Keppihevosen tallit?

Keppihevosrakas

Moi!minkä lainen olis hyvä talli keppihevosille?
Minulla on talli Kepruille huoneessani.koska asun kaupunki seudulla eikä meillä ole omaa leikki mökkiä.minkä lainen talli teillä on keppareillenne?

18

390

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mindeliin

      Minulla on talli leikkimökissä. Mutta jos asuu kaupungissa niin ei oikeastaan tule mitään mieleen.

      • Keppihevosrakas

        Kiitos!kun kommentoit tähän.


    • OritalliElo

      Moikka! Mä kylläkin asun omakotitalissa mutta mulla on meidän puuvarastossa talli. Itse ehdottaisin jos huoneeseesi tallin meinaat niin tee esim puusta laatikot jotka toimivat karsinoina ja laita esimerkiksi varusteet karsinoiden oviin/seiniin nauloilla tai koukuilla. Jos tämä ei ole mahdollista niin mynkin eka talli oli tehty narusta sellanen väsäelmä ja toinen talli oli vähän kuin aitaus joka oli tehty jumppamatostq *n. 5cm paksu. XDD toivottavadti autoin

      • Keppihevosrakas

        Olit aivan ihana apu.tuo oli Super hyvä vinkki!kiitti kun autoit😘


    • Eiapua

      Et auttanut

      • Keppihevosrakas

        Kyllähän oritalliElo auttoi minua.
        No ehkä hän ei auttanut sinua mutta minua hän kylläkin:D


      • Gtcy

        Hanki elämä.


      • Keppihevosrakas

        Mitä tarkoitat?
        Yritätkö pilkata meitä sillä että hanki elämä?🤔😔


      • Turhakkeitariittää
        Keppihevosrakas kirjoitti:

        Mitä tarkoitat?
        Yritätkö pilkata meitä sillä että hanki elämä?🤔😔

        Sinähän luet minua kuin avointa kirjaa. Tosiaan hanki elämä ja lopeta pelleily. Aikuistu ja tee jotain tuottavaa. Suomen talous ei kestä kaltaisiasi keppihevosturhakkeita. Siispä toistan, hanki elämä.


      • Keppihevosrakas

        HÄH? tuo oli todella typerää haukkua meitä!me pidämme tästä tämä on meidän harrastus. Ja oletko koskaan edes kokeillut? Ja minähän olen vasta 8vuotias ja en ai jo luopua tästä.joten mieti ensi kerralla kun menet kiusaamaan jota Kuta sosiaalisessa mediassa senkin IDIOOTTI! 😠😡😠😡


      • Jotakutaidiootti
        Keppihevosrakas kirjoitti:

        HÄH? tuo oli todella typerää haukkua meitä!me pidämme tästä tämä on meidän harrastus. Ja oletko koskaan edes kokeillut? Ja minähän olen vasta 8vuotias ja en ai jo luopua tästä.joten mieti ensi kerralla kun menet kiusaamaan jota Kuta sosiaalisessa mediassa senkin IDIOOTTI! 😠😡😠😡

        Älähän nyt dorka hermostu. Mitähän jos opettelet suomenkielen ennenkuin tulet tänne lässyttämään. Sanoin jo useaan kertaan, hanki elämä ja pysy poissa somesta.


      • Keppihevosrakas

        MENE ITE OPETTELEMAAN SUOMEN KIELI! JA MISTÄ OOT EDES KOTOOSI JOSTAKI TURUSTAKO?😐


      • Kotoosi

        Mistä oot kotoosi? Saisiko saman suomeksi. En ole kotoosi Turusta. Keppihevosesi on kotoosi syvältä.


    • kepparitalliksi

      Hae kirpparilta lasten leikkikehä. Isosta pahvilaatikosta tarvittaessa apuseiniä.

      • Keppihevosrakas

        Mmm...
        En nyt oikein ymmärrä
        Mutta sain sentään jotain selvää... :)


    • entinenkeppistelijä

      En leiki enää keppiksillä, mutta silloin kun leikin tein tallin vaatekaappiin. Asuttiin kerrostalossa vuokralla. Mun huoneessa oli useampi seinään upotettu kaappi, semmonen perus, kaikissa muissa niissä oli hyllyjä paitsi kahdessa, joten raivasin toisen niistä tyhjäksi ja ilmastointiteipillä ja vahvalla pahvilla tuunasin sinne kaksi pilttuuta ja oveen pari koukkua joihin laitoin niiden riimut yms roikkumaan

      • Keppihevosrakas

        Okei. Muuten mekin asutaan täällä Etelä pohjan maalla. Rivi talossa vuokralla:D


    • Riimutroikkumaan

      Voi kun kiinnostaa. Upeeta kun kerroit tämän. Maailma on jatkossa paljon parempi paikka elää ja asua.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4702
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1472
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1452
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      344
      1430
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1367
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1257
    Aihe