Uskovaiset verolle

Autetaan.teistit.kuntoon

Jumaluskovaisuus tunnetusti aiheuttaa lukemattomia terveys- ja mielenterveysongelmia käyttäjilleen ja heidän läheisille. Yhteiskunnan on kuitenkin vaikea päästä eroon tästä jäsentensä moraalittomasta ja turmiollisesta tavasta. Niinpä ongelmaa pitäisikin lähestyä samalla tavalla kuin alkoholia ja tupakkaa ja pistää jumaluskovaisuudelle ikäraja ja haittavero. Verolla olisi parikin suoraa hyötyä. Sen avulla saataisiin kompensoitua jumaluskovaisuuden yhteiskunnalle aiheuttamia haittoja sekä pidemmällä juoksulla helpotettua monien uskossaan epävarmojen luopumista jumaluskostaan ja siten autettua heitä henkisesti terveellisen sekä moraalisen elämän pariin. Monen kohdalla kun jumaluskovaisuus ei ole edes itse itselle valittu pahe vaan vanhemmilta omaksuttu piintynyt tapa josta vieroittautuminen on koettu vaikeaksi. Verotus helpottaisi tätä vieroittautumista ja kuten verotus on osoittautunut tehokkaaksi keinoksi alkoholin ja tupakan haittojen torjunnassa joten kyllä se tehoaa myös haitalliseen jumaluskovaisuuteen.

10

154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos uskovaisuus on pahe, niin mieluummin kärsin siitä paheesta ja menen iankaikkiseen elämään, missä ei ole mitään paheita, kuin olen ateisti ja menen iankaikkiseen kadotukseen, jossa ei muuta olekaan kuin pahetta.
      Siksi ei koskaan kannata olla ateisti, vaan uskovainen.

• kjgh

Sellaista elämää ei ole kuin ikuinen elämä. Kaikki kuolee ajallaan. Ainahan sitä saa toivoa, jos ei elämän totuuksia kestä.

• kjgh kirjoitti:

Sellaista elämää ei ole kuin ikuinen elämä. Kaikki kuolee ajallaan. Ainahan sitä saa toivoa, jos ei elämän totuuksia kestä.

"Sellaista elämää ei ole kuin ikuinen elämä. Kaikki kuolee ajallaan. Ainahan sitä saa toivoa, jos ei elämän totuuksia kestä. "

Ateisteille sellaista elämää ei olekaan, mutta uskovaisille se on varattu. Siksi ei koskaan kannata olla ateisti, vaan uskovainen.

• Verollepantavat

8%:n lähdevero olisi paikallaan kaikille rekisteröidyille uskonnollisille ryille. Tosiaan niiden aiheutuneiden haittojen kustannusten täyttämiseen. Esim. mielenterveys potilaiden laitoshoito on kallista yhteiskunnalle.
        Onhan meillä tupakka ja alkoholivero tosiaan niiden haittoja korvaamaan.
        Lopuilla voidaan päällystää sitten vaikka maanteitä.

• eroarahasta.fi

See parahiten laulaa, joka viimeksi laulaa.

• mä mietin miksi sotia semmosta vastaan jos ei oo Jumalaa kerta olemassa,ateismikin vaati uskomista oikein urakalla.Jeesus on jonka kautta on iankaikkinen elämä ,uskon kautta häneen on sisällä rauha,varmuus taivaspaikasta .Tosin uskovainekaan ei voi elää kuin pellossa,painella miten tahansa.Mä oon vanha jengiläinen ,satanisti pahantekijä kumminkin Jumala näytti että rakastaa muakin.Samoja elämän kohtaloita koetaan kuin muutkin immeiset,välillä vituttaa elämä ei ole menestys teologiaa .Rähjäät Jeesukselle/Jumalalle kuitenkin saa olla Jumalan rakkadessa.Turvallista on elää Jeesuksen omana.

• vm41

Ei ateismi ole uskomista, vaan jumala uskon puutetta.
        Eikö olisi sinunkin jo korkea aika päivittää tietosi ajan tasalle, pois sieltä taantumuksen pimeydestä jossa ajatukset pyörivä ympyrää saman asian ympärillä, kuin puolokka paskassa.
        Turvallisuus hakuisuutesi selittää hyvin pitkälti elämänpelkosi, sekä sen johdosta tulleen typerän uskosi rahalla ostettuun olemattomaan turvallisuuteen.
        Minä muiden ateistien tavoin en tarvitse mitään mielikuvituksen tuomaa turvallisuutta, sillä sehän on tunnetusti pelkkää harhaa.
        Etkö ole kuullut sanontaa, >oma apu, paras apu< ?

• seonselväasia

Vapaa-ajattelijat ja suurin osa ateisteista vastustavat tuollaista veroa loppuun asti.

• verollevaan

Veron voisi porrastaa samalla tavalla kuin alkoholiveron tavaran väkevyyden mukaan. Tapakristityille pienempi vero kuin väkevästi julistaville lahkolaisille ja jihadisteille.

• Valehtelevat_Kretuliinit

Kretuliinit ainakin tunnetusti epärehellisinä ihmisinä tulisivat yrittämään veronkiertoa tekeytymällä ateisteiksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      130
      7768
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      55
      5788
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      80
      3283
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      7
      2903
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1678
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      209
      1610
    7. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      330
      1323
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      335
      1172
    9. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      93
      1169
    10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      32
      1071
    Aihe