uskonnon vapaus on lopetettava

uskonnotkiellettävä

En ymmärrä miksi toinen toistaan hullumpi ihminen saa vapaasti toimia yhteiskunnassa.

17

398

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kannattaakokeilllla

Sä oot syyllinen siihen ja tulit tänne esittämään tietämätöntä. Nyt, jätä mut jo rauhaan.

• Niin .((((( valtaosa uskovaisista ei edes tiedä mitä ja miksi jumalaansa edustaa, esim. palstan hiennuuskija-Luterilainen.höppänä.pistenikki

• uskonwiisaus

Uskonnonvapaus on yksi sivistyneen yhteiskunnan tuntomerkeistä, yksi niistä joka erottaa meidät diktatuureista ja teokratioista. Ei sellaista pidä mennä lopettamaan, etenkin kun se sisältää myös oikeuden olla uskomatta ja oikeuden olla kuulumatta mihinkään uskonnolliseen ryhmään.

Eikä tyhmyys valitettavasti poistu ihmisistä kieltämällä tyhmyys.

• ateistus

Voinko minä perustaa uskovaisen vastustus uskontokunnan.
        Ateistus sanoi, älä rikastuta uskovaisia vaan näännytä heidän varallisuutensa.

• uskonwiisaus
        ateistus kirjoitti:

Voinko minä perustaa uskovaisen vastustus uskontokunnan.
        Ateistus sanoi, älä rikastuta uskovaisia vaan näännytä heidän varallisuutensa.

Suunnilleen jokainen uskontokunta vastustaa kaikkia muita uskontokuntia, joten uskovat hoitavat tuon uskovaisten vastustamisenkin ihan itse keskenään.

Mutta sitä todellakin on syytä miettiä, mitä kaikkea uskon nimissä saa tehdä. Uskon perusteettomat näkemykset eivät saa olla lakien yläpuolella tai niiden vastaisia.

• Sitä voisi olla syytä miettiä, mitä kaikkea uskon nimissä saa tehdä.

• Uskonnollisten yhteisöjen toiminta on sivistysmaissa sallittua ja se tulee sallia, kunhan ei rikota lakeja.

• notämänkerran

Kuuluuko lain järjestelmällinen kiertäminen siihen.

• notämänkerran kirjoitti:

Kuuluuko lain järjestelmällinen kiertäminen siihen.

Jos laki mahdollistaa sen järjestelmällisen kiertämisen, pitäisi lainsäädäntöä mielestäni sillä kohtaa korjata.

• AteistinEtuoikeus

Ainoastaan ateismi ja ateisti ei riko lakia koskaan yhdessäkään muodossa. Uskonnot, uskontokunnat ja uskovaiset rikkovat kaikkia valtioiden omia ja kansakuntien yhteisiä lakeja jatkuvasti. Ainoa piste tälle on lopettaa uskonnonvapaus sillä mikään muu ei näytä rajoittavan ja päättävän tätä laittomuutta.

• turha.yritys
        AteistinEtuoikeus kirjoitti:

Ainoastaan ateismi ja ateisti ei riko lakia koskaan yhdessäkään muodossa. Uskonnot, uskontokunnat ja uskovaiset rikkovat kaikkia valtioiden omia ja kansakuntien yhteisiä lakeja jatkuvasti. Ainoa piste tälle on lopettaa uskonnonvapaus sillä mikään muu ei näytä rajoittavan ja päättävän tätä laittomuutta.

Aika harhainen saa olla, jos kuvittelee uskontojen kieltämisen lopettavan uskontojen harjoittamisen.

• voi.jeesus.sentäs
    • S.T.Ripes

Perus koulu on lopetetettava. Kielioppi on saatanasta :D

• hjjhgbv

Olen sama mieltä.kaiki paitsi uskonollinen opetus on turha ja eksytys.

Yhdys sana on synti koska kun sanat yhtyvät ilman kirkko aviota.

Mitä siinä muka ero on jos kirjoitaa tapa kristitty tai tapakristitty?

• Aloitetaantästä

Aloitetaan siitä, että kirkkojen ja valtionvälinen yhteys katkaistaan. Kirkko periköön jäsenmaksunsa itse.
      Seuraavaksi uskonnon opetus pois. Halukkaat käyköön pyhäkouluissaan.
      Pieni määrä elämänkatsomustietoa voidaan jättää jonkin toisen yleissivistävän aineen yhdeksi kurssiksi, yhteiskunnan kannalta ei ole mitään järkeä tuhlata resursseja tälle saralle 9-12 vuotta per opiskelija.

• 12___13

"En ymmärrä miksi toinen toistaan hullumpi ihminen saa vapaasti toimia yhteiskunnassa."

Haluaisit siis joutua vankilaan, sillä onhan vapauden vastustaminen aika hullua?

• mikävapaus

Vapaus viedä rahat, vapaus teurastaa uskonnon nimissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      20
      6276
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      25
      3797
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      171
      2913
    4. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      29
      2830
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82
      1724
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      147
      1602
    7. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      9
      1583
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      148
      1561
    9. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1298
    10. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      21
      1232
    Aihe