Eiköhän tään Mäntyharju palstan voi pikkuhiljaa lopetella? Ei noita juttuja viitti enää lukea.
tasokasta depattia
9
316
Vastaukset
- TottaTöräjät
Joo ei viitti,se kopioanssi pilannu koko palstan.
- TodistettuYli1000x
Mikä ihmeen "kopioanssi", vaan SINÄ!
- HelppoHKnSininenNaisille
Olen ihan samaa mieltä. Tuossa se kopsukka taas esiintyy omana itsenään syyttäen omasta spämmistään pitäjämme kuuluisia ja jopa Hollywoodissa ja Japanissa tunnettuja taiteilijoita! Ei mene kaaliin miksi noin nolo spämmeri tänne pesiytynyt!
- TottaTöräjätUrvelo
TodistettuYli1000x kirjoitti:
Mikä ihmeen "kopioanssi", vaan SINÄ!
Joo sinä KopioAnssi
- KopiolleKoppia
HelppoHKnSininenNaisille kirjoitti:
Olen ihan samaa mieltä. Tuossa se kopsukka taas esiintyy omana itsenään syyttäen omasta spämmistään pitäjämme kuuluisia ja jopa Hollywoodissa ja Japanissa tunnettuja taiteilijoita! Ei mene kaaliin miksi noin nolo spämmeri tänne pesiytynyt!
TottaTöräjät KopioAnssi.
- Sapikoosta
Miksi tätä saastaa täällä siedetään. Pois herjaaja.
- EtköOsaaPysyäPois
"sapikoosta", niinpä niin! Luuletko Anssi, että kaikki ihmiset ovat noin sairaan tyhmiä kuin sinä?
SINUA TÄÄLLÄ EI SIEDETÄ! - nupikokkuu
EtköOsaaPysyäPois kirjoitti:
"sapikoosta", niinpä niin! Luuletko Anssi, että kaikki ihmiset ovat noin sairaan tyhmiä kuin sinä?
SINUA TÄÄLLÄ EI SIEDETÄ!kopin kopasta jo savu nousee, hoitajat saavat raskaan työn lisän. Ja kopi lepositeet...ja kostoksi kylmää puuroa.
Ihmisiähän ne hoitajatkin ovat.
- Lyylikäs
Heippa vaan, pääsiskö tätä kautta muodollisesti pätevä pimuli urheiluauton kyytiin. Voitas käydä katsomassa lappeen hulluja ja juotais vaikka sidukkaa. Ja, kiitos ei pitzsaa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 553654
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066