Autokoulussa ei kiinnitetä huomiota ajoasentoon!

0293

Pääkaupunkiseudulla näkee tuon tuosta autokouluautoja.
Lähes jokaisen kerran oppilas istuu aivan liian lähellä ohjauspyörää,
lisäksi nenä kiinni tuulilasissa!
Oppilaat luulevat mitä ilmeisemmin, että he sillä lailla näkevät paremmin!
Siis perusasiat ensin kuntoon!

6

324

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mdldmdmmd

En ole huomannut että kouluautoissa istuttaisiin väärin. Sen sijaan liikenteessä näkee paljon varsinkin naiskuskeja, jotka istuvat ratti sylissä ja selkänoja jopa eteenpäin kallistettu. Äärimmäisen rasittava asento fyysisesti ja kolarin sattuessa selviytynistilaa huomattavasti vähemmän kuin oikeassa ajoasennossa.

• TyttätenIsä74

Autokoulu opettaa kaikki asiat väärin ja lisäksi rahastaa turhilla opetuksella! Muutos on onneksi tulossa. Kiitos LVM!

• veio4

Kerro ihmeessä mitkä ne "kaikki" asiat ovat.
        Mahtavatko opettaa mitään oikein.
        Loppu väärälle opetukselle. Oppilaat opettavat varmaan myös vanhempiaan toimimaan väärin ja vanhemmat teitysti uskoo, koska on kova autokouluauktoriteetti viestin takana.

• veio4

Kävikö nyt niin että olet LVM nuolija vaiko muuten vaan epärehellinen.?

• Tinttantuuli

"TyttätenIsä74"

Nythän sinulla olisi oiva tilaisuus rynnätä markkinoille. Aloitat ainoana autokouluna Suomessa opettamaan oikein ja kaiken kukkuraksi opetat ilmaiseksi. Ajattele minkälaisen suosion saisitkaan.

Uteliaana haluan kysyä syntyperää persoonalliselle nimimerkillesi? Ei auennut minulle samoin kuin kirjoituksesi tarkoitusperäkään.

• näinhän.se.on
        veio4 kirjoitti:

Kävikö nyt niin että olet LVM nuolija vaiko muuten vaan epärehellinen.?

"Kävikö nyt niin että olet LVM nuolija vaiko muuten vaan epärehellinen.?"
        Tässä kävi niin, että rikollinen liikenneterroristi polttopullo veijo rykäisi palstalle ymmärtämättömyyttään korostavan aivopierun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      162
      7116
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4108
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      47
      3467
    4. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      142
      3166
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      2916
    6. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2306
    7. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      43
      2286
    8. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      272
      2023
    9. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      55
      1975
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      1876
    Aihe