkoituksenaan vissiin saada serkulleen lain määräämää rangaistusta pitempi tuomio.
        Näyte tyylilajista: "Kun hän tuli sieltä hän oli kuin vihainen puuskuttava härkä ...ja tulta ja tuppuraa kiroili ja oli uhkaava".


      • SiskoTerttuHelena
        annanimi kirjoitti:

        "Kuka sinulle kertoo sukuvihasta, anna nimi!"
        En tiedä oikeaa nimeä, mutta nimimerkki on joku siskoterttuhelena.
        Hän on haukkunut sukulaisnaapureitaan täällä vuosikausia, kopioimalla tuhansia kertoja samaa litaniaa, tarkoituksenaan vissiin saada serkulleen lain määräämää rangaistusta pitempi tuomio.
        Näyte tyylilajista: "Kun hän tuli sieltä hän oli kuin vihainen puuskuttava härkä ...ja tulta ja tuppuraa kiroili ja oli uhkaava".

        Tämän kaiken olen kertonut oikeudessa vuonna 2007...en ymmärrä mitä tätäkin nyt levitelleen ikäänkuin se olisi jotain panettelua...näin juuri tapahtui silloin kesällä ...mitä vaimo sanoi sellaista, joka sai serkkuni suuttumaan niin, että kävi kimppuuni?

        Yritin siinä puutarhahommia tehdessäni jutella serkkuni kanssa. Sitten kysyin tätä asiaa tunteeko sitä ja sitä ja kun ei tuntenut hän meni pihaa kysymään vaimoltaan ja siitä juttu jatkui kuten kerroin!
        Kaikki tapahtui juuri kuten kerroin! Serkkuni sai v. 2007 tuomion pahoinpitelystä.

        #Hän on haukkunut sukulaisnaapureitaan täällä vuosikausia, kopioimalla tuhansia kertoja samaa litaniaa, tarkoituksenaan vissiin saada serkulleen lain määräämää rangaistusta pitempi tuomio.#
        En ole haukkunut serkkunai enkä vaimoaan ...en ole nimitellyt kuten te olette haukkuneet minua dementikoksi, alzhaimertautiseksi, horazuksi luonnevikaikeksi päämääränä saada minut vaikenemaan ala-arvoisesta henkirikostutkinnasta!
        Tutustu vanhemman konstaapelin Ville Mykkäsen tukimukseen , tukimus alkoi murhana ja murhanyrityksenä!

        Tämä pahoinpitelystä saatu tuomio oli se josta serkkuni sai sakkoja 280 eur sekä maksoi vain matkakulut! Kun serkkuni syytti ensin miestäni sitten minua ns. salakatselusta...minulle annettiin sakkoja 1000 eur hovioikeudenkulut päälle!
        Nyt on todettu, että näyttö oli löysä eikä haastetta olisi voinut nostaa edes syytettä!!
        Minua syytetään vastoin normaalia käytäntöä, mutta kun serkkuni tulee aseen kanssa meidän tontille ja ampuu mieheeni kaksi laukausta se tulkitaan tapoksi! Lääkäri sanoo, että toinen laukaus oli varmistuslaukaus!


      • SiskoTerttuHelena
        rouvaTappinen kirjoitti:

        Ehkä ongelma onkin lain pitkä koura. Henkirkos on mitä on mutta kun tuli hovioikeuden päätökset riistakamerajutusta jotka alkoivat taloudellisesti kaatumaan lesken niskaan niin kohtuus ja oikeudenmukaisuus koettiin vinoutuneen.

        Se on vinoutunutta eikä vain koeta vinoutuneeksi! Täyttä vääryyttä alusta loppuun!


      • marjaliisakaarina

        huusintarvejutut tuulevat myös Sukevalta! Niistä hän on aina ollut kiinnostunut!
        Olisiko "terapeutilla" mitään kommenttia tälle henkilölle?


      • tammiharjultakin.tuulee
        annanimi kirjoitti:

        "Kuka sinulle kertoo sukuvihasta, anna nimi!"
        En tiedä oikeaa nimeä, mutta nimimerkki on joku siskoterttuhelena.
        Hän on haukkunut sukulaisnaapureitaan täällä vuosikausia, kopioimalla tuhansia kertoja samaa litaniaa, tarkoituksenaan vissiin saada serkulleen lain määräämää rangaistusta pitempi tuomio.
        Näyte tyylilajista: "Kun hän tuli sieltä hän oli kuin vihainen puuskuttava härkä ...ja tulta ja tuppuraa kiroili ja oli uhkaava".

        Ei ehkä tarkoitus oli saada serkulleen sen pitempää tuomiota.
        Tarkoitus on saada koneisto nujerrettua eli Tiina Karppinen vastuuseen. Kovin on vaikea tavoite, syyttelijätyttösiä suojelee koneisto. Terveisin Kurt Wallander


      • negativimusMaximus
        tammiharjultakin.tuulee kirjoitti:

        Ei ehkä tarkoitus oli saada serkulleen sen pitempää tuomiota.
        Tarkoitus on saada koneisto nujerrettua eli Tiina Karppinen vastuuseen. Kovin on vaikea tavoite, syyttelijätyttösiä suojelee koneisto. Terveisin Kurt Wallander

        poliisin tekemiltä "tahallisilta" vääriltä menettelyiltä yksittäistä, tavallista, ihmistä ei suojele mikään tai kukaan.
        poliisin mielivaltaa suojaa laki !
        siinä kirjoittaja on 100 % oikeassa!
        poliisi saa rötöstellä kuin siat pellossa ilma seuraamusuhkaa teoistaan.
        ja siihen rikollisporukkaan kansalaisen pitäisi luottaa ???
        ei koskaan eikä milloinkaan. Muistakaa tämä
        luottamus poliisiin on nyt 78,3 ja siinäkin on tyhmänsokeutta mukana!
        kenttämiehet OK, mutta rikostutkinta ja poliisijohto --- kettuja kaikki


      • vaimeniköseniin
        rouvaTappinen kirjoitti:

        Ehkä ongelma onkin lain pitkä koura. Henkirkos on mitä on mutta kun tuli hovioikeuden päätökset riistakamerajutusta jotka alkoivat taloudellisesti kaatumaan lesken niskaan niin kohtuus ja oikeudenmukaisuus koettiin vinoutuneen.

        Siksi tämä henkirikoskeissi jaksaa kiinnostaa.
        Valkokaulusrikolliset kollektiivisesti hyökkäsivät lesken niskaan.


      • Kuusiharjultatuulee
        tammiharjultakin.tuulee kirjoitti:

        Ei ehkä tarkoitus oli saada serkulleen sen pitempää tuomiota.
        Tarkoitus on saada koneisto nujerrettua eli Tiina Karppinen vastuuseen. Kovin on vaikea tavoite, syyttelijätyttösiä suojelee koneisto. Terveisin Kurt Wallander

        Kiitoksia Kurt Wallander! Tällainen koneisto on murrettava...ei voi olla niin että ihminen päästyään tarpeeksi korkeaan asemaan, hän on oikeuden ulottumattomissa! Se nakertaa oikeusvaltion käsitettä....kohta meno on kuin Gongossa!


      • Kuusiharjultatuulee
        negativimusMaximus kirjoitti:

        poliisin tekemiltä "tahallisilta" vääriltä menettelyiltä yksittäistä, tavallista, ihmistä ei suojele mikään tai kukaan.
        poliisin mielivaltaa suojaa laki !
        siinä kirjoittaja on 100 % oikeassa!
        poliisi saa rötöstellä kuin siat pellossa ilma seuraamusuhkaa teoistaan.
        ja siihen rikollisporukkaan kansalaisen pitäisi luottaa ???
        ei koskaan eikä milloinkaan. Muistakaa tämä
        luottamus poliisiin on nyt 78,3 ja siinäkin on tyhmänsokeutta mukana!
        kenttämiehet OK, mutta rikostutkinta ja poliisijohto --- kettuja kaikki

        Juuri niin. Eräs lapinlahtelainen kirjoitti, kuinka hyvin häntä poliisi kohteli, kun pysäytti hänet puhalluskokeeseen! Näin puolustellen sitä, että kritisoin poliisi ala-arvoisesta henkirikostutkinnasta! Ei minuakaan ole huonosti kohdeltu vastaavassa tilanteessa......asia on huomion arvoinen!Kenttämiehet on OK!


      • tammiharjultakin.tuulee
        Kuusiharjultatuulee kirjoitti:

        Juuri niin. Eräs lapinlahtelainen kirjoitti, kuinka hyvin häntä poliisi kohteli, kun pysäytti hänet puhalluskokeeseen! Näin puolustellen sitä, että kritisoin poliisi ala-arvoisesta henkirikostutkinnasta! Ei minuakaan ole huonosti kohdeltu vastaavassa tilanteessa......asia on huomion arvoinen!Kenttämiehet on OK!

        Tämänhetkistä patti-tilannetta auttanee se että 1) Paatero, Aapio ja Riikonen ovat saaneet virkarikosepäilyt syyteharkintaan (vai tuliko jo syytteet, en muista) 2) valtakunnansyyttäjäviraston syyttäjä Nissinen on saanut syytteen virkarikoksesta.
        Kenttämiehiin kohdistuva paine saataa lievetä.


      • SiskoTerttuHelena
        tammiharjultakin.tuulee kirjoitti:

        Tämänhetkistä patti-tilannetta auttanee se että 1) Paatero, Aapio ja Riikonen ovat saaneet virkarikosepäilyt syyteharkintaan (vai tuliko jo syytteet, en muista) 2) valtakunnansyyttäjäviraston syyttäjä Nissinen on saanut syytteen virkarikoksesta.
        Kenttämiehiin kohdistuva paine saataa lievetä.

        Ketä ovat ns. kenttämiehet? Liikennepoliiseja, vai? Mihin ryhmään kuuluvat rikosylikonstaapeli, rikosylikomisaari sekä vanhempi rikoskonstaapeli?

        Jos on niin, että syyttäjä voi tehdä iso vakavan virheen, eikä häntä ei voi saada edesvastuuseen vaan sen vuoksi, etät hän on niin korkeassa virassa? Tämä edesauttaa heikkoja ja helposti ohjailtavia henkilöitä toimimaan jonkun tietyn tahon toiveen tai tahdon mukaan! Tietty taho voi jopa edesautta heikkolahjaista ja helpostiohjailtavaa henkilö etenemään urallaan! Pian ollaan metsässä!


      • tammiharjultakin.tuulee
        vaimeniköseniin kirjoitti:

        Siksi tämä henkirikoskeissi jaksaa kiinnostaa.
        Valkokaulusrikolliset kollektiivisesti hyökkäsivät lesken niskaan.

        Koneisto meinasi tukkeutua ja niin vaihdettiin hovioikeudenneuvos. Pertti Jokinen jatkoi kuin tyhjää vain, ei tarvinnut muistaa mitään aikaisemmin tapahtuneesta henkirikokesa. Valtio pääsi kostamaan, tabula rasa avautui.


      • hajuatulloo

        Minnekäs menet vetesi heittämään,se vessanpönttö ei enää ole siellä ulkorakennustesi takana! Otit sen pois,kun se ei enää pensasaidan takaa mökin tuvan ikkunaan näkynyt!


      • SiskoTerttuHelena
        tammiharjultakin.tuulee kirjoitti:

        Koneisto meinasi tukkeutua ja niin vaihdettiin hovioikeudenneuvos. Pertti Jokinen jatkoi kuin tyhjää vain, ei tarvinnut muistaa mitään aikaisemmin tapahtuneesta henkirikokesa. Valtio pääsi kostamaan, tabula rasa avautui.

        Mitä ja miksi valtio minulle kostaisi? Sen kyllä sain huomata, että Pertti Jokinen tunsi serkkuni tilanteen....mutta, kun minä YRITIN sanoa sanottavani sanoi Pertti Jokinen minulle etten kai meinaa täällä kaikkea tuota kertoa! Siis minua ei haluttu kuulla, miksi ylipäätään minun piti sinne mennä, kun minua ei kuuulla?
        Minua oli kehotettu lähettämään vastine hoviin serkkuni syytöksiä vastaan tai oikeammin syyttäjä Tiina Karppisen syytöstä(riistakamerat) vastaan! Näin minua neuvoi, se hovioikeudenneuvos jonka piti alunpitäen tulla paikalle!
        Kirjoitin hoviin kirjelmän luettavaksi. Pertti Jokinen uskoi serkkuani joka valehteli. Aita jonka minä olisin rikkonut vetäessäni kiviä 0,10-0,20 cm hänen puolelleen(hallinnointirikos) olisi ollut jotain parempaa ja kalliimpaa, kuin mitä se oli!
        Kivistä oli serkkuni itse ottanut kuvia, jotka eivät todistaneet yhtään mitään, enkä minä ole mitään kiviä hänen liiterinsä takana vedellyt enkä rikkonut aitaa! Miksi serkkuni ei käyttänyt valvontakameransa kuvia joissa olisi näkynyt, kun minä pyörittelen kiviä? Heillä on kattava valvontakamerajärjestelmä...kertoi riksoylikomisaari Juha Makkonen meille v. 2012!
        Aita oli kanaverkkoa ja muutama raakalaudanpätkä piti sitä koossa! Minä jouduin maksamaan korjauskulut vaikka aita ei ollut edes rikki...kuvaa siitä rikotusta aidasta ei ollut...häntä vaan uskottiin. Sisareni istui vieressä ja hänkin oli nähnyt sen kanaverkko aidan, mutta hänen ei annettu puhua!
        Serkkuni teetti paremman laatuisen aidan minulta saamillaan rahoilla v. 2015!
        Itä-Suomen oikeuslaitos on rappeutunut!


      • rouvaTappinen
        SiskoTerttuHelena kirjoitti:

        Mitä ja miksi valtio minulle kostaisi? Sen kyllä sain huomata, että Pertti Jokinen tunsi serkkuni tilanteen....mutta, kun minä YRITIN sanoa sanottavani sanoi Pertti Jokinen minulle etten kai meinaa täällä kaikkea tuota kertoa! Siis minua ei haluttu kuulla, miksi ylipäätään minun piti sinne mennä, kun minua ei kuuulla?
        Minua oli kehotettu lähettämään vastine hoviin serkkuni syytöksiä vastaan tai oikeammin syyttäjä Tiina Karppisen syytöstä(riistakamerat) vastaan! Näin minua neuvoi, se hovioikeudenneuvos jonka piti alunpitäen tulla paikalle!
        Kirjoitin hoviin kirjelmän luettavaksi. Pertti Jokinen uskoi serkkuani joka valehteli. Aita jonka minä olisin rikkonut vetäessäni kiviä 0,10-0,20 cm hänen puolelleen(hallinnointirikos) olisi ollut jotain parempaa ja kalliimpaa, kuin mitä se oli!
        Kivistä oli serkkuni itse ottanut kuvia, jotka eivät todistaneet yhtään mitään, enkä minä ole mitään kiviä hänen liiterinsä takana vedellyt enkä rikkonut aitaa! Miksi serkkuni ei käyttänyt valvontakameransa kuvia joissa olisi näkynyt, kun minä pyörittelen kiviä? Heillä on kattava valvontakamerajärjestelmä...kertoi riksoylikomisaari Juha Makkonen meille v. 2012!
        Aita oli kanaverkkoa ja muutama raakalaudanpätkä piti sitä koossa! Minä jouduin maksamaan korjauskulut vaikka aita ei ollut edes rikki...kuvaa siitä rikotusta aidasta ei ollut...häntä vaan uskottiin. Sisareni istui vieressä ja hänkin oli nähnyt sen kanaverkko aidan, mutta hänen ei annettu puhua!
        Serkkuni teetti paremman laatuisen aidan minulta saamillaan rahoilla v. 2015!
        Itä-Suomen oikeuslaitos on rappeutunut!

        Miksi valtion virkamiehet yhteistuumin päättivät nöyryyttää leskeä, sitä en ymmärrä.


      • 12345654321
        lainkoura kirjoitti:

        Jutussa ei oikeasti ole mitään epäselvää. Tekijä selvisi ja sai tuomion, joka kestää vertailun vastaaviin ja on jopa kovemmasta päästä. Sukuviha vaan ei olisi laantunut vaikka tuomio olisi ollut mikä. Se, että Savossa muka on Suomen huonoimmat virkamiehet, poliisit, oikeuslaitos jne. johtuu vain siitä, että lesken mökki sattuu olemaan siellä.

        Jos syyttäjä olisi malttanut mielensä ja hyväksynyt käräjäoikeuden riistakameratuomion, jutussa ei olisi mitään epäselvää oikeuslaitoksen kannalta.

        Nyt on mennyt tasapaino rikki.

        Valtion virkamies ryhtyi kostamaan leskelle vetäessään riistakamerajutun hovioikeuteen.
        Asia muuttu valtataisteluksi ja menettely voidaan kokea kostona.


      • Kostaminen

        ei ole oikeuslaitoksen tehtävä. Sen tehtävä on selvittää, mitä on tapahtunut.


      • SiskoTerttuHelena
        12345654321 kirjoitti:

        Jos syyttäjä olisi malttanut mielensä ja hyväksynyt käräjäoikeuden riistakameratuomion, jutussa ei olisi mitään epäselvää oikeuslaitoksen kannalta.

        Nyt on mennyt tasapaino rikki.

        Valtion virkamies ryhtyi kostamaan leskelle vetäessään riistakamerajutun hovioikeuteen.
        Asia muuttu valtataisteluksi ja menettely voidaan kokea kostona.

        Mitä syyttäjä Tiina Karppinen minulle kosti? Sen kun tietäisi! Serkkuni käytti häntä välikappaleenaan koska vihasi minua syystä, että rakensin hänen haaveilemalleen maalle huvilan...se on vihan syy! Niin hän minulle huusikin , että saat saatana katua, kun laitoit tuon saunasi tuohon! Saunan ja huvilan paikan oli määrännyt silloinen rakennustarkastaja Tikkanen. Hän muuten totesi silloin kun rakennusten paikkaa tuli pähkäilemään, että nyt hän käsittää, että kaikki on ollutkin kiusantekoa! Näin hän sanoi. Sitä ennen oli vesiosuuskunta tarjonnut meille vettä. Siitäkin tuli riita. Silloinen vesiosuuskunnan puheenjohtaja sanoi minulle, että hän voi tulla vaikka oikeuteen todistamaan, että V....nen on sanonut, ettei kiusallakaan anna meille vettä! Saimme veden kolmen asteen oikeuskäsittelyn jälkeen!
        Oli eräs terveystarkastaja Siilinjärveltä, mieshenkilö joka myöskin hetken pähkäiltyään ja kuunneltuaan naapurin juttuja totesi ,että nyt hän käsittää että tämä on pelkkää kiusantekoa!
        Riistakamera syytös on täysin lainvastainen....minä en ollut edes kameroita laittanut j aKarppinen vetää asian hoviin ja syyttää minu mieheni laittamista kameroista!?
        Miksi Karppinen ei syyttänyt tapajan vaimoa osallisuudesta henkirikokseen....sitä asiaa ei ole koskaan tutkittu!
        Minun pitää tietää mitä tontilla tapahtuu, totesi Karppinen minua ja syytti minua mieheni asentamista riistakameroista....jotka Reijo varmasti laittoi oikein. Ei hän kuvannut pihana päin van tien suuntaisesti....kamerat oli käännetty! Näyttö on löysä!
        Miksi tappajan vaimon ei pidä tietää mitä tontilla tapahtuu Tiina Karppinen? Onhan sentää kysymys henkirikoksesta? Olihan selvä näyttö siitä, että vaimo oli lähellä miestään ampumahetkellä. Naisen logiikka petti pahan kerran....vai ?


      • valles

        ei tartte olla kunnoisia hoksottimia kun ymmärtää jotta sinun ja vain sinun käskystä ja määräyksestähän se miehesi ne kamerat oli laittanut....aivan turhaa valitusta ja uikutustahan tuo on.


      • 12345654321
        valles kirjoitti:

        ei tartte olla kunnoisia hoksottimia kun ymmärtää jotta sinun ja vain sinun käskystä ja määräyksestähän se miehesi ne kamerat oli laittanut....aivan turhaa valitusta ja uikutustahan tuo on.

        No jos olikin emännän tahdon mukaan istutksia alettu kuvaamaan, niin kyse on siitä kuka niiden kameroiden suuntausta oli käynyt vääntämässä niin että siitä voi metelin nostaa. Siihenkään ei tarvitse olla paljon hoksottimia.


      • 12345654321
        annanimi kirjoitti:

        "Kuka sinulle kertoo sukuvihasta, anna nimi!"
        En tiedä oikeaa nimeä, mutta nimimerkki on joku siskoterttuhelena.
        Hän on haukkunut sukulaisnaapureitaan täällä vuosikausia, kopioimalla tuhansia kertoja samaa litaniaa, tarkoituksenaan vissiin saada serkulleen lain määräämää rangaistusta pitempi tuomio.
        Näyte tyylilajista: "Kun hän tuli sieltä hän oli kuin vihainen puuskuttava härkä ...ja tulta ja tuppuraa kiroili ja oli uhkaava".

        Tämä "annanimi" 23.8 saattaa olla se kulminaatiopiste joka katkaisee kamelin selän.
        Nimimerkkien nyysiminen vaikeuttaa oikeusmurhattujen asemaa, ei helpota kenenkään asemaa.


      • 12345654321
        marjaliisakaarina kirjoitti:

        huusintarvejutut tuulevat myös Sukevalta! Niistä hän on aina ollut kiinnostunut!
        Olisiko "terapeutilla" mitään kommenttia tälle henkilölle?

        Ketä marjaliisakaarina tarkoittaa "terapeutilla"?
        Onko mahdollista saada tähän vastaus?


      • SiskoTerttuHelena
        valles kirjoitti:

        ei tartte olla kunnoisia hoksottimia kun ymmärtää jotta sinun ja vain sinun käskystä ja määräyksestähän se miehesi ne kamerat oli laittanut....aivan turhaa valitusta ja uikutustahan tuo on.

        Totta kai mieheni laittoi kamerat minun pyynnöstäni, mutta ei kuvaamaan naapurin pihaa....Reijo tiesi kuinka ne laittaa ...tien suuntaisesti hän ne laittoi....hän se tuijotti meidän tontille....kuvista ymmärtää selvästi, että hän käänsi kuvat itseään kuvaamaan....keikisteli puskan lomitse ja kuvautit itseään....eli näyttö oli löysä lakikielellä sanottuna....syyttäjä teki virkavirheen ei ole koskaan aikaisemmin ole nostettu syytettä riistakameroista! Tekemlä tehty juttu niinkuin V...sen kivienpyörittelysyytekin!
        Mitä mieltä siitä, että mies on ajanut minun maani kautta v. 1995 tontilleen....mitään rasitetta ei minun tontilla ole hänen tonttinsa hyväksi, että siitä saisi ajella.....nyt ajaan 2-3 metriä minun mani kautta...jos olis kääntänyt tiensä 2-3 metriä aikaisemmin vasemmalle ajaisi suoraan autotallinsa eteen....tämä kuvaa hyvin serkkuni ikuista riidanhalua...täysin välinpitämätön muista ihmisitä edelleenkin! Hänen kannatatisi pyytää jatkoaikaa vankilasta ja selvittää päänsä ennenkuin tulee ulos sieltä. Nytkin 25.8.2017 oli katkonut ison tuomen alaoksat 2-3 metrisiä...miksi taas teki tällaista...siis täysin välinpitämätön muiden ihmisten omaisuudrest ja hengestä!
        Syyttäjä teki virkavirheen kun täysin löysän näytön perusteella edes nosti syytteen!


      • SiskoTerttuHelena
        rouvaTappinen kirjoitti:

        Miksi valtion virkamiehet yhteistuumin päättivät nöyryyttää leskeä, sitä en ymmärrä.

        Ovat tuttavia ja heidän yläpuolellaan on Makkonen joka tuntee serkkuni perheen jollain tasolla! Serkkuni vain jatkoi valitsemallaan tiellä tapettuaan mieheni ja sai heti toisia mukaansa iloitsemaan pahan tekemisestä! Olin todella sinisilmäinen enkä uskonut tällaista voivan Suomessa tapahtua!
        Jos saisi lukea kaikki ne Facebook- kirjoitukset, huh huh!Se selvittäisi paljon!


      • 12345654321
        12345654321 kirjoitti:

        Ketä marjaliisakaarina tarkoittaa "terapeutilla"?
        Onko mahdollista saada tähän vastaus?

        Voiko "terapeutti" auttaa?
        Ja ketä auttaa?


      • lääk.tri

        Lääkäriapua onkin jo jaettu eri ketjussa eilen. Joku oli todennut kilpirauhashäiriön ja Siskomme keksi heti että kenellä se kilpirauhashäiriö on.


      • 12345654321
        SiskoTerttuHelena kirjoitti:

        Mitä ja miksi valtio minulle kostaisi? Sen kyllä sain huomata, että Pertti Jokinen tunsi serkkuni tilanteen....mutta, kun minä YRITIN sanoa sanottavani sanoi Pertti Jokinen minulle etten kai meinaa täällä kaikkea tuota kertoa! Siis minua ei haluttu kuulla, miksi ylipäätään minun piti sinne mennä, kun minua ei kuuulla?
        Minua oli kehotettu lähettämään vastine hoviin serkkuni syytöksiä vastaan tai oikeammin syyttäjä Tiina Karppisen syytöstä(riistakamerat) vastaan! Näin minua neuvoi, se hovioikeudenneuvos jonka piti alunpitäen tulla paikalle!
        Kirjoitin hoviin kirjelmän luettavaksi. Pertti Jokinen uskoi serkkuani joka valehteli. Aita jonka minä olisin rikkonut vetäessäni kiviä 0,10-0,20 cm hänen puolelleen(hallinnointirikos) olisi ollut jotain parempaa ja kalliimpaa, kuin mitä se oli!
        Kivistä oli serkkuni itse ottanut kuvia, jotka eivät todistaneet yhtään mitään, enkä minä ole mitään kiviä hänen liiterinsä takana vedellyt enkä rikkonut aitaa! Miksi serkkuni ei käyttänyt valvontakameransa kuvia joissa olisi näkynyt, kun minä pyörittelen kiviä? Heillä on kattava valvontakamerajärjestelmä...kertoi riksoylikomisaari Juha Makkonen meille v. 2012!
        Aita oli kanaverkkoa ja muutama raakalaudanpätkä piti sitä koossa! Minä jouduin maksamaan korjauskulut vaikka aita ei ollut edes rikki...kuvaa siitä rikotusta aidasta ei ollut...häntä vaan uskottiin. Sisareni istui vieressä ja hänkin oli nähnyt sen kanaverkko aidan, mutta hänen ei annettu puhua!
        Serkkuni teetti paremman laatuisen aidan minulta saamillaan rahoilla v. 2015!
        Itä-Suomen oikeuslaitos on rappeutunut!

        Oikeuslaitoksen rappiotila huolestuttaa. Kenttäpoliisit on rehellisiä mutta rikospoliisit turvautuvat esim. puhelujen salakuunteluun ja se vääristää tutkimuksia.


      • 12345654321
        annanimi kirjoitti:

        "Kuka sinulle kertoo sukuvihasta, anna nimi!"
        En tiedä oikeaa nimeä, mutta nimimerkki on joku siskoterttuhelena.
        Hän on haukkunut sukulaisnaapureitaan täällä vuosikausia, kopioimalla tuhansia kertoja samaa litaniaa, tarkoituksenaan vissiin saada serkulleen lain määräämää rangaistusta pitempi tuomio.
        Näyte tyylilajista: "Kun hän tuli sieltä hän oli kuin vihainen puuskuttava härkä ...ja tulta ja tuppuraa kiroili ja oli uhkaava".

        Myös nimimerkki PaskaErkki provosoi yhtä kiukkuisesti kuin Siskomme.
        Hän provosoi kirjoittamalla Sukevan vangin "ihon alla".


      • lopeta.hourailu
        rouvaTappinen kirjoitti:

        Miksi valtion virkamiehet yhteistuumin päättivät nöyryyttää leskeä, sitä en ymmärrä.

        Valles, miten voit kuulla uikutusta? (23.9 KLO 5:39)
        Valittaminen = uikutusta!
        Kenen tehtävä on opettaa vallesille ihmisen käyttäytymisen perussääntöjä?


      • Marjaliisakaarina

        Sinä,kuusiharjultatuulee, teetkö muuta,kuin istut vessassa ja kerrot mitä on tulossa?!
        On kerrottavan arvoiset asiat hyvin vähissä!
        On kyllä tiedossani muitakin, joilla ajatusmaailma pyörii huusien ympärillä hyvin vahvasti,ja sen mukaista on kaikki muukin!


      • SiskoTerttuHelena
        valles kirjoitti:

        ei tartte olla kunnoisia hoksottimia kun ymmärtää jotta sinun ja vain sinun käskystä ja määräyksestähän se miehesi ne kamerat oli laittanut....aivan turhaa valitusta ja uikutustahan tuo on.

        Totta kai minä pyysin miestäni laittamaan riistakamerat suojaamaan istutuksiani jotka vuodesta toiseen turmeltiin. Serkkuni itse käänsi kamera kuvaamaan itseään näin yksinkertaista se on, kun haluaa olla pirullinenja ilkeä!Puut ja istutukset estävät näkyvyyttä niinpä serkkuni työntää päänsä pensaiden lomasta(ensin oli repinyt lehviä edestä pois) ja tuijottaa tontilleni ja katsoo kameraan jonka on juuri kääntänyt itseään kuvaamaan....menikö jakeluun! Tietääkö nimimerrkki valles, että haasteesta ei olisi voinut edes normaalin oikeuskäytännön mukaan nostaa edes syytettä koska näyttö on LÖYSÄ! Itä-Suomen oikeuslaitosn on rappeutunut ja hyyssää murhaaja!


    • aloittajanviestikiinnost

      Mitähän aloittaja haluaa viestittää nimimerkillän......."Asiat lähestyvät"?

    • tammiharjulta.tuulee

      Kyllä asiat lähestyvät. Vaikka marokkolainen yritti irtiottoa.

      • SiskoTerttuHelena

        Mitä tarkoitat marokkolaisen irtiotolla? Kirjoitat toisen nimimerkillä...mitkä asiat sinua kiusaavat ?


      • tammiharjultakin.tuulee
        SiskoTerttuHelena kirjoitti:

        Mitä tarkoitat marokkolaisen irtiotolla? Kirjoitat toisen nimimerkillä...mitkä asiat sinua kiusaavat ?

        Yritin heikohkosti viitata viime perjantain turkulaiskatastrofiin. Irtiotto on kyllä huonosti valittu sana, se täytyy myöntää.


      • marjaliisakaarina

        Kuka marokkolainen yritti mitä irtiottoa?
        Mitä islamistien murhat Lapinlahdelle kuuluvat? Ei siellä sellaisia murhia ole tapahtunut!!
        Kirjoittelet toisen nimimerkillä.
        Puhuttaako "mustat aukot"?


      • SiskoTerttuHelena

        Mitä tarkoitat "kyllä asiat lähestyvä"....mitkä asiat lähestyvät?


      • tammiharjultakin.tuulee
        SiskoTerttuHelena kirjoitti:

        Mitä tarkoitat "kyllä asiat lähestyvä"....mitkä asiat lähestyvät?

        No, vaikka sellainen huomio että marokkolaista syytettiin murhista.
        Tänään saimme lukea että marokkolainen myönsi tehneensä henkirikokset mutta kielsi tehneensä murhia. Niinkuin Lapinlahdessa kehitys kehittyi neljä vuotta sitten.


      • SiskoTerttuHelena
        tammiharjultakin.tuulee kirjoitti:

        No, vaikka sellainen huomio että marokkolaista syytettiin murhista.
        Tänään saimme lukea että marokkolainen myönsi tehneensä henkirikokset mutta kielsi tehneensä murhia. Niinkuin Lapinlahdessa kehitys kehittyi neljä vuotta sitten.

        No nyt ymmärsin.


      • tammiharjultakin.tuulee
        marjaliisakaarina kirjoitti:

        Kuka marokkolainen yritti mitä irtiottoa?
        Mitä islamistien murhat Lapinlahdelle kuuluvat? Ei siellä sellaisia murhia ole tapahtunut!!
        Kirjoittelet toisen nimimerkillä.
        Puhuttaako "mustat aukot"?

        "Mustat aukot" eivät todellakaan puhuta minua.
        Monikin kirjoittaa toisten nimimerkeillä, tietämättäänkin, koska erot nimimerkeissä ovat monesti niin hiuksenhienoja ettei robottikaan niitä eroita toisistaan.
        Oliko siellä esimerkiksi piste parin sanan välissä vai ei? Tuon taas robotti muistaa muttei parhaimmankaan muistin omistava ihminen.


      • marjaliisakaarina
        tammiharjultakin.tuulee kirjoitti:

        No, vaikka sellainen huomio että marokkolaista syytettiin murhista.
        Tänään saimme lukea että marokkolainen myönsi tehneensä henkirikokset mutta kielsi tehneensä murhia. Niinkuin Lapinlahdessa kehitys kehittyi neljä vuotta sitten.

        Häntä sentään syytettiin murhista,ei tapoista! Jos tulee toisen verannalle ladatun aseen kanssa,niin eikö tarkoitus ole päivän selvä? Tulee tappamistarkoituksessaon kysymyksessä MURHAAMINEN!
        Tekijä ehdotti TÖRKEÄÄ PAHOINPITELYÄ!!!! Eivät ne sentään siihen suostuneet!


      • pillipiipari.vislaa
        SiskoTerttuHelena kirjoitti:

        Mitä tarkoitat "kyllä asiat lähestyvä"....mitkä asiat lähestyvät?

        Etkö sitten todellakaan ole huomannut asioiden lähestyvän kun pitää oikein kysyä että mitkä asiat.


    • Paskaerkki

      Paskat. Täällä on oikein mukavaa,! Hyvä ruokaa, harrastukset ja päiväraha juoksee.

      • SiskoTerttuHelena

        Tulit kuitenkin palstalle vaikka avasit itsellesi oman otsakkeen?
        Mitäs sitten, kun pääsette ulos vankilasta? Siinä se onkin koetuksen paikka?


      • marjaliisakaarina

        Kai se sitten on todellakin niin, että PAHANKIN TEOSTA on palkkaa saatava!
        Parempi tapa olisi kustantaa TÄYSIHOITONSA työtä tekemällä! Joku putsaa vessojen pöntöt (Lapinlahtelainen sukevalainen on AINA ollut niistä kiinnostunut,asiantuntija siis!),toinen pesee lattiat,kolmas tiskaa päivän,jne.! Vankilat ovat isoja ja paljon on asukkaitakin, töitä riittää!
        Ei pitäisi tavallisia tavallisilla (ei lainvastaisilla) töillä itseään elättäviä enempää rasittaa!
        Rikosten uhritkin maksavat veroa!
        RIKOSTEN UHRIT ON UNOHDETTU!!


      • SiskoTerttuHelena
        marjaliisakaarina kirjoitti:

        Kai se sitten on todellakin niin, että PAHANKIN TEOSTA on palkkaa saatava!
        Parempi tapa olisi kustantaa TÄYSIHOITONSA työtä tekemällä! Joku putsaa vessojen pöntöt (Lapinlahtelainen sukevalainen on AINA ollut niistä kiinnostunut,asiantuntija siis!),toinen pesee lattiat,kolmas tiskaa päivän,jne.! Vankilat ovat isoja ja paljon on asukkaitakin, töitä riittää!
        Ei pitäisi tavallisia tavallisilla (ei lainvastaisilla) töillä itseään elättäviä enempää rasittaa!
        Rikosten uhritkin maksavat veroa!
        RIKOSTEN UHRIT ON UNOHDETTU!!

        Henkirikos Lapinlahdella 24.8.2011 oli murha! Kaksi laukausta 2-3 sek välein ei ole tappo! Lääräri sanoo, että 1. laukaus oli jo tappava, ja 2. laukaus oli varmistuslaukaus! Entäs se, että ukko ammuttuaan mieheni, lähtee nousemaan ylös verandan rappusia ampuakseen minutkin. Minä lähdin pakoon. Hän tuli rivakasti huoneen läpi ja ampui minua selkään 7,5 m:stä! Hän kehuskeli oikeudessa, että juoksi perässäni 30 m saadakseen minutkin hengiltä! Tämäkö olisi tapon yritys...halooooooo syyttäjä Tiina Karppinen?
        Kun järjestit minulle tuomion salakatselusta, täysin löysän näytön perusteella, kysyin sinulta siinä aulassa, kun otit hyllyköstä jotain papereita, että kuinka minä valitan tästä päätöksestä korkeimpaan oikeuteen! Sinä Tiina Karppinen sanoit minulle, että "ai se menee sitten minun kauttani itse et voi sinne valittaa!" Ymmärsin vinkin, jos sinä minulle tuomion oikein hovissa hankit, et varmasti olisi vienyt asiaa korkeimpaan oikeuteen! Sinulle olisi naurettu siellä! Joka tapauksessa sinulle nauretaan!


      • MURHAANLIITTYVÄÄ

        Syyttäjä Tiina Karppinen veti riistakamerajutun hovioikeuteen! Sanoin hänelle istunnon loputtua, siinä aulassa, kun hän otti hyllyköstä jotain papereita, että minä valitan korkeimpaan oikeuteen. Tiina Karppinen sanoi, että sepä meneekin minun käsieni kautta, itse et voi sinne valittaa!

        Oli selvää, että Tiina Karppinen ei olisi lähettänyt typerää juttua korkeimpaan oikeuteen, koska siellä hänelle olisi naurettu! Nyt hänelle nauraa jo yhä enenevä joukko, kun tämä asia on päässyt ihmisten tietoisuuteen! Tällaista ei vaan kertakaikkiaan tehdä! Käräjäoikeus hylkäsi syytteen koska tekijä oli kuollut! Sitäpaitsi Reijo laitto kamerat aivan oikein ei kuvaamaan naapuria! Syyttäjä Tiina Karppinen, tulevaisuuden lupaus, päätti viedä jutun hoviin ja syytti MINUA mieheni asentamista kameroista!?
        Hän esitti, että minun tulee tietää mitä tontilla tapahtuu! Sanoin että niin tiesinkin, että kamerat ovat "vahtimassa" oman tontimme tien varrella puita, jotka toistuvasti turmeltiin.

        MIKSI SYYTTÄJÄ TIINA KARPPINEN EI VASTAAVASTI SYYTTÄNYT HENKIRIKOSENTEKIJÄN VAIMOA, ETTÄ HÄNEN ON TIEDETTÄVÄ MITÄ TONTILLA TAPAHTUU, KUN MIEHENSÄ AMPUU KAHTA IHMISTÄ, JOISTA TOINEN KUOLEE!
        VAIMO OLI TODISTETTAVASTI AMPUMAHETKELLÄ LÄHELLÄ MIESTÄÄN, KOSKA KUULIN HÄNEN PUHUVAN MIEHELLEEN. SYYTTÄJÄ TIINA KARPPINEN EI OLE AMMATTILAINEN KOSKA HÄNEN LOGIKKANSA ONTUU!


        Kuinka syyttäjä Tiina Karppinen uskalsi viedä riistakamerajutun hovioikeuteen....läyttö oli löysä!!? Sanoin hänelle hovioikeudessa, että on äärettömän helppoa mennä kameran taakse ja nytkäyttää kuvakulmaa ja ottaa itsestään kuvia, kuten serkkuni teki. Jos henkirikos olisi yhtään "tyttöstä" kiinnostanut siinä mielessä ,että totuus kaivetaan ulos kääntämällä joka kivi, niin hän olisi päässyt ymmärrykseen siitä, että serkkuni valmisteli tulevaa henkirikosta tekemällä itselleen"puskuria" eli saadakseen syyttää meitä/minua ! Näin tämä asia olisi pitänyt ymmärtää nähdä.

        Tässä valmisteluoperaatiossa oli mukana poliisivahtimestariksi itseään tituleeraava Timo Halonen. Timo Halonen soitti minulle henkirikosoikeudenkäyntiä edeltävän päivän iltana. Timo sanoi, että teille olisi pari haastetta huomiseen oikeudenkäyntiin.
        Olin epätietoinen mitä se merkitsee. Silloin Timo Halönen sanoi, että haasteet olisi kyllä pitänyt toimittaa teille aikaisemmin, mutta meillä ei ole ollut siihen aikaa! Ko. haasteet oli serkkuni pannut vireille 27.7.2013 ....24.8.2013 hän jo ampui mieheni!
        Aikaa siis oli ruunsaasti henkirikosistunto oli 6.11.2013!

        Poliisivahtimestari Halonen valehteli !HÄPEÄ!
        Tämä roskaporukka halusi minun vain järkyttyvän, mieheni henkirikosoikeudenkäynnissä vielä lisää!
        Serkkuni joka on paha, yritti esittää, että kun ampui minua paetessani selkään ja juoksi perässäni vielä sen jälkeen 30m se olisikin törkeä pahoinpitely!

        Lisää Halosesta! Kun epäröin edelleen, mistä oikein on kysymys...sanoo poliisivahtimestari Timo Halonen, että suostukaa nyt vaan, se on teille edullista!!!! Onko tämä poliisi vielä virassa ......mikä oikeus poliisivahtimestarilla on suositella minulle yhtään mitään? Ei vahtimestarilla ole edes oikeutta tietää mitä kuoressa oli! Halonen liittoutui tappajan kanssa ja siksi ei ole sopiva poliisin ammattiin!! Hän teki virkavirheen! Hänen käytös oli törkeää ja ajattelematonta! ....tai kyllä Iisalmeen poliisivoimiin niiden kolmen lisäksi hän sopii erittäin hyvin!


      • tammiharjultakin.tuulee
        MURHAANLIITTYVÄÄ kirjoitti:

        Syyttäjä Tiina Karppinen veti riistakamerajutun hovioikeuteen! Sanoin hänelle istunnon loputtua, siinä aulassa, kun hän otti hyllyköstä jotain papereita, että minä valitan korkeimpaan oikeuteen. Tiina Karppinen sanoi, että sepä meneekin minun käsieni kautta, itse et voi sinne valittaa!

        Oli selvää, että Tiina Karppinen ei olisi lähettänyt typerää juttua korkeimpaan oikeuteen, koska siellä hänelle olisi naurettu! Nyt hänelle nauraa jo yhä enenevä joukko, kun tämä asia on päässyt ihmisten tietoisuuteen! Tällaista ei vaan kertakaikkiaan tehdä! Käräjäoikeus hylkäsi syytteen koska tekijä oli kuollut! Sitäpaitsi Reijo laitto kamerat aivan oikein ei kuvaamaan naapuria! Syyttäjä Tiina Karppinen, tulevaisuuden lupaus, päätti viedä jutun hoviin ja syytti MINUA mieheni asentamista kameroista!?
        Hän esitti, että minun tulee tietää mitä tontilla tapahtuu! Sanoin että niin tiesinkin, että kamerat ovat "vahtimassa" oman tontimme tien varrella puita, jotka toistuvasti turmeltiin.

        MIKSI SYYTTÄJÄ TIINA KARPPINEN EI VASTAAVASTI SYYTTÄNYT HENKIRIKOSENTEKIJÄN VAIMOA, ETTÄ HÄNEN ON TIEDETTÄVÄ MITÄ TONTILLA TAPAHTUU, KUN MIEHENSÄ AMPUU KAHTA IHMISTÄ, JOISTA TOINEN KUOLEE!
        VAIMO OLI TODISTETTAVASTI AMPUMAHETKELLÄ LÄHELLÄ MIESTÄÄN, KOSKA KUULIN HÄNEN PUHUVAN MIEHELLEEN. SYYTTÄJÄ TIINA KARPPINEN EI OLE AMMATTILAINEN KOSKA HÄNEN LOGIKKANSA ONTUU!


        Kuinka syyttäjä Tiina Karppinen uskalsi viedä riistakamerajutun hovioikeuteen....läyttö oli löysä!!? Sanoin hänelle hovioikeudessa, että on äärettömän helppoa mennä kameran taakse ja nytkäyttää kuvakulmaa ja ottaa itsestään kuvia, kuten serkkuni teki. Jos henkirikos olisi yhtään "tyttöstä" kiinnostanut siinä mielessä ,että totuus kaivetaan ulos kääntämällä joka kivi, niin hän olisi päässyt ymmärrykseen siitä, että serkkuni valmisteli tulevaa henkirikosta tekemällä itselleen"puskuria" eli saadakseen syyttää meitä/minua ! Näin tämä asia olisi pitänyt ymmärtää nähdä.

        Tässä valmisteluoperaatiossa oli mukana poliisivahtimestariksi itseään tituleeraava Timo Halonen. Timo Halonen soitti minulle henkirikosoikeudenkäyntiä edeltävän päivän iltana. Timo sanoi, että teille olisi pari haastetta huomiseen oikeudenkäyntiin.
        Olin epätietoinen mitä se merkitsee. Silloin Timo Halönen sanoi, että haasteet olisi kyllä pitänyt toimittaa teille aikaisemmin, mutta meillä ei ole ollut siihen aikaa! Ko. haasteet oli serkkuni pannut vireille 27.7.2013 ....24.8.2013 hän jo ampui mieheni!
        Aikaa siis oli ruunsaasti henkirikosistunto oli 6.11.2013!

        Poliisivahtimestari Halonen valehteli !HÄPEÄ!
        Tämä roskaporukka halusi minun vain järkyttyvän, mieheni henkirikosoikeudenkäynnissä vielä lisää!
        Serkkuni joka on paha, yritti esittää, että kun ampui minua paetessani selkään ja juoksi perässäni vielä sen jälkeen 30m se olisikin törkeä pahoinpitely!

        Lisää Halosesta! Kun epäröin edelleen, mistä oikein on kysymys...sanoo poliisivahtimestari Timo Halonen, että suostukaa nyt vaan, se on teille edullista!!!! Onko tämä poliisi vielä virassa ......mikä oikeus poliisivahtimestarilla on suositella minulle yhtään mitään? Ei vahtimestarilla ole edes oikeutta tietää mitä kuoressa oli! Halonen liittoutui tappajan kanssa ja siksi ei ole sopiva poliisin ammattiin!! Hän teki virkavirheen! Hänen käytös oli törkeää ja ajattelematonta! ....tai kyllä Iisalmeen poliisivoimiin niiden kolmen lisäksi hän sopii erittäin hyvin!

        Sisko Terttu Helenan logiikka ei petä. Ketä se harmittaa?


      • laituska
        MURHAANLIITTYVÄÄ kirjoitti:

        Syyttäjä Tiina Karppinen veti riistakamerajutun hovioikeuteen! Sanoin hänelle istunnon loputtua, siinä aulassa, kun hän otti hyllyköstä jotain papereita, että minä valitan korkeimpaan oikeuteen. Tiina Karppinen sanoi, että sepä meneekin minun käsieni kautta, itse et voi sinne valittaa!

        Oli selvää, että Tiina Karppinen ei olisi lähettänyt typerää juttua korkeimpaan oikeuteen, koska siellä hänelle olisi naurettu! Nyt hänelle nauraa jo yhä enenevä joukko, kun tämä asia on päässyt ihmisten tietoisuuteen! Tällaista ei vaan kertakaikkiaan tehdä! Käräjäoikeus hylkäsi syytteen koska tekijä oli kuollut! Sitäpaitsi Reijo laitto kamerat aivan oikein ei kuvaamaan naapuria! Syyttäjä Tiina Karppinen, tulevaisuuden lupaus, päätti viedä jutun hoviin ja syytti MINUA mieheni asentamista kameroista!?
        Hän esitti, että minun tulee tietää mitä tontilla tapahtuu! Sanoin että niin tiesinkin, että kamerat ovat "vahtimassa" oman tontimme tien varrella puita, jotka toistuvasti turmeltiin.

        MIKSI SYYTTÄJÄ TIINA KARPPINEN EI VASTAAVASTI SYYTTÄNYT HENKIRIKOSENTEKIJÄN VAIMOA, ETTÄ HÄNEN ON TIEDETTÄVÄ MITÄ TONTILLA TAPAHTUU, KUN MIEHENSÄ AMPUU KAHTA IHMISTÄ, JOISTA TOINEN KUOLEE!
        VAIMO OLI TODISTETTAVASTI AMPUMAHETKELLÄ LÄHELLÄ MIESTÄÄN, KOSKA KUULIN HÄNEN PUHUVAN MIEHELLEEN. SYYTTÄJÄ TIINA KARPPINEN EI OLE AMMATTILAINEN KOSKA HÄNEN LOGIKKANSA ONTUU!


        Kuinka syyttäjä Tiina Karppinen uskalsi viedä riistakamerajutun hovioikeuteen....läyttö oli löysä!!? Sanoin hänelle hovioikeudessa, että on äärettömän helppoa mennä kameran taakse ja nytkäyttää kuvakulmaa ja ottaa itsestään kuvia, kuten serkkuni teki. Jos henkirikos olisi yhtään "tyttöstä" kiinnostanut siinä mielessä ,että totuus kaivetaan ulos kääntämällä joka kivi, niin hän olisi päässyt ymmärrykseen siitä, että serkkuni valmisteli tulevaa henkirikosta tekemällä itselleen"puskuria" eli saadakseen syyttää meitä/minua ! Näin tämä asia olisi pitänyt ymmärtää nähdä.

        Tässä valmisteluoperaatiossa oli mukana poliisivahtimestariksi itseään tituleeraava Timo Halonen. Timo Halonen soitti minulle henkirikosoikeudenkäyntiä edeltävän päivän iltana. Timo sanoi, että teille olisi pari haastetta huomiseen oikeudenkäyntiin.
        Olin epätietoinen mitä se merkitsee. Silloin Timo Halönen sanoi, että haasteet olisi kyllä pitänyt toimittaa teille aikaisemmin, mutta meillä ei ole ollut siihen aikaa! Ko. haasteet oli serkkuni pannut vireille 27.7.2013 ....24.8.2013 hän jo ampui mieheni!
        Aikaa siis oli ruunsaasti henkirikosistunto oli 6.11.2013!

        Poliisivahtimestari Halonen valehteli !HÄPEÄ!
        Tämä roskaporukka halusi minun vain järkyttyvän, mieheni henkirikosoikeudenkäynnissä vielä lisää!
        Serkkuni joka on paha, yritti esittää, että kun ampui minua paetessani selkään ja juoksi perässäni vielä sen jälkeen 30m se olisikin törkeä pahoinpitely!

        Lisää Halosesta! Kun epäröin edelleen, mistä oikein on kysymys...sanoo poliisivahtimestari Timo Halonen, että suostukaa nyt vaan, se on teille edullista!!!! Onko tämä poliisi vielä virassa ......mikä oikeus poliisivahtimestarilla on suositella minulle yhtään mitään? Ei vahtimestarilla ole edes oikeutta tietää mitä kuoressa oli! Halonen liittoutui tappajan kanssa ja siksi ei ole sopiva poliisin ammattiin!! Hän teki virkavirheen! Hänen käytös oli törkeää ja ajattelematonta! ....tai kyllä Iisalmeen poliisivoimiin niiden kolmen lisäksi hän sopii erittäin hyvin!

        eepä tuo näyttö kovin löösä oo kun sait kerta sakottii siitä.....aeka hyvä näättö minusta ja pitävä......nuo kaikki on vuan sun mutu tuntumaa


      • suuri.löösä
        laituska kirjoitti:

        eepä tuo näyttö kovin löösä oo kun sait kerta sakottii siitä.....aeka hyvä näättö minusta ja pitävä......nuo kaikki on vuan sun mutu tuntumaa

        Niin, moderoidaanko näitä Lapinlahti-keskusteluja.


      • SiskoTerttuHelena
        tammiharjultakin.tuulee kirjoitti:

        Sisko Terttu Helenan logiikka ei petä. Ketä se harmittaa?

        Kiitos Tammiharjun tuulelle!


      • SiskoTerttuHelena
        laituska kirjoitti:

        eepä tuo näyttö kovin löösä oo kun sait kerta sakottii siitä.....aeka hyvä näättö minusta ja pitävä......nuo kaikki on vuan sun mutu tuntumaa

        Kun luen kommenttiasi, minusta tuntuu, että et tiedä mistä puhut, tai sitten vain puolustat sukulaistasi tai läheistä tuttavaasi!
        Pekka Seppäselle jota sentään epäiltiin kahdesta taposta ei voitu langettaa tuomiota, KOSKA NÄYTTÖ OLI LÖYSÄ!
        Kuinka miestäni ja sittemmin minua(hovissa) voidaa syyttä riistakameroista, joiden näyttö on löysä! Mitä ne kuvat itseasiassa esittivät!? Onko syyttäjä sokea?

        EK(ei tarkoita euroopan keskuspankkia) mainitsi erityisesti vasta hovissa eräästä kuvasta, kuinka siinä serkkuni näkyy erittäin selvästi! Tätä nimenomaista kuvaa ei edes ollut käräjäoikeudessa! Hoviin oli tuotu lisää kuvia...mistä ne tulivat....röyhkeys vain lisääntyi myötä syyttäjän holtittoman käytöksen!

        Toinen kuva! Siinä serkkuni on riipinyt oksia puistani ja työntää päänsä puskan läpi ja syyttää minua salakatselusta! Itse katseli minun tontille!
        Kun mainitsi oikeudessa, että miksi työnnät pääsi istuttamieni puiden ja pensiden läpi, hän toteaa vain, että puut ovat hänen istuttamia! ! Se mies ei ole istuttanut yhtään puuta sen tien varteen! Kaikki puut ovat minun istuttamiani molemmin puoli leveää ojaa!

        Ja mitä sillä on sen kanssa tekemistä vaikka olisikin istuttanut puita? Hän halusi saada kuvia itsestään! Käänsi kamerat itseään kuvaamaan! Hänelle oli tähän suuri itressi....tehtyään henkirikoksen hän otti takataskustaa valttikortin, jotta todellinen rikos, joka vaati mieheni hengen häipyis taustalle!
        He olivat tottuneet tulemaan meidän puolelle vapaasti. Serkku oli käynyt kieltämässä pikkupoikia, etteivät he saa tulla kastelemaan istutuksiani....ihmettelinkin miksi istutukset nuokkuvat!?
        Vaimo oli kävellyt alas rantaan ja kieltänyt metsuria paistamasta makkaraa nuotiolla! Korallikannukkaita kiskotiin( ne ovat melko arvokkaiat 8,5 eur kpl)...parin metrin matkalta pois Ne löytyivät seuraavana vuonna saunan takana olevasta ryteiköstä! Istutin korallikannukoiden tilalle 6 kpl tuijia!

        Kun aloitin kirjoittelun riistakameroiden osalta, niin jonkun ajan kuluttua ilmestyi Iisalmen poliisin sivulle tekstiä; poliisi on alkanut sakottamaan riistakameroita jotka on huolimattomasti tai väärin asetettuja!
        On erikoista jos Iisalmen poliisi olisi alkanut sellaista tekemään! ? Riistakameroiden näyttö on löysä Iisalmen poliisi ei ole sakottanut yhtää ketään riistakameroista!
        Mieheni asensi riistakamera täysin oikein. Hän mainitsi minulle ne asennettuaan, että on oltava tarkkana, että ne eivät sivua naapurin tonttia...hän asensi ne huolelliesesti! Hän tiesi määräykset eikä ole niitä rikkonut! Itse käänsitte kamerat itseänne kuvaaman! Meillä ei ollut mitään intressiä kuvat teitä, teillä oli sen sijaan intressi tulevia tapahtumia varten!
        Miksi meidän riistakameran kuvia jotka olivat huvilan vieressä olevia halkopinoja "turvaamassa" ei koskaan tutkittu? Näihin kuviin jäivät naapurin vaimo ja aikuinen tyttärensä!
        Henkirikoksen jälkeen rikosylikomisaari Juha Makkonen oli vaatinut tietokoneen hallintaansa ja tuhosi kuvat!
        Mitä mieltä kirjoittaja on siitä, että todistusmateriaali tuhotaan, ja siten suojellaan tappajan vaimoa?
        Onko kirjoittaja myöskin sitä mieltä, että naapuri voi halutessaan tehdä tiensä toisen tontin kautta? Kysymys on 2-3 metristä! Miksi naapuri ei kääntänyt omaa reittiään tontilleen 2-3 metriä aikaisemmin omalle puolelleen... ..autotalli on siinä mukavasti lähellä?
        Onko serkkuni mielestänne riidanhaastaja vai rauhallinen hyvä naapuri?


      • marjaliisakaarina
        laituska kirjoitti:

        eepä tuo näyttö kovin löösä oo kun sait kerta sakottii siitä.....aeka hyvä näättö minusta ja pitävä......nuo kaikki on vuan sun mutu tuntumaa

        KETÄÄN EI KOSKAAN OLE VOITU RIISTAKAMEROISTA SYYTTÄÄ;JUURI SIKSI;ETTÄ ON ÄÄRETTÖMÄN HELPPO KÄYDÄ NYTKÄYTTÄMÄSSÄ PANNASTA "OIKEA SUUNTA"!
        KATSELUTTIVAT ITSEÄÄN 9 PÄIVÄÄ!
        YLEINEN SYYTTÄJÄKIN IHMETTELI;ETTÄ MIKSÈTTE HETI ILMOITTANEET, KUN HUOMASITTE!? ROUVA TALOLLINEN VASTASI;ETTÄ NIINH! aviosiippa on tunnetusti musta-aukkoinen ,sopivasti!
        MINULLE EI OLISI RIITTÄNYT!
        RIISTAKAMEROISSA EI OLE LIIKKUVAA LINSSIÄ;KUTEN TIEDÄT; TARPEEKSI KAUKAA TAAKSE VAIN JA NYKÄYS!


      • marjaliisakaarina
        SiskoTerttuHelena kirjoitti:

        Kun luen kommenttiasi, minusta tuntuu, että et tiedä mistä puhut, tai sitten vain puolustat sukulaistasi tai läheistä tuttavaasi!
        Pekka Seppäselle jota sentään epäiltiin kahdesta taposta ei voitu langettaa tuomiota, KOSKA NÄYTTÖ OLI LÖYSÄ!
        Kuinka miestäni ja sittemmin minua(hovissa) voidaa syyttä riistakameroista, joiden näyttö on löysä! Mitä ne kuvat itseasiassa esittivät!? Onko syyttäjä sokea?

        EK(ei tarkoita euroopan keskuspankkia) mainitsi erityisesti vasta hovissa eräästä kuvasta, kuinka siinä serkkuni näkyy erittäin selvästi! Tätä nimenomaista kuvaa ei edes ollut käräjäoikeudessa! Hoviin oli tuotu lisää kuvia...mistä ne tulivat....röyhkeys vain lisääntyi myötä syyttäjän holtittoman käytöksen!

        Toinen kuva! Siinä serkkuni on riipinyt oksia puistani ja työntää päänsä puskan läpi ja syyttää minua salakatselusta! Itse katseli minun tontille!
        Kun mainitsi oikeudessa, että miksi työnnät pääsi istuttamieni puiden ja pensiden läpi, hän toteaa vain, että puut ovat hänen istuttamia! ! Se mies ei ole istuttanut yhtään puuta sen tien varteen! Kaikki puut ovat minun istuttamiani molemmin puoli leveää ojaa!

        Ja mitä sillä on sen kanssa tekemistä vaikka olisikin istuttanut puita? Hän halusi saada kuvia itsestään! Käänsi kamerat itseään kuvaamaan! Hänelle oli tähän suuri itressi....tehtyään henkirikoksen hän otti takataskustaa valttikortin, jotta todellinen rikos, joka vaati mieheni hengen häipyis taustalle!
        He olivat tottuneet tulemaan meidän puolelle vapaasti. Serkku oli käynyt kieltämässä pikkupoikia, etteivät he saa tulla kastelemaan istutuksiani....ihmettelinkin miksi istutukset nuokkuvat!?
        Vaimo oli kävellyt alas rantaan ja kieltänyt metsuria paistamasta makkaraa nuotiolla! Korallikannukkaita kiskotiin( ne ovat melko arvokkaiat 8,5 eur kpl)...parin metrin matkalta pois Ne löytyivät seuraavana vuonna saunan takana olevasta ryteiköstä! Istutin korallikannukoiden tilalle 6 kpl tuijia!

        Kun aloitin kirjoittelun riistakameroiden osalta, niin jonkun ajan kuluttua ilmestyi Iisalmen poliisin sivulle tekstiä; poliisi on alkanut sakottamaan riistakameroita jotka on huolimattomasti tai väärin asetettuja!
        On erikoista jos Iisalmen poliisi olisi alkanut sellaista tekemään! ? Riistakameroiden näyttö on löysä Iisalmen poliisi ei ole sakottanut yhtää ketään riistakameroista!
        Mieheni asensi riistakamera täysin oikein. Hän mainitsi minulle ne asennettuaan, että on oltava tarkkana, että ne eivät sivua naapurin tonttia...hän asensi ne huolelliesesti! Hän tiesi määräykset eikä ole niitä rikkonut! Itse käänsitte kamerat itseänne kuvaaman! Meillä ei ollut mitään intressiä kuvat teitä, teillä oli sen sijaan intressi tulevia tapahtumia varten!
        Miksi meidän riistakameran kuvia jotka olivat huvilan vieressä olevia halkopinoja "turvaamassa" ei koskaan tutkittu? Näihin kuviin jäivät naapurin vaimo ja aikuinen tyttärensä!
        Henkirikoksen jälkeen rikosylikomisaari Juha Makkonen oli vaatinut tietokoneen hallintaansa ja tuhosi kuvat!
        Mitä mieltä kirjoittaja on siitä, että todistusmateriaali tuhotaan, ja siten suojellaan tappajan vaimoa?
        Onko kirjoittaja myöskin sitä mieltä, että naapuri voi halutessaan tehdä tiensä toisen tontin kautta? Kysymys on 2-3 metristä! Miksi naapuri ei kääntänyt omaa reittiään tontilleen 2-3 metriä aikaisemmin omalle puolelleen... ..autotalli on siinä mukavasti lähellä?
        Onko serkkuni mielestänne riidanhaastaja vai rauhallinen hyvä naapuri?

        Topakka nimismies nimitti tätä naapuria mökin rakentamisen alkuvaiheessa RÄHJÄ -V..............läiseksi!
        Riitelijä ja rähisijä siis hänen mielestään! Olen samalla kannalla,paljon nähneenä!


      • SiskoTerttuHelena
        marjaliisakaarina kirjoitti:

        KETÄÄN EI KOSKAAN OLE VOITU RIISTAKAMEROISTA SYYTTÄÄ;JUURI SIKSI;ETTÄ ON ÄÄRETTÖMÄN HELPPO KÄYDÄ NYTKÄYTTÄMÄSSÄ PANNASTA "OIKEA SUUNTA"!
        KATSELUTTIVAT ITSEÄÄN 9 PÄIVÄÄ!
        YLEINEN SYYTTÄJÄKIN IHMETTELI;ETTÄ MIKSÈTTE HETI ILMOITTANEET, KUN HUOMASITTE!? ROUVA TALOLLINEN VASTASI;ETTÄ NIINH! aviosiippa on tunnetusti musta-aukkoinen ,sopivasti!
        MINULLE EI OLISI RIITTÄNYT!
        RIISTAKAMEROISSA EI OLE LIIKKUVAA LINSSIÄ;KUTEN TIEDÄT; TARPEEKSI KAUKAA TAAKSE VAIN JA NYKÄYS!

        Syyttäjä Tiina Karppinen voi kaiken! Jokin häntä innosti vetämään riistakamera-asia hoviin....mikä motivoi moiseen tekoon? Kun katsoo kuvia kriittisesti=älyllisesti, niistä käy ilmi juuri se mitä olin koko ajan sanonut myös syyttäjälle hovissa. Mies työntää päänsä puskien läpi, kun on ensin riipinyt siihen aukon katselee tontilleni ja syyttää minua salakatselusta!
        Toisessa kuvassa hän keikistelee puiden lomasta...näyttää sammakolta...ja yrittää saada kuvattua itseään!!! Siitä kohtaa oli katkaistu jo isompi puunrunko pois, näkyy vieläkin maastossa! Se kuva jossa ukko istuu ruohonleikkurin päällä ei edes ollut käräjäoikeudessa....tästä kuvasta nimenomaan serkkuni asianajaja sanoi, että tässä kuvassa näkyy nyt selvästi H...i V....inen!
        Juttu on niin tekemällä tehty suorastaan ajojahti minua kohtaan!
        Serkkuni käänsi kamerat ja otti kuvia itsestään ja syyttäjä nielee kaiken...mikä on tämä lady naisiaan??
        Itä-Suomen oikeuslaitos on rappeutunut!


      • neitiABC
        MURHAANLIITTYVÄÄ kirjoitti:

        Syyttäjä Tiina Karppinen veti riistakamerajutun hovioikeuteen! Sanoin hänelle istunnon loputtua, siinä aulassa, kun hän otti hyllyköstä jotain papereita, että minä valitan korkeimpaan oikeuteen. Tiina Karppinen sanoi, että sepä meneekin minun käsieni kautta, itse et voi sinne valittaa!

        Oli selvää, että Tiina Karppinen ei olisi lähettänyt typerää juttua korkeimpaan oikeuteen, koska siellä hänelle olisi naurettu! Nyt hänelle nauraa jo yhä enenevä joukko, kun tämä asia on päässyt ihmisten tietoisuuteen! Tällaista ei vaan kertakaikkiaan tehdä! Käräjäoikeus hylkäsi syytteen koska tekijä oli kuollut! Sitäpaitsi Reijo laitto kamerat aivan oikein ei kuvaamaan naapuria! Syyttäjä Tiina Karppinen, tulevaisuuden lupaus, päätti viedä jutun hoviin ja syytti MINUA mieheni asentamista kameroista!?
        Hän esitti, että minun tulee tietää mitä tontilla tapahtuu! Sanoin että niin tiesinkin, että kamerat ovat "vahtimassa" oman tontimme tien varrella puita, jotka toistuvasti turmeltiin.

        MIKSI SYYTTÄJÄ TIINA KARPPINEN EI VASTAAVASTI SYYTTÄNYT HENKIRIKOSENTEKIJÄN VAIMOA, ETTÄ HÄNEN ON TIEDETTÄVÄ MITÄ TONTILLA TAPAHTUU, KUN MIEHENSÄ AMPUU KAHTA IHMISTÄ, JOISTA TOINEN KUOLEE!
        VAIMO OLI TODISTETTAVASTI AMPUMAHETKELLÄ LÄHELLÄ MIESTÄÄN, KOSKA KUULIN HÄNEN PUHUVAN MIEHELLEEN. SYYTTÄJÄ TIINA KARPPINEN EI OLE AMMATTILAINEN KOSKA HÄNEN LOGIKKANSA ONTUU!


        Kuinka syyttäjä Tiina Karppinen uskalsi viedä riistakamerajutun hovioikeuteen....läyttö oli löysä!!? Sanoin hänelle hovioikeudessa, että on äärettömän helppoa mennä kameran taakse ja nytkäyttää kuvakulmaa ja ottaa itsestään kuvia, kuten serkkuni teki. Jos henkirikos olisi yhtään "tyttöstä" kiinnostanut siinä mielessä ,että totuus kaivetaan ulos kääntämällä joka kivi, niin hän olisi päässyt ymmärrykseen siitä, että serkkuni valmisteli tulevaa henkirikosta tekemällä itselleen"puskuria" eli saadakseen syyttää meitä/minua ! Näin tämä asia olisi pitänyt ymmärtää nähdä.

        Tässä valmisteluoperaatiossa oli mukana poliisivahtimestariksi itseään tituleeraava Timo Halonen. Timo Halonen soitti minulle henkirikosoikeudenkäyntiä edeltävän päivän iltana. Timo sanoi, että teille olisi pari haastetta huomiseen oikeudenkäyntiin.
        Olin epätietoinen mitä se merkitsee. Silloin Timo Halönen sanoi, että haasteet olisi kyllä pitänyt toimittaa teille aikaisemmin, mutta meillä ei ole ollut siihen aikaa! Ko. haasteet oli serkkuni pannut vireille 27.7.2013 ....24.8.2013 hän jo ampui mieheni!
        Aikaa siis oli ruunsaasti henkirikosistunto oli 6.11.2013!

        Poliisivahtimestari Halonen valehteli !HÄPEÄ!
        Tämä roskaporukka halusi minun vain järkyttyvän, mieheni henkirikosoikeudenkäynnissä vielä lisää!
        Serkkuni joka on paha, yritti esittää, että kun ampui minua paetessani selkään ja juoksi perässäni vielä sen jälkeen 30m se olisikin törkeä pahoinpitely!

        Lisää Halosesta! Kun epäröin edelleen, mistä oikein on kysymys...sanoo poliisivahtimestari Timo Halonen, että suostukaa nyt vaan, se on teille edullista!!!! Onko tämä poliisi vielä virassa ......mikä oikeus poliisivahtimestarilla on suositella minulle yhtään mitään? Ei vahtimestarilla ole edes oikeutta tietää mitä kuoressa oli! Halonen liittoutui tappajan kanssa ja siksi ei ole sopiva poliisin ammattiin!! Hän teki virkavirheen! Hänen käytös oli törkeää ja ajattelematonta! ....tai kyllä Iisalmeen poliisivoimiin niiden kolmen lisäksi hän sopii erittäin hyvin!

        Tuo pitäisi selvittää että OLIKO ampujan vaimo loppujen lopuksi paikalla ollenkaan. Sisko TerttuHelena kertoo KUULLEENSA vaimon äänen. Mutta ääritilanteissa ihminen voi kuulla "ääniä", jotka eivät ole todellisia. Eikä se ole hulluuden merkki välttämättä, harhan merkki kyllä.

        Samanlaisia "harhoja " kerrottiin Anneli Auerin lasten kuulleen mutta lapset kyllä keskenään saattoivat keksiäkin tarinoita. SiskoTerttu Helena ei valhettele pikkulasten tavoin.


      • SiskoTerttuHelena
        neitiABC kirjoitti:

        Tuo pitäisi selvittää että OLIKO ampujan vaimo loppujen lopuksi paikalla ollenkaan. Sisko TerttuHelena kertoo KUULLEENSA vaimon äänen. Mutta ääritilanteissa ihminen voi kuulla "ääniä", jotka eivät ole todellisia. Eikä se ole hulluuden merkki välttämättä, harhan merkki kyllä.

        Samanlaisia "harhoja " kerrottiin Anneli Auerin lasten kuulleen mutta lapset kyllä keskenään saattoivat keksiäkin tarinoita. SiskoTerttu Helena ei valhettele pikkulasten tavoin.

        Asia selviää kun vain lukee kuulustelupöytäkirjan. Vaimo sanoo kuulleensa minun sanomisen.....koska minä vastasin vaimo miehelleen esittämään kysymykseen" mitä se H....ki-poika täällä touhuilee?"Hänen äänensä ei ollut kauhistunut ei shokissa vaan tavallinen. Se on hälyyttävää! Vaimo kuulee kolme laukausta ja kolmannen laukauksen jälkeen alkaa kyselemään mieheltään mitä sen mitä edellä kirjoitin! Eräs todistaja sanoi käräjäsalissa, kun kuuli laukaukset ja ilmeisesti myös mieheni kovan karjaisun, että nyt tapetaan ihmisiä! Kuinka vaimo joka oli TODISTETTAVASTI tontillaan ei älyä mitä tontilla tapahtuu. Alue ei ole suuri...rakannukset ovat lähellä toisiaan....heidän saunansa viisi metriä rajasta! Vaimo sanoo mennensä saunaan kylpemään ja palatessaan sieltä max 10 minuutin kuluttua hän sanoo kuulleensa jo laukauksia! Miksi kukaan menisi saunaa 10 min? Tarkistiko poliisi, oliko sauna edes lämmin? Olimme Reijon kanssa lähellä saunaa, kun rakensimme pyöröpuista aitaa ja olisimme huomanneet, jos sauna olisi lämminnyt! Vaimo oli saunalla joka tapauksessa jo silloin kun teimme aitaa! Tämä aita oli työnnetty vinoon...ilmeiseti siitä tultiin meitä tappamaan! Ase oli saunalla josta serkkuni sen sai tai haki...tuli matalan kanaverkkoaidan yli ja koputti huvilan rajan puoliseen nurkkaan jne.

        PS. En kai minä nyt pakoon juostessani huutelisi itsekseni.."että tappoi Reijon ja nyt ampui minua." Vaimo kertoo kuullensa minun sanomiseni.....eli hän oli lähellä miestää.....edessä päin hän ei ollut, koska ajattelin että käännyn katsomaan miten ihmeessä L...na puhuu takanani? Kuitenki ajattelin, että jos käännyt katsomaan voin kompastua ja jatkoin juoksemistani! Vaimon osuus on tutkittava...tilanne on epävakaa ja normaaliudesta kaukana! Kumpikaan ei ole ottanut koskaan mitään yhteyttä...ei mitään selitystä..ei "anteeksipyyntöä" ei edes vaimon osalta....Miksi ei?


      • neitiABC
        SiskoTerttuHelena kirjoitti:

        Asia selviää kun vain lukee kuulustelupöytäkirjan. Vaimo sanoo kuulleensa minun sanomisen.....koska minä vastasin vaimo miehelleen esittämään kysymykseen" mitä se H....ki-poika täällä touhuilee?"Hänen äänensä ei ollut kauhistunut ei shokissa vaan tavallinen. Se on hälyyttävää! Vaimo kuulee kolme laukausta ja kolmannen laukauksen jälkeen alkaa kyselemään mieheltään mitä sen mitä edellä kirjoitin! Eräs todistaja sanoi käräjäsalissa, kun kuuli laukaukset ja ilmeisesti myös mieheni kovan karjaisun, että nyt tapetaan ihmisiä! Kuinka vaimo joka oli TODISTETTAVASTI tontillaan ei älyä mitä tontilla tapahtuu. Alue ei ole suuri...rakannukset ovat lähellä toisiaan....heidän saunansa viisi metriä rajasta! Vaimo sanoo mennensä saunaan kylpemään ja palatessaan sieltä max 10 minuutin kuluttua hän sanoo kuulleensa jo laukauksia! Miksi kukaan menisi saunaa 10 min? Tarkistiko poliisi, oliko sauna edes lämmin? Olimme Reijon kanssa lähellä saunaa, kun rakensimme pyöröpuista aitaa ja olisimme huomanneet, jos sauna olisi lämminnyt! Vaimo oli saunalla joka tapauksessa jo silloin kun teimme aitaa! Tämä aita oli työnnetty vinoon...ilmeiseti siitä tultiin meitä tappamaan! Ase oli saunalla josta serkkuni sen sai tai haki...tuli matalan kanaverkkoaidan yli ja koputti huvilan rajan puoliseen nurkkaan jne.

        PS. En kai minä nyt pakoon juostessani huutelisi itsekseni.."että tappoi Reijon ja nyt ampui minua." Vaimo kertoo kuullensa minun sanomiseni.....eli hän oli lähellä miestää.....edessä päin hän ei ollut, koska ajattelin että käännyn katsomaan miten ihmeessä L...na puhuu takanani? Kuitenki ajattelin, että jos käännyt katsomaan voin kompastua ja jatkoin juoksemistani! Vaimon osuus on tutkittava...tilanne on epävakaa ja normaaliudesta kaukana! Kumpikaan ei ole ottanut koskaan mitään yhteyttä...ei mitään selitystä..ei "anteeksipyyntöä" ei edes vaimon osalta....Miksi ei?

        Ok, ajatteluni oli siis lähtenyt harhapoluille kun olen tätä juttua pähkäillyt.
        Tämä vain on niin perin omituista. Miksi syyttäjä toimii täysin epäloogisesti?!?


      • ajatuskiertää
        SiskoTerttuHelena kirjoitti:

        Asia selviää kun vain lukee kuulustelupöytäkirjan. Vaimo sanoo kuulleensa minun sanomisen.....koska minä vastasin vaimo miehelleen esittämään kysymykseen" mitä se H....ki-poika täällä touhuilee?"Hänen äänensä ei ollut kauhistunut ei shokissa vaan tavallinen. Se on hälyyttävää! Vaimo kuulee kolme laukausta ja kolmannen laukauksen jälkeen alkaa kyselemään mieheltään mitä sen mitä edellä kirjoitin! Eräs todistaja sanoi käräjäsalissa, kun kuuli laukaukset ja ilmeisesti myös mieheni kovan karjaisun, että nyt tapetaan ihmisiä! Kuinka vaimo joka oli TODISTETTAVASTI tontillaan ei älyä mitä tontilla tapahtuu. Alue ei ole suuri...rakannukset ovat lähellä toisiaan....heidän saunansa viisi metriä rajasta! Vaimo sanoo mennensä saunaan kylpemään ja palatessaan sieltä max 10 minuutin kuluttua hän sanoo kuulleensa jo laukauksia! Miksi kukaan menisi saunaa 10 min? Tarkistiko poliisi, oliko sauna edes lämmin? Olimme Reijon kanssa lähellä saunaa, kun rakensimme pyöröpuista aitaa ja olisimme huomanneet, jos sauna olisi lämminnyt! Vaimo oli saunalla joka tapauksessa jo silloin kun teimme aitaa! Tämä aita oli työnnetty vinoon...ilmeiseti siitä tultiin meitä tappamaan! Ase oli saunalla josta serkkuni sen sai tai haki...tuli matalan kanaverkkoaidan yli ja koputti huvilan rajan puoliseen nurkkaan jne.

        PS. En kai minä nyt pakoon juostessani huutelisi itsekseni.."että tappoi Reijon ja nyt ampui minua." Vaimo kertoo kuullensa minun sanomiseni.....eli hän oli lähellä miestää.....edessä päin hän ei ollut, koska ajattelin että käännyn katsomaan miten ihmeessä L...na puhuu takanani? Kuitenki ajattelin, että jos käännyt katsomaan voin kompastua ja jatkoin juoksemistani! Vaimon osuus on tutkittava...tilanne on epävakaa ja normaaliudesta kaukana! Kumpikaan ei ole ottanut koskaan mitään yhteyttä...ei mitään selitystä..ei "anteeksipyyntöä" ei edes vaimon osalta....Miksi ei?

        Mitä hemmetin merkitystä on missä vaimo oli ja oliko shokissa vai ei. Syyllinen on selvinnyt, tunnustanut, ja saanut tuomion, joka on lakien mukainen ja kestää hyvin vertailun muihin vastaaviin tapauksiin.
        Asia on oikeasti selvä ja loppuun käsitelty. Leskelle tuli asian päivittäisestä vatvomisesta pakkomielle, josta ei näytä mitenkään pääsevän eroon, eikä näköjään haluakaan.


      • neitiABC
        ajatuskiertää kirjoitti:

        Mitä hemmetin merkitystä on missä vaimo oli ja oliko shokissa vai ei. Syyllinen on selvinnyt, tunnustanut, ja saanut tuomion, joka on lakien mukainen ja kestää hyvin vertailun muihin vastaaviin tapauksiin.
        Asia on oikeasti selvä ja loppuun käsitelty. Leskelle tuli asian päivittäisestä vatvomisesta pakkomielle, josta ei näytä mitenkään pääsevän eroon, eikä näköjään haluakaan.

        Ihmisellä on omatunto joka määrää aika pitkälle ihmisen käyttäytymistä.
        Oletko kuullut sellaisesta?
        Pakkomielteestä ei voi päästä eroon jos se yhteiskunnan terveen rakentamisen kannalta selvitettävä ongelma.
        Eilen aamulla AamuTVssä esiintyi Anne Birgitta Pessi joka puhui ihmisen empatiakyvystä. Sopii kuin valettu se aihe tähän Lapinlahden henkirikos-teemaan.
        Jos ja kun ajatus kiertää niin tehtäväsi on selvittää miksi niin tapahtuu.


      • SiskoTerttuHelena
        neitiABC kirjoitti:

        Ok, ajatteluni oli siis lähtenyt harhapoluille kun olen tätä juttua pähkäillyt.
        Tämä vain on niin perin omituista. Miksi syyttäjä toimii täysin epäloogisesti?!?

        Siitä on otettava selvää!Jokaiseen tekoon on aina motiivi! Koko rikoskokonaisuudessa on liian monta ? -merkkiä....ja ennen kaikkea KUKA PÄÄTTI TUTKIJANVAIHDOKSESTA.....ala-arvoinen ja tosiasiallisia tapahtumia välttelevä henkirikostutkinta PÄÄTETTIIN tehdä ja se toteutettiin niin, että vanhempi konstaapeli Ville Mykkänen "hyllytettiin" tutkimuksista koska hän ei suostunut tutkimaan uutta annettu rikosnimikettä kuten vanhempi rikoskonstaapeli Jari Rytkönen suostui tekemään. Jari Rytkönen käyttää kahta virkanimikettä tutkinnan aikan , saiko hän nimityksen tutkinnan aikana?
        Miksi Jari Rytkönen sanoo, että rikosylikomisaari Juha Makkonen vaati mieheni tietokoneen hallintaansa....Jari ihmetteli miksi se sen haluaa,vaikkei siitä ei ole muihin järjestelmiin mitään yhteyksiä?
        Mutta vietävä on kun Makkonen haluaa! Näin Jari sanoi!Jari oli tukijaksi siirretty Ville Mykkäsen tilalle, eikä Makkosella pitänyt olla asiassa mitään roolia!
        Niin se vaan on, että ne kuvat joihin naapurin vaimo jäi 5.10.2011 klo 17.12 nakklemassa klapeja koriin aikuisen tyttären katsellessa vieressä olivat henkirikoksen aurettava syy! Jos asia olisi tutkittu heti kun pyysin...uskon että mieheni eläisi.

        Vaimo kertoo tulleensa juuri 2013 erittäin ahdistuneeksi eikä saanut enää nukutuksi. Miehensä huomasi tämän...hän kertoo kuulustelussa. Miksi ja mistä sysytä hän tuli niin ahdistuneeksi....olin vaatinut nyt heinäkuussa 2013 rikosylikomisaari Juha Makksota tukimaan klapeja nakkelevan vaimon touhut tontillani, tai muuten vaihtaisin tutkijaa!
        Sovimme, että vien muistitikun Makkoselle Iisalmeen käteen ma 26.8.2013. Makkonen ehdotti, että lähettäisin sen postitse. Sanoin että asia on nyt venynyt jo niin pitkäksi, että tuon sen sinulle Iisalmeen. Mieheni tuli pe 23.8.2013 saunomaan ja laittamaan huvilaa talvikuntoon!

        Hänet ammuttiin la 24.8.2013 verandalla illalla 18.30. Ajoitus täsmää liiankin hyvin. Vaimo penikoi, että jäisi kiinni varkaudesta...mutta ei voinut tulla meille asiaa selvittämään, koska olivat rikkonut niin paljon meitä kohtaan vuodesta 1994 ja nyt oli liian kova pala tunnustaa!
        Ei serkkuni pimahtanut riistakameroiden takia jotka olivat meidän oman tiemme varrella vahtimassa istutuksia...eikä hän pimahtanut kivien pyörittelystä(koska itse kivet sinne pyöritteli, jos niitä edes oli pyöritelty) kuvat eivät todistaneet yhtään mitään!

        Kamerat olivat tiemme varressa vain 2-3 viikkoa v. 2013 ja kiviä oli pyöritelty heidän liiterin takana 0,10-0,20 cm...TÄMÄ OLI HALLINNOINTIRIKOS! Lopuksi hovioikeus totesi aidan raja-aidaksi , kuten minä olin sanonutkin sen olevan....Lapinlahden maanmittausosasto väitti sen olevan 0,10-0,20 cm pois päin rajasta! Tämä kaikki on nurettavaa saivartelua ja suorastaan sairaalloista touhua ja tappajan tahtoon taipumista!
        Samaan aikaan serkkuni on ajellut vuodesta 1995 tontilleen minun maani kautta 2-3 metriä...jos hän olisi kääntänyt oman tiensä 2-3 m ennen minun maatani vasemalle, niin hään olisi päässyt suoraan oman autotallinsa eteen! Minun tontilla ei ole rasitetta hänen tonttinsa hyväksi, mutta tämä asia tuli tietooni vasta tänä vuonna rajankäynnin yhteyderssä 25.8.2017!
        Ja tämä mies syyttää minua HALLINNOINTIRIKKOMUKSESTA 0,10-0,20 CM JA SAA SIITÄ MINULLE TUOMION!
        Hän saa minulle tuomion salakatselusta v. 2013...kamerat olivat puita ja istutuksia "vahtimassa"ainoastaan staan kesällä 2013 2-3 viikkoa!
        Molemmat haasteet on annettu poliisiell 29.7.213 j akolmen viikon päästä hän päättikin sitten tappaa...olihan hänellä nyt "syy"!
        Samaan aikaan halkoja ja klapeja hävisi noin 1000 eur edestä. Klapikuviin jää vaimo aikuisen tyttärensä kanssa vaimo nakklee klapeja sinivalkoiseen koriin...lopuksi Makkonen vaatiin mieheni tietokoneen hallintaansa ja tuhoaa kuvatallenteet heti mieheni kuoleman!
        Koko juttu on erittäin häpeällinen j a täynnä kaikkea mahdollista väärinkäytöstä ja väinpitättömyyttä totuudesta!


      • 12345654321
        ajatuskiertää kirjoitti:

        Mitä hemmetin merkitystä on missä vaimo oli ja oliko shokissa vai ei. Syyllinen on selvinnyt, tunnustanut, ja saanut tuomion, joka on lakien mukainen ja kestää hyvin vertailun muihin vastaaviin tapauksiin.
        Asia on oikeasti selvä ja loppuun käsitelty. Leskelle tuli asian päivittäisestä vatvomisesta pakkomielle, josta ei näytä mitenkään pääsevän eroon, eikä näköjään haluakaan.

        Tässähän on kyse kokonaisuudesta, tätä on turha viipaloida. Henkirikos on vakava rikos mutta riistakamerarikos vaikuttaa lähinnä lavastukeen verrattavasta näpertelystä.


      • SiskoTerttuHelena
        12345654321 kirjoitti:

        Tässähän on kyse kokonaisuudesta, tätä on turha viipaloida. Henkirikos on vakava rikos mutta riistakamerarikos vaikuttaa lähinnä lavastukeen verrattavasta näpertelystä.

        Riistakamerat olivat viime hetkellä kehitelty lavaste samoin kivienpyörittely syyte HALLINNOINTIRIKOS aivan älytön ... itse pyöritteli niitä kiviä, ne olivat olleet korallikannukasaitani takana aina vuodesta 2000, kun istutin korallikannukkaat... jos kiviä yleensä oli edes pyöritelty....mitä omat kuvat muka todistavat, samaa totesi se toinen hovioikeudessa oleva tämän ajan Debora... ....haasteet oli pantu vireille 29.7.13, hän suunnitteli tappavansa ja teki sen 24.8.2013!
        Oikeudessa tuomari kysyi, mitä ne kivet teitä haittaavat? Tappaja vastaa, että ne aiheuttavat hänelle asumismukavuuden vähentymistä!!!! Häh? Kivet ovat hänen liiterinsä takana....liiterin ja raja-aidan välillä on 5 metrin kaistale, jossa heidän puolellaan oli alkujaan yli 10 vuotta romuja ja kaikkea roinaa. Kunta vaati heitä puhdistamaan alue(nakyi meille, kunnes korallit kasvoivat)....se vei 10 vuotta, jonka jälkeen hän veti romut sinne takaisin. Nyt siellä kasvaa nokkosia ja koiranputkea...siis asumismukavuuden väheneminen on serkkuni äkkiä keksimä juttu ja täydestä meni!

        Poliisi tietää ihan tarkkaan mitä tämän rikoskokonaissuden takana on....erityisesti rikosylikomisaari Juha Makkonen, joka tuhosi todistusmateriaalin Reijon tietokoneelta heti sen jälkeen, kun hänet oli tapettu!
        Sisareni oli Iisalmen käräjäoikeuden edessä 6.11.2013 ja kuuli mitä Jari Rytkönen sanoi toimittaessaan minulle miehni tietokoneen."Makkonen ei tutki sitä halovar.." näin Jari sanoi!

        Rikosylikomisaari Juha Makkonen ei pysty millään itseään suojelemaan totuutta vastaan, jos vain asia tutkittaisiin! Miksi hän tuhosi kuvamateriaalin mieheni tietokoneelta ja millä oikeudella? Tähän ei saa vastausta ei millään!!!!!!Haluan, että kuvat palautetaan poliisin toimesta, koska he tuhosivat ne!!!Arto Elomaan vastaus minulle oli, että voin itse viedä tietokoneen firmaan joka palauttaa kuvat takaisin. Voin anoa kuluja poliisilta, ja he harkitsevat maksavatko kulut minulle??!

        Lisäksi klapivarkaus olisi vain nipistys ja se on jo vanhentnut eikä poliisi sitäkään siisi tutki enää!!! HÄVETKÖÖN KOKO ARTO ELOMAA JOUKKIOINEEN....heidän toimintansa on vääristynytta ja polkee normaalin ihmisen oikeustajua!

        Näyttää siltä, että kun virkahierarkiassa nousee tarpeeksi korkealle siellä on turvassa tekipä mitä pahuutta hyvänsä!!! Minun pyytämiäni asioita ei vaan tutkita......pyysin rikosylikomisaari JUha Makkoselta 1. kerran tutkimusta v. 2012 kuvista joissa naapurin vaimo nakkelee klapeja maallani ihan huvilan nurkalla olevasta pinosta koriin aikuisen tyttären katsellessa vieressä..

        2. tutkimuspyyntö samalle herralle heinäkuussa 2013.....silloin alkoi tapahtumaan....tämä naurettava klapivarkaus on henkirikoksen syy...viimeinen kimmoke murhat meidät!

        Kesällä 2012 rikosylikomisaari Juha Makkonen tuli luoksemme ja kyseli tiedämmekö mistä johtuu se SUHTEETON viha teitä kohtaan? Siis hänenkin mielestään viha oli suhteetonta. Sitä se olikin ollut aina vuodesta 1978 kun maa jaettiin! Miksi hän ei tule tietoineen "ulos"....vaan suojelee tuota perhettä!? Minulle kyllä sanoi, ettei olis jäävi tutkimaan klapikuvia....mutta jotain "lukkarinrakkautta"heillä on!

        Eihän kukaan "normaali" ihminen sulje tietä 1. kerran v. 1978 tie suljettiin, kun veljeni käytti savupirttiä ...v. 1995 tie oli kynnetty...ja minun kustannuksellani se lanattiin ja hiekoitettiin...ja sitten 1997 tie suljettiin rauta puomilla??Silloin poliisi puuttui asiaan! Nyt hän on ajellut vuodesta 1995 minun maani kautta tontilleen, vaikkei minun tontillani ole mitään rasitteita hänen tonttinsa hyväksi! Hän on rähjääjä ja riitapukari!

        Ei kukaan "normaali" ihminen lorauttel ihmispas kalietettä naapurinsa rajan läheisyyteen? Ei kukaan "normaali" ihminen kuljeskele toisen tontilla kieltämässä pikku poikia kastelemasta kukkia jne.!
        Kaikki kärjistyi huippuunsa, kun minä rakensin uuden huvilan ja heidän toiveensa omista koko niemi romuuttui! Miksi eivät koskaa tehneet tarjouspyyntöä, olisivat kysnyneet haluatteko ehdottomasti rakentaa?

        Mieheni vanhemmilla oli mökki ...minulla olisi ollut mahdollista isäni kautta saada kolmekin mökkiä....Kangasniemen kunta tarjosi 1 eurolla rantatontteja siihen aikaan!
        Tulin Lapinlahdelle koska olin siellä lapsuudessani paljon viettänyt aikaa nimen omaan S- niemessä ukkini vanhassa vihreässä huvilassa! Toisaalta halusin äitini saavan nauttia lapsuutensa maisemista ja saunoa omassa saunassaan! Äitimme oli liian kiltti ja kiltit ihmiset kuten tiedetään survotaan "hullujen huhmareissa".... halusin hänen nauttivan elämänsä loppupäivistä!

        Eli Juha Makkonen tietää, että suhteeton viha pääsi huippuunsa, kun serkkuni vaimoineen huomasivat jääneensä riistakamerakuviin klapipinollani! Vaimon osuutta ei ole tutkittu koska häntä suojelee joku iso kiho Iisalmessa!
        Murha ei vanhenen koskaan! Niin kauan, kun vaimon osuus on tutkimatta pidän häntä osallisena henkirikokseen ja henkirikoksen yritykseen!


      • 12345654321
        SiskoTerttuHelena kirjoitti:

        Riistakamerat olivat viime hetkellä kehitelty lavaste samoin kivienpyörittely syyte HALLINNOINTIRIKOS aivan älytön ... itse pyöritteli niitä kiviä, ne olivat olleet korallikannukasaitani takana aina vuodesta 2000, kun istutin korallikannukkaat... jos kiviä yleensä oli edes pyöritelty....mitä omat kuvat muka todistavat, samaa totesi se toinen hovioikeudessa oleva tämän ajan Debora... ....haasteet oli pantu vireille 29.7.13, hän suunnitteli tappavansa ja teki sen 24.8.2013!
        Oikeudessa tuomari kysyi, mitä ne kivet teitä haittaavat? Tappaja vastaa, että ne aiheuttavat hänelle asumismukavuuden vähentymistä!!!! Häh? Kivet ovat hänen liiterinsä takana....liiterin ja raja-aidan välillä on 5 metrin kaistale, jossa heidän puolellaan oli alkujaan yli 10 vuotta romuja ja kaikkea roinaa. Kunta vaati heitä puhdistamaan alue(nakyi meille, kunnes korallit kasvoivat)....se vei 10 vuotta, jonka jälkeen hän veti romut sinne takaisin. Nyt siellä kasvaa nokkosia ja koiranputkea...siis asumismukavuuden väheneminen on serkkuni äkkiä keksimä juttu ja täydestä meni!

        Poliisi tietää ihan tarkkaan mitä tämän rikoskokonaissuden takana on....erityisesti rikosylikomisaari Juha Makkonen, joka tuhosi todistusmateriaalin Reijon tietokoneelta heti sen jälkeen, kun hänet oli tapettu!
        Sisareni oli Iisalmen käräjäoikeuden edessä 6.11.2013 ja kuuli mitä Jari Rytkönen sanoi toimittaessaan minulle miehni tietokoneen."Makkonen ei tutki sitä halovar.." näin Jari sanoi!

        Rikosylikomisaari Juha Makkonen ei pysty millään itseään suojelemaan totuutta vastaan, jos vain asia tutkittaisiin! Miksi hän tuhosi kuvamateriaalin mieheni tietokoneelta ja millä oikeudella? Tähän ei saa vastausta ei millään!!!!!!Haluan, että kuvat palautetaan poliisin toimesta, koska he tuhosivat ne!!!Arto Elomaan vastaus minulle oli, että voin itse viedä tietokoneen firmaan joka palauttaa kuvat takaisin. Voin anoa kuluja poliisilta, ja he harkitsevat maksavatko kulut minulle??!

        Lisäksi klapivarkaus olisi vain nipistys ja se on jo vanhentnut eikä poliisi sitäkään siisi tutki enää!!! HÄVETKÖÖN KOKO ARTO ELOMAA JOUKKIOINEEN....heidän toimintansa on vääristynytta ja polkee normaalin ihmisen oikeustajua!

        Näyttää siltä, että kun virkahierarkiassa nousee tarpeeksi korkealle siellä on turvassa tekipä mitä pahuutta hyvänsä!!! Minun pyytämiäni asioita ei vaan tutkita......pyysin rikosylikomisaari JUha Makkoselta 1. kerran tutkimusta v. 2012 kuvista joissa naapurin vaimo nakkelee klapeja maallani ihan huvilan nurkalla olevasta pinosta koriin aikuisen tyttären katsellessa vieressä..

        2. tutkimuspyyntö samalle herralle heinäkuussa 2013.....silloin alkoi tapahtumaan....tämä naurettava klapivarkaus on henkirikoksen syy...viimeinen kimmoke murhat meidät!

        Kesällä 2012 rikosylikomisaari Juha Makkonen tuli luoksemme ja kyseli tiedämmekö mistä johtuu se SUHTEETON viha teitä kohtaan? Siis hänenkin mielestään viha oli suhteetonta. Sitä se olikin ollut aina vuodesta 1978 kun maa jaettiin! Miksi hän ei tule tietoineen "ulos"....vaan suojelee tuota perhettä!? Minulle kyllä sanoi, ettei olis jäävi tutkimaan klapikuvia....mutta jotain "lukkarinrakkautta"heillä on!

        Eihän kukaan "normaali" ihminen sulje tietä 1. kerran v. 1978 tie suljettiin, kun veljeni käytti savupirttiä ...v. 1995 tie oli kynnetty...ja minun kustannuksellani se lanattiin ja hiekoitettiin...ja sitten 1997 tie suljettiin rauta puomilla??Silloin poliisi puuttui asiaan! Nyt hän on ajellut vuodesta 1995 minun maani kautta tontilleen, vaikkei minun tontillani ole mitään rasitteita hänen tonttinsa hyväksi! Hän on rähjääjä ja riitapukari!

        Ei kukaan "normaali" ihminen lorauttel ihmispas kalietettä naapurinsa rajan läheisyyteen? Ei kukaan "normaali" ihminen kuljeskele toisen tontilla kieltämässä pikku poikia kastelemasta kukkia jne.!
        Kaikki kärjistyi huippuunsa, kun minä rakensin uuden huvilan ja heidän toiveensa omista koko niemi romuuttui! Miksi eivät koskaa tehneet tarjouspyyntöä, olisivat kysnyneet haluatteko ehdottomasti rakentaa?

        Mieheni vanhemmilla oli mökki ...minulla olisi ollut mahdollista isäni kautta saada kolmekin mökkiä....Kangasniemen kunta tarjosi 1 eurolla rantatontteja siihen aikaan!
        Tulin Lapinlahdelle koska olin siellä lapsuudessani paljon viettänyt aikaa nimen omaan S- niemessä ukkini vanhassa vihreässä huvilassa! Toisaalta halusin äitini saavan nauttia lapsuutensa maisemista ja saunoa omassa saunassaan! Äitimme oli liian kiltti ja kiltit ihmiset kuten tiedetään survotaan "hullujen huhmareissa".... halusin hänen nauttivan elämänsä loppupäivistä!

        Eli Juha Makkonen tietää, että suhteeton viha pääsi huippuunsa, kun serkkuni vaimoineen huomasivat jääneensä riistakamerakuviin klapipinollani! Vaimon osuutta ei ole tutkittu koska häntä suojelee joku iso kiho Iisalmessa!
        Murha ei vanhenen koskaan! Niin kauan, kun vaimon osuus on tutkimatta pidän häntä osallisena henkirikokseen ja henkirikoksen yritykseen!

        Miksi kovikset pärjäävät vai pärjäävätkö he? Johannes Koskiseksi esittäytynyt henkilö soitti SiskoTerttu Helenalle elokuussa ja lupasi palaverin järjestymistä Pihla KetoHuovisen kanssa. Lisäksi joku hovioikeudenneuvos oli aikeissa ottaa yhteyden Iisalmen poliisiin murha-asiasta vai oliko riistakamera-asiasta. Miksi mitään ei kuulu siltä rintamalta? Vai kuuluuko?


      • SiskoTerttuHelena
        ajatuskiertää kirjoitti:

        Mitä hemmetin merkitystä on missä vaimo oli ja oliko shokissa vai ei. Syyllinen on selvinnyt, tunnustanut, ja saanut tuomion, joka on lakien mukainen ja kestää hyvin vertailun muihin vastaaviin tapauksiin.
        Asia on oikeasti selvä ja loppuun käsitelty. Leskelle tuli asian päivittäisestä vatvomisesta pakkomielle, josta ei näytä mitenkään pääsevän eroon, eikä näköjään haluakaan.

        Kuka voi kysyä näin tyhmää? Totta kai sillä on merkitystä missä vaimo oli ammuttaessa! On pelottavaa, että vaimo katselee kylmän rauhallisesti verandalla makaavaa mieheni ruumista ja kuullessaan kolmanne laukauksen ja luulee minunkin kuolleen alkaa kyselemään mieheltään, että "Mitäs se H....i-poika täällä touhuilee?"Tällainen ihminen on vaarallinen ...asia on tukittava ! Ihminen joka on tehnyt näin kamalan teon eikä esitä anteeskipyyntöä, ei pyri korvaamaan mitenkään tekoaa, ei ota mitään yhteyttä se ei ole normaalia!
        Vaimon osuus henkirikokseen on tutkittava , murha ei vanhene koskaan!


      • Kurt.Wallander

        Tuossa hyppäät pitkän loikan Heikkipojan pään sisään.
        Kaksisuuntaisuus voi ollakin vielä rankempaa.
        Barbarossahan jatkuu ja jatkuu ja itsekunkin on tehtävä sisäinen päätös onko mukana
        erillissodassa vai yhteisrintamassa liittolaisena.


      • Kurt.Wallander
        Kurt.Wallander kirjoitti:

        Tuossa hyppäät pitkän loikan Heikkipojan pään sisään.
        Kaksisuuntaisuus voi ollakin vielä rankempaa.
        Barbarossahan jatkuu ja jatkuu ja itsekunkin on tehtävä sisäinen päätös onko mukana
        erillissodassa vai yhteisrintamassa liittolaisena.

        Tämä on kommentti lähinnä PaskaErkille. SiskoTerttuHelena pyrkii vähän sulkemaan minun suuta mutta kun se luun kurkkuun juuttuminen jäi vain siskon huomaamaksi, minulta se meni täysin ohi.


      • kanavat.suljettu

        Hävetkää kaikki kieroilijat, kehottaa Siskoterttuhelena eri ketjussa.
        Kumpi on suurempi kieroilija, PaskaErkki vai Kurt.Wallander?


      • YliKomissaari

        Terttu haluaa vain oikaista vääryydet ja saada rajapyykkin viidennen kiven.


      • Mielenrauhaa.vain
        YliKomissaari kirjoitti:

        Terttu haluaa vain oikaista vääryydet ja saada rajapyykkin viidennen kiven.

        uskovaisetkin täältä etsivät kun sen ensin tänne upottavat.


      • monta.näkökulmaa

        Entäs tuo eettinen puoli Paska Erkin kommentissa 22.8. Kuinka korrektina tuollaista yllyttämistä, provosointia voi pitää? Kiihdytetään lesken turhautumista, jostakin syystä.


      • Kurt.Wallander
        Kurt.Wallander kirjoitti:

        Tuossa hyppäät pitkän loikan Heikkipojan pään sisään.
        Kaksisuuntaisuus voi ollakin vielä rankempaa.
        Barbarossahan jatkuu ja jatkuu ja itsekunkin on tehtävä sisäinen päätös onko mukana
        erillissodassa vai yhteisrintamassa liittolaisena.

        Itsekunkin on tehtävä päätös onko erillissodassa vai yhteisrintamassa^.
        PaskaErkkiä vain ei näytä huolettavan, vaikka Varkaudessa on mennyt nettipuurot ja nettivellit sekaisin.


      • Marjaliisakaarina
        ajatuskiertää kirjoitti:

        Mitä hemmetin merkitystä on missä vaimo oli ja oliko shokissa vai ei. Syyllinen on selvinnyt, tunnustanut, ja saanut tuomion, joka on lakien mukainen ja kestää hyvin vertailun muihin vastaaviin tapauksiin.
        Asia on oikeasti selvä ja loppuun käsitelty. Leskelle tuli asian päivittäisestä vatvomisesta pakkomielle, josta ei näytä mitenkään pääsevän eroon, eikä näköjään haluakaan.

        Oletko sinä ihan tyhmä?! Koaska vaimo oli aivan ilmiselvästi paikalla ja siis TIESI ukkonsa teon,oli hän osallinen ja kyseessä on vakain aikein ja harkiten tehty MURHA!


      • SiskoTerttuHelena
        Marjaliisakaarina kirjoitti:

        Oletko sinä ihan tyhmä?! Koaska vaimo oli aivan ilmiselvästi paikalla ja siis TIESI ukkonsa teon,oli hän osallinen ja kyseessä on vakain aikein ja harkiten tehty MURHA!

        Näin on asiat. Poliisi ja syyttäjä vikuroivat eli molemmat tekivät yhteistyötä, ettei totuus paljastuisi ja heidän tuttuaan tai tuttavan tuttuaan ei tuomittasi murhasta!! Se poliisi joka sai totuuden selville eli, että serkkuni muisti kaiken erittäin hyvin
        "hyllytettiin" tutkimuksista! Eikä edes hänen lausuntoaan käytetty mitenkään hyväksi oikeudessa jolla olisi voitu osoittaa serkkuni tehneen tietoisen teon! Teko oli kauan harkittu murha ja murhanyritys, vähäinenkin tutustuminen kuulustelupöytäkirjaan sen paljastaa!! Kun minä, leski jo siinä vaiheessa, juoksin poispäin huvilalta, kuulin vaimon puhuvan miehelleen ja kyselevän "Mitäs se He...i-poika täällä touhuilee?" Etäisyys ei ollut pitkä . Olin ehtinyt juosta 7,5 metriä, kun kolmas laukaus pamahti ja heti sen jälkeen vaimo kyseli mieheltään kuten yllä kerroin.
        Kuulustelupöytäkirjassa vaimo kertoo kuulensa minun puhuneen. Ja niinhän minä puhuin, kun vastasin hänen esittämäänsä kysymykseen, että "ampui Reijon ja nyt ampui minua!" Vaimon ääni oli täysin tilanteeseen sopimaton. JOs kauempana ollut naapurinin mainitsee kuulustelupöytäkirjassa, ymmärtäneen, että nyt ammutaa ihmisiä, kuullessaan Reijon kovan karjaisun, kuinka vaimo ei sitä olisi muka käsittänyt!? Tällaista tutkimusta ei voi hyväksyä. Se on ihmisen pilkkaamista ja oikeuden halventamista! Kaiken kukkuraksi rikosylikomisaari puuttui tutkimukseen, vaatii mieheni tietokoneen hallintaansa ja poistaa riistakamerakuvat joita hänen piti tutkia! Kuvissa (ei silloin vielä) henkirikoksen tehneen vaimo aikuisen tyttärensä kanssa nakkelee klapeja koriinsa! Tytär ei nakkele vaan seisoo vieressä!
        Millä oikeudella ja miksi riksoylikomisaari tuhosi kuvat eli tuhosi todistusmateriaalia! Miksi hän ylipäätään tunkeutui tutkimukseen? Häntä ei oltu määrätty rikostutkijaksi eikä tutkinnanjohtajaksi!?Koko henkirikos kokonaisuus on tutkittava uudelleen vaimoa myöten! Olette häpäisseet Itä-Suomen oikeusalaitoksen!
        Minua jää askarruttamaan miksi poliisi ja syyttäjä toimivat henkirikoksen tehneen ja hänen perheensä ehdoilla! Tämä on ennen kuulumattoman härskiä! HÄVETKÄÄ KAIKKI!


    • 96iyo079ilh

      Poliisivahtimestari Halonen valehteli !HÄPEÄ!.
      kirjoittaa STH, mutta ei se Halosen ensimmäinen kerta ollut sitä lajia.
      Ei jää myöskään viimeiseksi...
      Herra Halonen on jo vakio ilmestys "PukkinaKaaliMaanVartijana".
      Oma etu ajaa Halosella aina muiden edelle, että semmonen tappaos tällä kertoo, STH

      • SiskoTerttuHelena

        Näistä tappaaksista pitää kirjoittaa ja tuoda asioita yleiseen tietoisuuteen! Muuten ollaan pian Kongon tasolla ja oikeusvaltio on mennyttä aikaa!
        Kiitos kommentistasi! Hyvää syksyä sinne!


      • SiskoTerttuHelena

        Nämä kaksi haastetta olivat niitä "haista-paska" haasteita...täysin keksittyä jotka serkkuni antoi poliisille 29.7.13 tulevaa tapahtumaa silmällä pitäen, ja sitten jo tappoikin 24.8.2013.
        Riistakamerat...näyttö löysää.......itseottamansa valokuvat joilla vakuutti minun kieritelleen hänen puolelleen kiviä 0,10-0,20 cm.....onko tässä enää mitää järkeä! Lopuksi hovioikeus totesi, että aita on raja-aita, ja niin sanoin minäkin kaiken aikaa! Kuinka kuvilla voidaan todistaa 0,10-0,20 cem rajanylitys...lisäksi aita oli kanaverkkoaita ja muutamia raakalaudenpätkiä roikkuin sitä pystyssä pitämässä....serkkuni VALEHTELEE JA VALEHTELI oikeudessa, että aita olisi ollut jotain parempaa ja, että minä sen olisin särkenyt kivä pyöritellessäni!
        Kuvaa ei tietenkää särjetystä aidasta ole, syystä ettei sitä oltu särjetty, ilmeisesti serkkuni ei viitsinyt hakea hohtimia liiteristään tehdäkseen reikiä kanaverkkoaitaansa!

        Hovissa ei kuvaa edes vaadittu esitettäväksi? Minä sanoin se oli kanaverkkoaita...serkkuani uskottiin...siksikö että hän olikin jotain kautta tuttu tälle "uudelle" neuvokselle!?
        Tämä "linkki" on minulle jo käynyt melko selväksi...oliko hän se joka "hyllytti" Ville Mykkäsen tutkimuksista?
        Kaikki oli sovittu ennalta, jopa hovioikeuidenneuvos jonka alunperin piti tulla paikalle(hän oli miellyttävän tuntuinen ja läämmin ihminen) ei tullutkaa van tuli ihan toinen! Jouduin soittamaan hovioikeudenneuvokselle ja hän ihmetteli SUURESTI, kuinka case on siirretty häneltä pois?
        Soitin seuraavakis sille uudelle hovioikeudenneuvokselle. Hän oli sitä mieltä, ettei saa minun kanssani mitään puhua eikä tietää ennalta mitään. No asia on sitten näin, mutta kuitenkin hän "tuntui" tietävän serkkuni asia erittäin hyvin ja "puolsi " ja uskoi häntä?
        Voi niitä hovioikeudeneuvoksia ja ylikomissaareja....maksanko minä heidän palkkansakin vielä....mieluummin elätän pakolaisia !


      • tammiharjultakin.tuulee
        SiskoTerttuHelena kirjoitti:

        Nämä kaksi haastetta olivat niitä "haista-paska" haasteita...täysin keksittyä jotka serkkuni antoi poliisille 29.7.13 tulevaa tapahtumaa silmällä pitäen, ja sitten jo tappoikin 24.8.2013.
        Riistakamerat...näyttö löysää.......itseottamansa valokuvat joilla vakuutti minun kieritelleen hänen puolelleen kiviä 0,10-0,20 cm.....onko tässä enää mitää järkeä! Lopuksi hovioikeus totesi, että aita on raja-aita, ja niin sanoin minäkin kaiken aikaa! Kuinka kuvilla voidaan todistaa 0,10-0,20 cem rajanylitys...lisäksi aita oli kanaverkkoaita ja muutamia raakalaudenpätkiä roikkuin sitä pystyssä pitämässä....serkkuni VALEHTELEE JA VALEHTELI oikeudessa, että aita olisi ollut jotain parempaa ja, että minä sen olisin särkenyt kivä pyöritellessäni!
        Kuvaa ei tietenkää särjetystä aidasta ole, syystä ettei sitä oltu särjetty, ilmeisesti serkkuni ei viitsinyt hakea hohtimia liiteristään tehdäkseen reikiä kanaverkkoaitaansa!

        Hovissa ei kuvaa edes vaadittu esitettäväksi? Minä sanoin se oli kanaverkkoaita...serkkuani uskottiin...siksikö että hän olikin jotain kautta tuttu tälle "uudelle" neuvokselle!?
        Tämä "linkki" on minulle jo käynyt melko selväksi...oliko hän se joka "hyllytti" Ville Mykkäsen tutkimuksista?
        Kaikki oli sovittu ennalta, jopa hovioikeuidenneuvos jonka alunperin piti tulla paikalle(hän oli miellyttävän tuntuinen ja läämmin ihminen) ei tullutkaa van tuli ihan toinen! Jouduin soittamaan hovioikeudenneuvokselle ja hän ihmetteli SUURESTI, kuinka case on siirretty häneltä pois?
        Soitin seuraavakis sille uudelle hovioikeudenneuvokselle. Hän oli sitä mieltä, ettei saa minun kanssani mitään puhua eikä tietää ennalta mitään. No asia on sitten näin, mutta kuitenkin hän "tuntui" tietävän serkkuni asia erittäin hyvin ja "puolsi " ja uskoi häntä?
        Voi niitä hovioikeudeneuvoksia ja ylikomissaareja....maksanko minä heidän palkkansakin vielä....mieluummin elätän pakolaisia !

        Jopas alkoikin avautumaan reitti uudelle hovioikeudenneuvokselle. Hyvä niin, päästään hiukan eteenpäin. Nimi olisi hyvä saada mutta se varmaan sensuroidaan pikavauhtia pois kunnes on pakkosyötön aika.


      • Kuusiharjultatuulee
        tammiharjultakin.tuulee kirjoitti:

        Jopas alkoikin avautumaan reitti uudelle hovioikeudenneuvokselle. Hyvä niin, päästään hiukan eteenpäin. Nimi olisi hyvä saada mutta se varmaan sensuroidaan pikavauhtia pois kunnes on pakkosyötön aika.

        Pertti Jokinen


      • Kurt.Wallander

        Kun tuota häpeämiskehotusta täällä on ahkerasti tarjottu niin kysynpä vaan todennäköisyydestä. Kuinka todennäköistä on että poliisimies joka käsittelee aina seteleitä muovihanskat käsissä, roiskaisee siittiönsä satunnaiseen likaiseen nojatuoliin?

        Voisi ajatella että kun väitetty seurustelusuhdekin oli väitetty loppuneen kolme vuotta aikaisemmin, ennen näytteenottoa, niin nojatuolista löydetty tahra olisikin syntynyt näppärän ihmisen kerätessä poliisimiehen roskiin heitetystä nenäliinasta räkänäytteen ja jostakin muualta siittiönäytteen ja olisi sitten hinkannut niillä nojatuolinsa ja esitellyt sen sitten tutkijoille tutkittavaksi.

        Kyse on Jari Aarnion kujanjuoksusta.


      • Naiselta
        Kurt.Wallander kirjoitti:

        Kun tuota häpeämiskehotusta täällä on ahkerasti tarjottu niin kysynpä vaan todennäköisyydestä. Kuinka todennäköistä on että poliisimies joka käsittelee aina seteleitä muovihanskat käsissä, roiskaisee siittiönsä satunnaiseen likaiseen nojatuoliin?

        Voisi ajatella että kun väitetty seurustelusuhdekin oli väitetty loppuneen kolme vuotta aikaisemmin, ennen näytteenottoa, niin nojatuolista löydetty tahra olisikin syntynyt näppärän ihmisen kerätessä poliisimiehen roskiin heitetystä nenäliinasta räkänäytteen ja jostakin muualta siittiönäytteen ja olisi sitten hinkannut niillä nojatuolinsa ja esitellyt sen sitten tutkijoille tutkittavaksi.

        Kyse on Jari Aarnion kujanjuoksusta.

        tuollainen lavastus syntynee helpostikin, siis sellaiselta joka ei ole turhan tarkka totuuden kanssa.


    • Jepulis.ehtiny

      Ootteko tullee radio tv sis puitteet kulje sähkö purren lukion one eri Ohhoh saavutti ololla tulin Voikohan?
      Mitä sanoo tähän siskoterttuhelena?

      • SiskoTerttuHelena

        Jariko se siellä taas puhuu joutavia?


      • marjaliisakaarina
        SiskoTerttuHelena kirjoitti:

        Jariko se siellä taas puhuu joutavia?

        Kukas muu! Juoksupoikien pörinää!


      • SiksoTerttuHelena
        marjaliisakaarina kirjoitti:

        Kukas muu! Juoksupoikien pörinää!

        Juoksupoikakin ymmärtää että juoksee oikeaan suuntaan...eikä sinne tänne...mitä piti tehdä...minne piti juosta...ketä piti totella!


    • kaikkionpaljon

      Kyllä asiat lähestyvät, joka päivä olemme yhden päivän lähempänä omaa hautaamme, vauvasta vaariin, kaikki.

      • SiskoTerttuHelena

        Tästä ei ole kenelläkään pienintäkään epäilystä! Mutta nyt puhutaan ala-arvoisesta, ihmisoikeuksia polkevasta ja ihmisyyden vastaisesta murhan ja murhanyrityksen tutkimuksesta, joka muutettiin tosiasiallisten tapahtumien vastaisesti tapon ja taponyrityksen tutkimiseksi.....tutkijavaihdoksen yhteydessä rikosnimike muutettiin, kun saatiin "juoksupoika" asiaa hoitamaan!Vanhempi konstaapeli Ville Mykkänen sinulle täydet ten points!
        Muista selvästi edelleenkin syyttäjä Tiina Karppisen ilmeen...odottava, arveleva ja ylimielinen, kun hän esitti että yritys murhata minut olisikin vain tapon yritys! ON SIINÄ SYYTTÄJÄLLÄ VIELÄ SELITTÄMISTÄ! Logikka täysin hakusessa!

        Mieheni oli ammuttu...kaksi laukausta...ensi yksi suoraan sydämeen ja hetken kuluttua toinen laukaus kylkeen, kun hän yrittää kääntyä tullakseen sisälle rakennukseen! Minä seison oviaukossa ja luulin, että serkkuni ampui mieheni olkapään yli!!! Verta ei näkyny...nyt tiedän, että elimistö menee shokkiin ja veri ei virtaa heti! Onko tämä muka tappo? Mies tulee toisen tontille ladatun aseen kanssa. Saa meidät ulos koputtamalla talon nurkkaan? HÄPEÄ TIINA KARPPINEN!
        Minun tapaukseni oli taponyritys Karppiskan mielestä!
        Tilanne on, että kun huomaan mieheni kaatuvan verandalle, ymmärrän paeta takaovesta ulos. Ehdin juosta 7,5 m kun kuulen laukauksen.. tunnen paineaallon ja kuulat rapisevat joka puolella. Ajattelin, että jos kuolen nyt se on liika tyttäreni perheelle!
        Samalla kuulen takaani vaimon äänen...hän sanoo täysin tavallisella äänellä.."Mitäs se H....i-poika täällä touhuilee? Ihmettelin, miten ihmeessä L..na tuolla puhuu....ajattelin hidastaa ja kääntyä katsomaan mutta pelkään kaatuvani ja jatkan juoksuani!
        Serkkuni kertoo oikeudessa juosseensa perässäni vielä 30 m...tappaakseen minut....tämäkö olisi taponyritys! HÄPEÄ TIINA KARPPINEN JA JÄTÄ tuomarin viittasi pätevimmille! Näin ei Itä-Suomen oikeuslaitoksessakaan saa tapahtua!
        Oikuslaitoksenne on rappeutunut!


      • kaksivaihtoehtoa

        Elämä ei pääty hautaan!


    • meteli.melkoinen

      Mikäs nyt on kun kovin äkkiä asiat uppoavat?

      • natisevatko

        Gang stalking-kokemuksiin johtaa voimakas suojelun tarve.
        Uusi mökki on yksi tapa selvitä ahdistuksesta, mutta parempiakin tapoja löytyy.


      • menkääjoasiaan
        natisevatko kirjoitti:

        Gang stalking-kokemuksiin johtaa voimakas suojelun tarve.
        Uusi mökki on yksi tapa selvitä ahdistuksesta, mutta parempiakin tapoja löytyy.

        Vakavista asioista käydään small talking-keskusteluja ja se vie harhaan!


      • inmediasres
        natisevatko kirjoitti:

        Gang stalking-kokemuksiin johtaa voimakas suojelun tarve.
        Uusi mökki on yksi tapa selvitä ahdistuksesta, mutta parempiakin tapoja löytyy.

        Pelkää small talkingia... mitä tahdoit sanoa!?


      • natisevatko
        inmediasres kirjoitti:

        Pelkää small talkingia... mitä tahdoit sanoa!?

        Haluaisin kysyä mitä tarkoittaa sana combo. Löytyi Murha. INFOSTA. kirjoitettu tänään aamulla noin klo 5. On kyse siitä että monen mielestä syyttäjät ja syyttäjien tutkijat eivät kuuntele vastauksia vaan keskittyvät vain kyselemään.


      • inmediasres
        natisevatko kirjoitti:

        Haluaisin kysyä mitä tarkoittaa sana combo. Löytyi Murha. INFOSTA. kirjoitettu tänään aamulla noin klo 5. On kyse siitä että monen mielestä syyttäjät ja syyttäjien tutkijat eivät kuuntele vastauksia vaan keskittyvät vain kyselemään.

        Syyttäjältä pelkkää ammattitaidottomuutta, mutta kuka tai mikä on syyttäjien tutkija?


      • natisevatko
        inmediasres kirjoitti:

        Syyttäjältä pelkkää ammattitaidottomuutta, mutta kuka tai mikä on syyttäjien tutkija?

        Kieltämättä hiukan osoittelevasti kirjoitettu mutta yleensähän syyttäjä tukeutuu poliisien tekemään esitutkintaan. Sitä tarkoitin syyttäjän tutkijalla.
        Paljastuuhan siitä minun asenteeni. Poliisihan on objektiivinen ja tutkii asiat objektiivisesti ja puoliaan paljastamatta, eikö vaan?


      • inmediasres
        natisevatko kirjoitti:

        Kieltämättä hiukan osoittelevasti kirjoitettu mutta yleensähän syyttäjä tukeutuu poliisien tekemään esitutkintaan. Sitä tarkoitin syyttäjän tutkijalla.
        Paljastuuhan siitä minun asenteeni. Poliisihan on objektiivinen ja tutkii asiat objektiivisesti ja puoliaan paljastamatta, eikö vaan?

        # Poliisihan on objektiivinen ja tutkii asiat objektiivisesti ja puoliaan paljastamatta, eikö vaan?#
        Mitäs sitten kun poliisi ei tutki vaan hutiloi peittääkseen tosiasiat! Hävittää todistusmateriaalia, ei käytä hyväkseen tietoa joka todistaa henkirikoksentekijän muistavan kaiken, mutta teeskentelevän ja valehtelevan muistamatonta! Kun ensimmäinen poliisi toimi objektiivisesti vaihdettiin tutkijaa joka toimi sen mukaan kuin käsky kävi!
        Kuinka Suomessa voidaan toimia näin häpeällisesti, ja mikä motivoi tällaiseen työskentelyyn? Kaikki tietävät mitä tuli tehtyä ja suojelevat toisiaan!


      • oikeuksiatavoitteleva
        natisevatko kirjoitti:

        Gang stalking-kokemuksiin johtaa voimakas suojelun tarve.
        Uusi mökki on yksi tapa selvitä ahdistuksesta, mutta parempiakin tapoja löytyy.

        Älä myy mökkiä.


      • SiskoTerttuHelena
        oikeuksiatavoitteleva kirjoitti:

        Älä myy mökkiä.

        Lapset ja lapsenlapset sen perivät...... minä teen kesäisin puutarhaa...se on hyvää ruumiille ja sielulle! Huvila ei ole myytävänä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3537
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1650
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe