Tänä päivänä kun on kaiken näköisiä sovelluksia ymtukiryhmiä niin mitä jos nuo 2 löisi yhteen ja whatsappiin loisi ryhmän missä ihmiset voisivat keskustella muiden kohtalotovereiden kanssa jakaen omia kokemuksia ja vinkkejä paniikin kanssa elämiseen. Saisi siellä toki muustakin jutella. Itse ainakin olen huomannut että vertaistuki on hyvä apu paniikin kanssa painimiseen. Tarkoitus ei siis ole mitään hirveetä angsti kanavaa luoda. Totta kai siellä voi omasta huonosta olosta keskustella , kysyä vinkkejä, antaa vinkkejä ym. Kaikki varmasti tajuaa mitä ajan takaa. Jos kiinnostuneita löytyisi niin voin myöhemmin pistää tänne s.posti osoitteen minkä kautta voisi ryhmään liittyä tai liittymis linkin. Itse olen 28v länsisuomessa asuva mies. Juuri työelämään takaisin palanut paniikki on helpottanut jonkun verran. Olen osannut jonkun verran lähipiirrissä olevia paniikin harrastajiakin neuvoa. En nyt mikään lääkäri ole, mut paininut asian kanssa jo 12v
Paniikkitukiryhmä whatsappiin. Kiinnostuneita?
Paniikkiryhmä
3
177
Vastaukset
- Myöspaniikki
Hei, itse olisin kiinnostunut ryhmästä. Itsekin paininut paniikkioireiden kanssa jo vuosia, vaikka olenkin sinnitellyt opiskelu- ja työelämässä mukana. Olen 25-vuotias nainen.
- Stonen2
No perhana. Luodaan sellainen. Olen itse työkyvyttömyyseläkkeellä paniikin takia. Laita puhelinnumerosi minulle sähköpostilla niin lisään ryhmään. [email protected]
- zeronolla
Kerranki järkevä ehdotus. mukana ollaan jos joku sellaisen viitsii perustaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1508865Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492629Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282407- 462405
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1961833- 971817
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231713Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä421240Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61136