Kanavat ja tallenteet kadonneet

Mitä_ihmettää

Mitä ihmettä on oikein viime yönä tapahtunut? Digiboxistani oli nollaantunut kaikki kanavat ja kovalevy oli tyhjä. Kyseessä antenniverkko Akkoisissa.

16

214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Datan

      Ei ole boxia vaan digitv ja mulla oli kadonnut kaikki muut kanavat paitsi yle1. Antenniverkko myös täällä.

      • 56qwerty

        Täällä sama homma eli boxista tallenteet kadonneet sekä kanavat nollaantuneet. Mulla myös Elisaviihde käytössä ja siihen ei ole vaikuttanut lainkaan. Eli kyseessä on oltava joko Digitan tai Dna:n antenniverkko.


      • kaikmän

        Täällä Nyynäisissäkin sama juttu. Dna hubiin ei ollut vaikutusta.
        Joku loki oli tullut boxiin klo. 2.05.


      • Mitä_ihmettää

        Katsoin itsekkin digiboxiini tullutta lokitietoa ja klo 01.56 oli jotakin tapahtunut. Olin yhteydessä Dna:han asiasta, koska käytän Dna:n verkkoa, mutta sieltä ei osattu sanoa yhtään mitään.


      • kaikmän

        Johan on jännä juttu. Akkoisista tänne Nyynäisiin saattaisi kestää se noin 9 minuuttia jollain kulkuvälineellä. Jos se olisi ollut joku liikkuva häiriölaite.


      • Isäntä_talossa

        Myös täällä Seijaisissa digitv oli kadottanut kanavat ja ainoastaan yle1 oli jäänyt. Tv oli tallentanut virhelogin klo 02.11 ja tiedoissa luki " palvelunestohyökkäys".


      • Kakaroiden-pila

        Jos kyseessä on palvelunestohyökkäys niin mitä ihmeen järkeä on hyökätä telkkareihin ja digiboxsiin? Mun mielestä tässä on kyseessä vain kakaroiden kiusantekoa.


    • it-pena

      Hei kaikki osalliset. Nyt alkoi kiinnostamaan. Onko nuo digiboxit hankittu operaattorilta, eli tulleet jonkun adsl- tai vastaavan liittymän kylkiäisinä, vai ostettu jostain kodinkoneliikkeestä kuten Gigantista? Jos operaattorilta, niin niissä tosiaan voi olla toiminto jolla kovalevyn voi pyyhkiä, mutta miten laillista tuo on, niin tuskin. Jos Gigantista tai muualta niin silloin voi olla että boxit juttelevat valmistajalle selkokielisenä jolloin niiden IP:t näkyy verkossa ja niitä keräämällä saa kerättyä tarpeeksi ison joukon jonne voi lähettää pyyhimiskäskyn. Kakaroiden kiusantekoahan se. Mutta jos tosiaan jälkimmäinen vaihtoehto niin mikä on valmistajan vastuu..?

      • kaikmän

        Meillä ainakin boxi on ostettu kodinkoneliikkeestä.
        Olen kuullut että DNA ainakin pyyhkii tallenteet parin vuoden välein.


      • Mitä_ihmettää

        Mulla myös digiboxi ostettu kodinkoneliikkeestä.


    • Tssässä

      Monnoisista löytyi aamulla auto ojasta sekä autosta ihmeellinen laite mikä täynnä antenneja ja muita ihmeen signaali mittareita. Laite on toimitettu viranomaisille.

      • Tssässä

        Netistä katsoin ja kyseinen laite on Signal catcher.


      • lektori

        Eli ei sallittu laite Suomessa. Minkä värinen tai merkkinen auto se oli? Kai tarkitsit rekisteristä omistajan?


      • Tssässä

        Punainen Toyota Corolla. Autossa ei ollut rekisterikilpiä.


      • Corrola

        Mahtaakohan kyse olla samasta punaisesta Corollasta joka on Humikkalassa ajellut öisin ja käyttänyt jotain ihmeellistä palosireeniä autossa.


      • kaikmän

        Hyvin todennäköistä että on juuri se sama auto kyseessä. Juuri tapahtuma-aikaan kuului sireenin ääni. Ihmettelinkin että miksi yöllä joku ajaa pillit päällä kun ei oikein päivälläkään jos ei ole liikennettä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2550
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe