Tärkeintä on viettää aikaa Jeesuksen kanssa. Jeesus on omien sanojensa mukaan tie, totuus ja elämä, ja siinäkin Jeesus on täysin oikeassa.
MITÄ TAPAHTUU KUN VIETÄT AIKAA JEESUKSEN KANSSA?
Meidät on kutsuttu jumalisuuteen. Mitä se on?
Siinä eheydyt. Sinusta tulee ehjä ihminen. Kaikki kuluttaa ja rikkoo ihmistä mutta Jeesus eheyttää ja tekee toimivaksi.
Nollaa siis itsesi nyt heti Jeesuksen kanssa niin näet taas kuka olet ja mihin olet matkalla.
yhdessä Jeesuksen kanssa
9
191
Vastaukset
"Kaikki kuluttaa ja rikkoo ihmistä mutta Jeesus eheyttää ja tekee toimivaksi."
Tämä on totta, varsinkin kova fyysinen rasitus saattaa rikkoa paikkoja. Onko Jeesus fysioterapeutti ja hieroja, kun se eheyttää ja tekee paikat toimivaksi?
"Nollaa siis itsesi nyt heti Jeesuksen kanssa niin näet taas kuka olet ja mihin olet matkalla."
Kyllä kyllä. Perjantaipullo tyhjenee ja kohta mennään Jeesuksen kanssa nelivedolla. Aamulla nähdään, mihin oltiin matkalla Jeesuksen kanssa.- uskonpohjatontyhmyys
"Siinä eheydyt. Sinusta tulee ehjä ihminen."
Eihän tuo ole toiminut sinunkaan kohdallasi. Lähinnä se näyttää nollaavan aivot.
Sitä paitsi lapset joilla on näkymättömiä mielikuvitusystäviä ovat toki hellyyttäviä, mutta aikuiset joilla on sellaisia ovat vain ja ainoastaan erittäin säälittäviä. - affekus
Tienasitko nyt taivaspaikan?
Oliko aloituksesi nokkela jolla käännytetään ihmisiä?
Kannattaisi sivistää itseään kirkon ulkopuolisella tiedolla mitä ateismi tarkoittaa.
Voin kertoa sinulle että tälläisillä aloituksilla vain vahvistat ateismia.
Ymmärrän kyllä että kirkko kieltää ajattelun aivoilla ja pakottaa "sydämmellä" ajatteluun, mutta se ei valitettavasti toimi niihin jotka luottavat tieteeseen.
Vieläkään ei ole mitään todistetta jumalasta ja jeesus on näillä näkymin myös kuviteltu hahmo. Ainakaan hän ei mitään oikeita ihmeitä tehnyt.
Raamattu on ristiriitainen kirja jossa on paljon virheitä tieteen kannalta.- kannattaakokeilllla
No taivaspaikan havittelu on oma kokonaisuutensa mutta kyllä Jeesuksesta kertomalla aina ihmisten yläpuolelle kohoaa.
- jeesus.ei.elä
Minä en tykkää Jeesuksesta. Hän on epäsiisti, hikinen ja haiseva nahjus. Kalsareita hän ei käytä kaftaaninsa alla, koska ruskea raitahan niissä tietenkin olisi. Vessapaperia kun ei ole vielä keksitty siihen aikaan. Ja tämä on totuus. Elämästä ei ole tietoakaan, koska hän on kuollut.
- Mielenkiintoistakin
Luen ateistien palstaa psyykkisten poikkeavuuksien palstana.
- kannattaakokeilllla
Hmm, Mielenkiintoista : mielestäsi Uskonnot ja uskomukset palsta on tällainen. Yhdyn sinuun siinä, että uskonnot ovat sekoja. Miele-Luterilainen nimimerkki? Harrastatko useinkin seksii imureiden kanssa ? Rakastelen Jeesusta, Amen Pyhä Henki tulee sisälleni
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70605
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483