mutta se ei meinaa tulla sieltä koskaan?
onko muillakin tällei että tekisi mieli huutaa
4
1224
Vastaukset
- Eioojoo
Kyl tulee ihan hyvin.
- hyvinmahdollista
Monet menevät syvälle metsään, salon sydämeen ja huutavat siellä tuskaansa. Minulla on ystävä joka on kertonut joskus huutavansa tuskaa ulos. Nykyään hän laulaa paljon ja se helpottaa pahaa oloa.
- Artsi8766
Laulaminen ja huutaminen helpottaa pahaa oloa.
- Häveliäisyysestäähuudon
Juuri tänään ajattelin, että jos olisi vähintään kaksikymmentä kilometriä joka suuntaan asumatonta, ihmisetöntä tilaa, niin huutaisin, HUUTAISIN niin kovaa ja per.....sti, että helpottaisi.
Kerran elämässäni olen ulvonut kuin susi ja huutanut ihan polvillani ulos tuskaani, kun veljeni hirtti itsensä. Siihenkin piti etsiä se sopiva hetki, ettei ole ketään muita perheenjäseniä kuulemassa. Taitais olla markkinarako jollekkin äänieristetylle kammiolle, jossa voisi käydä purkamassa tuntojaan. Kyllä kävisin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.337887- 434553
- 314325
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1893569- 132753
- 312616
- 332339
- 442323
- 1642023
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise501660