Harmaantuneet ulkopuolelta pahasti, onko noissa jonkinlainen muovinen suojus joka naarmuuntuu ja kuluu harmaaksi, kostella kun pyyhkäisee niin kirkastuu mutta kuivuttuaan taas harmaa, en arvaa ottaa turhaan irti kun nuo kiinnikkeet niin herkkiä menemään poikki, jos on jonkinlainen muovinen suojus niin sitten voisi irrottaa. Jostain löysin infoa että sellaisia muovisuojuksia on mutta en enää löydä samaa sivua.
Kyse Honda CR-V 2002 vuosimallista.
Honda cr-v ajovalot?
7
1950
Vastaukset
- Monteoo
Käytä että ne kiillottaa ne kirkkaiksi.ne muoviumpiot tahtoo sumentua mut konstit on et saa kirkkaiksi.
- kiillotanko
Voiskohan nuo itse yrittää kiillottaa, porakoneeseen joku rättilaikka ja punaista kiillotusvahaa, pienet kierrokset porakoneeseen, onnistuisikohan?
- mhjmhj
Hammastahna auttaa
- Raikastaako
mhjmhj kirjoitti:
Hammastahna auttaa
Tuleeko reikiä? Entä valkaiseeko?
- 8765
Vanha Audi A6 ja sama ongelma. Kokeilin hammastahnalla ja rättilaikalla, ihan hyvä tuli, parikymmentä minuuttia per lamppu.
Seuraavana vuonna kokeilin Mothers Mag and Alu polishia, minuutti per lamppu ja ovat kuin uudet. Uskomatonta tavaraa. - Sopivaaetsimäänvain
Ajovalon kirkasteita on myynnissä monessa paikassa.
- Juupeli6
1000 hiomapaperi ja lakka päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495607Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241717
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään33998