Elikkä -05 automaattivaihteinen golf, jolla ajettu 230t rupesi yhtäkkiä temppuilemaan. Kaverilla oli lainassa ja kertoi, että oli käynnistänyt auton normaalisti ja kun oli vaihtanut pakin päälle auto nytkyi oudosti paikallaan ja oli tehnyt niin, joka kerta kun ajoasentoa oli vaihtanut. Oli ajanut autolla kuitenkin n.5km ja auto tuntui toimivan muuten normaalisti.
Kävin nyt itse koittamassa autoa sen verran, että vaihdoin vaihteen pakille ja takaisin tyhjäkäynnille ja auto nytkytti paikallaan hetken ajoasennon vaihtamisen jälkeen, mutta vaihtoi vaihteen kuitenkin. Moottorin vikvalo syttyi myös.
Itse en autoista juurikaan ymmärrä ja pitää arkena käyttää jossain missä tietävät enemmän. Mutta mitä te luulette, onkohan ollenkaan toivoa jälellä, että autosta saatais vielä toimiva peli ilman monen tonnin vaihdelaatikon korjausta/vaihtoa?
Automaattivaihteinen golf nykii paikallaan
7
900
Vastaukset
- EiHuolta
Olisikohan tuo vain se kuuluisa ominaisuus.....
http://www.is.fi/autot/art-2000005312140.html - HOLISTI74.91
dsg vaihteisto rikki, liekkö jo monesko kerta??? tyyppivika vw konsernin ajoneuvoille. uusi dsg vaihteisto 7000€.
- onemvae
Onnea hyvästä automerkin valinnasta! Sitä saa mitä tilaa =))
- EiVikojaVWssä
Käyppä kysymässä vaikka merkkihuollosta, niin saat saman vastauksen, kun minä annan sinulle tässä ja nyt: Se on sen vaihteiston ominaisuus, eikä vika, ja piste
- paalaukseen
Tyypillinen ongelma ko. konsernin autoissa, korjaaminen erittäin kallista eikä valmistaja myönnä virhettä.
- Fjjccghjjk
Luulisin, että vaginekin pysyy paikoillaan sammutettuna? Tiilet renkaiden eteen vielä varmistavat tilanteen. Tai ota vaikka renkaat pois varmuudeksi.
- wänkäri
Ota vaan molosta kiinni ja anna vatkata niin eiköhän kohta ole täyskäsi.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303521Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91578Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131483Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241275Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34893Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht242893- 60879
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.131879Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66854Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98819