Aattele nainen jos jäätäis hissiin

tulisko.romanssi

viikoksi jumiin. Juotavaa ja suolasta purtavaa olis ja vessasäiliö olis vielä oltava. Mitä meidän välillä tapahtuis?

22

610

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiedostamatontunne

Autiosaaresta olen haaveillut. Tapeltaisko vai rakasteltaisko? Jälkeenpäin kaipaisimmeko toisiamme?

• Olisi aika vaikeata

• Näintäämänis

Tutustuttaisiin, tapeltaisiin ja rakastettaisiin, kaikkea tätä peräjälkeen ja samanaikaisesti. Ja sen jälkeen ei oltaisi erossa enää koskaan. Simple as that.

• riippuu.kuka.olet

Ei mitään jos olet A. Kaikkea intiimiä jos olet O.

:)

• Hymyilyttääkö

Mistä ihmeestä tuo tuli mieleen? Maisemahissi?

• Kunhan_mietin_tässä_sua

Jos olet A , luoja yksin tietää mitä tapahtuisi..
      Olis aikaa tutustua..:)
      n>m

• Naitas

Joka hissin nurkka😛Sieltä kyllä varmaan loppua happi.

• Kuinhuomistaeiolisi

Sekoisin ja painelisin hermostuneesti hissin nappeja. Käskisit rauhoittuu. Pelästyisin jotain kolausta ja tulisin syliin. Josta tilanne johtais suudelmiin ja seksiin hissin seinää vasten. Viikon intohimo kipinöisin vailla mietteitä on meillä pidempää tulevaisuutta. Ovet kun aukeaisi olisi sen mietteen vuoro vasta

• hyimikäajatus

Kannat aina mukanas vessasäiliötä???? Weirdo.

Onneksi en tunne sellasia, joten alotus ei mulle.

• Täytyymuistaa

Muistuttaa itseään:
      - Muista ettet joudu sen yhden kanssa ainakaan ikinä samaan hissiin, ettei ikinä käy noin.

• Täytyymuistaa

Tämä muistutus sen takia koska inho on suuri.
        Olen ihan eri ihmisen ja asian takia täällä.

• Sepäsetapahtuisi

Loppujen lopuksi läheisyyttä, suudelmia ja kuumaa kiihkeää seksiä. Tuskin voisin pitää näppini erossa hänestä siinä läheisyydessä.

• En edes ajattele ;o). Ei ne antas siellä kauan olla, ne tulis vaikka seinästä läpi kuullessaan mitä siellä hississä tapahtuu ;o),,,

• vessasäiliö

viikko ammoniakin lemussa, mmmm

• hyhhyh

Mä juutuin kanssa tohon. Ei kovin miellyttävälle vaikuta. :D Loppujenlopuksi päätyisin taatusti inhoamaan sitä koppiseuralaista ja kammoamaan ahtaita paikkoja :D
        Jos jumifantasiaa on pakko harrastaa niin siirrä se nyt edes viiden tähden hotellihuoneeseen.

• ollaviikko
        hyhhyh kirjoitti:

Mä juutuin kanssa tohon. Ei kovin miellyttävälle vaikuta. :D Loppujenlopuksi päätyisin taatusti inhoamaan sitä koppiseuralaista ja kammoamaan ahtaita paikkoja :D
        Jos jumifantasiaa on pakko harrastaa niin siirrä se nyt edes viiden tähden hotellihuoneeseen.

Jumissa viidentähden hotellihuoneessa. Tosi rankkaa olis

• nytnukkumaan
        ollaviikko kirjoitti:

Jumissa viidentähden hotellihuoneessa. Tosi rankkaa olis

Kyllä minä hotellihuoneeseen mieluummin jumittuisin vaikka olis rankkaakin.

• Mietin_vaan

Kuvitelkaa oikeasti tuo tilanne.
      Hississä jumissa, pienet tilat.
      Joku vessasäiliö.
      Luonnollista on tarpeiden hoitaminen mutta silti , varmaan oikeasti olisi tosi vaikeaa.

• kakkaaJapissaa

Varmaan olisi kiva haju hissississä. XD

• Kannibaali-N

Jos ruoka loppuis niin ainahan mä voisin sut syödä sitte.🔪

• entiedämitäajatella

Olen ahtaanpaikankammoinen niin siinä vois tulla sydäri äkkiä, mutta ehkä ensin kuitenkin hiukan "suuteloa".

• Bellissina68

Oltais eläimiä. Rakasteltaisiin väsymykseen saakka. Nukuttaisiin toisiimme uppoutuneina. Riideltäisiin, puhuttaisiin ja rakasteltaisiin uudelleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3839
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2964
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      9
      1872
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1598
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1089
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      741
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      718
    Aihe