Auton vaihto edessä ja suzuki hiukan myös kiinnostaa. Kävin koeajamassa Vitaran turbokoneellisena ja Swiftin. Kyllähän vitara oli tilava ja tehoa oli, sekä hyvät varusteet, mutta ohjaustuntuma oli huomattavasti levottomanpi, kuin pienemmässä swiftissä? Swift meni suoraan, kuin juna kaikissa nopeuksissa, mutta Vitaraa sai ns ohjata kokoajan varsinkin suuremmilla nopeuksilla. Lieneekö renkaissa tai paineissa eroa, mutta rengaspainevahti ei ainakaan hälytellyt alipaineita. Vitara kiinnostaisi hieman enemmän, mutta pitänee vielä käydä koeajamassa toista yksilöä tuon ohjaustuntuman takia. S Cross ei kiinnosta, vanhahtava malli kopioitu ykköskoppa käskaista ja litranen kone.
Auton vaihto edessä?
23
527
Vastaukset
- Ramirauta
Ei se tietääkseni ylipaineesta hälytäkkään mullakin oli uudessa tehtaalta tullessa Vitarassa 3.2 kg varasto paineet pudotin paineet 2.4 niin rauhoittui olennaisesti.suurin syy on mielestäni korkeat vanteet ja matala profiili rennkaat nyky suuntaus ulkonäkö menee ajettavuuden edelle auto parempi ajettava tuumaa pienemmillä vanteilla korkeampi profiilisilla talvirenkailla.itse olen ajatellut vaihtaa kesärenkaatkin tuumaa pienemmiksi ja korkea profiiliset renkaat kunhan ajan ensiasennusrenkaat loppuun
- Hohhoijaaaa
Sama 40-vuotias trollipolo se jaksaa vuodesta toiseen... (http://www.iltalehti.fi/satakysymystaseksista/2015020619102885_qs.shtml=
Tukikos pakit tuon artikkelissa mainitun eukon kanssa kun taas palasit palstalle? - Eururu
Scrossia ja vitaraa vaivaa ohjausongelma. Tuulisella säällä on erityisen huono ohjattava ja auto seilaa kaistalla laidasta laitaan.
- terkkuja.pikku.trollille
It’s easy to drive, with great visibility and a spacious-feeling cabin courtesy of the huge panoramic sunroof, which is great for scenic drives. Long journeys never feel like hard work, and the car is comfortable and roomy.
http://www.autoexpress.co.uk/suzuki/vitara/92243/long-term-test-review-suzuki-vitara - Ohjaus_OK
"Scrossia ja vitaraa vaivaa ohjausongelma."
Ei muuten vaivaa. Koeajoin keväällä molemmat ja ohjauksessa ei ole mielestäni mitään valittamista. Jos jotakuta asia kiinnostaa niin koeajon saa mistä hyvänsä liikkeestä. Vitarasta oli ajossa molemmat, 1.6 manuaali ja 1.4 automaatti.
- pois.edestä
Minkä edessä sinä auton vaihdat, auton, liikkeen myyjän vai tuomarin edessä?
- eururu
hanki swift! scrossia ja vituraa vaivaavat levoton ohjaustuntuma ja tuulisella säällä auto suorastaan muuttuu vaaralliseksi ajaa koska ohjaus on tunnoton ja tuuli heittelee autoa laidasta laitaan. itse laitoin vitaran kiertoon juuri huonon ohjauksen myötä.
- Ohjaus_OK
" scrossia ja vituraa vaivaavat levoton ohjaustuntuma "
Ei muuten vaivaa. Koeajoin keväällä molemmat ja ohjauksessa ei ole mitään valittamista. Jos jotakuta asia kiinnostaa niin koeajon saa mistä hyvänsä liikkeestä. Vitarasta oli ajossa molemmat, 1.6 manuaali ja 1.4 automaatti.
- jahkailijaMK
Onhan omituinen palsta. En ihan pääse kärrylle jostain palstalaisten sisäpiiri jutusta.
Kiitos nimimerkki "Ramirauta". - fjsdkdsjlkffsdjl
Suzuki kiinnostaa "hiukan" eli joku toinen merkki kiinnostaa enemmän...
- sukisukisuki
Vitaran huono ohjaus on kaikkien tiedossa, täällä jokunen vanha äijä yrittää uskotella itselleen ja muille asian olevan valetta, mutta jokainen Vitaraa ajanut tietää asian olevan toden totta ja suuri osa heistä uskaltaa asian myöntääkkin, vaikka kyseinen kinneri on tullun vähistä rahoista hankittuakkin.
Kaverilleni oli Suzuki myyjäkin todennut, että siinä mukava auto tyynille kelille. Heh heh, kieh kieh.- koeajolle.vaan
Pikkutrolli se vaan jaksaa.
Jos joku on kiinnostunut Vitarasta niin siitä vaan koeajolle. Kokeilkaa ihan itse millainen se ohjattavuus on. Ette pety.
- vitarallaa
Keväällä koeajoin Vitaran automaattivaihteistolla ja oli niin hyvä kokemus, että vanha toyotan kauppakassi lähti ja automaatti tuli tilalle.
Eikä ole vielä tarvinnut katua valintaa! - Eururu
Toivotaan että säät pysyy vähätuulisena. Se helpottaa suzukikuskin pysymään kaistalla ja vältytään vaaratilanteilta.
- Susukuski
Ja pyh. Suzukit ovat erittäin hyviä ajettavia. Minulla on kokemusta jo useammasta suzukista ja voin sanoa että meno tiellä on letkeää ja ohjaus on hyvä vaikka tuulisi kovempaakin.
- mul111
Näinhän asia juurikin on kaikkien muiden suzukien kohdalla, paitsi s crossin ja vitaran. vitara ja s cross ovat pirskatin epävakaita ohjaa.
- autoope
olen ajanut 35000km 1.6 autom. Vitaralla ja erinomainen auto kokonaisuutena. Ohjaus on hyvin herkkä ja jos ajajalla käsi vapisee tai on päässä väljää niin se voi näkyä pienenä huojumisena.
Jos joku epäilee niin eikun kokeilemaan omin perstuntumin.- motoope
Eli tuon mukaan kaikilla Vitara kuskeilla käsi vapisee ja päässä on väljää?? En oikein jaksaisi uskoa moiseenn, mutta voihan se toisaalta pitääkkin paikkansa.......
- apua.löytyy
motoope kirjoitti:
Eli tuon mukaan kaikilla Vitara kuskeilla käsi vapisee ja päässä on väljää?? En oikein jaksaisi uskoa moiseenn, mutta voihan se toisaalta pitääkkin paikkansa.......
Suomen mielenterveysseuran auttava puhelin löytyy numerosta 010 195 202. Soita sinne, saat apua.
- Ei.aina
"Soita sinne, saat apua "
On kyllä monia ns. toivottomia tapauksia jotka ovat ihmisen avun ulottumattomissa. Kouluesimerkkinä tästä avun ulotumattomissa olevasta henkilöstä on on tuo eri autofoorumeila majaileva ja eri merkkejä mollaava trollipolo... Tojo-foorumi tosin yrittää omia häntä omakseen ("tojo-foorumin oma trollipoju") mutta sama surkimuis hän on.
- Eururu
Kerro toki millaista apua itse sait tuosta numerosta
- Ei.aina
"Kerro toki millaista apua itse sait tuosta numerosta"
-On kuulemma hyvä merkki kun apua tarvitseva on edes hiukan kiinnostunut asiasta ; - " - Kohkopili
Ei.aina kirjoitti:
"Kerro toki millaista apua itse sait tuosta numerosta"
-On kuulemma hyvä merkki kun apua tarvitseva on edes hiukan kiinnostunut asiasta ; - "Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa, heh.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000598974124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?92431Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2041710Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja221471- 71990
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41937Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?74842Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57842En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.41792Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä75714