Elikkä -05 automaattivaihteinen golf, jolla ajettu 230t rupesi yhtäkkiä temppuilemaan. Kaverilla oli lainassa ja kertoi, että oli käynnistänyt auton normaalisti ja kun oli vaihtanut pakin päälle auto nytkyi oudosti paikallaan ja oli tehnyt niin, joka kerta kun ajoasentoa oli vaihtanut. Oli ajanut autolla kuitenkin n.5km ja auto tuntui toimivan muuten normaalisti.
Kävin nyt itse koittamassa autoa sen verran, että vaihdoin vaihteen pakille ja takaisin tyhjäkäynnille ja auto nytkytti paikallaan hetken ajoasennon vaihtamisen jälkeen, mutta vaihtoi vaihteen kuitenkin. Moottorin vikvalo syttyi myös.
Itse en autoista juurikaan ymmärrä ja pitää arkena käyttää jossain missä tietävät enemmän. Mutta mitä te luulette, onkohan ollenkaan toivoa jälellä, että autosta saatais vielä toimiva peli ilman monen tonnin vaihdelaatikon korjausta/vaihtoa?
Automaattivaihteinen golf nykii paikallaan
7
804
Vastaukset
- EiHuolta
Olisikohan tuo vain se kuuluisa ominaisuus.....
http://www.is.fi/autot/art-2000005312140.html - HOLISTI74.91
dsg vaihteisto rikki, liekkö jo monesko kerta??? tyyppivika vw konsernin ajoneuvoille. uusi dsg vaihteisto 7000€.
- onemvae
Onnea hyvästä automerkin valinnasta! Sitä saa mitä tilaa =))
- EiVikojaVWssä
Käyppä kysymässä vaikka merkkihuollosta, niin saat saman vastauksen, kun minä annan sinulle tässä ja nyt: Se on sen vaihteiston ominaisuus, eikä vika, ja piste
- paalaukseen
Tyypillinen ongelma ko. konsernin autoissa, korjaaminen erittäin kallista eikä valmistaja myönnä virhettä.
- Fjjccghjjk
Luulisin, että vaginekin pysyy paikoillaan sammutettuna? Tiilet renkaiden eteen vielä varmistavat tilanteen. Tai ota vaikka renkaat pois varmuudeksi.
- wänkäri
Ota vaan molosta kiinni ja anna vatkata niin eiköhän kohta ole täyskäsi.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206959Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297865- 72855
- 40851